Jump to content

Timeline Vento/JettaIII


paul_ral

Postare recomandată

Dupa ceva bai calde, ungeri cu creme, mers pe pereti, m-am razbunat pe cutie

Am inceput sa o vopsesc

IMG_0121.jpg

IMG_0125.jpg

Dupa vopsire am aplicat cateva straturi de lac protector

Intre timp am vopsit si capacele de vizitare cu albastru. Rezultatul este acesta

IMG_0126.jpg

IMG_0127.jpg

IMG_0128.jpg

IMG_0132-1.jpg

La final, am dat cu lac la conducte, fulia pompei de apa, capacul filtrului de ulei si alte maruntisuri

IMG_0120.jpg

Link către comentariu

Multumesc!

Va cer o parere legata de galeria de admisie. Dupa cum am prezentat-o in imaginile de mai sus, aceasta este curatata cu peria de s

Link către comentariu

Aceiasi nuanta ca si pe cutie ,si cu insertiile albastre care le-ai facut +furtune si conducte negre, o sa arate foarte bine,parerea mea.Bafta in continuare !!..a iesit frumos pana acum :D

Link către comentariu

Arata bine cutia vopsita, zici ca e noua. Dar la tine nu boraste ulei pe nicaieri? La mine nu ar sta nici macar o zi asa curata.

Spor la lucru in continuare.

Link către comentariu

Hehe super treaba ai facut. am ramas uimit de cum au decurs lucrurile pe aici. Felicitari maxime! Cand am sa bag la revopsire totala masina, cu sigurantza am sa desfac si eu motorul si te voi copia :icon_cool: Felicitarile mele si spor la lucru cu climatronicul!

Link către comentariu

THX! Astazi am vopsit si dat cu lac

Galeria de admisie

SN850020.jpg

Pompa de apa

SN850022.jpg

Suportul de la alternator si compresorul de AC

SN850023.jpg

Maine ma voi ocupa de electromotor si de alternatorul de 120A. Electromotorul va fi vopsit gri cu negru, la alternator ma gandesc daca-i vopsesc carcasa sau o curat foarte bine.

Link către comentariu

Respect pt cel mai intretinut Vento o sa fie tipla masina cand termini, si o sa mearga mai bine ca multe alte masini noi! :)

Link către comentariu

Paul o sa arate sub capota ca in filmele de pe wagenwerks :hainoroc: ,curatenie ca in farmacie.Bafta in continuare!

Link către comentariu

Pentru azi alternatorul

SN850066.jpg

Am facut si electromotorul dar mai trebuie sa retusez un pic

Link către comentariu

Sa ai spor la treaba.

Mici observatii: daca tot dai jos chiulasa sa iei si semeringuri la supape sa schimbi si pe alea ca vad ca nu le ai inca luate.

Si de asemenea sa nu uiti sa te duci cu chiulasa sa o rectifici si sa-i faci planeitatea, daca este cazul.

S-ar putea totusi sa ai surpriza sa ai segmentii buni, parerea mea.

Daca dai jos si baia(ai sa te sperii ce jeg e pe ea) si scoti pistoanele nu strica sa arunci o privire si la cuzineti.

Sper ca nu te-ai suparat de indicatiile mele.

Link către comentariu

RedFighter - au iesit ok piesele, in imagini nu prea ma ajuta lumina, in realitate au o nuanta de gri ceva mai inchis si lacul le confera stralucire.

Dorur - nu ma supara sfaturile, chiar le multumesc celor care o fac, m-am gandit la aceste aspecte

IMG_01752.jpg

Link către comentariu

Ma pregatesc intre timp pentru montarea climatronicului, mai precis partea comuna cu a instalatiei de AC normal. In cazul motorului de 1,8, la montarea AC-ului este necesar sa se schimbe fulia pompei de apa. La motoarele fara AC fulia pompei de apa este actionata de cureaua cu caneluri ce antreneaza alternatorul. In cazul meu instalatia de AC este actionata de un compresor Sanden. Constructiv s-a montat si o alta instalatie ce foloseste un compresor Diavia/Harrison.

Fulia are codul 037 121 031C

SN850078.jpg

Am inlocuit aceasta fulie cu una cod 037 121 031C ce va fi antrenata de o curea V impreuna cu pompa de servodirectie. Acestea sunt diferentele intre fulii

SN850070.jpg

si

SN850071.jpg

Am instalat noua fulie pe pompa de apa

SN850075.jpg

Din alt unghi

SN850076.jpg

Urmeaza sa cumpar acum cele 2 curele pentru alternator + compresor AC si pentru pompa de apa

Link către comentariu

Bravo , bravo. Un adevarat RK. Iese treaba nu gluma. Se observa ca esti genul de om care vrea sa impartaseasca si altora cunostintele lui si sa dea o mana de ajutor. Imi place ceea ce faci pentru masina si pentru forum. Nu esti egoist ca altii care nu spun cum au facut unele chestii. Din contra le detaliezi.

Bravo Paul, esti un om de nota 10. Succes in continuare.

Link către comentariu

Sincer,nu cred sa mai fi vazut pe cineva atat de pasionat si care sa puna atata suflet pentru o masina.Esti fenomenal.Tine-o tot asa,esti un exemplu pentru multi dintre noi cei ce hoinarim pe forum

Link către comentariu

Foarte frumos, am urmarit tot topic-ul si chiar se vede ca masina are cel mai bun proprietar la care ar fi putut sa nimereasca vreodata. Cateva aspecte daca se poate:

n-o sa scartaie cureaua pe fuliile acelea vopsite?

Daca tot sunt date jos, verificati si alternatorul si electromotorul ca sa nu aiba joc in ax, iar electromotorul sa mai aiba carbunii buni pentru a preveni eventualele surprize neplacute pe viitor!

Bafta multa in continuare!

Link către comentariu

Zilele trecute am facut rost de un trifor si m-am apucat de scos motorul. Impreuna cu taica-meu am dat o gaură

Link către comentariu

Astazi, pe langa demontarea suportilor de la motor m-am concentrat asupra cutiei de viteze si a ultimelor piese de la aceasta. Am curatat si dat cu grund piesa ce face legatura intre cutie si suportul ei:

SN850108.jpg

Apoi a urmat vopseaua

SN850115.jpg

Suportul cutiei a fost curatat, vopsit si lacuit

SN850117.jpg

Dupa care l-am montat pe cutie. Se fixeaza cu 3 suruburi lungi ce se infileteaza direct in el

SN850119.jpg

Am montat piesele de legatura cu selectorul de viteze

SN850122.jpg

Ultima piesa si cutia e cam gata. Urmeaza sa caut 2 suruburi cu piulita noi, pentru inlocuirea celor 2 care tin piesa vopsita in negru

SN850125.jpg

Si o imagine spre comparatie. Cred ca diferenta dintre cele 2 cutii este evidenta.

SN850124.jpg

Maine nu pot lucra la masina, poimaine ma voi ocupa de suportii motorului.

Link către comentariu

Paul, dar ai schimbat ceva garnituri, semeringuri la cutia cea "noua"? Pentru ca la mine borseste toata.

Link către comentariu

Norocos, Vento. Nu beneficiaza multe masini de asemenea tratament. Spor la treaba si abia astept sa vad produsul final.

Link către comentariu

Am verificat tampoanele motorului si sunt ok. Cel de la cutie nu prea are aspect comercial, dar voi rezolva si acest aspect

Tamponul frontal

SN850106.jpg

Tamponul posterior. Suruburile vor fi inlocuite.

SN850105.jpg

Tamponul cutiei de viteze. Se pare ca acolo s-a acumulat in timp ceva apa, intrucat masina nu a avut scut. Problema va fi rezolvata, masina primind un scut de pe 1,9 tdi. Singurul impediment - un surub care nu se desface si s-a rotunjit un pic in incercarea de a-l desface. Voi apela la o dalta mai zdravana, iar cele 2 suruburi vor fi inlocuite.

SN850109.jpg

Putina curatenie in zona cadrului

SN850110.jpg

Link către comentariu

Foarte frumoasa lucrarea. E bine ca ai timp si te pricepi. Suntem curiosi cu totii sa vedem rezultatul.

Eu, personal nu prea sunt fan vopsea neagra dar ma gandesc ca stii ce combinatii vrei sa faci. In rest, tine-o tot asa!

Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!