Jump to content

Timeline Vento/JettaIII


paul_ral

Postare recomandată

După plimbarea cu e-Tronul spyder :D am desfăcut un piston și arborele, pentru a vedea exact tipul cuzineților

Pistonul

piston4.jpg

Cuzineții palier (lipsesc 1 și corespondenții pentru 2,3,4 și 5) OEM. Se observă că unul are canal median și orificiu pentru ungere. Nu ar trebui ca toți să fie identici?

IMG_08612.jpg

Binențeles, codurile diferă

IMG_0866.jpg

IMG_0862.jpg

Urmeaza să verific această chestiune. O sa demontez motorul mexic pentru a

Link către comentariu

Astăzi am demontat motorul mexican și pe al mașinii. Pe cel mexican cuzineții sunt exact ca pe motorul meu, deci acolo totul e ok. Pistoanele de pe ambele masini sunt fabricate in Brazilia, cuzinetii de pe mexican tot acolo, cu sigla VW-AUDI ștanțată pe ei, in timp ce, pe motorul german cuzinetii de palier sunt Kolbenschmidt stantati VW-AUDI (poza din postul anterior) iar cuzinetii de bielă au fost

Link către comentariu

Paul, aici e un adevarat curs de mecanica :blah_: keep up the good work! mexicanwave.gif

Modificat de GTI_85
Link către comentariu

Astăzi am comandat cele 2 semeringuri și surubul, prețurile fiind de 11lei, respectiv 7lei.

In imagine am prezentat pozitia pieselor ce vor fi

Link către comentariu

Daca fantele de aliniere la segmenti sunt apropiate atunci si asta poate fi o cauza a consumului de ulei. Nu gasesc explicatia pentru care incep fantele sa se alinieze cu timpul. Cica mersul subturat ar accelera acest proces.

Cand pui sarmele (segmentii) la loc sa le pui ca intre cele 3 fante sa fie 120 de grade.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Hai ca nu-mi mai gaseam topicul!

Timp de 2 saptamani am fost plecat din oras cu niste treburi, ocazie cu care am cumpărat ultimele piese necesare recondiționarii motorului.

Surubul cod N 90320802 si semeringurile cod 068103085

IMG_0881.jpg

Cuzineții de bielă

IMG_0882.jpg

Cuzineții de palier

IMG_0884.jpg

Cuzineții axiali

IMG_0885.jpg

Cuzineții sunt Kolbenschmidt, aceeași marcă cu care motorul vine din fabrică. Pretul lor 230 lei.

Am dat o tura prin Vitan și mi-am luat și un palan de 1t. Chinezarie, dar merge.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Curelele de transmisie

Aternator si compresor AC 21,18 X 1153mm - cod 037260849C - Gates 6PK1153

Pompa de servodirectie 11,5 X 685mm - cod 037145271E - Gates 6389MC

SN850737.jpg

Link către comentariu

Rectific postul 288

Pompa de servodirectie 11,5 X 755mm - cod 037145271F - Gates 6389MC

Link către comentariu

Cu un mic efort financiar am luat pentru masina urmatoarele piese din categoria raritatilor:

Maneta frana de mana GTI Aniversar

SN850747.jpg

Volan piele GTI Aniversar

SN850748.jpg

fata volanului trebuie remediata un pic

SN850750.jpg

Link către comentariu

Merită achiziţia. Chiar sunt rare. Eu unul nu am găsit aşa ceva pe la parcurile de la noi sau sunt eu ghinionist şi nu am noroc de ele. Te invidiez :blah: Spor la treabă.

Link către comentariu

Foarte frumos. Acum ai pachet complet la interior, chiar daca un pic stelist (ros-albastru). Spor la montat!:D

Link către comentariu

Ce-mi place cand se umbla la detalii. De obicei cam aici apar diferentele :D. Felicitari pentru dedicare :icon_thumright:

Link către comentariu

Intentionez sa mut butonul de la maneta de Golf pe cea de Vento. As vrea sa pastrez totusi mansonul cu ata albastra de pe masina. Nu vreau ca interiorul la Vento sa fie complet de GTI Aniversar ci doar sa am o buna parte din elementele distinctive. Am gasit si interior de Aniversar, insa parca mai bine dau scaunele de Edition!

Am dus arborii la mecanic, cu cheile si puterile mele nu am reusit sa desfac suruburile din capetele arborilor. Sper ca de sambata sa incep sa pun piese cu montajul motorului. Până atunci ma voi ocupa de trasarea contururilor pentru orificiile de la evacuarea condensului AC-ului si cel al conductelor de la climatronic

Modificat de paul_ral
Link către comentariu

Pana la sosirea mecanicului am pregatit piesele in vederea montarii pe motor

Capacul dinspre distributie inainte de montare

SN850755.jpg

După curatare si inlocuirea semeringului

SN850756.jpg

Cele 2 capace și garniturile lor pregatite pentru montare

SN850759.jpg

Am inlocuit si semeringul de la axul care antreneaza delcoul

SN850768.jpg

Am pregatit cele 2 seturi de pistoane

SN850760.jpg

curaț

Link către comentariu

Poti sa-i dai si KM la 0 cand termini :D. Nu cred ca va pleca vreodata masina asta de la tine. Cel putin eu nu as mai vinde-o in veci :D

Link către comentariu

Am pregatit cele 2 seturi de pistoane

Primul Vento V8 din Romania :blah_:

Bafta

Modificat de taz21
Link către comentariu

Buna asta cu V8!

Le-am pregatit pe ambele ca sa aiba mecanicul ce alege. Cred ca tot spre mexican ne vom orienta.

SN850762.jpg

Link către comentariu

Azi am lucrat un pic la motor, respectiv montarea axului de actionare al delcoului.

Inainte de montare am uns cu ulei cele 2 lagare ale axului situate în blocul motor si axa

SN850769.jpg

Axul a fost introdus în bloc

SN850770.jpg

Am montat flanșa cu noul semering și am strans cele 2 suruburi cap 13

SN850771.jpg

Modificat de paul_ral
Link către comentariu

Vorba lui Circoloco , poti da km la 0.Doamne,ce lucrare .Ai toata admiratia mea !icon_thumright.gif

Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!