Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Cred ca varianta lui Mama Omide e mai buna. Ar trebui ceva care sa ii socheze. Ori...doar astea functioneaza la noi, presa. Am un vecin care a avut o problema cu un Chevrolet si dupa ce a ajuns la o emisiune de radio i-au schimbat a doua zi masina cu un Opel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati o bucata de raspuns (de pe mail) venit de la Porsche Romania :

"In ce temei doriti dumneavoastra sa recunosc o problema care de fapt nu exista? Nu inteleg de altfel nici sensul presiunilor pe care incercati sa le exercitati asupra Porsche Romania . Ce fel de masuri doriti sa ia Porsche Romania ? Care este temeiul legal in care sa fie luate aceste masuri? "

Halucinant , nu ? Mi s-a raspuns la o intrebare cu alte 4-5 , tipic romanesc , ca sa eviti un rapsuns mai pui si tu 100 de intrebari poate renunta si ai mai rezolvat o problema !

JENANT !!

O fi si asta o varianta ?!

http://www.okazii.ro/catalog/27909170/Reco...injectoare.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama omide cati kilometrii are facuti masina ta?

Pe cuvant daca tu nu esti cel mai patit dintre noi. Chiar nu stiu ce sa mai cred, te-am vazut in toate topicurile despre probleme pompa, injectoare, volant...cred ca nu ai ratat nimik.

Ori esti cel mai ghinionist dintre noi, ori vreo fosta gagica, a fost "la sora adevaratei mame sofia verisoara adevaratei mame omida" si ti-a dat "ceva de drum lung" care s-a abatut din pacate asupra masinii.

Scuze pt gluma si pt :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, mare nemernicie ca in cazul acestui motor nu s-a mai pomenit. Eu numai in depasiri ma gandesc cum reactionati daca se opreste ?!?! Trebuie facuta o expertiza tehnica si care sa constate proasta calitate de fabricatie, adica cu viciu de productie direct de la iesirea din fabrica. Daca v-ati asocia ati putea plati mai usor o expertiza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in depasiri ... am facu in week-end 1000 km si credema ca la fiecare depasire mai in forta ma gandeam ca poate plesneste unul , intr-un fel este bine ca daca ma astept si se intampla sper sa am reactia necesara sa nu se produca o nenerocire .

In rest masina se comporta de nota 10 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit toate topicurile cu probleme de pe aria B6, chiar daca nu am B6 ci B5.5.

Va sustin, chiar daca numai moral, pentru ca sunt indignat de probleme intampinate de Passat, fiind un fan al acestui model si al grupului VAG, in general.

Mi se pare ingrijorator ca VW ignora o problema CLARA care implica o parte de siguranta a masinii. Faptul ca motorul poate "muri" oricand, fie datorita injectoarelor fie datorita pompei de motorina si faptul ca vor sa le schimbe (daca esti in garantie) NUMAI DUPA ce defectul a iesit la suprafata, desi exista indici clari ca exista serii intregi cu probleme, imi indica mie personal ca lor nu le pasa daca mor oameni din cauza, ca sa nu mai vorbesc despre deranjul masiv care il provoaca clientilor.

Cat despre raspunsul primit de colegul nostru de la Porsche, nu am ce comenta. Modul in care gandesc ca "nu exista temei legal" pentru a lua actiune explica modul in care gandesc, lipsind din logica lor ideea de respect pentru client si evidentiaza modul ingust in care privesc problema caci CU SIGURANTA au pierdut clienti pe viitor. Si acesti clienti extrem de nemultumiti vor avea un efect constant de multiplicare, VW pierzand clienti si din randul rudelor, prietenilor apropiati ai acestor cumparatori total nemultumiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-daca se face ceva particip si eu , mai putin cu focu' ca e criza afara si eu tot 3 am schimbat ....numai ca nu le-am schimbat la ei .. le-am schimbat la un service prima oara si apoi eu ....

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce mi se pare cel mai nesimtit e altceva: cand aveam Dacia Supernova, in cazul in care anumite defecte se repetau se trimitea un "expert Dacia" la service-ul respectiv, care sa analizeze problema.

Foarte multe probleme au fost rezolvate asa, si aici vorbesc de pompe de ulei, injectoare, discuri de frana...

Ideea era ca Dacia, ca producator, isi asuma vina de a fi livrat produse necomforme, cu piese clar cu defect.

Pe cand aici?

Exista vreo informare de la PoRo catre producator ref problema? Probabil ca nu pt ca nu exista "temei legal"

Exista vreo actiune de strangere de informatii, de alcatuire a unei baze de date, statistica, ref fenomen? Nu, pentru ca nu exista "temei legal"

BAI NENE! Actiunile de marketing nu au temei legal! ci vizeaza recompensarea, fidelizarea, astuparea gurii clientilor nemultumiti!

Au astia idee ca prin service-uri deja se spune cu glas tare: nu lua passat, sunt proaste, nu lua noul golf, e plin de belele..asteapta..sa treaca 3 ani sa le rezolve..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea si repet e numai o parere este ca ai mai multe sanse sa rezlovi ceva in Germania . Te duci acolo le arati actele cu ce ai patit si ce ti-au schimbat faci un scandal mare si le arunci si treaba cu focul de tabara la ei in curte.

Fiind muuuult mai civilizati si cu alta mentalitate decat cei din Romania e posibil sa pleci de acolo cu alta masina si cu ceva scuze.

Multa bafta pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma...corect...dar imi garanteaza mie cineva ca ajung cu actuala janghina pana in Germania? Cand eu nu am tupeu sa plec decat pe destinatii unde sa fie service-uri pe drum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic:

Acum, nu stiu daca ajuta cu ceva, insa nu ar fi bine sa mergem la o revista auto sau la o emisiune de profil si sa detaliem problema???

Probleme au existat si o sa existe la toti marii producatori, insa cei care sunt strict responsabil cu vanzarea masinilor catre clienti, ar trebui sa ia atitudine..in speta - Porsche Romania!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porsche nu este altceva decat un vanzator. De aici mai departe...fiecare e pe cont propriu. Varianta cu scandal facut in tara, nu neaparat sa te duci in Germania mi se pare mai abordabila si mai lipsita de riscuri (asa cum ai zis si tu). Daca nu ajunge la urechile lor prin presa, reviste, tv, radio...atunci nu mai ajunge in nici un fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PoRo e mai mult decat un vanzator!

E reprezentantul fabricantului in romania!

Vreau sa stiu daca si ce anume a comunicat mai departe catre fabricant ref aceasta problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal asa ar fi, dar se spune ca PoRo nu are legatura directa cu VW Germania ci cu VW Austria. Toate operatiunile se fac prin importatorul din Austria. Cat despre faptul ca PoRo e mai mult decat un vanzator, asta doar teoretic, practic doar la vanzari se pricep si au si aici ceva lacune.Scuze de Offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tine ca un simplu consumator nu te intereseaza ca Porsche Romania SA/SRL (nu stiu ce fel de societate comerciala e) produce singura VW in debara sau ca le ia de societatea X.... Intre tine si Porsche exista un contract de vanz-cump in ceea ce priveste automobilul X, contract care trebuie sa se conformeze legii (garantie etc etc).

Faptul ca ei mai justifica uneori ca "trebuie sa avem acordul VW Germania" sau mai stiu eu ce bazaconie e o prostie DIN PUNCT DE VEDERE LEGAL (ca tot le place lor SA O FACA LEGAL).

Asa ca mai bine "ii dai foc" in fata la PoRo... (a se intelege scandal etc). Sa-ti dea alta masina SI APOI sa-si regleze ei conturile cu furnizorii lor si asa mai departe pana VW care la randul lor au furnizori terti de piese (doar nu fabrica ei pompele, injectoarele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nene da ce s a marit lista cu cei care au schimbat injectoare :)

Masina mea se afla in service de vreo 3 saptamani.Cum nu aveam destule ghinioane cu ea m am trezit cu un motociclist in semiaripa spate.Motocicleta are o zgarietura pe aripa,iar la mine valoarea pagubei a ajuns undeva la 6.000 ron :)

Stiti cat costa coloana de volan si un calculator de confort? 3.769.81 ron fara manopera :lol:

Scuze de off topic.

In legatura cu injectoarele eu sincer am invatat mecanica,de cate ori am desfacut chiulasa nu am desfacut roata de rezerva.

Nu riscati sa va reparati injectoarele sa schimbati acea parte electrica.Nu vor rezista mai mult de 6 luni.

In legatura cu reprezentantele astea smechere care au asa o politica intangibila daca as putea spune,dar cu oameni incompetenti,de la mecanici pana la directorii de service toti vor sa stoarca bani de la client.Dar probabil ca asta o stiti si voi.M am imbolnavit de nervi cu masina asta,nu pot sa plec nicaieri din oras .Mi s a oprit in curbe,nu tu servofrana nu tu directie.S a blocat volanul in mers :D sa nu mai spun nenumaratele opriri la semafor.Mi au umplut frigiderul de carne ceilalti participanti la trafic :))

Acum cand am rezolvat toate hibele la ea o vand.Deabia astept sa scap de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am discutat la reprezentanta si mi-au zis ca motoarele cu Commonrail (incepand cu aug.2008) nu am probeleme cu injectoarele, fiind alt tip. Stie cineva de CR mai multe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

topicul acela il stiu...

intrebam daca stie cineva mai multe despre CommonRail pe parte de injectie, in ce anume consta CR vs PD?

Din cate mi-au indrugat cei de la reprezentanta sistemul difera complet in ceea ce priveste injectia (la PD este sistemul pompe-duse iar la CR este rampa comuna ... asta sincer nu am inteles-o prea bine din punct de vedere tehnic), acceleratia e mult mai liniara (fara turbo-lag), zgomot mult mai mic (asa este, e aprope de zgomotul unui benzinar), diferenta la turatii pana la 1800 rot/min unde puterea la CR vine progresiv iar la cel vechi este mai slab in prima parte si creste brusc pe la 1800, 4 supape pe cilindru la CR vs 2 supape pe cilindru la PD, de la 1800 trage liniar pana la zona rosie, etc. poate cineva explica mai detaliat/tehnic in ce consta injectia de pe PD vs cea CR??

toate aiurelile mele erau de la motorina asta nenorocita de la noi...am bagat fortat o vizita la Szeged sa fac plinul in Ungaria...si alta viata!!!!! avem motorina de rahat atat la OMV, Rompetrol si Petrom...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 7 injectoare arse se pare ca nu m-am potolit si plec acum in Turcia.

Sper sa nu se mai arda pana mă intorc.

Dacă un avocat initiaza ceva contra PoRo pe tema injectoare particip si eu cu bani

si in paralel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarma aia galbena ( in forma de spirala) aprinsa pe partea cu turometru, coloana volan rosu pulseaza(stering colon defective),martor air-bag aprins, BKP/2.0 TDI 49.300 km. Cred ca este pe moarte. Incerc sa-i dau prima data da porneasca, si mi se opreste motoru si dupaia dispare si sarma aia,toate dispar. O fi innebunit calculatoru? sau injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursanu cred ca ai probleme la coloana de volan.masina mea e in service pentru asa ceva iar costul reparatiei se ridica la 3.800 ron. Nu ai probleme cand introduci cheia in contact?Clantanit sau un zgomot ciudat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm spusele lui antrax, mai mult ca sigur ca ai o problema la coloana de directie - din cauza asta iti taie practic alimenatarea cu combustibil. Exista o solutie pentru plecarea de pe loc, dar nu o recomand. Scoaterea releului/ sigurantei din cutia de sigurante pentru motor. Asa pacalesti ECU, dar nu mai ai servo.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarma aia galbena ( in forma de spirala) aprinsa pe partea cu turometru, coloana volan rosu pulseaza (stering colon defective),martor air-bag aprins, BKP/2.0 TDI 49.300 km. Cred ca este pe moarte. Incerc sa-i dau prima data da porneasca, si mi se opreste motoru si dupaia dispare si sarma aia,toate dispar. O fi innebunit calculatoru? sau injectoarele?

vezi ca e un topic chiar pe tema asta "steering column defective". Dupa parerea mea, motorul n-are nimic, problema vine , asa cum ti-au zis si antevorbitorii mei, de la coloana de directie. Mai precis, motorul iti este oprit la comanda ECU deoarece ori nu iti mai recunoste cheia ori sistemul electromecanic de directie este defect ,ori modulul care deblocheaza volanul este defect.

Injectoarele si motorul in sine n-au nimic ele sunt oprite in mod special, preventiv de ECu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!