Jump to content

Passat 2009 2.0 TDI CR


DosarPenal
 Share

Postare recomandată

De curand, adica in ianuarie am avut sansa de a achizitiona din germania un passat B6 Highline 2.0 TDI CR cu 170 Cp. Masina este Model 2009 cu prima inmatriculare in germania in septembrie 2008. In acte este euro4 numai ca, atunci cand am intrebat daca nu cumva motorul respecta normele euro 5, dealerul de la care am luat-o a spus ca abia in iunie sau iulie 2009 o sa iasa COC (certificat de conformitate) pentru euro 5 si ca mi-l pot trimite atunci.

Ideea e ca nu vreau sa le dau astora 800 euro dupa cum ar fi taxa acum, pentru ca din principiu nu sunt de acord cu hotia asta si in consecinta o sa mai iau 3 luni numere rosii dupa care astept acest certificat.

Intrebarea mea si motivul pentru care am deschis acest topic: Este cineva care a cumparat masina noua cu motorizarea asta aici in RO? si daca da, ce norma de poluare are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in septembrie 2008 (pe certificat 2009) am achizitionat Passatul cu acelasi motor ca al tau ,de 2.0 TDI CR dar de 140 de cai , si mi-au trecut-o ca fiind Euro 4.

Si pot cere cumva si eu acest Certificat de Conformitate pentru Euro 5?Eu nu cred sa ai vreun catalizator in plus fata de ce am eu.De asta intreb ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pricina crizei nu cred ca anul asta si-au luat prea multi masini noi de pe forum. Cel mai bine adreseaza-te unei reprezentante VW si vei primi informatia dorita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... dealerul de la care am luat-o a spus ca abia in iunie sau iulie 2009 o sa iasa COC (certificat de conformitate) pentru euro 5 si ca mi-l pot trimite atunci.

Certificatul de Conformitate sau

FR - CEE Certificat de Conformite

NL - EEG Certificaat van Overeenstemming

DE - EWG Ubereinstimmungsbesceinigung

ajunge la dealer in acelasi timp cu masina si este de fapt cartea de identitate a masinii. Pe langa alte informatii, este trecut si VIN-ul masinii si norma de poluare.

Eu ma indoiesc ca producatorul va emite un alt certificat pt aceeasi masina, acelasi motor si acelasi VIN in care sa treaca alta norma de poluare.

Tu ai acest certificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am acest certificat. Masina are stiker verde(euro 4) si in brief scrie la fel. Numai ca, acum in ofertele din marea britanie aceasta masina este catalogata euro 5. Mie dealerul mi-a spus ca nu au omologat tipul acesta de motor ca si euro 5, si momentan sunt in curs de agreere euro 5 pentru acest motor. Eu am decis sa astept pana atunci, mai iau numere provizorii, mai merg cu cealalta masina. Merita sa nu le dau hotilor 800 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-aia am intrebat. Asta inseamna ca vei primi acel CEE si vei avea toate sansele sa ai norma euro 5.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut.

Abia am cumparat masina si la R.A.R am descoperit ca motorul nu are serie si ca e din 2008;masina fiind din 2006.

Cum pot sa stiu daca e PD sau CR.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai dute la un dealer local, si in baza vin-ului tau, roagai sa-ti printeze toate detaliile masinii

Stiu ca la PD-uri in lista de PR Codes la motoarele PD trebuie sa fie prezent anumit cod

Spre exemplu, la 1.9 TDI 105 CP, e D3W = 4-cyl. turbo diesel engine 1.9 L/77 kW TDI with pump-jerk injection system Base engine is T71/TG0/TD0/T5X :salut:

Mai poti cere de la importator (adica Porsche Romania) si o hartie oficiala a producatorului despre motorul tau exact, care le arati domnilor de la R.A.R. :salut:

:) safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cumparat-o acum o luna si tot euro 4 este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Toparcean Razvan

eu mi-am luat luat un seat exeo cu 2.0 tdi cr 143 cp si este euro 5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Abia am cumparat masina si la R.A.R am descoperit ca motorul nu are serie si ca e din 2008;masina fiind din 2006.

Cum pot sa stiu daca e PD sau CR.

Va multumesc.

Pai....porneste-o...

E suficient ca sa iti dai seama...

Daca auzi un tractoras..ai PD

Daca auzi un zumzait ai CR

dar cum masina e din 2006...ai PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea din noiembrie 2008, 170cai CR, este Euro4 ca nu este inca omologata euro5...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nici nu se va omologa din pacate.

Daca ai in codul ala de la roata de rezerva, la sfarsit de tot combinatia 7MB asta inseama euro4 plus. Asa e si a mea si asa va muri. Nu se elibereaza al doilea COC pentru acelasi vehicul, crede-ma am incercat totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Daca are DPF (diesel particle filter), atunci e Euro 5. Daca e doar TDI CR, fara DPF, atunci e Euro 4.

Eu am 2.0 TDI DPF CR si este Euro 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am avut de ales daca pun sau nu DPF pe motorul CR. Toate veneau cu DPF. Unde scrie ca e euro 5? Eu nu am gasit nici o referinta printre actele pe care le am. Tu ai vazut asa ceva? Poate nu am cautat suficient de atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Introduced to the range in 2008, the 2.0 TDI CR has, as its initials suggest, a common-rail fuel injection system with high-precision piezo-injectors. These replace the earlier magnetically-charged solenoids and comprise a stack of ceramic elements through which an electric current is passed, stimulating them to expand and thus shoot fuel into the cylinders. This engine also has a particulate filter fitted as standard, enabling it to meet the Euro 5 emissions criteria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

high-precision piezo-injectors. These replace the earlier magnetically-charged solenoids and comprise a stack of ceramic elements through which an electric current is passed, stimulating them to expand and thus shoot fuel into the cylinders.

:offtopic:

cred si eu ca nu le ies injectoarele alea... si dupa descrierea aia sumara pare mult prea complicat... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

This engine also has a particulate filter fitted as standard, enabling it to meet the Euro 5 emissions criteria.

Asta stiam si am citit si eu, insa la fisc mi l-au incadrat la Euro 4 plus reducerea datorata DPF-ului. Eram curios daca scrie undeva ca e euro5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Ca sa nu va mai certati atata ca este sau nu este Euro 5 uitati aici aveti atasata comunicarea pe care a primito la achizitionarea unui " Passat B6 HighLine 2009 - 2.0 TDI, 140 CP, DPF, CR " colegul " MD683 " .

Sper sa nu se supere .

post-20331-1253016938_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 years later...

Readuc la lumina acest topic. Intentionez sa cumpar un Passat fabricat in 07/2008 (cod motor CBBB) care in acel sticker de coduri optionale apare ca si EU4 plus (7MB = Emission standard EU 4 plus). La noi in tara ce norma de poluare o sa aiba motorul: EU4 sau EU5 ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Euro 4, cu ceva mentiune la observatii parca. Dar nu e Euro 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!