Jump to content

2.0 TFSI/2.0 TDI - Brake upgrade


fuscobal
 Share

Postare recomandată

Johnny Bravo

Gaurile din etrier sunt mai mari si au joc. Oricum, numai greutati am avut cu piesele astea. Sper sa terminam de montat totul si sa mearga. Pe mine m-a scos din minti. Furtunul nu se potriveste bine, bucsa mare trebuie mutata in vechiul suport, bucsele astea metalice nu s-au potrivit iar capacul au fost placutele. Jumate de zi de investigat si enervat aiurea.

Dar se vad meserie etrierii aia uriasi pe discurile Tarox.

Sunt curios daca la colegul bebeee s-au potrivit bucsele metalice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca mai montez bucsele alea... daca vrei ti le trimit pe a mele sa faci proba.. sau le masor diametru sa vedem daca sunt mai groase ca ala tale... eu peste mai vreo sapt. dau numai jos franele iarasi.. Asta daca o sa am suruburi pt. furtune.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ma nu s-au potrivit ? La mine au intrat perfect !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo

Se pare ca gaurile de la etrierii mei sunt mai mari. Masina este la Florin@Caratere pentru montat tot kitul de frane pe fata plus alte maruntisuri si mi-a zis ca au bucsele astea au joc. Nu am vazut cu ochii mei insa nu cred ca greseste Florin.

Modificat de forceturbo
Anunt vanzare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-am adus aminte de o chestie observata de Florin cand mi-a montat franele noi. Pe ertieri se mai monteaza niste discuri metalice, pe partea spre masina. Am vazut ca sunt cate doua pe etrier. A vazut ca aceste discuri existau pe S3-ul lui AlexKgs. Eu nu le am. Sunt neaparat necesare? Dintre cei care ati mai facut conversia, le aveti? Sunt musai sa le montez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce discuri e vorba? Ai vreo poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm..nu vreau sa zic vreo prostie, insa ala nu e pistonul?

Il ai deja pe etrier :) Cand s-o strica, il iei ca piesa de schimb

Modificat de kirkus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope! Nu este pistonul. Mi-a zis si Florin ca pe S3 a vazut acele discuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noile mele placute de frana au venit fara senzor de uzura. Aveti idee daca / cum se poate dezactiva avertizarea din bord? Ma scoate din minti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti lipi senzorul de pe placutele vechi daca nu ma insel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pot face asta insa placutele vechi sunt foarte bune. Nu sunt nici jumate tocite si ar fi cam aiurea sa le stric. Incerc sa gasesc niste placute vechi sa iau firul insa poate dura iar eu sunt enervat de piuitul de la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul se poate dezactiva cu VagCom, prin recodare la Instrument Cluster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Nu ma prind cum se recodeaza sa scap de avertizare. Imi apare o lista de optiuni care se insumeaza insa nu zice nimic de avertizarea de la frana.

M-am uitat si la mufa ramasa pe masina si nu pot baga o sarma in ea. Ete mufa tata, cu pini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut,

am Skoda Octavia 1,8 Tsi si vreau sa trec la discuri mai mari pe spate. Momentan am de 260mm (sau 256 ). Stiu ca RS-ul are de 286mm. Poate sa-mi spuna si mie cineva ce trebuie sa schimb ?

Pe fata am trecut la 312mm.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil difera portetrierii. E greu sa stie cineva cu ce difera puntea spate de la Octavia fata de Octavia RS dar poti verifica in ETKA piesa cu piesa comparativ. Eu ti-as recomanda totusi sa incerci o placuta mai buna pe spate daca ti se pare ca ai prea mult front bias dupa ce ai pus discurile mai mari pe fata. Treaba cu maritul discurilor de frana ajuta prea putin de obicei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si etrierii sunt diferiti pe spate.

Sunt mai mari placutele.

Sa ca ai nevoie de tot sistemul port-etrieri + etrieri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sal.,

La masina din semnatura Passat B6 2.0TDI/140Cp as vrea sa modific franele de pe fata si sa pun unele de R32/R36.

In acest scop am achizitionat de pe e-bay acest set de frane a carui vanzator spune ca sunt de Golf 6 - R20/Golf 5 - R32/Passat - R36, cu discuri 345 x 30 mm

Ele arata cam asa:

post-20331-0-44287900-1321863200_thumb.jpost-20331-0-53790500-1321863219_thumb.jpost-20331-0-78821300-1321863236_thumb.jpost-20331-0-15260800-1321863255_thumb.j

Acuma pe mine ma intereseaza daca se potriveste si pompa de frana care o am acum pe masina sau trebuie sa pun una de R36 ?

Ca din ce am vazut in ETKA sunt ceva diferente intre ele, aceste diferente fiind la grosime .

Cea de pe masina mea este de 22.2 iar cea de R36 este de 23 mm.

Coduri pentru cea de 22,2 mm ar fi:

3C1 614 019 D

3C2 614 019 D

Iar pentru cea de 23 mm ar fi codurile urmatoare:

3C1 614 019 E

3C2 614 019 E

Ma puteti ajuta cu un sfat in acest sens ?

Multumesc,

Astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Mai am ceva intrebari la voi.

Care este scopul acelei contragreutati incercuita de mine cu rosu pe partea interioara a etrierului ?

post-20331-0-07938900-1321879141_thumb.j

Avand in vedere ca franele sunt SH chiar daca vanzatorul spune ca nu au decat 2000 km (eu fiind sceptic in privinta acestui lucru), as vrea sa intreb ce discuri si placute recomandati sa-mi pun in locul celor cu care vin ?

Am un stil de condus mai sportiv dar nu chiar ca pe circuit.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti folosi discuri stock sau aftermarket, Tarox, Black Diamond, nu recomand EBC - pe discurile stock ai putea avea depuneri inegale de reziduri de pe placute avand ca efect vibratii puternice pe franare. Discurile aftermarket au striatii pentru a capta rezidurile, dar sunt mai scumpe. Placutele de frana pe care le recomand pentru strada si mers sportiv sunt Ferodo Racing DS2500, dar sa nu le folosesti pe circuit. Au byte progresiv, tin bine si la rece, au durata de viata destul de buna, dar pentru circuit ai nevoie de Pagid, Carbotech, Carbone Lorraine, etc.

Pentru pompa ar trebui sa verifici daca si alte masini care au acesti etrieri au pompa de 23 mm (Audi S3, Auti TT-S, Seat Leon Cupra, Vw Golf R32, Vw Golf R20, Passat R32).

Daca da, ar trebui upgrade si la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai problema cu pompa e in felul urmator:

La Golf 5 R32 pompa este mai lunga si mai groasa.

La Passat R36 este la lungime la fel ca cea de la oricare Passat doar ca e mai groasa.

Iar la Audi S3 nu stiu dar banuiesc ca este la fel ca la Golf 5 R32.

Aceste dimensiuni fac referire la cilindrul din interiorul pompei nu la partea exterioara.

Acum chiar ca nu stiu ce sa fac.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerca sa compari si cu pompa de Gti, multi colegi au facut upgrade de la franele de Gti la cele de S3 si nu au facut upgrade si la pompa.

Din pacate nu pot sa-mi editez postul, dar asta e pentru alt topic. :)

Alex de la Zenoracing a facut upgrade-ul pe Golf 2.0 Tdi 140 cp, la fel si Kirkus iar Rex pe Golf 1.4 Tsi, din cate stiu nici unul nu a schimbat pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Am gasit cateva cote pentru pompele de frana din grupul VAG:

Ar fi cam asa:

1K1 614 019 L & 1K1 614 019 E productie ATE

Diametru: 23,81 mm

Lungime 1: 36,1 mm

Lungime 2: 134,9 mm

Numărul de porturi: 2

Dimensiune filet: M12x1

1K1 614 019 K & 1K1 614 019 D productie ATE

Diametru: 22,2 mm

Lungime 1: 36,1 mm

Lungime 2: 134,9 mm

Numărul de porturi: 2

Dimensiune filet: M12x1

1K1 614 019 F este de productie TRW sau BOSCH

3C1 614 019 & 3C1 614 019B & 3C1 614 019D productie ATE

Diametru: 22,2 mm

Lungime 1: 27,1 mm

Lungime 2: 117 mm

Numărul de porturi: 2

Dimensiune filet: M12x1

3C1 614 019 A & 3C1 614 019 C & 3C1 614 019 E productie ATE

Diametru: 23,81 mm

Lungime 1: 27,1 mm

Lungime 2: 117 mm

Numărul de porturi: 2

Dimensiune filet: M12x1

Unde lungime1 cred ca inseamna cursa pe care o face pistonul la apasarea pedalei iar lungime 2 cred ca este lungimea exterioara a pompei

Dupa cum observati pompele de Passat 3C sunt total diferite de cele de Golf R32

Mentione ca pompele de Passat 3C sunt puse ambele coduri pe toate motoarele inclusiv cel de 3.2 litri

Doar cea de 23.81 se pune pe R36

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de frana poate dicta feelingul pedalei de frana. De obicei se potriveste suprafata pistonului pompei (master cylinder) cu cea adunata a pistoanelor etrierului. Daca te referi la potrivirea fizica, nu are nici o legatura una cu alta, pompa de frana fiind in spatele pedalei de frana si singurul ei rol fiind de a asigura presiunea necesara etrierului. Toate kiturile de franare aftermarket folosesc pompele stock, doar la masinile de curse pure se fac upgrade-uri pentru ca acolo uzurile sunt mari si se folosesc master-cylinder cu carcasa de aluminiu ! Ma indoiesc ca ar putea fi vreo problema in a folosi pompa de frana OEM cu sistemul de franare de R32...Alex Zeno de pe forum a pus pe Golf 2 TDI si merge foarte bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fuscobal

Sal.,

Eu cand am intrebat daca se potriveste pompa de frana cu acest sistem de S3/R32 m-am referit la faptul ca in momentul in care placutele de frana sunt uzate si se aprinde in bord senzorul de placute pompa sa nu mai poata sa impinga pistonasele din etrieri si sa ramai fara frane.

Asta daca nu cumva aceasta situatie se poate intampla si mai devreme si sa ramai fara frane din senin fara nici o avertizare .

Strict la acest lucru m-am referit nu la alt ceva.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!