Jump to content
fuscobal

2.0 TFSI/2.0 TDI - Brake upgrade

Recommended Posts

c6t9

Dacă schimbi furtunele doar pe faţă faci vreo br

Share this post


Link to post
Share on other sites
fuscobal

Faci, oricum alea pe fata sunt cele mai solicitate. Rex, zgomotul e cam ca la un tren de opreste in statie la Carbone Lorraine RC6 (nu exagerez) !

Share this post


Link to post
Share on other sites
rex

Un coleg din Cluj spunea ca nu poate sa iti insele sotia pentru ca are diesel si sotia aude cand pleaca si cand vine acasa :)) (e o gluma, va rog sa nu o luati ca un atac).

La fel si la mine.... doar ca e vorba de frane. Partea buna a ca stau langa gara si spun a venit trenul :).

Acum, vorbind serios, am cautat informatii pe net despre franele propuse si cred ca voi alege DS2500, ce putin pentru moment.

Aleg aceste placute pentru ca m-am speriat cand am citit ca se acumuleaza mult praf pe jante, caroserie, si m-a mai speriat comparatia lui Fusco (cu trenul ;)).Dupa ce voi face un upgrade la discuri, la furtune metalice si la lichid de frana foarte probail voi vrea niste placute mai performante.

Mersi mult Fusco de ajutor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
fuscobal

La tine DS2500 sunt probabil mult mai ok decat la mine. Gandeste-te ca masina mea are vreo 300kg in plus si dublul puterii. Atunci cand cei de la Carbotech mi-au facut recomandarea placutelor m-au intrebat :

- greutatea masinii

- ce cauciucuri am pe masina

- ce tractiune are masina

- franez devreme sau tarziu in viraj

- pe ce circuit voi merge si care este specificul virajelor

- mi-au recomandat brake air ducts pentru o racire si mai eficienta a franelor

- pentru XP10 mi-au spus ca daca am de gand sa ma dau 4 zile acolo cu masina ar fi bine sa iau 2 seturi de placute :) si sa am in vedere si inca un set de discuri

- au recomandat de asemenea furtune metalice si lichid de frana bun (Motul RBF 600 sau 660 sunt ok)

Share this post


Link to post
Share on other sites
c6t9
Faci, oricum alea pe fata sunt cele mai solicitate. Rex, zgomotul e cam ca la un tren de opreste in statie la Carbone Lorraine RC6 (nu exagerez) !

Ideea e dacă e adevărat ce mi s-a spus, dacă pe faţă ai metalice, vor fi mai solicitate furtunele pe spate din cauza presiunii. Poate o fac şi pe asta, scumpe n-ar fi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rex
- pentru XP10 mi-au spus ca daca am de gand sa ma dau 4 zile acolo cu masina ar fi bine sa iau 2 seturi de placute :) si sa am in vedere si inca un set de discuri

Aia da... Ma gandeam ca nu are importanta cat tin placutele, dar nici chiar asa...

M-as mira sa ai nevoie de 2 placute.... doar te dai vreo 15 ture.

Share this post


Link to post
Share on other sites
psebi

As vrea sa schimb si eu placutele de frana si as pune ceva peste cele stock. Cam care ar fi diferenta intre Ferodo DS2500 si EBC Greenstuff? E una mai buna decat cealalta sau sunt cam aceleasi lucruri de la doi producatori diferiti? Discurile nu le-as schimba inca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
c6t9

EBC Greenstuff sunt plăcuţe ecologice de oraş. La primele fr

Share this post


Link to post
Share on other sites
psebi

Pot lasa fara probleme discurile stock, fara ca sa mi le manance mai tare sau sa nu lucreze eficient placutele DS2500? Sau ar fi alte placute mai potrivite daca nu vreau sa schimb si discurile?

Share this post


Link to post
Share on other sites
fuscobal

DS2500 sunt ok cu discuri stock !

Share this post


Link to post
Share on other sites
B.o.g.d.a.n

Atentie, odata ce ai pus Carbotechuri XP8/10 pe discuri, discurile NU le mai poti folosi decat cu acele placute.

Ptr masina ta iti recomand si eu DS2500.

Eu mi-am luat: http://www.hawkperformance.com/performance/hpplus.php - nu-s CT-uri, dar ofera un compromis bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
stefan.adam

salutare... tinand cont ca am 288mm diametrul discurilor pe puntea fata, am inteles ca pot trece la frane de GTI (312), doar prin inlocuirea suportului de etrier si a discurilor de frana, aveti idee daca mai trebuie modificat si altceva?? sau doar prin inlocuirea lor am upograde de frane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
xbk

Da, poti face acest upgrade fara alte modificari, se inlocuiesc doar discurile si suportii de etrier. :D

Edited by Tavy81

Share this post


Link to post
Share on other sites
kirkus

Confirm si eu acest lucru.

Am facut singur upgrade-ul si totul a fost foarte usor. Nu mai gasesc cablul de date de la aparat, insa cum apare pun poze sa explic ce si cum.

Probabil niste furtune metalice si niste placute mai bune vor aduce imbunatatiri suplimentare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
overseas

Daca sunt novice cu B6 si sunt interesat de un upgrade la frane (next level dupa cel stock), sa inteleg ca Stage 1 e pentru mine ?

Nu o sa ma apuc de treaba cu mana mea, dar vreau sa stiu ce si cum sa cer.

Unii sunt interesati cum sa chipuiasca masina, alti vor doar sa o franeze mai repede :)

Stage 1

- placute de frana performante > Mintex, EBC, Hawk...oricat de stupid ar parea Ferodo nu a scos inca un set

- discuri de frana perforate/santate sau pline de inalta performanta ( aici este mai mult marketing decat adevar) > Zimmermann, Stoptech, AP racing, Brembo...

- furtune metalice > Goodridge, Neuspeed, ECS...daca nu ma insel tot Goodridge le face si pentru ceilalti

- lichid de frana de inalta performanta > Motul RBF600 sau Castrol SRF

Share this post


Link to post
Share on other sites
rex

Am o intrebare: aparatoare de noroi (sau cum ii spune) e identica la discurile de 312 si 288 (adica pentru discurile fata)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
xbk

Salut Rex, da aparatorile de noroi (tabla aceea din spatele discului) sunt identice pentru ambele dimensiuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alex@Audi

Frane fata de Porsche Cayenne se potrivesc pe Golf 5 ? sau trebuie adaptoare ?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
xht20

se potrivesc. Vand cei de la ECS Tuning

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daemoncrx

Am si eu o octavia vrs si vreau sa fac brake upgradeu cu franele de s3/cupra/r32

O intrebare am, intra si jante de 17'' ? . cei de pe briskoda confirma ca da daca janta e lata de 7.5.la noi a incercat cineva?

Multumesc fusco pt info, nota 10.

Edited by Daemoncrx

Share this post


Link to post
Share on other sites
GtSport

Iti intra sigur, Fusco merge cu 17" iarna, cele originale GTi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cozmino
salutare... tinand cont ca am 288mm diametrul discurilor pe puntea fata, am inteles ca pot trece la frane de GTI (312), doar prin inlocuirea suportului de etrier si a discurilor de frana, aveti idee daca mai trebuie modificat si altceva?? sau doar prin inlocuirea lor am upograde de frane.

Intrebare prosteasca avand in vedere numele topicului, dar hai sa incerc.

Trecerea de la discuri de 288mm la 312mm, doar prin inlocuirea celor mentionate mai sus(suporti etrieri si discuri), este valabila doar pentru cele 2 motorizari ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
LIFEPHORM
Am si eu o octavia vrs si vreau sa fac brake upgradeu cu franele de s3/cupra/r32

O intrebare am, intra si jante de 17'' ? . cei de pe briskoda confirma ca da daca janta e lata de 7.5.la noi a incercat cineva?

Multumesc fusco pt info, nota 10.

Depinde foarte mult si de inclinatia spitelor si modelul jantelor. Eu de exemplu am facut acest upgrade de frane cu jantele de 18'' stock la alt model de jante, tot pe 18'', cu ET mai mic, si mi-a ramas foarte putin spatiu intre etrier si spitele jantelor, undeva la 3-4mm, deci nu tine neaparat de J, tine si de ET. Jantele noi au 8J, si ET 40. Deci mare atentie si daca spitele sunt la suprafata jantei sau au o inclinatie si vin din interior spre exterior! de asemenea alt aspect de luat in calcul este grosimea spitei, de la suprafata vizibila in exterior, spre interiorul prinderii jantei. Am dat exemplele mai detaliat ca sa poti intelege mai bine. Cel mai bine e sa ai ocazia sa testezi inainte!

Share this post


Link to post
Share on other sites
fuscobal

Sunt foarte multe de luat in considerare cand se face schimbare de etrier si anume :

- diametrul jantei > etrierul poate lovi pe spate

- ET-ul jantei, latimea jantei, grosimea si curbura spitelor, cu buza sau fara buza... > etrierul poate lovi in lateral

Franele de S3 merg pe GTI cu jante Stock de 17" de GTI. Nu pot confirma pentru cele de Octavia chiar daca sunt to 17'. Pentru verificare, vii la o intalnire de forum si masuram cateva distante cu ruleta !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daemoncrx

Am fost azi si am verificat janta pe o cupra si vin perfect chiar mai ramane un deget intre etrier si lateralul jantei. jantele sunt team dynamics pro race 1.2 pe 17''. Am vazut tot la aceeasi persoana discuri de la EBC, am impresia ca erau modelul turbo, cel striat si "gaurit"( nu sunt gaurite pana la capat). Ca si look erau ok dar nu stiu ca si performante.Din ce am auzit EBC e departe rau de ferodo( ca si placute) de brembo tarrox etc.

Asa am mai fost si la porsche si am aflat niste preturi:

etrier cupra(cei rosi):700 ron bucata

disc cupra:700ron bucata

port etrier:700ron bucata, am intrebat daca perechea si cica doar o parte ar fi 700 ron si totusi nu inteleg de ce e la fel de scump ca un etrier o bucata de fier cu 2 garuri

Mai stie cineva o firma care face slotted sau drilled pt configuratia asta de s3/r32/cupra.? daca tot ma apuc de treaba sa nu iau stock

Edited by Daemoncrx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri