Jump to content

2.0 TFSI/2.0 TDI - Brake upgrade


fuscobal

Recommended Posts

Pentru cei interesati de group buy discutiile s-au mutat aici. Discutiile de acest gen nu fac obiectul unei arii tehnice.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 402
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • fuscobal

    67

  • AndreiCC

    23

  • racingparts.ro

    21

  • rex

    19

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Salut,  de ce ai vrea sa pui 312 pe fata? simti ca masina nu se intepeneste? si franele de pe golf 5 duc lejer 250 de cai fara sa le schimbi

atentie...ca exista legi..modificariile la sistemul de franare si/sau directie trebuie facute doar de persoane/service-uri care au autorizare RAR... http://www.rarom.ro/cs-uploads/RNTR7.pdf

Marcile si modelele avute in vedere : Golf V GTI Golf V Edition 30 Golf V 2.0 TDI Seat Leon 2TFSI Seat Leon Fr Seat Leon 2.0 TDI Seat Leon Cupra 2 Audi A3 2TFSI Audi S3 ... Sistemele de franare

Posted Images

Johnny Bravo

Am si eu o nelamurire. Poate e aurea dar...

Pentru upgrade-ul meu la sistemul de franare, pe langa cele necesare in mod normal am luat si furtune HEL in ideea de a pune si un lichid de frana mai bun decat cel OEM si sa nu am probleme. M-am gandid la Castrol SRF.

Acum, furtunele ar trebui sa fie OK si la presiune si la temeratura si la coroziune. Pompa de frana va fi OK cu acest lichid? Acesta nu va ataca piesele de acolo?

Link to post
Share on other sites

N-are nea nici o treaba cu pompa de frana. Daca erau asa pretentioase pompele astea se faceau upgradeuri pentru sisteme de franare aftermarket sau lichide de frana cu punct de fierbere inalt !

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Poate putin offtopic, avand in vedere ca vorbesc despre un A4.

Am sa trec spre 220CP de la 170, si vreau sa innoiesc franele; cele stock sunt jalnice. Ce parere aveti de kiturile Brembo HP, cu discuri slotted? Ce alte variante ati recomanda?

Criteriile mele:

- sa "muste bine" la franari bruste, la 120-140 km/h.

- sa nu faca zgomot in regim de franare obisnuita.

- sa mearga cu rotile de 16" iarna

Mersi!

Link to post
Share on other sites
hangyouridols

O varianta ieftina ar fi etrieri second de S4 B5 sau S4 B6,dar in acest caz va trebui sa uiti de jantele pe 16;personal mi-am pus de S4 B5 cu piston dublu pe etrier cu discuri de 321mm

IMAG0320.jpg

wordpress image upload

IMAG0321.jpg

image host

Ca si costuri,105

Link to post
Share on other sites

Northman, sunt putine kituri aftermarket care sa intre sub djante de 16". Pentru puterea ta (si daca masina nu are peste 1500-1600Kg), un kit de frana bun si mai ieftinut ar trebui sa fie cu disc dintr-o bucata de 323-330mm si grosime 28mm. Un etrier cu 4 pistoane este arhisuficient. Kiturile din zona asta sunt cam pana in 1500 Euro (Brembo, Tarox...). Acum depinde la ce te referi prin "sa muste bine". Un feeling al pedalei mult mai bun se obtine oricum cu kiturile aftermarket comparativ cu sistemele de franare stock la care pedala e ca ciuperca de obicei. Daca vrei insa sa muste foarte agresiv, numai cu placute de frana racing obtiii asta dar aici apar si dezavantajele inerente la mersul pe strada (scartait infernal, prafa mult pe jante, unele nu tin la rece...) !

Edited by fuscobal
Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

@fuscobal: am vazut ca la tine furtunele de frana sunt conectate direct la etrier, nu mai ai teava aceea metalica. M-am uitat si eu la mufele furtunelor si la etrieri si nu ma prind cum se conecteaza. Dr.G.Silviu mi-a spus ca ar fi necesar un surub adaptor. Poti detalia putin?

Link to post
Share on other sites
Dr.G.Silviu

Ce surub adaptor?? Ai tot ce iti trebuie in kitul de la HEL, doar ca surubul acela cu care vine kitul, are pasul prea mare si trebuie cu pas mai mic. Se renunta la teava metalica!

Link to post
Share on other sites

Silviu, el zice ca a infiletat furtunul HEL pe bucata metalica de pe etrier, caz in care inseamna ca asa a fost conceput kitul standard HEL. Al meu a fost facut custom dintr-o bucata pentru a elimina acea imbinare suplimentara cu bucata metalica. Din acest motiv, la mine capatul dinspre etrier este banjo bolt cu surub gaurit !

Link to post
Share on other sites

Imi schimb si eu acum furtunele de frana si lichidul, ajunge 1L de lichid de frana? Mersi

Link to post
Share on other sites
Dr.G.Silviu

Ajunge.. si iti mai ramane inca 0,5-0,6L :))

Eu am luat Castrol SRF care vine la 1L si am schimbat franele, am pus furtune si am schimbat si ambreiajul si tot mai am vreo 0,2-0,3L

Link to post
Share on other sites

Un review de la cei care si-au montat pentru Tyrolsport Stiffening kit? Cum sta treaba?

Link to post
Share on other sites

La mine e greu de spus pentru ca odata cu ele am pus inapoi si placutele de strada DS2500 care sunt mult mai slabe decat Carbotech-urile. Poatre spune altcineva care n-a modificat nimic altceva decat Tyrolsport !

Link to post
Share on other sites
Dr.G.Silviu

Din martie 2011 la audi TT a aparut o imbunatatire la frane pentru o racire mai buna. Este vorba de o "aripioara" care directioneaza aerul spre discuri.

post-15101-0-42487600-1306744546_thumb.j

Acestea sunt montate si pe RS3

Codurile pentru piese sunt:

Air slide "8P0 863 149 A" and "8P0 863 150A" per part 13,25€

Screws 2x "N104 222 03"

Nuts 2x "N 907 611 02"

Case 2x "8J0 864 133 A"

Eu dau comanda la ele, orice ajutor la racire e bine venit icon_thumright.gif

Link cu articolul original. http://www.tt-forum....p?f=19&t=213768

Edited by Dr.G.Silviu
Link to post
Share on other sites

Nu-mi dau seama exact din poza cum lucreaza. Cand vin, anunta-ma si pe mine ca-s curios sa vad cum se monteaza. Esti sigur ca la RS3 nu mai sunt si alte diferente la modul cum aerul este directionat intre bara fata si lacasul rotii ?

Link to post
Share on other sites
Dr.G.Silviu

Nu stiu exact ce au in plus/minus RS3 si TT-RS intre bara si roata, dar nu cred ca poate sa dauneze... Si ma gandesc sa fac ceva custom la grilele de la proiectoare. (e.g gaura :)))

Link to post
Share on other sites

Help help help!

Am primit furtunele Hel si nu am reusit sa le montez.. Pe fata sunt cu inel si se prind direct de etrier dar nu e bun surubul din inel care intra in etrier! Are cu totul alt pas.. Ce pot face? :-(

Link to post
Share on other sites
the_punkreas2003

Deci nu sunt singurul cu probleme de montaj ... Macar la mine a fost alta problema.

Link to post
Share on other sites

Bebe, dai mail la HEL sau de unde le-ai luat si le explici problema cu poze. Ce altceva sa faci ?

Link to post
Share on other sites

Vad ca si Silviu zicea de problema cu surubul, ma gandeam ca poate pot gasi prin tara vreo solutie..

Link to post
Share on other sites
Dr.G.Silviu

Da, exact aceeasi problema am avut si eu si Teff :) A gasit Teff pe net pe cineva care vinde furtune Goodridge, ne-am dus la el si am luat suruburi cu pasul corect. icon_thumright.gif (20ron bucata)

Pasul acela este pentru etrier de GTI.

Am trimis mail la cei de la HEL si nici pana in ziua de astazi nu au raspuns (mail trimis de ~1luna)

Link to post
Share on other sites

Sper sa reusesc si eu... Ca asa cu HEL si Steve de la brake lines imi prind urechile :(

Link to post
Share on other sites
Johnny Bravo

Bucsele metalice le-ai incercat? La mine nu s-au potrivit. Le voi vinde.

Link to post
Share on other sites

Cum naiba nu s-au pottivit?

Link to post
Share on other sites

Nu am mai avut vreme sa la incerc, imi pare rau.. :(

Si cand am vazut ca nici furtunele nu se potrivesc.. :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri