Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Postare recomandată

@powershot Nu știu, nu prea le am cu astea, însă știu ce e esențial.... dar cum o pot verifica presiunea? Dacă imi explici am să verific...

@lupo_bv EGR este schimbat nu este nou, am schimbat 3 EGR doar toate SH din dezmembrari, așa dacă stiam ca tot nu merge luam unul nou tot la banii ăia ajungeam....

@Carmina Am schimbat 3 EGR toate de la dezmembrari și cu toate oscilează relantiul si inainte de adaptare imi dadea debit excesiv acum dupa ce l-am adaptat nu mai da nici o eroare dar oscilează puțin și isi revine, inainte oscila non stop si se oprea si motorul cand o porneam, acum dupa ce am adaptat clapeta de accelerație și EGR merge mai ok dar tot oscilează de cateva ori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Robert Ro said:

@powershot Nu știu, nu prea le am cu astea, însă știu ce e esențial.... dar cum o pot verifica presiunea? Dacă imi explici am să verific...

Ţi-am explicat eu

On 10/26/2019 at 11:17 PM, lupo_bv said:

pentru MAP trebuie vcds, dar pentru presiune ai nevoie de un manometru un T-eu şi ceva furtunaşe/adaptoare  verificare presiune.pdf

Fără manometru şi adaptorul ăla nu ai cum. Cu puţină îndemânare ţi-l poţi face singur cum materiale de magazinele de bricolaj. Scula arată aşa

https://echipamente-serviceauto.ro/ro/tester-joasa-presiune-de-combustibil/4172-manometru-presiune-combustibil-5901477113123.html

Pentru verificare compresie (în cazul că nu ai unde verifica)

https://www.olx.ro/oferta/tester-compresie-benzina-compresmetru-IDceQDV.html#ae3b68b2d0

Din păcate treaba cam aşa stă: numai din brainstorming fără măsurători şi rezultate exacte nu o scoţi la capăt.

Altă întrebare :icon_cheesygrin: (poate ai scris, dar mi-a scăpat): de ce a fost făcut motorul? Doar pentru că nu trăgea sau mai erau şi alte cauze (gen: consum ulei, etc)?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum bănuiesc că dacă nu mergea ceva bine nu-mi dădea erori pe tester sau nu neapărat? Și încă ceva legat de EGR, câteodată mi-o pune si in nas, gen ca si cum as apasa frâna 1 secundă apoi iau piciorul si merge in continuare, gen in șuturi nu prea stiu cum să explic dar cred ca înțelegeți voi și dacă scot mufa merge ok masina doar ca se accelerează in gol și consuma mult... deci nu stiu dacă mai există speranța să o repar... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ăsta este comportamentul unei recirculări mărite, dar nu întotdeauna EGR este vinovatul. În principiu dacă se adaptează şi nu sunt erori pe el ar cam fi ok (nu bag mâna în foc). Vezi că am editat postarea mea de mai sus. Răspunde-mi te rog la întrebarea aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul a fost făcut pentru că atunci cand am cumpărat-o nu i-am făcut uleiul si filtrele si am mers cu ea așa si a inceput să bată tachetii, să dea cu fum albastru însă nivelul de ulei nu scădea deloc si nu mai aveam presiune la ulei...si am zis sa-l fac pe tot si am zis că cu ocazia asta poate o sa si tragă dar degeaba ca merge la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă la un moment dat maşina a consumat ulei  ai toate şansele să ai primul filtru de particule înfundat parţial...cam multe necunoscute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Benzina are filtru de particule? Eu stiam ca doar diesel-ul are, sau sunt eu prost informat... ulei nu a consumat, am facut 10.000km si nu am completat deloc cu ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powershot Așa da...

@lupo_bv Am fost acum la cateva magazine de piese auto si n-am gasit multimetru si cheie de bujii, eu stau la țară și nu cred ca o să găsesc dar mai caut...  mâine daca am timp am sa curăț clapeta de accelerație sa vad poate își mai revine... si senzorul map de pe galerie... o să mai revin cu informatii in caz că o să mai rezolv cate ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert tu ai nevoie de o diagnoza mai serioasa, vazut amestecul,  curatare senzor de aer, schimbare bujii si verificare fise (daca e cu fise aprinderea) + bobina. Dar in principiu se incepe cu diagnoza. 12% e un consum exagerat pentru exterior, ala e consum de oras. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @jhonutz, știu ce zici însă dacă dau numai de mecanici/electricieni nepricepuți?... am fost la multi si toti mi-au zis ca să schimb EGR sau să-l curăț si că sonda nu are nimic dar eu aveam eroare și pe EGR si pe sonda cu circuit deschis si ei imi ziceau că să curăț egr ca merge sincer imi venea să  ii înjur stiind ca am schimbat 3 egr si le-am curatat si la fel mergea, sincer acuma cu mufa la EGR si la sonda pusă consuma mai mult... aveam acul cu 2 linii peste jumate si am Făcut 50km si a scazut la jumate, cum este posibil?...să zic inainte fara egr si sonda consuma unpic mai putin dar tot mult, 11 12% in afară si totusi e 1.6 nu 1.8T si eu merg si liniștit, schimb la 2000/2500 ture, ce ai enumerat tu mai sus le pot face si eu dar am nevoie de vcds nu-i așa?... sau se poate face si cu multimetru? Bujiile mi-a zis mecanicul ca mi le-a schimbat însă nu sunt sigur că așa e... o să imi iau o cheie de bujii să văd dacă așa e sau nu... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai am o intrebare la voi, e normal cand plec cu masina de pe loc sa am consumul 50% apoi pe parcurs cat merg scade la 14% si de la 14% scade foarte greu in jos... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce erori aveai pe sonda si egr?

 

nu 50%, cam 17% - 20% afisat la pornire apoi scade odata cu cresterea temperaturii motorului, cand motorul ajunge la temperatura optima de lucru atunci ai consumul optim de carburant. Managementul injecteaza benzna si in functie de temperatura motorului pe langa alti factori (temperatura aer, debit aer...etc). Cand motorul nu merge in parametri se vede la amestec. De obicei corelezi mai multe date ca sa afli cauza sau sa delimitezi zona cu defect.

Daca nu dispar erorile de sonda  lambda sau EGR poate e o problema electrica de contact sau cabluri intrerupte undeva.

daca ai erori pe EGR sau sonda lambda nu ai cum sa te astepti sa consume putina benzina. Trebuie rezolvate acele probleme. Daca egr-ul e ok mai poate fi MAF/MAP (nu stiu cu ce e echipata motorizarea ta), gaura furtun flexibil imediat dupa sonda lambda, senzor  temperatura motor...si altele. Greu de rezolvat pe forum :) 

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jhonutz Dacă dai pe prima pagină vei vedea că am lăsat o poză cu erorile, acum acele erori nu le mai am ca am schimbat sonda si egr însă tot nu trage si consuma multa benzina, de fapt trage dar nu ca un 1.6 16v ci ca un 1.4 16v..., cam 15.9% consum imi arata cand pornesc masina si după ce merg cativa metri apoi sare la 54.9% si este cel mediu nu instant ca are Ø in față, scade pe parcursul drumului pana la 11 12% si cam pe aici ramane... senzorul map/maf i-am scos mufa să văd dacă e bun si nu mai pornea masina deci cred ca senzorul e bun, motorul e 1.6 16v AZD, senzorul este pe galerie iar racordul flexibil este rupt si se aude un huruit după 2000 ture ca si cum as avea tobă sport...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu asa verifici map-ul ci pe diagnoza, trebuie vazuta valoare incepand de la relanti. Vezi de asemenea ce tremperatura afiseaza senzorul  de temperatura motor la pornire.

 

Pai cu racord flexibil rupt se imbogateste amestecul, il imbogateste ECU fiindca prima  sonda lambda simte aport mare de oxigen. Racordul ala de obicei se afla imediat dupa sonda lambda. Rezolva si cu racordul. Cu toate astea nu cred ca e singura problema,  sonda lambda regleaza amestecul  dupa ce intra in closed loop, dupa ce motorul se incalzeste putin. 

dupa reparatii se reseteaza ECU , prin decontectarea bateriei cred la anii tai, la astea mai noi se poate face reset din soft la CAM.

te plangi de probleme de putere, pai cu un amestec incorect, banui bogat la tine nu ai putere. De asemenea trebuie vazut starea catalizatorului, racordul plesnit poate indica un catalizator infundat sau s-a rupt prin forta mecanica, dar de multe ori plesneste de la presiunea in evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca nu am incercat să repar si racordul dar ca de obicei nu stie nimeni ca ei nu sudeaza, ca e greu ca nu stiu ce, fel si fel de motive... si racordul are o vină de nu trage si consuma mult? Unde este senzorul de temperatura motor? Pai mi s-a luat frate la cati bani am bagat in ea si tot nu am reparat-o... sper sa o repar drq odată si sa nu mai am probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezolva racordul. Nu stiu modelul tau de masina dar trebuie sa cauti fie racord stoc fie il sudeaza. orice service care se respecta sudeaza cum sa nu :).

nu uita sa se verifice catalizatorul daca e infundat sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca racordul ala e aproape de sonda lambda (si de obicei este) ai amestec bogat la benzinar  cum sa nu, masina poate merge prost.

omul zice acum si de consum exagerat de bezina.

daca evacuarea nu se face cum trebuie din cauza unui catalizator infundat, care a dus la fisura in racordul flexibil atunci e clar de ce nu trage masina si de ce consuma mult.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar normal nu ar fi trebuit să am erori pe tester sau pe bord? Sau nu neapărat? Am fost la multe service-uri si au zis ca nu sudează, la mine trebuie sudat... Oricum se simte si in acceleratie cand o apas brusc la relanti raspunde mai greu... o să încerc să rezolv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se verifica amestecul cu diagnoza. nu neaparat da eroare. Trebuie rezolvata problema asta, la benzinare are importanta acel racord din cauza la cele spuse mai sus. La masinile mai noi si sonda 2 lambda e folosita in management (la alea vechi era folosita doar pentru noxe sa semnaleze un catalizator ineficient)nu cred ca e cazul pentru anul 2002.

sudura aia nu e cine stie ce inginerie, mai cauta un service serios, trebuie sa il poata suda. Nu uita de catalizator.

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eşti la o aruncătură de băţ de Bucureşti, dacă dai pe Google căutare după "reparaţie evacuare Bucureşti" găseşti o grămadă de ateliere care fac asta

https://www.google.com/search?source=hp&ei=8YS4XZHXMKWIk74Plam-iA4&q=reparatie+evacuare+bucuresti&oq=reparatie+evacuare+bucuresti&gs_l=psy-ab.3...90.1985..2288...0.0..0.727.3552.0j1j2j3j1j1j1......0....1..gws-wiz.......0i22i30j33i160j33i21.Usvh9OaKxYc&ved=0ahUKEwjRk8rUjMLlAhUlxMQBHZWUD-EQ4dUDCAU&uact=5

Aici ai referinţe despre service-uri din Bucureşti

https://vwforum.ro/tags/bucuresti/

Aici ai colegi care prestează servicii în Bucureşti şi nu numai

https://vwforum.ro/forum/224-oferte-extinse-prestari-servicii/

Aici ai feedback pentru colegii care prestează servicii

https://vwforum.ro/forum/86-feedback/

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 minutes ago, Robert Ro said:

nu pot pune poza cu el ca depaseste 1mb

Sunt atatea metode sa redimensionezi poza sa fie sub 1 mb. Uite una simpla, daca postezi de pe calculator...din telefon ti-o trimiti tu tie pe messenger(facebook), apoi pe calculator o salvezi de acolo din conversatie...si o sa constati ca ajunge de pe la 2-3 mb la ~600 kb ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jhonutz Da știu, golf 4 e o mașină foarte simplă... am învățat o grămadă desfacand la ea...

@horry_bv De multe ori sunt la muncă și scriu rapid să nu zică lumea că nu vreau să răspund asa că nu pot să mă complic să redimensionez poze pentru că trebuie să muncesc... dacă intelegi ce vreau să zic...

Apropo, am curățat clapeta de accelerație sperând că nu bagă aer cum trebuie că este murdară si de aia nu trage că nu a fost curățată niciodată si surpriză când am desfăcut-o nu avea mizerie mai deloc, era foarte puțină... am curățat-o însă nu știu dacă si-a schimbat mersul dar sunt sigur că nu....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu sunt mecanic, am invatat multe tot pe cazane  : dacie, ford ,,, :)

Cred ca e important sa incepi si cu diagnoza, nu numai sa vezi coduri de eroare.

Aprinderea se verifica relativ usor, electrodul bujiei, dupa ce o scoti, iti poate spune multe..ex: electrod afumat = amestec bogat.

Pentru lipsa ta de putere sunt multe cauze posibile: maf, injectie,aprindere, evacuare infundata, motor. Tu stii cel mai bine ce s-a mai facut la masina si cum se comporta. Trebuie eliminate pe rand. Dar repet citirea parametrilor senzorilor poate ajuta in cazul asta : grafic sonda lambda1 si 2, citire amestec, citire presiune admisie (map)...etc. trebuie rezolvat racordul flexibil apoi vazut daca catalizatorul ala e infundat sau nu....dar hai ca deja ma repet. :)

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!