Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Recommended Posts

@sylverbozvaci Au fost verificate bujiile cand am facut testul de compresie, da un scroll pe topic si o sa gasesti tot ce am facut la masina, nu am ce surpriza sa am, nu merge si gata, m-am resemnat, m-am dat batut, n-am ce sa-i fac si asta e.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am si eu o intrebare pentru cunoscatori, pana in ce an s-a fabricat  motorul 1,6 MPI ?

Link to comment
Share on other sites

a fost pus si pe golf 6, deci 2011?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
S3rial_thrilla

Bună tuturor! M-am gândit sa invii iar topicul asta în caz ca îl mai urmărește cineva..ca sa recapitulez rapid seat leon 1.6 azd, fără erori nu trage, urca lent în ture cel puțin pana la 3000-3500 rpm, lucru care se manifesta parca mai pronunțat cu motorul cald sau în zilele toride . Mai nou din întâmplare am dat de un alt topic pe un forum în care se zicea o chestie interesanta pe care nu am mai auzit-o nicăieri. Cum ca în capacul motor chiar înaintea filtrului de aer este o chestie glisabila de plastic care dirijează aerul doar spre o anumita porțiune a filtrului..ea se poate scoate fără probleme, fără a strica nimic, se poate pune oricând la loc în 10 minute. Eu unul pot confirma ca mașina trage mult mai bine după eliminarea plasticului ăla,practic aerul aspirat acum vine peste întreg filtrul și nu dirijat pe o anumită porțiune. Am făcut in ultima săptămână 3 drumuri de aprox.100 km fiecare și mașina se simte altfel, ajung lejer în depășiri la 120 km/h..deci pentru cine are probleme asemănătoare e o chestie care poate fi încercata, mai ales pentru ca nu implica nici un fel de investiții și e total reversibila 

Nu știu ce efecte are asta pe termen lung, cand o sa am timp o sa desfac din nou capacul motor sa vad dacă de exemplu filtrul de aer se murdărește mai tare de ulei decât alea 2-3 riduri care sunt pătate de obicei în capătul unde vine tubul ala de la epurator. Deocamdată fiind si sezonul rece sunt mulțumit de felul cum merge, pentru perioada de vara dacă sunt aceleași simptome am dat comanda de asa ceva. Se potrivește perfect deasupra radiatorului chiar în spatele grilei din partea dreapta, mai urmează doar sa găsesc un furtun cu care sa fac legătura cu capacul motor. Ce ziceți, e o idee buna?

IMG_0662.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Salut @S3rial_thrilla, eu urmaresc mereu postarea pentru ca nu am rezolvat nimic cu golf-ul meu si am lasat-o asa, nu mi-am mai batut capul ca am vazut ca nu are rost, zici ca fara acel capac trage masina mai bine? Tu te referi la acel capac din jumatea filtrului pe mijloc sub carcasa mare unde e filtrul ? Eu acum recent am schimbat capacul de motor si mi se pare ca a mai prins putina viata dar pana in 80km/h, dupa 80km/h ma rog de ea, nu trage orice i-as face insa o sa incerc varianta ta, la mine merge ca si cum ar fi in limp mode in permanenta, indiferent de treapta si de viteza daca apas acceleratia blana nu face nimic pentru 2 secunde apoi incepe si urca babeste adica foarte lent. Intr-o zi m-am gandit sa cumpar un filtru sport cu tubulatura de inox, l-am cumparat si montat si se auzea foarte frumos cand apasam acceleratia la podea si tragea si mai bine cu el dar dupa 5000 de turatii incepea si tragea mai tare dar pana in 80km/h dupa 80km/h in sus era moarta complet dar nu l-am folosit foarte mult timp cam maxim 2 saptamani pentru ca am inteles ca imi baga praf in motor si mi-ar parea rau sa stric motorul mai ales ca e refacut si merge super bine dar era o diferenta cu el, o diferenta mica dar se simtea destul de mult. Recent am mai mers cu un 1.6 SR 8V 101 cai si rupea, tragea super super bine, inteleg ca are acceleratia pe cablu si a mea este electrica dar trebuia si a mea sa traga la fel sau cel putin asemanator, a mea nici la jumate nu tragea. O sa incerc si eu varianta ta si o sa revin cu informatii. Multumesc de idee.

Link to comment
Share on other sites

S3rial_thrilla

@Robert Ro nu știu cum e capacul motor la golf la mine chestia aia este exact în carcasa unde vine așezat filtrul de aer, chiar înaintea lui 

Link to comment
Share on other sites

Salut @S3rial_thrilla, am incercat si eu varianta ta sa scot acel gat din mijlocul capacului de motor, cel care trece aer prin el si nu e nici o diferenta, tot moarta e masina, acum am observat de la un timp ca urca foarte foarte greu de la 80km/h in sus, inainte urca mai repejor, acum ma rog de ea, nu stiu ce are, nu mi-am mai batut capul cu ea, merg asa si gata ca stii foarte bine ca am schimbat si verificat tot si nu merge... Chiar ieri am mers cu un opel astra g 1.6 8v 100 cai si rupe frate, nu se compara cu 1.6 16v al meu, manca asfaltul ala, ma lipea de scaun la cat de bine tragea, a mea e scuter, nu are deloc vlaga si forta dar asta e, cand apas acceleratia pentru o secunda nu face nimic apoi incepe si urca babeste, parca ar merge in limp mode permanent, cam asa trage sau ca si cum ar merge in 3 pistoane oricum m-am convins ca nu am ce sa-i fac, merg asa cu ea... bine ca tine cu casa si nu se strica, cere doar revizie si benzina.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
S3rial_thrilla

Cam asa arata după montarea prizei de aer...nu sunt adeptul modificărilor prostești gen blocat egr, scos sonda lambda, etc și mereu am încercat sa îmi fac mașina sa funcționeze ca atunci când era noua, însă cel puțin în cazul asta nu vad ce ar putea fi rău :)  

Mai ales ca modificarea e total reversibila, în zece minute se poate face cum era din fabrica. Momentan nu prea am ce rezultate sa dau, concluzia finala cred ca o voi trage la vara când sper ca voi scăpa de senzația ca mașina trage extrem de prost în zilele toride și ca trage mai puțin la cald 

IMG_0978.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Robert Ro

@S3rial_thrilla Salut, ceea ce ai facut tu se aseamana cu filtru de aer la 1.4 16v, asa are 1.4 16v, cred ca o sa incerc si eu dar nu cred ca o sa dea randament, la masina mea chiar numai am nici o speranta... am mers recent cu o skoda fabia 1.4 16v, cand apasam acceleratia manca asfaltul, imi placea enorm sa merg cu o masina care chiar trage si are putere si zvac, mi-am batut si unpic joc de ea, i-am dat scartz si mi-a patinat vreo 6 metri accelerata la 3000 de ture, la mine ia 1 metru accelerata la 5000 de ture, inca odata ma repet ca masina mea are o problema care nu o gasesc si nu ii pot da de cap, ma oftic si mai tare cand merg cu 1.2 si 1.4 16v si merge mai bine ca 1.6 16v al meu, chiar e frustrant si sunt foarte foarte foarte suparat ca nu pot sa-i fac nimic sa mearga cum trebuie, stiu ma plang mult aici dar ce pot sa fac? Asta e durerea mea din suflet care o port de 8 ani de zile, numai zic ca pe cine iau in masina toata lumea imi spune ca e lenesa si nu trage si sa scap de ea sa o vand si ma simt si mai prost cand aud asta pentru ca nimeni nu stie cati bani, timp, nervi si pasiune am bagat in golf-ul asta 4...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!