Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl

Recommended Posts

barosanuxxl

salut am si eu o intrebare pt cei cunoscatori am un golf din 2001 1,6 16v azd si nu stiu daca este normal sa ajunga in viteza a 5-a la 5000 de turatii la o viteza de 125 km/h si daca nui' corect ce se intampla care ar' fi problema de ce nu fuge mai tare :blink:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Robert Ro

    25

  • lupo_bv

    17

  • jhonutz

    7

  • vladmury

    5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Clapeta de acceleratie si EGR-ul. Probabil tija din interiorul EGR-ului este blocata . Dupa curatare, verificare/setarea de baza pe clapeta si EGR cu vcds-ul. Citeste aici: http://wiki.

Posted Images

la acelasi motor, la 125 km/h am aproximativ 3600 de ture, este foarte mult 5000 de ture la viteza aia. Sa nu cumva sa ai probleme la ambreiaj, in sensul ca poate e uzat, motorul se tureaza dar nu trage pentru ca patineaza. Ai simtit asa ceva? De obicei la ce turatie schimbi treptele? Incearca sa ajungi la viteza de 125 de km/h intr-o treapta inferioara, nu a 5-a, a 3-a de exemplu. Verifica nivelul de uzura al ambreiajului pentru inceput, sau o scanare cu vag-com sa vezi eventualele erori.

Link to post
Share on other sites
barosanuxxl

nu da nici un semn de patinare merge perfect tot am facut o scanare cu vag... si nu imi da decat de sonda lambda care se mai aprinde cate odata in bord in rest n-am probleme cu motorul, pun benzina de la petrom 99+ se poate sa fie blocat sa nu mearga mai mult di calculator?? si cum verific ambreajul ca nu ma pricep :D :rolleyes:

Edited by barosanuxxl
Link to post
Share on other sites

Patinarea ambreiajului nu apare la diagnoza. Dupa cum prezinti situatia, este asa cum ti-a spus si h3llboy ... ambreiajul.

Link to post
Share on other sites

M-am mai gandit la o situatie: distributia sa nu fi fost montata corect ( asta in cazul in care nu e cea de fabrica)

Ziceai ceva si de sonda lambda, vezi ca este una din componentele ce cauzeaza frecvent probleme, mai ales dupa un numar de kilometrii parcursi.

In legatura cu testarea "acasa" a ambreiajului, citeam undeva tot aici pe forum faci in felu urmator: pornesti motorul, tragi frana de mana la maxim, cuplezi treapta a cincea, turezi motorul undeva la 2000 si ceva de ture si eliberezi ambreiajul brusc apasand in acelasi timp si acceleratia. La un ambreiaj uzat ar trebui sa patineze, la unul bun ar trebui sa moara motorul instant. Nu stiu cat de relevant este acest test, recomand pt mai multa siguranta un mecanic priceput.

xxnelu: stiu ca la diagnoza nu apar defectiunile mecanice ale pieselor, i-am recomandat diagnoza ca si o a doua posibilitate, in cazul in care cea cu ambreiajul nu este cauza :P

Edited by h3llboy
Link to post
Share on other sites
barosanuxxl

am observat ca daca am in masina 3 sau 4 persoane masina este mai puturoasa parca asteapta sa o imping eu, si asta e un simptom al ambreajului nu? :D si distributia nu a fost schimbata nici odata am luat masina la 90.000 si am facut cu ea aproximativ 10.000 , dar poate sa fie si din cauza distributiei mai puturoasa? deci aduc aminte ca nu am nici o problema cu ea merge perfect atat ca mi'se aprinde in bord ceck si e de la sonda lambda nu am reusit sa o schimb dar nu apare totdeauna doar daca am mai putin de un sfert de rezervor de benzina si ca e puturoasa :D

Edited by barosanuxxl
Link to post
Share on other sites
Mihai Dobrescu

de la distributie nu e ......

de ambreiaj ar cam trebui sa-ti dai seama imediat singur daca patineaza sau nu, se simte imediat. Iti mai moare cateodata motorul la diverse maneve cum ar fi pornirea din panta, dat cu spatele, urcarea bordurii etc. ?

Link to post
Share on other sites
M-am mai gandit la o situatie: distributia sa nu fi fost montata corect ( asta in cazul in care nu e cea de fabrica)

Ziceai ceva si de sonda lambda, vezi ca este una din componentele ce cauzeaza frecvent probleme, mai ales dupa un numar de kilometrii parcursi.

In legatura cu testarea "acasa" a ambreiajului, citeam undeva tot aici pe forum faci in felu urmator: pornesti motorul, tragi frana de mana la maxim, cuplezi treapta a cincea, turezi motorul undeva la 2000 si ceva de ture si eliberezi ambreiajul brusc apasand in acelasi timp si acceleratia. La un ambreiaj uzat ar trebui sa patineze, la unul bun ar trebui sa moara motorul instant. Nu stiu cat de relevant este acest test, recomand pt mai multa siguranta un mecanic priceput.

xxnelu: stiu ca la diagnoza nu apar defectiunile mecanice ale pieselor, i-am recomandat diagnoza ca si o a doua posibilitate, in cazul in care cea cu ambreiajul nu este cauza :D

Turatie prea mare si viteza scazuta, nu pot arata decat o problema a ambreiajului...evident, raportat la treptele de viteze. In cazul prezentat, treapata V/turatie mare/viteza redusa => patinarea ambreiajului. Nicio alta problema legata de motor nu poate duce la acest "fenomen".

Link to post
Share on other sites
este normal sa ajunga in viteza a 5-a la 5000 de turatii la o viteza de 125 km/h

esti convins ca erai intr-a 5-a??? pt ca intr-a 3-a la 5000 de ture la motorul tau ai exact 125km/h :icon_thumright:

Link to post
Share on other sites
barosanuxxl

de ce sa fie normal ? :) explicami si mie

Link to post
Share on other sites

Toata lumea incearca sa explice ca NU e normal ca in treapta a cincea la 125km/h sa ai 5000 de ture.

SHARANEL a expus posibilitatea ca tu sa fi fost in treapta a-3 de viteza(si sa crezi ca e a-5a), unde intr-adevar la 125km/h ai 5000 de ture.

xxnelu a explicat cu lux de amanunte ce semnifica aceste simptome pe care le-ai intalnit, si anume ambreiaj uzat.

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

De o saptamana masina mea consuma mai mult cu 2 l/100 la acelasi stil de mers. Nu mi se aprinde nici un martor in bord ,motorul merge rotund si sta frumos la relanti. Am banuit benzina proasta dar am facut plinul din nou si se comporta la fel. De asemenea o simt ca e mai puturoasa la accelerare. Benzina e din Danemarca ,aici locuiesc si alimentez doar din Shell ,deci se exclude problema calitatii.

Planuiesc o testare pt weekend ,are cineva ceva idei ce ar putea fi?

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Eu zic ca e o problema de filtre. Filtrul de benzina l-ai schimbat in ultimul timp? Cel de aer? Cel mai rau ar putea fi injectoarele infundate. Dar se curata cu ultrasunete numai ca e scump.

Link to post
Share on other sites

Filtrul de benzina are vreo 20.000 km ,cel de aer tocmai l-am schimbat acum 2.000. De la bujii uzate nu ar putea sa faca asa?

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Posibil si de la bujii. filtrul de benzina cati km de alimentare are in Norvegia? Ca daca ai facut 2000 de km acolo si restul ai alimentat din Ro... poti sa-l schimbi ca sigur e infundat :). Bujiile au mai mult de 60 000 de km de cand au fost schimbate? Daca da atunci schimba-le.

Link to post
Share on other sites

Din cate imi aduc eu aminte la 4400 rpm aveam 140Km/h in V cu masina de la firma ()g4 variant cu 1.6 16v 105cp. La 6000rpm in IV aveam 160km/h. So e mai mult ca sigur de al ambreiajiar colegii de mai sus au descris cum se poate testa empiric.

Link to post
Share on other sites
Posibil si de la bujii. filtrul de benzina cati km de alimentare are in Norvegia? Ca daca ai facut 2000 de km acolo si restul ai alimentat din Ro... poti sa-l schimbi ca sigur e infundat :P. Bujiile au mai mult de 60 000 de km de cand au fost schimbate? Daca da atunci schimba-le.

Cu filtrul de benzina am parcurs doar 2000 km in Romania. Bujiile nu stiu cat de vechi sunt ...

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Subscriu la problema mea de mai sus....dupa scanare nu a aparut nici o eroare. Totul pare in regula dar totusi masina trage mai greu si consuma cam cu 1 litru-2 /100 km mai mult. Am banuit bobinele de inductie dar nu am nici o eroare in bord. Sonda lamdba de asemenea , nu da eroare. Sunt disperat...nu stiu ce poate fi si mai rau e ca nu sunt in tara sa am la dispozitie un mecanic...aici in Danemarca e scump rau. Cine are o idee?: (

Link to post
Share on other sites

Singura idee idioata care imi vine acum in minte e sa verifici toate rotile, poate ai vreuna infranata. Daca una sau mai multe roti se incalzesc excesiv, e clar, de-acolo ti se trage consumul marit si aparenta lipsa de putere :)

Link to post
Share on other sites

M-am gandit si eu la aceasta posibilitate ,dar nu e aceasta problema. Chiar nu stiu ce sa zic...tocmai ma pregatesc sa dau banii pe un set de bujii si niste bobine de inductie noi.

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

eu la motorul de 1.8T la viteza de 100 km/h in treapta a 5-a am exact 2600 rpm...Driver.gif

post-73224-0-19185300-1298063146_thumb.j

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Aceeasi problema o am si eu cu golful meu 1.6 16v  105 cai cod Azd  are momente cand trage ,si are momente cand nu trage cum trebuie . mentionez ca de fugit fuge ,dar in timp .i-am schimbat recent sonda lambda 1 si supapa EGR . ulei abia l-am schimbat de 100 km ,iar filtru de aer si benzina e schimbat de 9000 km . cineva m-a sfatuit sa schimb bujiile . nu stiu ce sa ma mai fac cu ea ca si consuma mai mult fata de normal , ce ma sfatuiti? astept parerile voastre . cu respect o zi frumoasa

Link to post
Share on other sites
  • 5 years later...

Salut băieți, am și eu o problemă cu sonda lambda la un golf 4 1.6 16v AZD, consumă foarte mult 11 12% in afară și nu are putere, zici ca am motor de 1.2 si mai am 50 cai din 105, am fost la o grămadă de electricieni si nimeni nu știe să repare avioane, am pierdut o grămadă de bani si timp si tot nu am rezolvat... poate mă puteți ajuta voi, am să las o poza mai jos, multumesc frumos....

20191012_190716.jpg

Link to post
Share on other sites

Păi mai întâi spune ce ai făcut la ea ca să nu mergem pe piste greşite.

Link to post
Share on other sites

Verifica cablaj la egr apoi curata l si vezi dacă reușește adaptarea , momentan este blocat.Prima sonda lamba defecta...totusi poți verifica vizual mufă de pe cutia de viteze si cablajul.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept