Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl

Recommended Posts

De rezolvat EGR, cablaj, curățat, adaptat, dacă nu, inlocuit. 

Sonda 1, cablaj, mufa... Verifica continuitate pe firele albe care sunt pt incalzire... Daca nu ai, inlocuire sonda pe dedicată... Nu universală. 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Robert Ro

    25

  • lupo_bv

    17

  • jhonutz

    7

  • vladmury

    5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Clapeta de acceleratie si EGR-ul. Probabil tija din interiorul EGR-ului este blocata . Dupa curatare, verificare/setarea de baza pe clapeta si EGR cu vcds-ul. Citeste aici: http://wiki.

Posted Images

Am schimbat sonda lambda sperand că o să meargă si nu o să mai consume mult si o să tragă însă nimic iar EGR ba oscilează ba nu, are momente însă cablajele sunt ok si la sonda si la EGR... nu stiu ce sa ii mai fac, parca as avea motor de 1.2 sau 1.4 nu de 1.6... consuma enorm si e puturoasa, nu are zvac, daca apas pedaua blana in orice treapta abia urcă turatia si trage greu rau, pana la 80km/h urcă bine apoi dupa 80 e moartă...

Link to post
Share on other sites

Salut, da-ti-mi vă rog un numar de telefon, un id de skype sau un facebook să vorbim mai multe și să vă dau si un video să vedeți cum trage ca aici nu il pot pune ca e mai mare de 1MB... oricum e făcut tot motorul, chioulasa rectificata, vilbrochen rectificat, pompa de ulei, tacheti, ghiduri de supape, supapele, segmenti, garnituri, cuzineti, simeringuri, distribuiție, pompa de apa, culbutori, filtre, ulei, EGR, sonda lambda 1, bujii, bobina de inducție doar 1 si mai sunt dar nu-mi aduc aminte acum... Ciudat e ca nu trage de cand am luat-o acum 3 ani si dupa ce am schimbat toate astea merge la fel...

Link to post
Share on other sites

Eu cred ca ai tu asteptari prea mari. Am mers si eu cu aceias masina si acelas motor si fata de 1.2 tsi e puturoasa rau.

Link to post
Share on other sites

@Robert Ro

Bun, ai schimbat-o, dar ai mai făcut o scanare? Ai făcut o evaluare a funcţionării acesteia prin vizualizarea grupurilor aferente?

Dacă vrei să pui filmuleţ aici îl sui pe un site cum ar fi youtube apoi pui link-ul aici

measured value block-2.pdf

Link to post
Share on other sites

Pai pur si simplu credeam că dacă repar egr si sonda lambda va trage si nu imi va mai consuma 11 12% in afara, eu cu 35 litri fac 300km, de tras trage dar nu are acel zvâc si nu te baga in scaun si daca apas pedaua blana abia urcă, am mai mers cu multe mașini 1.6 16v 105 cai si trage de rupe față de a mea, am să vă las un video mai jos să vedeți cum accelereaza, chiar nu mai stiu ce sa ii mai fac, pe tester nu mai da nici o eroare... nu cred ca e normal să imi ia de la 0 la 100 in 20 secunde un 1.6 16v... si in video am uitat să menționez ca aveam pedala de accelerație apasata la blana...multumesc 

 

Edited by Robert Ro
Link to post
Share on other sites

Am mutat aici postările pentru a putea discuta despre toate problemele care pot cauza lipsa de putere.

Compară ce vezi în cele două imagini şi verifică ceea ce vezi comun, în special ce este marcat cu albastru. Eventual spune ce este verificat sigur ca să vedem ce a rămas şi cam cum le poţi verifica. Dacă ai avea un vcds la îndemână ar fi minunat, dar măcar un multimetru să ai

AZD - lipsa putere.jpg

AZD -  consum excesiv.jpg

Link to post
Share on other sites

Câteva condiţii pentru ca motorul să funcţioneze în parametri (să aibă putere şi să nu consume excesiv) ar fi (cam aşa s-ar putea rezuma ce am postat mai sus):

  1. ECU să primească comanda corectă de la pedala de acceleraţie (AAP sensor)
  2. presiunea de combustibil în rampă să fie cea corespunzătoare (aici intră pompa de combustibil şi regulatorul de presiune), dar şi ECU să primească informaţia corespunzătoare (senzorul de presiune MAP)
  3. parametrii de injecţie să fie corect dictaţi de ECU. Aici intră senzorii de temperatură aer (IAT)  şi lichid răcire (ECT)
  4. aprinderea să funcţionezo OK. Aici în afară de tot ce ţine de  bujii, fişe, bobine inducţie intră şi senzorul de bătăi (KS)
  5. injectoarele să pulverizeze ok.
  6. cantitatea de gaze recirculate să fie corespunzătoare (EGR)
  7. scânteia şi  injecţia să fie comandate la timp (distribuţia)
  8. să nu fie blocaje pe admisie/evacuare, dar nici scăpări
  9. amestecul să fie corespunzător (sonda lambda)

Probabil mai sunt şi altele, dar în principiu meditează la astea.

Ca verificare s-ar putea aşa:

  1. cu vcds, dar se poate şi cu multimetrul
  2. pentru MAP trebuie vcds, dar pentru presiune ai nevoie de un manometru un T-eu şi ceva furtunaşe/adaptoare  verificare presiune.pdf
  3. cu vcds, dar se poate şi cu multimetrul
  4.  scoate bujiile, fă-le o poză şi pune-o aici (ştiu că o să-mi spui că este totul nou, dar nu asta contează. Aspectul lor dă informaţii preţioase despre funcţionarea motorului)
  5. se verifică ca în ataşament      verificare injectoare.pdf
  6. cu vcds
  7. vizual   aliniere distrib.pdf
  8. vizual
  9. vcds

Deci în primă fază aştept răspuns la astea:

  1. pozele cu bujiile, spune şi ce tip de bujii ai
  2. cu motorul rece trage mai bine?
  3. scoate fum la ralanti sau în accelerare?
  4. gazele miros a benzină nearsă?
  5. la ralanti se aud întreruperi la evacuare
  6. după ce o accelereză pe loc la eliberarea pedalei de acceleraţie apar rateuri?
  7. porneşte bine şi la rece şi la cald?
  8. ralantiul este stabil?
  9. ai multimetru?

 

Link to post
Share on other sites

Treaba stă in felul următor, o sa îți scriu la fiecare intrebare:

1. Nu am cheie de bujii că să iti zic ce tip sunt si să îți dau poze...

2. Masina mi se pare ca se comportă la fel si cand e rece motorul si cand e cald, Dacă dau din a 3 a in a 4 a si apas pedala blana raspunde intarziat putin si apoi incepe să tragă foarte greu

3. Scoate fum din cauza la EGR si sonda ca nu mergea si acum scoate fum cu astea făcute si imi dadea pe tester la EGR debit excesiv si am schimbat si EGR si aceasi eroare cu amândouă EGR

4. Cand pornesc masina miroase a noxe si a benzină, așa miroase de cand am luat-o.

5.Nu se aud intreruperi de evacuare doar ca in mers după 2000 de ture se aude ca si cum as avea tobă sport dar e toba ei doar că am racordul flexibil de la tobă rupt sau spart.

6. Cand o accelerez pe loc are un întârziat de 1 secundă si după ce iau piciorul de pe accelerație ea inca se tureaza inca 2 3 secunde.

7. Porneste bine si la rece si la cald doar ca cateodata invarte si o ia greu gen in 2 3 secunde iaR câteodată o ia imediat nu contează ca e rece sau nu motorul, nu stiu cum sa iti zic dar nu face figuri sa nu porneasca, porneste dar învârte si o ia dupa cateva secunde dar nu mereu.

8.Dacă merg cu mufa la EGR scoasă da este stabil dar daca bag mufa la EGR incepe sa oscileze intre 800 si 700 rotatii sau intre 800 si 600 de rotatii.

9. Nu am multimetru si nici nu am la cine să cer, trebuie să imi cumpar unul la fel si un tester...

Si încă ceva, motorul este facut complet si merge rotund, nu bate nimic si e foarte silentios doar că masina nu trage de cand am luat-o acum 3 ani, am zis daca ii fac tot motorul va merge însă la fel trage si inainte si dupa ce i-am făcut motorul, si distribuția e schimbată si e pusă ok, eu banuiam senzorul MAP de pe galerie dar i-am scos mufa si nu mai pornea motorul si imi dadea pe tester sistem sarac amestec sarac... deci cred ca e bun acel senzor...

Edited by Robert Ro
Link to post
Share on other sites

Imi raspunde si mie cineva vă rog?.. Chiar sunt disperat pentru ca arunc cu banii in stanga si in dreapta si tot nu reusesc sa o repar :(

Edited by Robert Ro
Link to post
Share on other sites

Poate ai fi mai încântat de ea dacă ai tura-o suficient (adică până la 6500 rpm unde e cazul).

Link to post
Share on other sites

Puţintică răbdare....mon cher

Trebuie să-ţi cumperi o cheie de bujii...costă câţiva lei şi un multimetru, nici ăsta nu este scump, nu trebuie cine ştie ce sculă performantă.

Partea cu EGR..trebuie verificat de ce este recirculare excesivă. Din cauza asta ai ralanti instabil, lipsă putere, fum negru. Când ai multimetrul îţi explic cum verifici cablajul şi încă ceva: după schimbarea EGR s-a făcut calibrarea lui?

Miros benzină -> amestec bogat sau ardere incompletă. Aşteptăm pozele cu bujiile şi ar trebui să repari evacuarea. Poate din cauza scăpărilor de gaze sonda lambda nu citeşte ce trebuie şi îmbogăţeşte amestecul. Aici poate influenţa şi senzorii de temperatură, de verificat cu multimetrul

Valva de la canistra de vapori a fost verificată?

 

 

Link to post
Share on other sites

@MyKe poftim un video să vezi că nu are putere deloc...

 

@lupo_bv Problema e ca nu mai imi da nici o eroare pe tester de cand am schimbat sonda lambda si am calibrat EGR... si in legatura cu canistra e aia de langa vasul de expansiune care țăcăne?

@EEXCALADE Nu stiu cat am avut si am compresia, nu am verificat-o niciodată însă problema e ca face asa de cand am cumpărat-o, stau si ma gandesc ca poate e ceva infundat, pe tester si pe bord nu am nici o eroare...

Link to post
Share on other sites

Clar....ce si reparat la masina e facut dupa ureche .

Inainte de a demonta un motor se verifica tot ce este mai simplu . 

Un test de compresie era PRIMUL lucru care trebuia facut .

O sa-i dai greu de capat .

Link to post
Share on other sites

@EEXCALADE Nu stiu ce să ii mai fac, am fost la 20 mecanici/electricieni și nu m-au rezolvat, am dat doar cate 50/100 lei la fiecare si cam atat... practic arunc cu banii degeaba... am mers si cu alte masini cu motoare de 1.6 16v 105 cai si trage de rupe te baga in scaun, a mea nu face asa... Dacă apas brusc pedaua de accelerație întârzie să răspundă si abia se accelerează.... m-am săturat pana peste cap...

@lupo_bv Am să merg mâine să caut cheie de bujii si un multimetru... m-am săturat de masina asta... ea trage dar parcă ceva o tine să nu dezvolte toată puterea, trage mai slab ca 1.4 16v... cred ca din 105 cai mai am 50..., si la EGR ce trebuie făcut să nu mai oscileze si sa nu mai scoată fum? Pe mine mă omoară si consumul, cu 35 litri fac 380km/400km...

Link to post
Share on other sites

Da aia este canistra, Dacă zici că ţăcăne presupun că este ok.

Acum mai adaugă pe listă şi o verificare a compresiei. Eu am presupus că dacă s-a umblat la motor necunoscuta asta este eliminată

8 hours ago, Robert Ro said:

3. Scoate fum din cauza la EGR si sonda ca nu mergea si acum scoate fum cu astea făcute si imi dadea pe tester la EGR debit excesiv si am schimbat si EGR si aceasi eroare cu amândouă EGR

Asta înţelesesem eu de aici, că ai în continuare eroarea pe EGR. Dar dacă nu mai este şi a mers calibrarea, îl tăiem de pe listă

Link to post
Share on other sites

Da, canistra țăcăne mereu si pe tester nu mai am nici o eroare dar relantiul tot oscilează din cauza la EGR, Dacă scot mufa nu mai oscilează.

Link to post
Share on other sites

Posibil evacuare parţial înfundată (cu EGR activ recirculă prea mult)

Link to post
Share on other sites

Si din cauza asta să nu tragă? Să fie evacuarea infundată?

@lupo_bv De asta ti-am cerut un facebook, nr de telefon, skype că vorbim 2 3 mesaje pe zi... asa acolo putem vorbi imediat... si daca rezolvam problema am să las aici să vadă și ceilalți...

Link to post
Share on other sites

Zilele astea o să-i fac o curățare la clapeta de accelerație că nu am curățat-o deloc in 3 ani de zile poate își va schimba mersul... sincer as vinde-o si as scapa de ea doar ca am bagat multi bani in ea si nu se merită să o dau pe 1500 euro... voi ce mai ma sfătuiți să curăț?

Link to post
Share on other sites

Păi zice că EGR este nou, adaptat şi nu mai are eroare pe el.

Pe partea asta ar mai rămâne curăţarea şi calibrarea clapetei de acceleraţie.

Link to post
Share on other sites

Nu cred că ştie, i-am recomandat mai sus la pct 2 să facă rost de manometru şi i-am ataşat un pdf cum să verifice

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept