Jump to content

De Ce Nu Trage Motorul Meu Azd Mai Mult


barosanuxxl
 Share

Postare recomandată

Poate ai scris aici, dar nu am vazut eu. I-ai facut un test de compresie?

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yeeeeman Salut, nu i-am facut pentru ca eu zic ca are deoarece e motorul refacut... dar ideea e ca nu merge de cand am luat-o acum 5 ani dar nici inainte sa-i fac motorul nici dupa nu a mers deci clar trebuia sa se schimbe mersul cumva dar nu s-a schimbat deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

man, testul de compresie nu e in cazul lui. Trebuia sa ii dea ulei mult pe admisie pe la supapa PCV, ceea ce la el nu este cazul. 

Sa o vada un mecanic la fata locului. E greu pe internet, pe nevazute... Nu suntem ghicitori. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate. Eu zic sa mergi direct la mecanic, ti s-a recomandat de cateva ori coasta de est in Bucuresti. Mergi acolo si te rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@georgstelsib O sa schimb si supapa pcv (epuratorul) ca poate nu s-a umblat niciodata la el si ma gandesc ca nu o merge in parametrii dar vreau sa fiu eu impacat cu ideea ca e schimbat si ala, dupa ce am schimbat aproape tot crezi ca mai conteaza un epurator de 400 de lei ? :))  Ciudat e ca motorul merge super bine, nu oscileaza, poate doar putin 10/20 turatii, nu bate, nu smuceste, nu intrerupe, nu mananca ulei...multi care le-am zis problema mea au zis ca e motorul de vina si sa-l schimb dar nu e din motor ca daca era din motor mergea dupa ce l-am refacut dar nu e nici o schimbare, poate doar ca nu mai mananca ulei, nu mai da cu fum si nu mai bat tachetii... si v-am zis, mai mereu cand o pornesc miroase a benzina, bujiile alea vechi care le-am avut de vreo 5000km erau afumate, o sa merg la cineva sa imi scoata bujiile astea de pe maina sa le fac o poza, bobinele de inductie nu le-am schimbat deloc doar bobina 3 care mi-o ardea mereu pentru ca nu era originala dar nu am erori pe bobine, oare daca cumpar bobine noi si-o mai revenii? ideea e sa nu dau banii degeaba pe unele noi din moment ce nu am eroare pe astea vechi, adica stai ca am luat altele din dezmembrari de la un golf cu 70.000km reali si sunt NGK si am vazut ca la fel merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea cu mersul la service este foarte simpla. Toate tentativele astea de schimbat piese le fac ei și pe tine te facturează doar pentru ce era defect + manopera.

Așa, daca continui tu sa schimbi, e posibil sa mai schimbi încă 10 piese până ajungi la cea defectă sau poate că nu îți dai seama niciodată și banii i-ai cheltuit degeaba pe piesele care erau deja bune. 

 

Deci cel mai avantajos financiar ar fi sa te duci direct la mecanic. La unul bun care ți-a fost recomandat.

 

PS. Un epurator nu prea are cum să facă problemele descrise de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yeeeeman Pai da, am cam schimbat piesele bune si le-am schimbat eu in mare parte ce era usor de desfacut si de adaptat gen clapeta, egr, senzor map, pompa benzina, injectoare, senzor ax cu came, sonda lambda 1.... si ce nu am putut am fost la service dar mereu dupa ce am schimbat piesa respectiva tot nu a mers, nu mai stiu ce sa mai fac...sper sa ma rezolve @lupo_bv ca am vazut ca se pricepe super bine si e meserias.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

33 minute în urmă, Robert Ro a scris:

@georgstelsib O sa schimb si supapa pcv (epuratorul) ca poate nu s-a umblat niciodata la el si ma gandesc ca nu o merge in parametrii dar vreau sa fiu eu impacat cu ideea ca e schimbat si ala, dupa ce am schimbat aproape tot crezi ca mai conteaza un epurator de 400 de lei ? :))  Ciudat e ca motorul merge super bine, nu oscileaza, poate doar putin 10/20 turatii, nu bate, nu smuceste, nu intrerupe, nu mananca ulei...multi care le-am zis problema mea au zis ca e motorul de vina si sa-l schimb dar nu e din motor ca daca era din motor mergea dupa ce l-am refacut dar nu e nici o schimbare, poate doar ca nu mai mananca ulei, nu mai da cu fum si nu mai bat tachetii... si v-am zis, mai mereu cand o pornesc miroase a benzina, bujiile alea vechi care le-am avut de vreo 5000km erau afumate, o sa merg la cineva sa imi scoata bujiile astea de pe maina sa le fac o poza, bobinele de inductie nu le-am schimbat deloc doar bobina 3 care mi-o ardea mereu pentru ca nu era originala dar nu am erori pe bobine, oare daca cumpar bobine noi si-o mai revenii? ideea e sa nu dau banii degeaba pe unele noi din moment ce nu am eroare pe astea vechi, adica stai ca am luat altele din dezmembrari de la un golf cu 70.000km reali si sunt NGK si am vazut ca la fel merge.

ai băgat bani mulți in piese, degeaba 

mergi la Coasta de Est service in Colentina, o sa fii mulțumit man. 

De 5 ani trebuia sa o duci in service frate sau in reprezentanta. Ieseai mult mai ieftin și poate aveai mașina reparata acu. 

Noi pe internet nu putem asculta motorul tau, nu putem face un mic drive test. Mecanicu de la service poate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert, hai sa le luam pe rand

1 -ai zis ca sa refacut motorul complet, cum? o simpla segmentare? sa refacut chiulasa complet? Ce sa facut la el mai exact? Trebuie luat in calcul ca masina are un nr destul de mare de Km parcursi si ca exista posibilitatea ca cilindri si pistoanele sa aibe un oarecare grad de uzura/ovalitate/rizuri si cu o simpla segmentare aceste probleme nu se rezolva. Aici eu recomand sa se faca un test de compresie pt a vedea exact daca acea reparatie a fost ce trebuie.

2 -una din probleme este legata de partea de admisie a motorului, intr-una din postarile tale ai zis ca daca scoti capacul la filtrul de aer motorul da sa se opreasca, nu e normal sa faca asa, indica faptul ca motorul trage aer fals pe undeva, trebuie verificat pe unde trage aer fals.

3 -ai zis ca merge cu valva egr deconectata si ca motorul trage ceva mai bine, pai si aici problemele par sa fie legate tot de partea de admisie unde se pare ca trage aer fals.

 

Asa cum am mai spus cauta pe cineva priceput pt a face aceste verificari.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx Da, deci iti raspund si eu pe rand

1. La motor s-a facut motorul complet adica rectificare chioulasa si vilbrochen, mi-a schimbat segmenti, supape, ghiduri de supape, pompa de ulei, cuzineti, biele si ce piese mai sunt prin motor ca nu le stiu pe toate dar stiu sigur ca mi-a ramas pistoanele si mi-a zis mecanicul ca ce era ok nu le schimba, le verifica si daca sunt bune raman pe motor daca nu sunt bune le schimba ca totusi i-am dat 1000e sa imi faca tot motorul, motorul avea 165.000km ceea ce cred ca nu erau reali si la 175.000km i-am facut motorul pentru ca manca ulei, bateau tachetii si nu mai aveam presiune la ulei, ideea e ca nu are treaba motorul pentru ca nu a mers de cand am luat-o... o sa ma duc sa-i fac si un test de compresie ca sincer vreau sa ma conving daca a facut treaba buna sau nu.

2. Mi-a zis cineva pe grup pe facebook sa scot capacul de la filtru de aer si sa merg cu ea putin sa vad daca trage mai bine sau nu ca zicea ca trebuie sa traga sa rupa dar cand i-am scos capacul nu mai avea vlaga mai rau si se auzea si tare motorul si abia tragea, mergea ca si cum ar fi mers in 3 pistoane fara capac, apasam acceleratia blana si ziceai ca atunci pleca de pe loc, nu imi murea motorul, totusi nu pot verifica eu pe unde trage aer fals? ideea e ca nici nu prea ma pricep asa ca mai bine o sa caut pe cineva care stie ce face...

3. Cu mufa scoasa la EGR trage mai bine, cand o pun incepe si oscileaza, merge in suturi si pierde din putere si pe tester imi zice Cod 16786 / P0402 / 001026 debit excessiv si ca motorul functioneaza dur, i-am pus 3 EGR sh si unul NOU si la fel face cu toate, ideea e ca am vandut EGR-urile sh la baieti si le-au mers numai la mine nu, eu credeam ca nu sunt bune dar de fapt de la mine e problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robert Rosituatia e meh, nu are nici o treaba cu compresia. Motorul zici ca merge ok. 

Cel mai bine dute la service frate, te depaseste

sau mergi la mecanicu care ți-a făcut motoru și zii sa ți-o dea functionala inapoi sa traga de rupe. Treaba lui ce face și ce piese înlocuiește. Ii plătești la sfârșit si gata. 

auzi pompa de benzina ai verificat cu un manometru presiunea? filtrul de benzina l-ai înlocuit? 

Modificat de georgstelsib
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând vă rog să păstraţi tonul discuţiei în limitele topicului. Aici discutăm probleme tehnice şi atât fără atacuri la persoană.

Revenind, în linii mari parametrii se încadrează în specificaţii. Ce am observat mai ciudat:

- atunci când ai acceleraţia apăsată 100% clapeta este deschisă 91%. Nu ştiu dacă este normal, în manual este dat intervalul până la 100% ca şi la pedala de acceleraţie. Poate ştiu colegii cu motor similar

- la fel şi sarcina motorului nu prea am văzut să sară de 90%

- unghiul de avans al scânteii diferă în anumite limite pe cilindrii 3-4 faţă de 1-2. Nu ştiu în ce limite poate diferi pe cilindri (în manual zice doar atât "One cylinder diverges clearly from the rest"), dar dacă este de luat în considerare acest aspect (la tine apare o diferenţă - faţă de cil 1,2 - de până la 7 grade pe cil 3 şi vreo 5 grade pe 4)atunci cauza poate fi o compresie mai mică pe 2 dintre cilindrii.

 

Am uitat să-ţi spun să faci un log pe grupurile 30-32-33 la ralanti, lasă-l măcar un minut şi încearcă să faci unul pe grupul 34 dar ăsta în Basic settings (la ăsta pe grupul 34 după ce îi dai să facă logul îi dai două şpriţuri (două nu mai mult)până la peste 5000 rpm)

 

De erori stocate nu-ţi mai zic, probabil că ai făcut o scanare.

 

1 hour ago, xmisterx said:

Aici eu recomand sa se faca un test de compresie pt a vedea exact daca acea reparatie a fost ce trebuie.

De luat în considerare. Am văzut maşină cu garnitura de chiulasă schimbată şi ce să vezi: operaţia reuşită, pacientul mort, mergea mult mai prost ca înainte

1 hour ago, xmisterx said:

3 -ai zis ca merge cu valva egr deconectata si ca motorul trage ceva mai bine, pai si aici problemele par sa fie legate tot de partea de admisie unde se pare ca trage aer fals.

EGR trebuie să fie funcţional. La benzinarele astea nu este ca la dieseluri-le vechi la care dacă anulezi EGR merge de rupe asfaltul. Faptul că prin anularea lui motorul merge mai bine înseamnă că asta mai echilibrează o altă deficienţă dar nu este ok situaţia

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@georgstelsib Mecanicul care mi-a facut motorul a zis ca face doar mecanica nu si electrica, electrica face un electrician de-al lui care am vazut ca nu se pricepe deloc, pompa de benzina am schimbat-o si filtrele mereu de la schimb la schimb.

 

@lupo_bv Deci sa inteleg ca poate sa fie o problema cu clapeta de acceleratie? eu am schimbat clapeta ca am crezut ca e de acolo si am observat la aia veche ca zornaia ceva in partea unde intra mufa, daca e o mai schimb odata... si o vand pe asta a mea de pe masina in caz ca merge la fel.

 

Sarcina motorului ce senzor este sau ce se inlocuieste sau de unde vine problema asta? ce trebuie facut sau ce trebuie schimbat?

 

Deci s-ar putea sa am pe 2 cilindri compresie mai mica? o sa iau in considerare si un test de compresie.

 

Pai la EGR imi da mereu Cod 16786 / P0402 / 001026 debit excessiv cu EGR nou sau sh la fel face, nu stiu care e faza de ce nu merge si imi da eroarea asta... Merge mai bine cu mufa scoasa dar probabil de acolo sa fie consumul mare ca merg cu mufa scoasa dar trasul masinii nu cred ca e de acolo...

 

Deci sa mai fac loguri pe 30, 32, 33 cu motorul peste 80 grade la relanti ? Si inca un log pe 34 in setari de baza tot la relanti peste 80 de grade? altele mai trebuie? alea ce le-am pus eu sunt ok sau mai trebuie si alte loguri pe alte grupuri de valori ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert - de la gaurile din chiulasa de pe partea de admisie trebuie sa verifici tot pe unde ar putea trage aer fals, garniturile de la galeria de admisie, cele de la valva egr, de la conducta de legatura dintre clapeta si egr, cea de la clapeta de admisie, oringurile de la senzorul map, sa nu fie crapate furtunasele de la regulatorul de presiune rampa injectoare, cel de la servofrana, canistra de carbon.

 

Ai toate informatiile aici, spor la treaba.

 

L.E. Nu cred ca e din compresie, daca ar fi ar avea in relanti mers neregulat ceea ce la tine nu se intampla.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 minute în urmă, Robert Ro a scris:

@georgstelsib Mecanicul care mi-a facut motorul a zis ca face doar mecanica nu si electrica, electrica face un electrician de-al lui care am vazut ca nu se pricepe deloc

Sunt pe forum colegi care fac treaba buna.Vezi aici un exemplu din Bucuresti

 

3 minute în urmă, xmisterx a scris:

Robert - de la gaurile din chiulasa de pe partea de admisie trebuie sa verifici tot pe unde ar putea trage aer fals, garniturile de la galeria de admisie, cele de la valva egr, de la conducta de legatura dintre clapeta si egr, cea de la clapeta de admisie, oringurile de la senzorul map, sa nu fie crapate furtunasele de la regulatorul de presiune rampa injectoare, cel de la servofrana, canistra de carbon, verifica absolut tot pe unde ar putea trage aer fals.

 

Ai toate informatiile aici, spor la treaba.

le verifici cu orice spray. Daca se accelereaza singur motorul,bingo! Ai gasit pe unde trage aer fals. Pentru @Robert Ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx Furtunasul de la regulatorul de benzina, de la canistra de carbon si de la servofrana si conducta de EGR sunt ok ca le-am verificat, mai ramane restul.

 

@georgstelsib Daca nu te superi cum trebuie sa fac mai exact? Sa iau un spray de frane si sa dau peste tot sau cum sa dau, de ex sa dau de la cap coada pe teava EGR sau pe toata galeria de admisie? cu motorul pornit cu apa la 90 de grade la relanti si daca motorul incepe si merge urat sau face vreo schema de acolo e? nu prea stiu si nu vreau sa fac vreo prostie... si de aia vreau sa-mi explici exact ca sa nu dau in altele, daca vrei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai pe la imbinari cu galeria,pe la corpul clapeta,pe la egr,furtune si vezi unde se accelereaza motoru singur trage aer fals. Iti trebuie rabdare,hai ca e simplu. Daca dai galeria jos pune garnituri OE sau Victor Reinz ori Elring. Nu altceva

 

Nu e din compresie la tine,nu trebuie sa o masori.

 

Cand ai schimbat corpul clapeta, etanseaza bine pe galerie sa nu traga aer fals?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicația este că, în timp ce merge motorul el trage permanent aer fals pe undeva. Dacă dai acolo cu sprayul, el trage vaporii prin fisurile pe unde trage aer fals, aceștia ajung în cilindrii și dau o ardere sporită și motorul se accelerează. Acel spray nu strică nimic dacă dai pe unde nu sunt fisuri, dar dacă se ajunge cu sprayul pe la fisuri pe unde trage aer fals, atunci motorul trage vaporii pe acolo și se accelerează, fiindcă are combustibil suplimentar. Dacă motorul nu se accelerează pe oriunde se dă cu sprayul, probabil nu are fisuri. Acum și sprayul trebuie să fie unul combustibil, ca de exemplu sprayul de frâne.

Scuze de explicațiile mai băbești, dar @Robert Rose pare că nu prea e familiarizat cu ideea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Salut, am facut si celelalte 2 loguri insa pe grupul 28 am mai incercat si alta data sa adaptez si mereu a scris "Testare Dec", eu am VCDS in Romana ca imi e mai usor de citit ca nu sunt obisnuit cu termenii astia din mecanica dar am observat inca ceva pe grupul 15 Readiness tot de pe 01 Engine, nu stiu care e faza cu grupul asta dar am cateva alea care scrie esuat sau incomplet, iti las poza sa vezi, eu voiam sa schimb si ECU, voi ce ziceti, o fi din ECU? Dar mi-e ca il schimb degeaba si nu e de acolo, ideea e ca i-am montat pilot automat acum ceva timp si cand apas plus de pe maneta sa accelerez pe pilot se simte ca trage mai bine, se infinge mai bine fata de pedala cand o apas dar nu mereu merge bine pe pilot, cateodata e tot asa lenesa pe pilot ca pe pedala.

 

@georgstelsib Am inteles, o sa incerc si varianta asta ca nu ma costa nimic, probabil de aia nu merge nici bine ca nu am galeria lui de admisie de plastic pe AZD ci am de pe AUS/ATN/FSI care e din fonta, asa a zis si @xmisterx dar nu stiu exact de pe ce motor este dar e din aluminiu, da orice piesa am schimbat-o eu am avut grija sa fie totul fixat bine si sa nu traga aer fals, eu inainte sa am golf-ul asta eram praf la mecanica oricum eram si mic si nu stiam ce inseamna masina si nu stiam sa schimb un surub dar umbland la masina asta am invatat usor usor sa fac cat de cat ceva, si am invatat sa umblu si pe vcds si sa adaptez egr, clapeta etc, sa schimb una alta.... O sa incerc si cu galeria din plastic care am luat-o si poate o sa mearga mai bine

 

@vladp Salut, Cred ca da, asta ar fi problema, trage aer fals mereu pe undeva dar nu trebuia sa apara pe VCDS daca era ceva sau nu apare din cauza ca n-am debitmetru de aer ci senzor map care masoara aerul doar din galerie? Oricum mie imi huruia dupa 2500 de ture si huruie gen pana la 3000 si de la 3000 se aude mai incet iar pe la 4000 de ture iar huruie, mie sincer imi e si frica sa ii dau mai mult de 4000 pentru ca motorul se chinuie sa traga si nu poate mai mult, parca ar fi sufocat sau strans de gat si nu poate sa respire bine... eu cand ii dau de exemplu a 2 a si calc acceleratia blana abia se simte ca pleaca, pe oricine am luat in masina mi-a zis, ce motor ai? le-am zis 1.6 16v si au zis: pai cum sa ai 1.6 ca e foarte lenesa, zici ca e 1.4 ba chiar mai slaba ca 1.4, ea trage dar foarte foarte greu, abia urca in ture, e lesinata de tot, tu ce zici, crezi ca are legatura cu ECU? o sa urmeze sa-i pun galeria de admisie a lui de AZD din plastic ca sa stea si capacul fixat bine pe clapeta ca nu prea sta fix dar am facut o "tiganie" provizorie si i-am tras o sarma care am legat-o de teava de la EGR si de capac sa stea fix pe capacul de la motor si ori mi se parea mie ca merge mai rau ori mergea la fel. Cu orice masina am mers fie 1.4 sau 1.6 cu a 1 a si a 2 a se simte ca trage si are forta, la mine nu are forta in nici o treapta, o sa incerc si faza cu spray-ul sa vedem poate este pe undeva fisurat, ideea e ca pe VCDS am doar EGR-ul ca eroare in rest nimic dar nu cred ca e de acolo pentru ca multi merg cu mufa scoasa si n-au probleme cu trasul masinii ba chiar le trage mai bine si la mine la fel trage mai bine cu mufa deconectata cum il tin eu. Da sincer nu ma pricep asa bine, e bine ca mi-ai explicat babeste ca acum am inteles, ce am invatat a fost de pe golf-ul asta ca nu stiam nimic legat de masini dar cu ajutorul acestui golf am invatat cate ceva ca e bine sa stii sa faci una alta la masina ta.

 

 

 

 

 

20220125_132340.jpg

LOG-01-030-032-033relanti.csv LOG-01-xxx-xxx-028.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert, grupul 15 Readiness este locul unde se poate vedea rezultatele atributive( ok sau nok) ale senzorilor ce tin de gazele de esapament produse de motor, dupa cum se poate vedea la tine alea care sunt cu rosu sunt teste esuate sau nu sau realizat. Avand in vedere problemele care sunt la motor( valva egr deconectata, problemele de pe admisie aer etc) e si normal sa apara asa, dupa rezolvarea problemelor aceste teste vor fi ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xmisterx Am inteles, credeam ca am probleme cu toate alea dar ma miram de ce nu apare pe VCDS... Trebuie sa pun galeria ei care am luat-o si sa vad dupa cum se comporta, poate isi mai revine dar momentan o sa iau un spray de frane si sa dau cum au zis colegii sa vad daca isi schimba mersul motorul si o sa mai vin cu informatii.

 

 

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu văd nimic deosebit în loguri. 

13 hours ago, Robert Ro said:

insa pe grupul 28 am mai incercat si alta data sa adaptez si mereu a scris "Testare Dec",

Este ok şi pe grupul 28, apare System Ok. Numai că eu am zis să faci pe 34 ca să vedem dacă sonda lambda reacţionează suficient de rapid

On 1/24/2022 at 8:41 PM, lupo_bv said:

şi încearcă să faci unul pe grupul 34 dar ăsta în Basic settings (la ăsta pe grupul 34 după ce îi dai să facă logul îi dai două şpriţuri (două nu mai mult)până la peste 5000 rpm)

Am o presimţire că va fi ok şi ăsta, dar aşa ca să fii sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv Scuze dar am gresit eu logul, am facut si pe 34 dar am pus 28 in loc de 34, vezi ca ti l-am lasat mai jos, ideea e ca imi scrie mereu testare deconectata si am mai incercat si alta data si nu a mers sa fac testul dar am vazut ca orice testare/adaptare merge imi scrie OK ca a reusit si daca inchid si deschid iar basic settings tot testare deconectata imi scrie gen se reseteaza, e normal sau trebuie sa ramana mereu OK? Tu ce zici sa mai verific, schimb ?... Sa inteleg ca pedala de acceleratie si clapeta sunt ok? Ca eu sunt nebun si imediat merg sa le cumpar si le pun pe masina si tot nu merge si iar ma enervez ca arunc cu banii aiurea.

 

Am luat spray de frane cum au zis @georgstelsib , @xmisterx si @vladp si am dat pe la canistra de carbon, pe la galeria de admisie, pe la senzorul map, pe la clapeta de acceleratie, pe la egr, pe la conducta de egr, pe furtune si pe la suruburi unde se imbina si tot si nu a schitat nimic, nu s-a accelerat motorul si nici nu a murit doar ca mi-a scapat spray prin clapeta de acceleratie si a murit motorul instant in rest pe unde am dat cu spray nu s-a intamplat nimic.

Deci imi papa la benzina de zici ca nu-i adevarat, vad acul de la benzina cum scade cu ochiul liber, de exemplu am rezervorul jumate si merg pana la servici vreo 5km si scade acul cu o linie, poate spuneti ca e distanta scurta dar in general face asa nu doar cand merg la servici, si cand merg in alte parti la drumuri mai lungi la fel face, fac 400km cu un plin, 500km in cazuri fericite insa nu stiu cum scoate caodata 500km. Ce sa mai verific, ce sa mai schimb? o fi din ECU? din galeria de admisie? Am avut cateva dubii ca as avea piese de pe 1.4 dar am un prieten care dezmembreaza golf-uri 4 de multi ani si stie toate codurile la 1.4 si 1.6 si s-a uitat la piesele mele si toate sunt de 1.6.

LOG-01-034-xxx-xxx.csv

Modificat de Robert Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la testul pe 034 el nu se face decât dacă are catalizatorul aproximativ 300grade. Scuze că mi-a scăpat aspectul ăsta. Cum la tine nu a depăşit 150 testul nu s-a efectuat, de asta apare Test Dec. Deci trebuie forjată puţin înainte. Mai încearcă o dată poate iese.

Oricum deocamdată nu schimba nimic până nu eşti sigur sau consulţi un mecanic. Încearcă şi ce ţi-am zis cu EGR.

2 hours ago, Robert Ro said:

o fi din ECU?

Poate fi şi ăsta, dar din păcate nu prea merge să pui altul de probă până nu îl împerechezi cu imobilizatorul şi asta nu merge cu vcds.

 

De curiozitate ce cod au bujiile pe care le-ai pus?

Ai observat cumva dacă la rece este diferit comportamentul faţă de motorul cald?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!