Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

RENEWABLE E O FIRMA DE NISA CA MULTE ALTELE  chiar dac produce mult ester 

 

batalia nu se da intre cine are baza mai sintetica ci intre cine are cel mai bun ulei performanta/cost    concret pentru noi in ROMANIA ce uleiuri sant bune pentru a prelungi viata unor motoare uzate sau f uzate...    adica ce uleiuri CE DUC motoarele  fara probleme majore peste  350000 km si uzuri mari

smecheria in prelungirea vietii motorului e scurtarea intervalului de schimb  si un HTHS mare si un pachet aditivi performant restul sant basme pt multimi   RENEWABLE pe care l-ai pomenit si pe alte THREADU-RI nu e folosit  nici de 1 la 10000 soferi in RO deci e la capitolul teorie  si nisa pt userii vw forum  asa cum sant si altele de nisa .....din RO  doar pt club literar .....folosesc pasionatii si o comunitate extrem de restransa...

 

deci cum am spus   km putini cu uleiul  si  HTHS  bun    in rest  povesti .....

 

altii stiu asta si merg mult cu un motor

 

http://www.automotivetraveler.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1062:longevity-volvo-owner-irv-gordon-turns-70-his-1966-p1800s-odometer-trips-28-million-miles&catid=38:auto-news&Itemid=210

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RLI nu produce "mult ester" ci exclusiv uleiul cu cea mai nobila baza din industrie si anume poliolesterica organica(HOBS).

Batalia se da intre cea mai buna baza si cea mai rea pacaleala(si nu  de 1 aprilie). Ca soferii romani folosesc in proportie de 90% cacatastrol din ignoranta si comoditate nu inseamna ca nu se poate mai bine.

Iti las tie placerea de a identifica un produs suficient de bun sa inlocuiasca cacatastrolu' si suficient de ieftin sa ii fie pe plac "soferului roman".

Personal , la capitolul acesta nu fac absolut deloc economii.

Pachetul de aditivi performant ar fi important daca s-ar schimba uleiul la 5000 de km. Cum nu se mai intampla asa ceva cam de mult(si lumea vrea chiar si 30 k km daca s-ar putea) importanta lui scade catre zero.

Incearca sa nu te mai enervezi si sa nu mai tipi intruna.

Daca se poate...

Multumesc anticipat!

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei ce doriti recomandari pt ulei VW treceti peste acest raspuns..care e in afara topicului ....este doar o lamurire....

 

Nu tip nu ma enervez si sant imun 100% la ironii  nu fac recomandari decat in PM  ...personal  uleiurile exotice nu mai intereseaza si nu le recomand niciodata  pentru ca viata a dovedit astazi in anul 2013  ca nu prelungesc viata motorului pe masura diferentei de cost   cel putin in RO, performanta sta in primul rand in pachetul de aditivi si apoi  in baza uleiului    si daca vrei sa aprofundezi domeniul asta te uiti la JDQ 78X norma de la JOHN DEERE una din cele mai dure astazi la diesel   care la  ulei  PLUS II  15W40   cu 500 ore  la un  schimb  (si nu costa mai mult de 30 ron) cu baza sigur nu din "ester"   pus intr-un utilaj il unge fara uzuri semnificative  minim 6000 ore in praf  de 10 ori mai mult decat automobilul si solicitat uneori si 24 ore pe zi   si nu mai sant discutii   "e gros la pornire uzeaza motorul"  "se duce turbina" utilajul respectiv pleaca   in general de la pret de doua  AUDI     si normele uleiurilor si uleiurile  sant pe masura    fabricantii au fost inteligenti si au separat uleiurile de cetatean de uleiurile industriei de transport si utilaje pentru ca altfel oamenii nu mai aruncau masinile...decat la 600000-700000km   

 Deci uleiurile de autoturisme au fost croite dupa dorinta fabricantilor pt viata motorului dorita de ei   doar cativa fabricanti uleiuri light duty  au tinut la blazon si au pasit inafara regulei...

La fel tragi cu ochiul la aviatia de top  unde 95% din blenderi sant salvari fluturati si sant prezenti doar jucatori din liga 1  si nici aceia nu au patente pentru aditivi pentru toate uleiurile  cu toate bazele lor  HC ultrapurificate , PAO sau esterice , EXXON  si SHELL care sant giganti si au zeci de brevete secrete intind manuta la LYCOMING (CONCERNUL TEXTRON) pentru aditiv la unele sortimente de ulei pt aplicatii speciale sau motoare cu cerinte dure aceasta iti certifica ca baza e  batic in vant  fara pachet de aditivi de supertop ,

 

Un ulei  SHELL  asa doar ca info enciclopedic ce contine aditiv  de la LYCOMING (LW-16702)  http://s07.static-shell.com/content/dam/shell/static/aviation/downloads/AeroShell-Book/aeroshell-book-3peo.pdf

 

si SHELL are baze la ulei de care vrei   si aditivi zeci de brevete  dar cand urci sus aerul se rarefiaza si pretentiile cresc exponential...

 

Si ca sa-ti raspund la intrebarea din postul anterior ,zbaterea ta e degeaba , cel mai vandut ulei la 90%  din cetateni va fi cel recomandat de urmatorii : mecanicul  masinii,  vanzatorul de piese auto,un vecin de bloc sau un coleg de serviciu, un prieten, reprezentanta care vrea sa vanda,  etc etc  de aceea  catastrol E PE BUSON  LA ULEI  se vinde si daca ar avea ulei de gatit in el si ar fi facut oriunde...  90% din utilizatori nu inteleg fisele tehnice...iar forumul e pentru  oricine intra pe el nu pentru exclusivisti sau pasionati....omul intreaba simplu pe forum ce ulei recomandati ? citeste    si pune tot ce ulei doreste....in general sigur un ulei  mediu si scump pt ce poate......   asta isi doresc si constructorii asta se si intampla....

 

Seara buna....

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tip nu ma enervez

 

Daca este asa de ce te trezesti scriind cu litere mari? Stiai ca asta inseamna in codul "cutumiar internetistic", ca sa zic asa? Si anume ca zbieri?

personal uleiurile exotice nu mai intereseaza si nu le recomand niciodata pentru ca viata a dovedit astazi in anul 2013 ca nu prelungesc viata motorului pe masura diferentei de cost cel putin in RO, performanta sta in primul rand in pachetul de aditivi si apoi in baza uleiului

 

Cat se poate de neadevarat. :)  Mai poti studia (si concluziona cu privire la) analize ale uleiului uzat cu asa-zisele(probabil pentru tine si alti utilizatori de fauve)"uleiuri exotice". Vei avea o surpriza.

   Informatia furnizata de tine cam alandala, nu demonstreaza absolut nimic din ce afirmi ci doar ca uleiul heavy duty este cat se poate de slab in lupta cu reducerea frictiunii deci a uzurii, insa utilaje de mare calitate gen John Deere rezista totusi in n campanii de recoltare/insamantare/wherever...Subiectul te depaseste ca si cel ce priveste heavy duty-ul long life pentru camioane de cursa lunga, spre pilda. Ai vrea sa tragi tu niste concluzii logice dar nu faci decat sa te miri de ce e asa. Si sa furnizezi link-uri intr-o "veselie".

Eu zic sa te calmezi si sa urmaresti mai ales produsele destinate aplicatiei tale.

Si nu mai sta departe de lubrifiantii "exotici"(dupa "sufletul tau", probabil...). Vei avea exclusiv de castigat. :)

Eu am amintit de RLI nu pentru a-i face reclama pe forumul acesta ca e absolut inutil, constientizez. Ai vrut o demonstratie principiala ca nu se poate "altcumva" si ti-am demonstrat. De fapt asta este principalul tau defect. Exprimarea axiomatica. Tu teoretizezi precum Pitagora, Arhimede ori Thales. Nimic grav, numai ca in aceste conditii iti asumi raspunderea sa emiti adevaruri general valabile. Fara nicio exceptie.

Ma scuzi daca te-am obosit...:)

Cu toata consideratia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci va bateti in esteri si uleiuri ! :icon_bounce:

Nu toata lumea intelege si nu cred ca e un subiect interesant pentru publicul larg. Cred ca vom ramane eu si voi continuind discutia, dar este in termini mai putn cunoscuti publicului care in timp a crescut pretentiile in materie de ulei de motor.

Pina la urma omul vrea un ulei bun la o masina ce a costat ceva bani si care (masina) contine tehnologie germana.In principiu raspunsul ar fi simplu: masina germana si ulei ...german. (N-am gasit alta rima, ca sa parafrazez un mare actor roman.).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, interesat ultimile doua pagini, incerc sa mai intaleg una alta. Dar daca tot sunt colegi care s-au documentat si au ajuns la concluzia ca este multa strategie de marketing, de ce nu face un top 5 de exemplu cu cele mai bune uleiuri ptr diesel si/sau benzina. Cu alte marci decat cele care le stim mai toti (gen Castrol,Aral si Mobile) Si cu care ruleaza ei si l-au testat pe "piele" lor.

 

Eu de exemplu fac aprox 80 mi km cu diselul meu. Acus 1 schimb, am fost pusa ulei Yacco. Aici in Franta, si a fost in vrac, cu normal 505.00 si 505.01 parca de sinteza. Am fost foarte multumit.

Dupa acest ulei, am pus ARAL, acum circul cu ARAL si am fost dezamagit. galagios motoru. Inainte am folosit numai Castrol cumparat din Franta.

Eu schimb uleiul des,  intre 5 si 10 mi km. ptr ca intr-un concediu de 2 saptamani pot face drumuri lungi, de exemplu 24h 2100km in continu(Fr-Ro). Si pot ajunge sa fac in cele 2 saptamani 10 mi km.

 

Eu ma mai iau si dupa sezon, si cand incepe sau termina sezonu rece fac un schimb de exemplu.

 

Acum ma gandeam sa imi fac eu schimbu, singur, dar nu stiu ce ulei sa mai incerc ptr batranul meu PD. As pune ceva bun, mai ales ca am pus tacheti noi etc.

 

P.S Inainte aveam non PD si sincer nu se simtea nici o diferenta, dar astea sunt mai "jingase". oricum cand ai de schimbat 4 litri ii fix pix pe langa 7 litri. Deci de cand am trecut de la 7 la 4 litri mi se pare normal sa schimb la max 10 mi km. Oricum mie nu imi apuca sa imi "pape" ulei ca vine altul nou.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, interesat ultimile doua pagini, incerc sa mai intaleg una alta. Dar daca tot sunt colegi care s-au documentat si au ajuns la concluzia ca este multa strategie de marketing, de ce nu face un top 5 de exemplu cu cele mai bune uleiuri ptr diesel si/sau benzina. Cu alte marci decat cele care le stim mai toti (gen Castrol,Aral si Mobile) Si cu care ruleaza ei si l-au testat pe "piele" lor.

 

Eu de exemplu fac aprox 80 mi km cu diselul meu. Acus 1 schimb, am fost pusa ulei Yacco. Aici in Franta, si a fost in vrac, cu normal 505.00 si 505.01 parca de sinteza. Am fost foarte multumit.

.

Acum ma gandeam sa imi fac eu schimbu, singur, dar nu stiu ce ulei sa mai incerc ptr batranul meu PD. As pune ceva bun, mai ales ca am pus tacheti noi etc.

 

P.S Inainte aveam non PD si sincer nu se simtea nici o diferenta, dar astea sunt mai "jingase". oricum cand ai de schimbat 4 litri ii fix pix pe langa 7 litri. Deci de cand am trecut de la 7 la 4 litri mi se pare normal sa schimb la max 10 mi km. Oricum mie nu imi apuca sa imi "pape" ulei ca vine altul nou.

 

 

Cum te poti declara foarte multumit de un ulei, din moment ce ai fost nevoit sa umbli in motor - schimbat tachetii?

Daca vrei un ulei " mai bun ", fa o concluzie a ultimelor pagini si vei sesiza faptul ca nici 5% din uleiurile de pe piata (cu emblema mare FULL SYNTHETIC) nu sunt nici pe departe full sintetice ci obtinute in urma unor proceduri de sinteza.. Acum, nu sunt eu profesor, insa in urma unor discutii purtate pe pm cu membri ai forumului mai de seama in materie de lubrifianti, iti pot recomanda ca inainte sa achizitionezi un ulei bun sa ii studiezi putin fisa tehnica: flash point mare (punct de ardere), poor point mic (punct de inghet), index vascozitate ridicat, HTHS mare - astea ar detalia cam cat de sintetic e acel ulei. Ca sa iti usurez munca, iti spun ca in TOP 3 uleiuri 5w30 se afla: Mobil1, Ravenol, Shell.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e ca in reclama cu biscuitii oreo - buni daca ii dai prin lapte sau reclama cu iaurtul Activia care te face mai "dynamic"...

Sunt recomandari si precizari ale producatorului, eu cred ca atat timp cat uleiul este autentic, ar trebui sa ne incredem in fisele tehnice ale acestora...

Recomand achizitionarea uleiului de la importatorul autorizat (fiecare marca are maxim 3importatori mari pe Romania). La Mobil1, spre exemplu: StarLubricants, LubExpert. Asa scapam de indoiala faptului ca uleiul ar fi contrafacut, acesti importatori apar si pe site-ul mare mobil.com. La Ravenol, spre exemplu, pe toata moldova este un singur importator. Achizitionarea direct de la ei inlatura orice dubiu cu privire la calitatea uleiului, zic eu...

Fisele tehnice nu difera de la tara la tara, sunt unice (precizez asta pentru ca, pentru produsul Edge 5w30 am vazut vreo 3 fise cu valori total diferite, un semn de ?)

 

In concluzie, nu putem sti 100% daca fisa produsului corespunde continutului, insa de multe ori cand cumparam un produs si ne uitam pe ambalaj, ce citim acolo urmeaza sa gasim in interior, nu ? altfel, toata lumea ar face produse alimentare bio, carburanti cu cifre octanice 100, etc


Ca o precizare, cine vrea ulei FULL SINTETIC de la mama lui trebuie sa si plateasca pretul pt acesta, niciodata nu il vom gasi la pretul unui Castrol 5w30 sau Ravenol 5w30, etc. Uitati-va, spre exemplu, la uleiul REDLINE - unul full sintetic, atat de sintetic incat producatorul are "cojonnes-ul" sa precizeze exact compozitia lui, ca toata lumea sa zica " wow, nici un dubiu - e 100% sintetic ". Da , banuiesc ca ar lua-o pe urma Duralube (amendati si penalizati pt reclama mincinoasa) daca ar spune prostii despre produsele lor, compozitia lor, etc.

 

Insa, cel mai apropiat ulei de unul 100% sintetic pe care il putem gasi in comert la noi este fara doar si poate ESP Formula 5w30 de la Mobil1...(cu toate ca..tot prin procedura de sinteza este obtinut, are valori foarte bune in fisa tehnica - apropiate unui full sintetic de la mama lui)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai scris pe acest forum ca nu cred in (romanian dream)mult,ieftin si bun.Amsoil,Red Line.....costa in USA 35 ron (11$ ) restul pana la 70-90 ron reprezinta adaos+transport.Deci in cazul de fata ce platim???


http://www.amsoil.com/shop/by-product/motor-oil/european/european-car-formula-5w-30-synthetic-motor-oil/?code=AELQT-EA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg care-i argumentul tau aici.

Eu am cumparat de fiecare data AMSOIL cu 70 lei/quart.

In SUA este mai ieftin, insa nu numai uleiul este mai ieftin acolo, cam orice.

11$ (35 lei) reprezinta pretul fara taxe. Daca adaugi doar TVA-ul ajungi la 44 lei, fara taxele vamale si transport.

Cat este in SUA Castrol sau Mobil? In general sunt mai ieftine decat AMSOIL/Redline. Unii aleg sa includa in costurile de productie diferite taxe catre propretarii de licente (ex aprobarile VW), altii aleg baze mai bune si mai scumpe. Piata este libera, fiecare alege ce-i place...

 

Castrol face niste uleiuri extraordinare (si mult ma scumpe), dar, din pacate, alea nu sunt pentru motoarele noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul trebuie sa se regaseasca in calitatea produsului nu in cantitatea taxelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=142&pcid=21

 

Pret 38RON - recipient de aproape 1l (900+ml , nu mai retin exact) fara nici un fel de taxa inclusa.. Eu zic ca e deja mai scump decat multe uleiuri pe care le gasim in magazinele noastre ( cu adaos commercial deja aplicat pe produs, adica la pret de raft ). Ca sa aduca cineva in RO, pretul urca lejer la 70-80RON/l .....

La "cel mai ieftin magazine de piese" din oras, pot achizitiona:

- Castrol 5w30 edge 507.00   35RON/1l

- Mobil 1 5w30 ESP FORMULA 507.00    40RON/1l

- Vapsoil 5w30 507.00    33,5RON/1l

.... si cam atat imi amintesc, dar, repet, pret de raft cu taxe incluse, etc.

Modificat de misuv6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ideea mea de a plati produsul in sine nu adaosuri si taxe :

USA Mobil 1 05W30 ESP  cost 12 $ =42 ron

RO  Mobil 1 05W30 ESP  cost           48 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu am descoperit ca uleiul Texaco Deposit Shield este cel mai bun, cel putin pentru mine. Pentru ca masina mea are destul de multi Km peste 200.000 si este si pe benzina, in ultimii ani mai ales la temperaturi scazute cateva secunde auzeam bataia normala oarecum de tacheti. Cu uleiul acesta, nu aud nimic la pornire desi are cateva mii de Km de la schimbare si temperaturile sunt scazute. Este cumparat de la Metro cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ideea mea de a plati produsul in sine nu adaosuri si taxe :

USA Mobil 1 05W30 ESP  cost 12 $ =42 ron

RO  Mobil 1 05W30 ESP  cost           48 ron

Ideea asta a ta este extrem de ciudata, cel putin pentru mine.

In locul tau eu as fi extrem de suspicios. Un produs fabricat in USA, fara taxe si alte adaosuri, are acelasi pret ca in RO, unde, la costul de productie se aplica cel putin TVA-ul daca nu si ceva taxe vamale sau transport. Da, probabil ca platesti pretul corect, cum zici.

 

Imi aduc aminte de intamplarea unui coleg care isi face revizia in Italia la o reprezentanta VW. Alege Castrol EDGE 5W30 in bidoane frumos ambalate de Castrol, iar pe bonul fiscal si factura scrie frumos PACOIL EDGE 5W30.

 

Pentru cine nu stie, PACOIL este un partener strategic pentru Castrol pe piata chineza. Adica produce ulei sub brand-ul Castrol.

Altfel spus, reprezentanta VW din Italia importa la vrac ulei chinezesc sub brand-ul (in bidoane) Castrol si il vinde la un pret de peste 100 lei / l, inlaturand astfel orice dubiu asupra calitatii lui, nu-i asa? :)

 

Un alt caz de calitate servita la pret corect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zic ca uleiurile USA nu sunt bune. Nu ma intereseaza ca un litru de ulei costa 100 ron.Ma intereseaza ca un mare procent din pret sa reflecte calitatea produsului nu adaosuri,taxe,sau doar un brand renumit.M-am uitat si pe shop-uri din UK si diferenta dintre Amsoil si Mobil 1 ESP e de 1 lira.Si ei au TVA si alte taxe.

La noi e diferenta e destul de mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In continuare nu-ti inteleg punctul de vedere si am impresia ca n-am sa-l inteleg niciodata

La noi, 1 l de AMSOIL se vinde la un pret similar celui din UK (15 lire). Tu zici ca 1 l de Mobil 1 in UK costa cam la fel. La fel, pretul lor este similar si in USA.

Cu alte cuvinte, doar la noi Mobil este mult mai ieftin decat AMSOIL, in rest acesta are un pret egal cu AMSOIL. Si cu toate asta pe tine te bucura si iti demonstreaza garantia calitatii si a pretului corect a uleiului Mobil 1 in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Punctul meu de vedere este : Sa nu platim 70 ron pe un produs care e de fapt 35 ron.Indiferent de produs.

 

Doar la noi Amsoil,Red line,...etc sunt mai scumpe decat in USA sau UK in comparatie cu Mobil,sau alte marci.Si asta deoarece,in RO, importatorii de uleiuri USA sunt foarte putini .Nu exista concurenta de piata si adaosurile lacome depasesc valoarea reala a produsului.

Daca un ulei in USA e 11$ la un magazin ,te asigur ca pretul de export e mult mai mic.

Am dat exemplu  Mobil (si nu numai Mobil) din europa care are acelasi pret si in SUA. 

Majoritatea uleiurilor Made in USA au aproape acelasi pret atat in USA cat si in RO. Exemplu poate fi Motul care costa aprox la fel  atat in RO cat si in UK sau USA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu lua ca litera de lege ca Mobil de USA are aceeasi calitate ca Mobil europa. Si aici apar diferente. De ce sa se chinuie sa faca un ulei bun in SUA, cand oricum aia il schimba la 5-7000 km? 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bagat Mobil 1 5W-40 Turbo Diesel - http://www.uleidemotor.com/ulei-de-motor-1-full-sintetice-4/produs-mobil-1-5w-40-turbo-diesel-67.html dar nu sunt multumit. La rece e cam galagios motorul.

Din tot ce am testat pana acum, cel mai multumit am fost de Mobil 1 - 0W40 fabricat in belgia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa iti usurez munca, iti spun ca in TOP 3 uleiuri 5w30 se afla: Mobil1, Ravenol, Shell.

 

O afirmatie deosebit de riscanta. In care "TOP 3"? Poate al uleiurilor minerale(hidrocracate). Doar Ravenol (dintre cele trei) mai are in oferta "usoare urme"(cateva produse) full sintetice.

Nu inteleg care-i argumentul tau aici.

Eu am cumparat de fiecare data AMSOIL cu 70 lei/quart.

In SUA este mai ieftin, insa nu numai uleiul este mai ieftin acolo, cam orice.

11$ (35 lei) reprezinta pretul fara taxe. Daca adaugi doar TVA-ul ajungi la 44 lei, fara taxele vamale si transport.

Cat este in SUA Castrol sau Mobil? In general sunt mai ieftine decat AMSOIL/Redline. Unii aleg sa includa in costurile de productie diferite taxe catre propretarii de licente (ex aprobarile VW), altii aleg baze mai bune si mai scumpe. Piata este libera, fiecare alege ce-i place...

 

Castrol face niste uleiuri extraordinare (si mult ma scumpe), dar, din pacate, alea nu sunt pentru motoarele noastre

 

.Perfect de acord in afara de afirmatia din final. Cacatastrol nu mai face demult vreun ulei "extraordinar" ci numai minerale (hidrocracate). Ultimul pe care l-au scos din oferta si era grupa IV, a fost un Edge 0W-40. Acum toata oferta este "cacatastrofica" asa cum ii sta bine unui "furnizor pentru masele largi populare de la orase si sate" :lol:

In alta dezordine de idei, vezi Valentin, c-a aparut un Red Line pentru masina ta care se numeste "Euro Series". Destul de mult "peste" Amsoil-ul pe care-l folosesti acum. Mi se pare ca ti-am dat o veste buna.

La noi e diferenta e destul de mare

 

.Pai e mare ca-i mare brandu' (Exxon Mobil) si are politici diferite de pret dupa "puterea pietei" pe care activeaza. Bine, are si "n" sit-uri de productie cu o calitate a produsului final destul de eclectica. Pe scurt, sunt niste posirci oarecare, minerale, unele mai proaste ca altele. "Atelierele mestesugaresti" gen Red Line, Amsoil ori Renewable Lubricants(in opinia mea, no. 1 worldwide), nu au cum sa faca asemenea diferentieri. Ele se ocupa doar de calitatea fara compromis. Eu ma bucur ca e vorba de un "ordin de marime" pe care mi-l pot permite. La Rolls Royce, Aston Martin, Ferrari, Maserati, Bentley ori Mclaren pot doar visa...

Drumuri cat mai bune si netede!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare si La Multi Ani !

       Poate nu e chiar locul potrivit dar postez totusi aici. De vreo 7 luni si 6000 km, la masina din semnatura (72.600 km la bord in prezent) folosesc Liqui Moly 4100 Top Tec 5w40. Inca de la prima cheie motorul mi s-a parut zgomotos. In continuare, tachetii bateau la pornirea la rece, la cald totul fiind ok.De cand a venit frigul, insa , motorul la rece e din ce in ce mai zgomotos, iar in cea mai rece dimineata in care am pornit masina ( - 4 grade) tachetii au batut ingrozitor. In prezent si la cald motorul devine zgomotos. Cu toate ca uleiul l-am cumparat de la acelasi magazin de unde cumpar Liqui Moly din 2001, m-am gandit ca e chiar falsificat. Sau nu e ales bine pt motorul meu. Ce ulei imi recomandati mai ales pt ca virgula tachetii sa nu mai bata la pornirea la rece? Am citit aici de Eneos Hyper Premium 5w40 vreo 3 utilizatori carora nu le mai bat tachetii la pornirea la rece. Si de Rheinol  Primus Synth 5w40. Ce parere aveti? Poate e cineva care foloseste un ulei cu care motorul e mai silentios.

 P.S : Scuze de postul lung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un ulei care are pour point de minim -45*C ar trebui teoretic pt conditii mai bune la rece. poti incerca un 5w-30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!