Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

conteaza unde e imbuteliat. conteaza si daca e limba romana sau alte limbi estice pe eticheta.

 

e amuzant ca e facut in franta si scrie doar in germana.:)

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mdaaa... si are cod de bare de UK :10[1]:  :tuktuk:

 

LE - si adresa exxon din belgia (deasupra la codu de bare) :D

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, pt. ca "The GS1 Prefix, the first three digits, usually identifying the national GS1 Member Organization to which the manufacturer is registered (not necessarily where the product is actually made)." Probabil firma mama Exxon este inregistrata in UK cu punct de distributie in Belgia. Si daca scrie Made in Eu- France, inseamna ca e facut in Franta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am incercat Castrol si Aral, am ajuns la Liqui Moly diesel high diesel 5-40 care mi se pare mai de calitate, mai consistent si am completat mai putin ca la celelalte schimburi, cam 4-500 ml fata de 1 litru la celelalte la un rulaj de 10.000km.

Uleiul si filtrele Mann le-am luat la pachet cu uleiul de pe un magazin online din Romania, la un pret decent. Pot da chiar si un cod de reducere de 5% pentru cineva care vrea sa comande saptamana. Eu sper sa fac din nou schimbul sapt viitoare si tot Liqui Moly voi alege- scrie si pe bidonul de 5 l Made in Germany.

Modificat de abitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 5 min de plictiseala am luat nr. telefon de pe site-urile oficiale si am intrebat de:

 

ulei original castrol : 0724247528 Director zonal Moldova - am primit raspuns cum ca uleiul CASTROL nu este contrafacut, de oriunde l-am achizitiona este ulei autentic

ulei original mobil1 : 0752292811 Director zonal Moldova - Mobil 1 IASI - Star Lubricants - am primit raspuns ca au fost semnale despre bidoane dubioase ulei Mobil1 fara precizari lot pe eticheta, uleiul autentic este disponibil magazinelor colaboratoare cu importatorul Star Lubricants

 

ambele nr. de telefon va pot indruma spre magazine partnere pt achizitionarea uleiului authentic, ele sunt diisponibile si pe site-urile oficiale.

 

spre ex bidon 4l Mobil 1ESP 5W30 = 140RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a facut oferta pentru 8 litri = 2 bidoane de 4 = 280 RON  , cu conditia sa le ridic de la sediul Star Lubricants din Iasi, unde nu este adaos commercial. In magazine il gasim undeva la +/- 150RON - bidonul de 4l *in functie de adaosul commercial al magazinului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Am cumparat de curand Passat 2.0 TDI BMP 2006

QG1 = Service interval prolongation

7GG = Emission standard EU4 DPF

Trebuie sa ii fac schimbul de ulei si dupa ce am tot citit pe forum tot nu inteleg ce norma de ulei sa pun.... Tipul de la care am cumparat masina a zis ca el a pus numai Castrol Edge 5W40 normal 502... Am tot citit pe aici si din cate am inteles norma 502 pentru masinile care au filtru de particule nu e bun...

Schimbul vreau sa il fac la an si fac cam 12-15.000 km /an

Intrebarea mea este: Ce ulei sa folosesc???

 

Multumesc

 

Modificat de costycirstea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

502 e norma pentru benzina !!!!!!!!!

 

DE URGENTA schimbat uleiul cu unul care sa indeplineasca norma 507.00  (toate sunt 5w30)

Ca alegi :Castrol Edge 5w30 507.00, Mobil 1 ESP FORMULA 5w30 507.00, tine de tine.

 

Ca sfat, pune ESP FORMULA , este peste Castrol Edge cu mult.


Verifica daca mai ai filtrul DPF pe masina, mi-e greu sa cred ca masina ta merge cu 5w40 si filtrul e inca sanatos.............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i chiar asa de grav daca masina nu consuma evident ulei(peste 1l/2-3 k km)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact. consumul de ulei trebuie sa fie consistent ca sa puna in pericol pe termen scurt DPF-ul. Pe termen lung, consumul obisnuit de ulei neconform va imbacsi filtrul cu cenusa de ulei, care nu se prea poate scoate prin regenerare, spre deosebire de funinginea de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut

 

am achizitionat o masina skoda octavia 2 facelift 08/2010 cu 2.0 TDI 140 CP din Germania - rulaj verificat 127.000

 

ultima factura de service arata ca sa folosit Shell Helix Ultra.(revizia la 97.000 KM)

 

Deoarece doresc sa ii fac revizia, va rog sa imi recomandati ce ulei sa folosesc respectand norma 507.00 - Shell-ul nu il mai gasesc pe stoc pe nicaieri

 

Castrol, Mobil, ravenol, motul, liqui, .... am tot citit dar nu ma pot decide

 

ca si filtre sa folosesc mann sau Knecht.

 

multumesc de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca filtre, oricare dintre cele dooua este bun iar ca ulei poti incerca orice respecta acea norma, un exemplu ar fi:

Mobil 1 ESP FORMULA 5W30

sau

Castrol Edge 5W30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima factura de service arata ca sa folosit Shell Helix Ultra.(revizia la 97.000 KM)

daca tot ai folosit Shell Helix Ultra si ai fost multumit, atunci alege Vapsoil ca este acelasi ulei pus in bidon diferit

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri - nu am mers inca mai mult de 20-30 KM cu masina, deci nu as putea spune ca e sau nu ok cu ce ulei a avut

 

castrol am inteles ca nu ar fi chiar full sintetic si de aceea as avea dubii

 

Vapsoil este facut tot in Germania? este full sintetic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept si eu o parere de la voi referitoare la ce ulei sa aleg ;

 

Masina : seat ibiza 1.4 16v 86 cp 

KM : 86.000 reali

An fabr : 2007

in 90% din timp fac durmuri foarte scurte ( gen 3-4 km ) si motorul merge mai tot timpul rece ; vara la fel, insa cand se incalzeste merg si mai sportiv cu ea ; 

99% din timp merg urban ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vapsoil este facut tot in Germania? este full sintetic?

Vapsoil este fabricat in Germania (ce o insemnand "made in Germany" nu stiu) si este la fel de sintetic ca si fostul tau ulei Shell. Adica e hidrocracat. :)

Eu nu cunosc decat doua tipuri de ulei sintetic si niciunul nu are aprobarea VW 504 00/507 00

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc NEC100 de informatie

 

Motorul este CR nu PD are codul motor din 4 cifre BCHC parca, daca nu ma insel :D

 

am gasit vapsoil la idnesauto

 

am restrans lista la: Vapsoil; Motul si Mobil 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 PAGINI CU CE CONSIDERA NEAMTUL full sintetic 100%  PT MOTOARE VW PD CU DPF  (norma 50700)

 

http://www.idealo.de/preisvergleich/ProductCategory/12752F1616609-1814727.html

S-a mai discutat asta. Saitul ala este apa de ploaie cu uleiurilea alea full sintetice. Daca intri pe saitul oricarui producator de acolo si verifici TDS-urile o sa vezi ca nici macar ei, producatorii uleiurilor, nu-si considera produsele ca fiind full sintetice.

Ce rost mai are discutia asta cu full syntetic?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Explica diferenta   inventatorii uleiului de motor   cei care in gama SYN  au numai baza PAO.......

 

din cauza asta i-au ales KOENIGSEGG 

 

 

https://valvoline.promo.eprize.com/engineguarantee/

 

sigur nu se  imbuteliaza la CAZANESTI ca uleiul recomandat de constructor

 

diferenta dintre performanta si gargara de tv sau etichete 

 

http://www.lubritecinc.com/PDF/Q%20&%20A%20Doc%204X%20Better.pdf

 

Si un test facut de Amsoil      in laborator independent chiar daca nu e pe ulei  de VW PD  arata  NIVELUL de performanta astazi  2013

 

http://www.amsoil.com/lit/g3115.pdf

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valvoline nu mai are niciun produs cu baza PAO(cel putin, de grupa V nici nu e cazul sa mai amintim...) in oferta.

Uleiurile sintetice sunt in cu totul alta parte.

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista nicaieri in lume 100%PAO pt ca nu se poate  chimic pachetul de aditivi  se amesteca in ester sau mineral  

VALVOLINE CONTINE PAO in amestec. (DECI ne referim la PREPONDERENT PAO sau PREPONDERENT GRUPA3+ INALT RAFINATE (severe hydrothreating) cu molecule similare PAO )

 

 

 

  RASPUNS 19

http://www.valvoline.com/faqs/motor-oil/full-synthetic-motor-oil/

 

 

 

Uleiurile de grupa 4 reprezinta aproximativ aproape 5 % din piata UE a uleiurlor.

 

HYDROCRACKARE SEVERA GRUPA 3+

 

CUM e  PETROCANADA si altii     cu grupa 3+       proces HT  severa  cu baza aproape incolora puritate 99.9%

fata de bazele conventionale cu 75%-80% puritate.

 

SMECHERIA de fapt consta in

 

faptul ca PAO contine 100%  saturates 

 

hydrocrack cu VHVI    cu indice de vascozitate  mai mare de 120       HC  90% saturates  10% aromates

 

ATENTIE !  hydrocrack  severe   99% saturates si mai putin de1 % aromates

 

deci grupa 3+  e 99% similar PAO asigurand indici de vascozitate similari...

 

deci vollsyntetische e baza PAO in amestec cu 3+  asa fac toti astazi  blendingul  bazei sintetice  pt a mentine pretul jos    

 

http://lubricants.petro-canada.ca/en/products/298.aspx

 

http://lubricants.petro-canada.ca/resource/download.aspx?type=TechData&id=IM-6502E&language=en

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista nicaieri in lume 100%PAO pt ca nu se poate chimic pachetul de aditivi se amesteca in ester sau mineral 

 

Exista full synthetic fara mineral deloc, chiar daca ne referim si la pachetul de aditivi. Eu m-am referit insa la baza uleiului, care il si denumeste, nu la baza pachetului de aditivi. Toate Valvoline-urile aflate acum in oferta sunt, din punctul asta de vedere, minerale hidrocracate.

deci grupa 3+ e 99% similar PAO asigurand indici de vascozitate similari...

 

deci vollsyntetische e baza PAO in amestec cu 3+ asa fac toti astazi blendingul bazei sintetice pt a mentine pretul jos

 

Absolut fals. Grupa 3+ seamana cu grupa 4 cand comparam uleiuri NOI/VIRGINE. Intelegi? Esti dus de nas de strategii de marketing.

Nu e deloc cum spui tu. Intre "toti" si "cei mai multi" sunt deosebiri semnificative.

Daca tot esti dornic sa studiezi iti sugerez sa te informezi in legatura cu V.I.-ul nativ al lui Renewable Lubricants. Si sa concluzionezi aici cu privire la ce ai gasit.

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!