Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

ce distractiv mi se pare sa-i plec din fata unuia care nu are nici o litera rosie (la fel ca mine, de altfel...) si care nu intelege cum fac asta... :P

<{POST_SNAPBACK}>

Distractiv ar trebui sa ti se para sa vezi reactia celor care cau motoarele de 110. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit si la asta..dar au si ei mai multe sanse..pacat ca nu am intalnit un "cobai" sa incerc... :P ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ala de 110CP nu e chipuit, nu cred ca-ti sta in fata

<{POST_SNAPBACK}>

Nu este neaparat asa, depinde si de sofer. Rezultatele din urma chipului sunt urmarite prin realizarea testelor dinamice (dyno) .. chipul pentru 90CP -> 110-127CP (in cazul lui bogdan_wrc 120).

Daca pui pe un dyno un Golf 4 ASV cat mai nou (2002 parca a fost ultimul an, cu un 50k km-cam utopic) poti avea surpize f placute (daca esti posesor) sau neplacute / dupa caz.

Un caz concret daca nu ma insel este alexrosiu (parca el postase..nu gasesc linkul acum) ca avea 115-118CP la o masina din 99(!!), tot pe dyno.

Modificat de varuNae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, intr-adevar alexrosiu avea peste cei 110CP stock. Dar el a mers cu masina mea cand a avut chip si a zis ca tragea mai bine decat a lui. (totusi n-a uitat sa mentioneze ca ma face cu noul lui audi :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui pe un dyno un Golf 4 ASV cat mai nou (2002 parca a fost ultimul an, cu un 50k km-cam utopic) poti avea surpize f placute (daca esti posesor) sau neplacute / dupa caz.

<{POST_SNAPBACK}>

Sunt posesorul unui ASV productie septembrie 2003, si dupa chip este un motor super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinzand de sofer..zic ca avem sanse egale...

Modificat de bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Weekendul asta am avut un power box pe masina...a fost super interesant...parca mai aveam o turbina,dupa 2500 ture efectiv masina se tura demential pana la vreo 3500...super ,a ii-a,a iii-a erau trepte parca mult prea "scurte",a iv-a f buna pt depasiri la vit de 80-90 km/h ,iar a v-a ce sa mai zic,de depasire la vit mai mari...

Problema era ca atunci cand o calcam ma puteati confunda cu un roman sau saviema sau ce vreti mai vechi...am depasit un autobuz si soseaua era plina de fum,am crezut ca e de la el,dar m-am uitat mai bine si ewram eu cel de vina...

Eu unul nu as recomanda power box-ul,dar e frumos cand iti creste put cu vreo 15-17 caluti.oare cum o fi dupa remapare????? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

cum sa fie dupa remapare ? te bucuri tot asa mult dar nu ai fum si uzura la masina.

Powerboxurile raman pentru masinile pe care nu se poate face chiptuning (ECU mai ciudat sau japoneze) si au fost o incercare a anilor 97-98-99. S-a dovedit atunci ca nu sunt ceea ce trebuie la un diesel modern pentru a castiga putere asa ca au cam fost abandonate. Inca mai le gasesti la vanzare dar intre un soft schimbat in ECU si o pacaleala ECUului cu softul original clar se merge pe varianta 1.

(o comparatie IT: ce faci sa mearga pe vechea placa de baza HDDul IDE doar achizitonat in modul UltraDMA 100 in loc de DMA66. Update de BIOS sau niste condensatoare pe placa de baza ca sa pacalesti sistemul ca e totul ok si sa obti aproape UltraDMA 100 / endofftopic )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa fie dupa remapare ? te bucuri tot asa mult dar nu ai fum si uzura la masina.

Powerboxurile raman pentru masinile pe care nu se poate face chiptuning (ECU mai ciudat sau japoneze) si au fost o incercare a anilor 97-98-99. S-a dovedit atunci ca nu sunt ceea ce trebuie la un diesel modern pentru a castiga putere asa ca au cam fost abandonate. Inca mai le gasesti la vanzare dar intre un soft schimbat in ECU si o pacaleala ECUului cu softul original clar se merge pe varianta 1.

(o comparatie IT: ce faci sa mearga pe vechea placa de baza HDDul IDE doar achizitonat in modul UltraDMA 100 in loc de DMA66. Update de BIOS sau niste condensatoare pe placa de baza ca sa pacalesti sistemul ca e totul ok si sa obti aproape UltraDMA 100  / endofftopic )

<{POST_SNAPBACK}>

Cred ca o sa ma bucur si mai mult,ca am vazut ca e crestere mai mare de putere..

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si nu citim si noi de cei care si-au facut de curand re-mapare si trebuiau sa posteze..sunt extrem de curios... (@voinea..stii tu de cine vb...)

altii care si-au facut..nu mai9 posteaza nimeni aici??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

pai la Cheia singurul care si-a facut tuning de la mine a fost Eddie. Asteptam impresiile scrise

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la Cheia singurul care si-a facut tuning de la mine a fost Eddie. Asteptam impresiile scrise

<{POST_SNAPBACK}>

:( asta e fata mea

postez si eu impresii mai amanuntite imediat, dupa ce-i fac un test mai serios.

Prima impresie pe drumul Cheia-Brasov si retur: treptele 3-4 perfecte

revin ...

PS trebuie sa schimb si avatarul :pale:

Modificat de eddie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Pentru cei care au TDI-uri si nu si au pus cip inca SA O FACA, e ca si cum ti ai lua un motor mai mare , mai puternic , ca si cum ti ai lua o noua masina , mai pe scurt E ALTCEVA E FOARTE MISTO.

Multumesc pe aceasta cale Domnului VOINEA pt indrumari. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) asta e fata mea

postez si eu impresii mai amanuntite imediat, dupa ce-i fac un test mai serios.

Prima impresie pe drumul Cheia-Brasov si retur: treptele 3-4 perfecte

revin ...

PS trebuie sa schimb si avatarul ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Panaschimbi tu avatarul...iti dau eu o idee: speedie ;)

Sau inca n-ai terminat rezervorul si te mai tragi cu seat-ul?

Zi-ne si noua, eu te am filmat la test, de la cheia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut film??? pune-l undeva!! ;)

hai eddie cu impresiile..... ca trecu' deja ceva timp.....sau inca nu ai reusit sa-ti stergi zambetul de pe buze?? si sa-ti desclestezi mainele de pe volan si schimbator......;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut film??? pune-l undeva!! ;)

hai eddie cu impresiile..... ca trecu' deja ceva timp.....sau inca nu ai reusit sa-ti stergi zambetul de pe buze?? si sa-ti desclestezi mainele de pe volan si schimbator......;)

<{POST_SNAPBACK}>

este film facut cu camera lui special boy tinuta de mine in bestia lui eddie, masina fuge nu gluma, da asteptam pareri de la posesor... si eventual si un comsun dupa cip ;) hai edddie nu ne mai fierbe...... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tot m-am rugat de el..pe toate topicurile pe unde aparea..dar vad ca a disparut cu zambet cu tot...si cu 225 cai

chiar asa,..unde putem vedea si noi filmuletzul facut din masina sa..

a trecut deja o saptamana....poate a plecat deja din tara..sa dea un Nurburgring si sa vina cu senzatii si impresii noi... :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai mai baieti lasati omul in pace ca e ocupat. Azi a fost prin Bucuresti si m-am intalnit cu el, am dat o tura cu masina lui iar diferenta de putere se simte. Vine in avalansa acum ;) este altfel. La sarcina partiala seama mult cu soft-ul original dar la WOT se comporta altfel (cum imi spusese si Eddie inainte), chiar si in a 3-a se simtea ca vrea sa rupa aderenta.

Daca mai tine vremea cu noi a zis ca ajunge la o intalnire in Buc. si atunci face teste mai ample, sa vedem exact diferenta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noi il lkasam..dar eram curios...nu ma lasa pe mine intrebarea...cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata, pot sa postez cateva impresii cu scuzele de rigoare pt intarziere dar chiar am fost f prins cu treaba si n-am avut timp s-o testez. Oricum va eram dator la toti cu impresiile after. :lol:

Daca mergi normal cu ea nu se prea simte diferenta, asa cum a spus si toni si asa cum am observat chiar atunci la intalnire. ( normal = fara "blana")

Ei, dar la "blana" se schimba situatia :D Se dezlantuie bestia in orice treapta si trage extraordinar. In treapta a trei-a rupe aderenta ( si e un "benzinar" cu mentiunea ca noile mele cauciucuri sunt mai soft decat vechile eagle f1 si au aderenta mai buna).

Diferenta de cuplu mi se pare uriasa si s-a pastrat cat de cat si palierul pe care-l aveam stock, doar ca s-a mai micsorat plaja de turatii.

Nu stiu cat am cuplu, Dragos spunea ceva de 300-320Nm :lol:

Consumul nu s-a modificat semnificativ: am mers astazi Brasov-Bucuresti si retur, in Otopeni am mers bara la bara si am traversat pasajul in 45 de minute, am mai facut 80 km si prin oras (Buc) iar la intrare in brasov (la intoarcere) BC arata un consum mediu de 9.5 si un timp total de 7h30" (390km in total). Eu zic ca e bine!

Parerea mea este ca Dragos & Marcus au facut o treaba de foarte buna calitate si sunt profesionisti . Mai vreau sa fac niste teste: vit maxima - masurata pe GPS, acceleratie etc. Oricum eu sunt foarte multumit.

Asa cum spunea si Toni, daca tine vremea cu noi as vrea sa mai vin in Buc la o intalnire de asta "spontana" :D si sa-i mai facem niste teste.

Spontan m-am intalnit astazi si cu mmneg si m-am bucurat.

@TheSpecialBoy: stiu ca tu ai filmat bestia din interior, dar pune dom'le filmul ala undeva sa-l vedem si-ti raman profund indatorat :D

P.S. Am schimbat avatarul :D

Modificat de eddie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da..domne..asa me gandeam si noi....bestia aia mica trebuie sa te surpinda placut...doar ai trecut de pragul psihologic de 200 cp...drum bun si have fun si pt noi!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bun, am facut si eu remaparea. Din cauza conditiilor specifice de la SIAB nu am apucat sa facem si testul cu accelerometrul, asa ca date mai exacte dupa ce ma mai intalnesc cu Dragos. Ca prima impresie, parca am scos lestul din portbagaj. Mie mi se pare ca merge mai usor, ca e mai "fasneata". Dar ma tot tem sa nu fie o impresie subiectiva. :D Nu cred pana nu masor. :P De exemplu timpul pe 0-100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, am facut si eu remaparea. Din cauza conditiilor specifice de la SIAB nu am apucat sa facem si testul cu accelerometrul, asa ca date mai exacte dupa ce ma mai intalnesc cu Dragos. Ca prima impresie, parca am scos lestul din portbagaj. Mie mi se pare ca merge mai usor, ca e mai "fasneata". Dar ma tot tem sa nu fie o impresie subiectiva. ;) Nu cred pana nu masor. ;) De exemplu timpul pe 0-100.

<{POST_SNAPBACK}>

Am citit aproape intregul topic. Insa am si eu o intrebare: unde v-ati facut chiptuningul? Cu ce soft, la ce bani actualmente, ce garantie efectiva? La un Seat Leon benzina 1,6, la 105 CP se poate face ceva efectiv? Merita? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupe 5000km cu tuining facut..am ajuns la concluzia ca ii mai trebuie o viteza...a 6-a ca prea urca usor in ture si ajunge repede la turatie mare (3-4000)..mai vrea sa urce..dar nu mai are...

asa ca:

cine are a sesea treapta de vanzare..cumpar si eu....!!!

=))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!