Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Recommended Posts

cristy2009
32 minute în urmă, Adria_n a scris:

Vezi sa nu ai și alte probleme la așa putini km între regenerari 

Au fost verificați senzori temperatura, sonde lambda și turbo, totul în regula, filtru era înfundat 70%,dupa curățare a ieșit 95 %. 

Link to comment
Share on other sites

acidone77

Dupa curatare a iesit mai infundat ca inainte, sau... ?!?

Link to comment
Share on other sites

alinbum
în urmă cu 16 ore, alinbum a scris:

De ce după regenerare "soot mass calc" nu ajunge mai aproape de zero? La mine coboară pana la 4.8 grame , cffb 2014

 

în urmă cu 14 ore, R Z F a scris:

pentru ca nu se face 100%

Singura se oprește regenerarea la acea valoare. 22%.  Atunci din ce cauza nu se face 100% regenerarea?

Edited by alinbum
Link to comment
Share on other sites

soft-ul decide ce ,cum,cat,cand,.....

Link to comment
Share on other sites

mihaibra

Buna ziua, am luat un golf 7 gtd din 2014 din Germania, masina merge bine doar se regenereaza foarte des in oras si asta de cand am luat o, se regenereaza la fix 70 de km. Am pus o pe tester vcds si acestea sunt valorile. Regenerearea se termina rpd doar ca ca face prea des.

Am atasat poza, ce parere aveti?.

IMG_20230313_175527591~2.jpg

Edited by mihaibra
Link to comment
Share on other sites

EEXCALADE

Ce cod de motor ?

Link to comment
Share on other sites

mihaibra

Cod cuna, 2.0 tdi 184cp.

Link to comment
Share on other sites

mihaibra

Deci o parere?

Link to comment
Share on other sites

skipper10

Salutare. 

 

De o perioada incoace am observat ca la finalizarea regenerarii Soot Mass Measures ramane la valoarea fixa de +0.7, dar in trecut scadea pana la - 0.7. Totodata presiunea diferentiala doar cu contactul pus are valoarea 3.

 

La ce sa ma astept? 

 

 

Screenshot_20230319_095121_com.applagapp.vagdpf.jpg

Edited by skipper10
Link to comment
Share on other sites

EEXCALADE

La inlocuire senzor presiune diferentiala .

Link to comment
Share on other sites

skipper10

Il mai pot diagnostica si altfel? Nu am nicio alta eroare.. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

EEXCALADE
53 minutes ago, skipper10 said:

cu contactul pus are valoarea 3.

Senzor decalibrat 

Link to comment
Share on other sites

skipper10

Am vazut ca e o intreaga poveste cu acest senzor.

 

O sa iau un bosch, adaptat si sper sa fie doar el problema si nu altele.. 

Link to comment
Share on other sites

AGeorge

Buna ziua, daca se poate va rog un sfat. Masina audi a4 b8.5 allroad 2015 cod motor cglc. Isi face regenerari din 113 in 113 km ceas (mers doar in Bucuresti). Consumul in cel mai fericit caz 13%, cand e aglomerat intre 15 si 17%. Injectoarele au corectii pana in +-0.4. Indiferent de motor cald sau rece la relanti clapeta egr e mereu 16% inchisa. Nu exista nici o eroare pe masina. Doar cu contactul pus presiunea dif este 0 sau 1. Daca se poate o parere m-ar ajuta mult. Atasat sunt poze dinainte de regenerare si dupa. Multumesc anticipat.IMG-20230320-WA0006.thumb.jpg.bbf9094d7f2b10f43ae42397cc5d4cb4.jpgIMG-20230320-WA0005.thumb.jpg.da7483eab2bf76aedb8e8d949b44d7ec.jpg

Edited by AGeorge
Greseala in text.
Link to comment
Share on other sites

emilian92

Păreri despre aceste valori.

IMG-20230320-WA0000.jpg

IMG-20230320-WA0001.jpg

IMG-20230320-WA0002.jpg

IMG-20230320-WA0003.jpg

Link to comment
Share on other sites

Adria_n

       Ptiu, 309 ml oil ash. Are peste 400/450 mii km masina ? 

 

       Eu vad valori bune. 

Link to comment
Share on other sites

mihaibra
On 3/18/2023 at 11:29 AM, mihaibra said:

Buna ziua, am luat un golf 7 gtd din 2014 din Germania, masina merge bine doar se regenereaza foarte des in oras si asta de cand am luat o, se regenereaza la fix 70 de km. Am pus o pe tester vcds si acestea sunt valorile. Regenerearea se termina rpd doar ca ca face prea des.

Am atasat poza, ce parere aveti?.

IMG_20230313_175527591~2.jpg

Vreo parere?

Link to comment
Share on other sites

ionut10a

erori ai pe motor? verifica valorile la injectoare si cantitatea injectata

Link to comment
Share on other sites

mihaibra

Am pus corectile, nu are erori la motor.

Link to comment
Share on other sites

Buna seara la al meu B7 2.0 170 cp ce ziceti de starea DPF ului?

Screenshot_20230321_210837_Photos.jpg

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Valoare mare la oil ash. Cati km are masina pe bord?

Link to comment
Share on other sites

260k

Link to comment
Share on other sites

_R_A_D_U

88 hPa după 4 minute de la regenerare mi se pare extrem de mult.

Circuli mult în oraș? Eu am 311k și 0.19L...

Link to comment
Share on other sites

4 minute în urmă, _R_A_D_U a scris:

88 hPa după 4 minute de la regenerare mi se pare extrem de mult.

Circuli mult în oraș? Eu am 311k și 0.19L...

Da

Link to comment
Share on other sites

_R_A_D_U

După cât timp / km rulați face regenerare?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!