Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

terminat operațiunea de curățare dpf (s a mai curățat și racitorul de gaze), înlocuire senzori presiune diferentiala (2 bucăți), înlocuire garnituri și în final adus dpf la 2g(din ce mi au spus). cost total :2140 lei. garanție 18 luni 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minute în urmă, dragosv44 a scris:

terminat operațiunea de curățare dpf

 

         unde si prin ce procedura ? :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cât a durat aproximativ? Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ar fi durat 2 zile, la mine a durat mai mult din cauza unei încurcături cu codurile de la senzori, dar în condiții normale, 2 zile 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, masina e un golf 7 Gtd euro 6 153 800 km si am observat ca pe tipsuri se vde un pic de negreala. Valorile sunt ok?

 

Screenshot_2023-01-27-20-14-39-031_com.voltasit.obdeleven.jpg

Screenshot_2023-01-27-20-14-35-343_com.voltasit.obdeleven.jpg

Screenshot_2023-01-27-20-10-30-034_com.voltasit.obdeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, ce parere aveti despre valorile pe care le am la injectoare si la DPF

si daca binevoiti sa imi spuneti care sunt valorile normale pentru un filtru de particule, spre exemplu

-oil ash

-difference pressure

 

Multumesc 

373957539_DPFVW.thumb.png.5611dbeebc5f5bc5b25b31749d3ae0cf.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IMG_20230121_202231.thumb.jpg.06553d2d71a9b64b592f8d48f0fd7cd6.jpgIMG_20230121_201642.thumb.jpg.1b7cc1edf1317553ea0051a3f1ee9bf6.jpg

va salut,am revenit cu valori proaspete....pe scurt masina consuma cu 1l mai mult in medie , mai nou facut schimb de ulei si filtre , stiu am intarziat cam mult schimbul la 15000 de obicei il fac la 10mii , mi-a consumat cca 3-400gr ulei intre schimb .La 10k lua in medie 200gr ulei . Ultimele 2 schimburi am bagat vatoil syn gold 5w30 vw507 iar acum are liqui molly toptec 5w30LL III . si la rece si la cald imi apare fum alb pe esapament si tipsurile in continuare sunt afumate si dupa un drum extern de 800km. imi pare cam mult Oil Ash ... din nou repet,asa merge de cca 3 ani, cca 400.000km , galerie curatata si egr inlocuit fix acum 1 an...voi ce parere aveti? probabil un injector sa pulverizeze slab? sa incerc un aditiv de curatat injectoare sau chiar ceva tratament duralube?

 

Colegu sutit cu postarea anterioara,vezi ca injectorul 3 e cam praf iar presiunea diferentiala e f mare,ala sta sa bubuie clar dpf e infundat

fata de ce valori afiseaza alti colegi al meu batran alergat arata parfum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

revin si eu cu o scanare in urma schimbarii turbinei la un cffb...filtrul nu s a curatat desi in admisie am gasit ulei

totul e ok, nu sunt erori pe motor si incerc sa lungesc cat mai mult posibil viata dpf ului.

o parere privind valorile ar fi de ajutor....multumesc

20230127_164048.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actualizare dupa montare DPF Aftermarket nou:

 

Deci, cam asa arata dupa un drum de 600km, regenerari la aproximativ 200km. Dar nu inteleg, nici eu, ca si alti, de ce Oil Ash Learned Value merge cu "-" :scratch:

Presiune diferentiala, desi nu apare, este sub 5mbar cu motorul pornit.

 

 

dupa.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/14/2022 at 6:05 PM, Radu90 said:

Aoleu , mii de scuze , acum vad cum a iesit poza asta .  O sa incerc sa va scriu cele mai importante date aici .   

Presiune diferentiala 5,25 . 

Soot mass calculated 7,66 .

Soot mass measured 18,62 . 

Oil ash 72 .   

As reface poza dar am modificat oil ash la 130 si s-a cam resetat totul .   Mi-a fost resetat oil ash pe 0 in ideea in care nu v-a mai face regenerari rapide.  A intrat in regenerare si nu a mai terminat regenerarea , binenteles ca s-a aprins si martorul.  Apoi am revenit cu oil ash pe 70 .   Acum am pus 130 sa vad daca se modifica ceva .  Am tot citit aici sute de comentarii .  Intrebarea mea este , daca ar fi problema din soft , nu ar fi trebuit sa faca intotdeauna asa ? Cand am cumparat-o facea la 4-500 km regenerare , apoi a tot scazut intervalul ...

 

Ai rezolvat cumva cu regenerarile dese? Eu am schimbat si softul si nimic momentan 

Screenshot_20230131-171904_Gallery.jpg

Screenshot_20230130-190045_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, penultimul parametru e problema. Eu pe la 93 am curat dpf ca făcea figuri masina

Cauta un service dpf și rezolvi rapid. 

Limita era de 70gr.

Eu am dat 950 lei  in cta dar am văzut ca se găsesc și mai ieftin în București. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin o Honda Civic  X cu motor diesel si mi s-a aprins martorul DPF in mers. Avand in vedere ca nu s-a stins nici dupa un drum lung, am mers la reprezentanta sa mi-l curete. Operatia a costat cam 200 RON partea mecanica si 192 RON resoftarea. Intr-adevar, este alta masina acum, putere mai mare la motor. Pretul de 950RON platiti de tine mi se pare imens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare grup. Intrebare pentru cunoscatori.
Am gasit in dezmembrari un DPF de pe un b9 2017 din Anglia cu 83000 de mile, codurile de pe dpf fiind "04l131669h 04l1311765bp 04l131aa". Oare se potrivestepe al meu B8.5 2015 CNHA ? Nu gasesc pe zona mea din pacate, asa ca sunt nevoit sa comand de prin tara, si cu alte riscuri, de accea as vrea o parere de cunoscatori.
Multumsc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Dupa  reconditionare turbinei, curatarea racitorului EGR si  a DPF-ului am aceste valori. Ce parere aveti ? Cum arata  ?  Va multumesc ! 

2.jpg

1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, o părere vă rog la valori dpf, B 8, cod motor crlb. Mașina face regenerări dese, în jur de 100 km. Citirea este făcută cu motoru cald, la relanti și contact pus Mersi 

Screenshot_20230203_150514_Gallery.jpg

Screenshot_20230203_150401_Gallery.jpg

Modificat de cristy2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

 

      Atat cat ma pricep eu

 

      - presiune diferentiala mare + oil ash mare ( masina are in jur 300.000 km ? ) => filtru incarcat

      - diferenta mare intre soot calculated si measured, soot measured creste foarte repede => motorul genereaza mult fum care incarca filtrul. 

 

      

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Xman_ghio said:

DPF-ul "moare" la 80g d

Daca motorul e sanatos ,depaseste de trei ori valoarea ,si tot bine merge 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am observat că pe admisie am ulei din capac tăceți, la epurator. Schimb capacu și trimit la curățat dpf. Acum mașina merge bine și esapamntu este alb 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,o părere va rog.golf 7 cod motor1.6 cxxb.2026475297_Screenshot_20230204_140913_OBDelevenVAG.thumb.jpg.6c76a87d890f13b51b5596969fa64962.jpg2026475297_Screenshot_20230204_140913_OBDelevenVAG.thumb.jpg.6c76a87d890f13b51b5596969fa64962.jpg238019048_Screenshot_20230204_140954_OBDelevenVAG.thumb.jpg.cd5783888301392bd21bdbf6b3d53307.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! E normala valoarea negativa de - 2 - 3 hpa presiunea diferentiala adaptata la relanti ? Va multumesc !!

Screenshot_20230204_192240_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@juventistu

DPFul masinii tale nu pare sa lucreze cum trebuie, ai 20,12g funingine calculata (soot mass calculated) si 129 km parcursi de la ultima regenerare.In ritmul asta, cred ca foarte curand,  incepe iar sa regenereze.Atasez un screenshot de la masina mea, un 2.0 tdi, CRLB, cu 165.000 km, incarcare dpf 43g.

E drept, sunt motoare total diferite , dar , parerea mea , la tine regenereaza cam des.

Cei 129 km, unde sunt parcursi ? In oras, bara la bara ? Ce incarcare are dpf ?

Plus diferenta mare intre calculat si masurat...

 

Screenshot_20230206-155329_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate fac drumuri scurte de 14 km,dus întors la munca,masa măsurată nu creste mai mult de 8,9 grame și regenerari undeva la 150 km

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!