Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

vezi si parametrul cu regenerari ratate. 

Ai consumat un rezervor de motorina si soot mass calculated e doar la 10 gr.

Ce parcurs ai facut in acesti km ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi am făcut un drum de peste 400km cu senzorul nou, original. Am avut aproape tot timpul soot measured sub soot calculed. Uneori presiunea diferențială cu contactul pus este aproape 3, dacă opresc mașina puțin, își revine la 0. Când presiunea este peste 0, atunci crește și soot measured. Am prins și o regenerare care s-a făcut normal, nimic deosebit, cu excepția soot measured care a scăzut sub 0 (nu am observat înainte acest lucru). Atașez mai jos parametrii când am ajuns acasă. Celor ce stau în dubiu cu senzor original vs altele, vă spun să nu ezitați, cumpărați original.

Am făcut adaptare la senzor dar nu am putut face resetarea valorilor înregistrate, nu am această opțiune.

Screenshot_20200726-205809.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Va rog ajutati-ma si pe mine cu o interpretare a valorilor de mai jos. Am facut doua măsurători, la 30 de km una de cealalta, dupa cum urmeaza:

1. Masurare cu motorul(rece) la relanti dupa 30 de km de la ultima regenerare. 

2. Masurare cu motorul(cald) la relanti dupa alti 30 de km de la măsurarea de la punctul 1.

Masina in cauza este un VW Passat B6 2010, DSG, 4Motion,170 cp - 206K km.

Mulțumesc

IMG_20200726_232201.jpg

IMG_20200726_232217.jpg

IMG_20200726_232310.jpg

IMG_20200726_232245.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/24/2020 at 6:02 PM, vlahdacoroman said:

Nu am decat ODIS original si vcds original....vagdpf il folosesc la biciclete!

Atentie mare la medie...180 km e ok, sa zicem o limita de 200km plus/minus 20 km!

daca ai gasit 90 km atunci acolo ai o problema...restul sunt povesti!

Sunt tare curios cum iti functioneaza VAGDPF pe bicicleta. A scos VAG bicicleta cu DPF?

Media poate varia ft mult in fct de temp exterioara si de tipul de mers in oras, dar in general un EA288 (2.0 TDI) in oras ft aglomerat nu prea ajunge la 200km.

Si btw, ce diferenta este intre ODIS, VCDS si VAG DPF la afisarea unor parametri precum soot measured, calculated si diff pressure (presupunand ca aplicatia suporta tipul de motor). Exact, niciuna :)

@horry_bv, din pacate, fara sa vezi exact parametrii legati de DPF, nu poti spune. In mod normal, daca a fost un mers in oras aglomerat si mers mai agresiv, ar fi normal. 

Modificat de minu94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/24/2020 at 12:45 PM, florilar1 said:

Acum 2 ani am avut o discutie cu un mecanic din UK care mi-a spus mandru ca si-a pus pe masina personala inainte de DPF un senzor de temperatura care arata cu 30°C mai putin decat in mod real (Senzorul arata 200°C dar real erau vreo 230°C). Atunci n-am inteles ce vrea sa spuna dar cred ca asa a pacalit ECU si a obtinut temperaturi mai mari in DPF pentru regenerare pasiva. Nu mai stiu detalii si nici nu mai am contactul lui. Ar fi fost interesant sa aflam ce senzor a pus si cum l-a ales.

Am regandit ce am scris mai sus  si nu am gasit logica pentru care schimbarea senzorului ar influenta regenerarea pasiva deoarece mai exista si senzorul de temperatura de dupa PDF. Doar daca aceasta achimbare ar pacali ECU sa reduca debitul de gaze recirculate. Cred ca mecanicul a rezolvat alta problema pe care o avea dar nu a cred ca a reusit marirea intervalul intre regenerarile active.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman
4 hours ago, minu94 said:

Sunt tare curios cum iti functioneaza VAGDPF pe bicicleta. A scos VAG bicicleta cu DPF?

Media poate varia ft mult in fct de temp exterioara si de tipul de mers in oras, dar in general un EA288 (2.0 TDI) in oras ft aglomerat nu prea ajunge la 200km.

Si btw, ce diferenta este intre ODIS, VCDS si VAG DPF la afisarea unor parametri precum soot measured, calculated si diff pressure (presupunand ca aplicatia suporta tipul de motor). Exact, niciuna :)

@horry_bv, din pacate, fara sa vezi exact parametrii legati de DPF, nu poti spune. In mod normal, daca a fost un mers in oras aglomerat si mers mai agresiv, ar fi normal. 

Fabulatii pe aceeasi tema!!

Daca tu folosesti jucarii gen elm 327 sau altele cu vagdpf arata la ce nivel te invarti,si sunt sigur ca ai vazut multe EA 288 in poze!;)

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, nicusan said:

Uneori presiunea diferențială cu contactul pus este aproape 3, dacă opresc mașina puțin, își revine la 0.

Celor ce stau în dubiu cu senzor original vs altele, vă spun să nu ezitați, cumpărați original.

Clar iti variaza putin tensiunea de alimentare a senzorului (in functie de producator senzorul are impedanta diferita si de aceea abaterea fata de 0 poate fi mai mare sau mai mica de la senzor la senzor). La mine e 0 cu contactul pus si motorul oprit indiferent de moment (m-am uitat in mod special). Trebuie s-o monitorizezi in timp sa nu devieze prea mult. Eu as masura cu un voltmetru digital (are impedanta foarte mare) tensiunea pe mufa senzorului cand arata 0 si cand arata 3 pentru clarificare. Daca variaza atunci e problema de stabilizare din ECU. Daca nu, atunci e problema de cablaj.

VAG nu produce senzori ci doar ii certifica. Ar fi interesant producatorul senzorului OE de la motorul tau. Eu pe originalul meu am si codul Bosch inscris pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai revin cu un update. Se da urmatoarea poza si evenimente. Poza 1. Apoi 200km oras parcursi. Apoi Regen. Apoi poza 2. Apoi poza 3. Pare totul ok pt 2.0 TDI CFFB 181k km  ? Mersi
image.thumb.png.60714945d0c102bd81d676961b85c5e1.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dieselgate? Am vazut ca e downgrade. Cam putini kilometri intre regenerari dar in rest e ok. Posibil sa se imbunatateasca in timp.

Modificat de florilar1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare rau. Iti da regen dupa Soot mass measured clar. Ai luat 8g in 32 km pe la 100km o sa-ti dea regen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu dieselgate, zilele trecute am facut un drum de 550km extraurban si restul pana la 640 urban. Deci regenerare cu DIESELGATE la 640KM. Iar injectoarele nu sunt in ce a mai buna lor forma(nu stiu daca influenteaza). 

Urban regenerarile se fac cam la 250km, fac doar drumuri scurte...

Parerea ma e sa nu fugiti de dieselgate  ca dracu de tamaie ca nu va omoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.07.2020 at 23:26, Alin Lupu a scris:

Salutare tuturor. Va rog ajutati-ma si pe mine cu o interpretare a valorilor de mai jos. Am facut doua măsurători, la 30 de km una de cealalta, dupa cum urmeaza:

1. Masurare cu motorul(rece) la relanti dupa 30 de km de la ultima regenerare. 

2. Masurare cu motorul(cald) la relanti dupa alti 30 de km de la măsurarea de la punctul 1.

Masina in cauza este un VW Passat B6 2010, DSG, 4Motion,170 cp - 206K km.

Mulțumesc

IMG_20200726_232201.jpg

IMG_20200726_232217.jpg

IMG_20200726_232310.jpg

IMG_20200726_232245.jpg

Mi-e greu sa cred ca nu există un coleg care sa ma poata ajuta macar cu o parere referitor la postarea mea. 

Va rog, cineva care cunoaște si m-ar putea ajuta sa-mi spuna cat de grava sau nu este situatia dpf-ului meu. 

Mulțumesc. Toate cele bune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

presiunea diferentiala mare daca erai la relanti,ce distanta ai intre regenerari?

sunt multi parametri care influenteaza regenerarea....cauta pe cineva aproape de tine care foloseste ceva profi si verifica injectoare,egr,si turbina...clapete swirl etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oil ash 198,foarte mult, incerca o curățare a dpf, plus verificare completa sistem injectie / egr motor! Câți km reali ai, eu la 175k am doar 36 gr oil ash! 

Modificat de UWE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alin Lupu ar ajuta si sa citesti in urma cateva pagini, ai avea raspunsul la toate intrebarile, toate au mai fost puse deja.

Cati km are masina?

198ml oil ash corespunde unui kilometraj de peste 300.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut si va mulțumesc pentru răspunsuri. Km parcurși, citiți de pe cutia de viteze sunt 228k aproximativ iar pe bord 206k.

Mentionez ca masina are facut soft-ul dieselgate din păcate. 

@vlahdacoroman da, valorile au fost citite la relanti in ambele cazuri. In cazul 1 motorul era rece, la prima cheie iar in al doilea caz motorul era cald.

@UWE înțeleg ce zici. Atasez mai jos o poza cu valorile injectoarelor la relanti. Nu stiu de ce la unele masini valorile sunt exprimate in gr iar la altele in ml.

@detinator multumesc, am citit însă eram curios strict pe al meu care ar fi impresiile.

 

Screenshot_20200721_223341_com.voltasit.obdeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dubioasa treaba legata de kilometrii, de obicei valorile stocate in cluster si in cutia DSG sunt apropiate la masinile la care nu s-a intervenit. Motorul find EA189 ceva nu e in regula luand in considere cat de repede creste presiunea diferentiala masurata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile la injectoare sint ok, sint la relanti citite, da? eventual cu AC pornit da-i o pedala la relanti si citeste valorile apoi.

La km pare ca s-a intervenit un pic. Ca sa iti faci o idee despre nivelul de incarcare adecvat cu nr de km consulta tabelul

Dupa cum vezi, tu ai avea cam cea mai mare incarcare din cele prinse in tabel

date.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinator da, valorile injectoarelor de mai sus au fost citite la relanti, cu AC pornit. Nu bag mana în foc in ceea ce priveste nr de km cum ca ar fi "originali". Am masina de 2 ani, fara nici o problema la ea.

@adrian001 înțeleg ce zici. Nu este exclus sa fi fost facuta vreo manevra la nr de km dar stiu ca cei din cutie nu pot fi modificati.. Tu ce ai bănui, in ceea ce priveste cresterea presiunii diferentiale? Poate fi explicata diferența prin faptul ca la 1 era motorul rece si la 2 era cald? 

Va mulțumesc. O seara buna. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ceva dubios cu km la masina ta. Un istoric service reprezentanta ai scos? Daca nu, te pot ajuta, da-mi un PM.

se pot modifica si km pe cutie, dar e mult mai dificil (costisitor) si in general nu merita pt samsari sa dea atatia bani.

Regenerarile sint cam dese, incarcarea DPF f mare, ceva nu e ok acolo.   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta ziceam si eu ca ar fi indicat o curățare dpf, poate mergi mult urban/ subturat/ km putini nu are dpf timp sa se încălzească poate ai regenerări ratate! 

Modificat de UWE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@UWE sau @detinator cunoașteți sau imi puteți recomanda pe cineva de incredere, unde sa merg sa fac o curățare a dpf-ului? 

Totodată, care varianta de curățare considerați ca e mai buna? Cea cu nu știu ce soluții minune sau cea care se face in cuptor la temperaturi foarte ridicate(am vazut si eu pe net). 

Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/22/2020 at 10:24 PM, Alextz said:

 așa e si la mine. Poți să pui o poza și după 150km ?

N-am apucat sa ma uit dupa 150, dar la 262km ( incarcare 84% ), mers 100% urban: Soot mass calc: 19,53 // Soot mass measured: -0,56 // Oil ash: 33,9 (42%)

Cam la 310/320km, am fortat-o sa-si faca o regenerare ( nefortata cred ca mergea "natural" pana in 350km, atat face in mod normal 300-350km ), in ideea in care era DPF incarcat pe la 92-93%, soot mass calc pe la 20-21 ( deobicei 100% e pe la 23-23,5 ). Soot mass measured a scazut pana la -11,91 // Oil ash: 34 (43%)

Km 97144 imediat dupa regenerare

CUAA/2016

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata excelent in cazul asta. Intrebare simpla : ce oras inseamna urban?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Cum vi se par aceste valori la DPF-ul montat pe un Golf 5 , cod motor BLS , 251.000km. Masina importanta din Germania acum 2 ani la 178.000km.

 

1.1.jpg

1.2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • rai56
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!