Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Cam da .

Dar asta , nu ar trebui sa afecteze cumva  ( bine , in afara de fumul respectiv care se intampla foarte rar )  functionarea motorului sau  mai degraba  regenerarea in sine  ( nu stiu , sa fie mai dese , sa se aprinda vreun senzor ..... ) ?

 

 

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde daca si ce modificari au fost facute facute la soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Minel82 se pare ca ai DPFul original si masina are 300.000km, incepe sa te gandesti la un DPF nou. 

Am vazut anunturi cu cumparari de filtre vechi la preturi f mari, poate merita o inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE

Acest simptom descris de mine se manifesta si inainte de a schimba pompa CP3 iar softul a fost strict presiunea din rampa  ceruta/realizata ( daca nu ma insel ) . Dupa cum spuneam , in 2 ani , a facut de vreo 4-5 ori asa .

Dar totusi , pare dubios daca ii asa cum spuneti , de ce presiunea diferentiala este ok  , se regenereaza normal ,zic eu , intre 240-450 km (,nici macar o data nu mi-a aprins martorul in bord sau sa imi creeze vreo problema ),  in functie de drumurile pe care le fac .

Oare aceasta anomalie a DPF-ului , poate fi influentata si de faptul ca am mers destul de mult in oras ? 

@detinator

Multumesc de sfaturi .

Credeti ca as putea lua in calcul si o curatare /spalare     ?

 

 

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e fisurat .. merita.

Varianta propusa de @detinator .. trebuie luata in calcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum si tevi negre = dpf spart/crapat/topit

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e un DPF cu viata deja depasita, nu m-as mai chinui cu curatarea, minuni nu se pot face. Daca aveai 150.000km da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc baieti pentru sfaturile voastre .

Cred ca , cea mai buna solutie pana una-alta .... o sa merg asa cu ea pana incepe sa se manifeste des si atunci o sa iau masuri .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.08.2020 at 13:38, FlorinNistor a scris:

Am facut poza cu motorul pornit si cu el oprit.

WhatsApp Image 2020-08-12 at 13.34.21 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-08-12 at 13.34.21.jpeg

189 ml volum, este problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este aia problema, problema este ca ai 18.6 grame de cenusa masurata dupa 260 Km, ceea ce e cam mult pentru un consum de 6l/100km. Daca senzorul de presiune masoara corect, motorul genereaza mai mult fum decat ar trebui si infuda DPF-ul prea repede. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie de la motorina, de la mers prin oras, ....am pus mai sus o poza cu valorile injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ar trebui sa fie cantitatea la 100 km, aproximativ ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite asa arata la mine, intamplarea face ca si eu am tot 189 ml oil ash si chiar si acelasi consum mediu , Apropo, ce vresiune de soft ai pe motor ? Ai dieselgate ?

 

image.thumb.png.42ccfe2e9fd6b7bafcd62bc2a87139ba.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina am cumparat.o in 2017, atunci cand facea regenerare (mai rar ca acum) scotea un fum...muuult. Apoi, am schimbat uleiul din cutie dsg si de la service (reprezentanta) m-au informat ca am soft dieselgate si o sa am probleme pe viitor cu itp.ul, bla...bla...bla... imi pun ei soft de la VW gratuit si rezolvam. Am acceptat, dar de atunci regenerarile sunt mai dese, nu mai vad fum atunci cand se curata, relantiul este f.mic...ideea este ca mergea mai bine masina asa cum a facut.o fabrica. Asta e, downgrade nu fac baietii, ii vede neamtzu. Ce m-a speriat pe mine este faptul ca atunci cand pui cursorul pe "189", apare informatia ca regenerarea nu mai este posibila dupa valoarea de 175 si trebuie inlocuit filtrul. Intradevar am 18,6 ml si diferenta de presiune este foarte mare 26 cu 3 dupa 260 km, se infunda foarte repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si pana la urma ce versiune de soft ai? Gasesti pe topicul asta unde sa te uiti cu VCDS-ul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am soft schimbat la reprezentanta. Daca poti sa ma ajuti sa-mi spui unde sa ma uit si sa ma lamuresc daca am soft bun sau nu....Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pe aici versiunea de soft?

 

Adresa 01: Motor (CBA)       Eticheta: ROJ\03L-906-022-CBA.clb

   Numar VAG SW: 03L 906 022 QD    HW: 03L 907 309

   Component: R4 2.0l TDI G200AG  9981 

   Revizie: 13H02---    Numar serial: VWZCZ000000000

   Codare: 0000078

   Atelier: WSC 84224 154 592680

   VCID: 77FCD34006CD45FEBB-8022

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9981 .. dieselgate.

Scapa de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este cel bun, ce număr ? Să stiu ce să caut. Ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu. 

Tre sa iei legatura cu un tuner sau care stie. 

Softul se cauta dupa seria inscrisa pe ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee cum se transformă ml in grame la oil ash? Pe vcds și vagdpf îmi citește doar in litri. Am citit tot topicul acesta și nu reușesc să găsesc vreo formula. Multumesc! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa poti face transformarea volumului (ml) in masa (gr) trebuie sa cunosti densitatea pe care o are oil ash. Formula de calcul e: masa =  volumul * densitatea. Nu stiu daca e cineva care stie densitatea. O varianta ar fi sa se ia doua masini cu acelasi kilometraj si conditii asemanatoare de exploatare, dar la care difera modul de afisare al oil ash, si sa se faca o estimare a densitatii prin impartirea masei la volum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpf al unui bitdi la aproape 286k km... cu soft stage1 la 310cp si aprox 600nm... masina merge impecabil la km astia... nu e masina mea, dar am apucat sa ma plimb un pic cu ea, si am prins si o regenerare ( la vreo 480km rulati nu stiu cum, dar banuiesc ca nu urban ) :) nu credeam ca incarcarea poate trece de 100%

Screenshot_20200902-185204_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergand numai in afara localitatii si linistit am resusit o mica perfromanta in materie de consum si implict incarcarea DPF-uli. Ma astept sa incepa in 60 de km regenerarea dupa criterul kilometrilor parcursi. 

image.thumb.png.5da4f67e9d36321e179b035b958887b0.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surpriza, coafura rezista. Acum ma gandesc ca regenerarea o sa inceapa dupa timp la 999 minute, ramane de vazut. Daca nu, teoretic ar trebui sa pot sa merg peste 1500 km pana incepe regenerarea activa. 

image.png.b498ac0fc2f9c38a68507c5b2d03f13e.png

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!