Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

E ok.

Dupa anii cati ii are .. sta bine.

Evacuarea e curata ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 minutes ago, powershot said:

E ok.

Dupa anii cati ii are .. sta bine.

Evacuarea e curata ?

 

Da,sunt atent la ea si pana acum niciodata nu s-a innegrit.

In general nu o menajez si merg destul de turat tocmai din cauza DPF-ului.Ca ulei am folosit pana acum doar VW G052195M4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

montat senzor OE nou, in primele 2 minute aveam 2-3 hPa si soot mass measured incepuse sa scada (bucurie maaare), insa dupa 1-2 km.. surprizaaa, presiunea ajunsese la 8 hPa, iar soot measured a inceput sa creasca ... ??. Aveti o schema cu cablajul ce merge de la senzorul de presiune catre ECU ? A4 fabricatie 2012 (model 2013-facelift) cod motor CGLC-quattro. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata,

Stie cineva ce reprezinta"Oil Ash Mass Learned Value"?.

In cazul meu fostul proprietar resetase Oil Ash Mass care era 17 iar Oil Ash Mass Learned Value era -4% , asta la 170 000 km.

Am pus masa de cenusa 52 cf km  iar cativa zeci de km Oil Ash Mass Learned Value a fost 0%, apoi -4% iar acum dupa aproximativ 700 km este -12.5%.

De cand am modfiicat masa de cenusa parca regenerarile sunt mai rare cu ~100 km.

 

FP.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Particle Filter Carbon Mass" is the level of oil ash, as mathematically calculated by km travelled and oil quality. This is NOT able to be regenned off, and slowly reduces the capacity of your DPF and is what actually kills them.

"Carbon Mass Learned Value" is the actual oil ash levels as calculated by using the before and after DPF pressure sensor, and this corrects the maths of "Particle Filter Carbon Mass".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica?? ???

De ce nu e 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la VagDPF, daca aveti motoare mai noi gen DSRB merg citite date pe grupul 5 si 13, pare ca incarcarea filtrului o arata ok restul nu sunt sigur.

 

La DPF input temp a plecat de la vreo 360 de grade si stand pe loc a atins 430-440 cand motorul era cald si sigur nu era vreo regenerare pentru ca am urmarit evolutia stand in garaj si butonand pe la carista iar de crescut soor mass a crescut lent si sigur.  Interesant este ca la postinjection 1 mai avea mici oscilatii, rar si scurte.

Oricum sunt curios cat o sa ajunga temperatura in regenerare, teoretic in urmatorii 30-40 km o sa faca o regenerare.

Se puteau vedea undeva si numarul de regenrari facute?

Mai am o curiozitate, daca mergi mult in oras usurel si apoi ii dai o talpa gen plecare tare de la semafor sau ceva, creste brusc soot mass-ul? Ma gandesc ca la masina veche daca ma taraiam asa apoi ii dadeam o talpita scotea un puf de fum iar acel puf este practic captat de dpf.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iahimmihai întrebarea mea era de a scazut Carbon Mass Learned Value de la 0% la -4% iar apoi la -12.5% în nici 700 km, asta după ce am modificat masa cenusa  la 52 cf km reali.

Din câte citesc mai sus ca inseamna acest parametru sa pun masa cenusa 52-12.5%?Adică sa i pun în jur de 40 masa cenusa?Ce parere ai?

Tu dupa ce ai schimbat chiulasa cam la ce interval iti face regenerari?

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam tot asa  si cu chiulasa noua 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la cati km isi face regenerare?Cati km are si ce incarcare are filtrul?ms

Modificat de aysmen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. O parere la log-ul de mai jos si la valorile din poza? Mentionez ca motorul era pornit si cald.

 Multumesc . Octavia 3 1.6tdi

23902 - Diesel Particle Filter 
          P2463 00 [175] - Excessive Soot Accumulation
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 194847 km
                    Date: 2020.07.31
                    Time: 14:49:55

                    Engine speed: 2454.75 /min
                    Normed load value: 76.1 %
                    Vehicle speed: 126 km/h
                    Coolant temperature: 99 °C
                    Intake air temperature: 43 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.445 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Counter for regeneration time of diesel particle filter: 0 s
                    Particle filter: kilometers since last regeneration: 183.6
                    Particle filter: soot mass measured: 40.00 g
                    Particle filter: soot mass calculated: 2.68 g
                    Particl.filt.: differential pressur.sensor 1 bank 1: dyn.offset: 7.3 mbar
                    Particle filter: field regeneration lock status: 10240

23716 - NOx Catalyst/Trap Bank 1 
          P2000 00 [100] - Efficiency Below Threshold
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 194271 km
                    Date: 2020.07.26
                    Time: 16:43:07

                    Engine speed: 1729.00 /min
                    Normed load value: 45.5 %
                    Vehicle speed: 68 km/h
                    Coolant temperature: 92 °C
                    Intake air temperature: 46 °C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.500 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Fuel consumption: 4.63 l/h
                    Engine oil temperature: 93.1 °C
                    Status of oil pressure switches-Oil pressure switch for high pressure: Open
                    Status of oil pressure switches-Oil pressure switch for low pressure: closed
                    Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 30.0 °
                    Fuel temp. sensor 1 bank 1: raw value: 67.5 °
 

 

WhatsApp Image 2020-07-31 at 21.56.06.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul a fost curatat odata  de mine personal...taiat si curatat dupa sudat si pus pe masina ...cam la 200 km mers mai mult urban ...nu stiu ce incarcare are acum o sa ma uit si iti spun

Daca vrei regenerari la distanta mai mare schimba toate sondele de pe filtru plus lambda 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La 067, 068 nu am nici o valoare sa vad filtrul de particule ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/31/2020 at 11:17 PM, iahimmihai said:

Filtrul a fost curatat odata  de mine personal...taiat si curatat dupa sudat si pus pe masina ...cam la 200 km mers mai mult urban ...nu stiu ce incarcare are acum o sa ma uit si iti spun

Daca vrei regenerari la distanta mai mare schimba toate sondele de pe filtru plus lambda 

Plus ca turbina mea e insetata un pic dupa ulei ....asa sunt toate facute pe la autonik cluj....deci poate fi si din turbo regenerarea mai deasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, se pare ca nici motorul meu nu este compatibil cu VAG DPF. Stiti daca am vreo alta varianta de a monitoriza regenerarile prin OBD cu Bluetooth?

Modificat de ZCH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OBDeleven dar nu este așa de plugnplay

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 ani făcea regenerare la 280km în București.  Cand s-a stricat egr la 180km. Acum a scazut spre 200km . Sa il trimit la o curățare preventivă? Cu chimicale sau suflat ?

Screenshot_20200731-165113_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 04.08.2020 at 19:40, Alextz a scris:

OBDeleven dar nu este așa de plugnplay

Tre sa cunosti f bine parametri in vcds .. ca sa folosesti OBDELEVEN.

Eu il am din 2016.. un device f bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89
7 hours ago, maistoru said:

Acum 2 ani făcea regenerare la 280km în București.  Cand s-a stricat egr la 180km. Acum a scazut spre 200km . Sa il trimit la o curățare preventivă? Cu chimicale sau suflat ?

Screenshot_20200731-165113_VAG DPF.jpg

Curatare termica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Alextz said:

@maistoru câți km are mașină ?

Pune o poza in 100 km.

Pana in 220.000. Următorul drum o sa fie pe autostradă.  Revin cand o sa merg doar în București 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi pare rau să îți spun dar eu nu cred că are nici pe aproape atât. Oil ash este foarte mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar masina nu are km reali, e undeva spre 300.000km. Cam dese cazurile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/7/2020 at 9:06 PM, Alextz said:

Îmi pare rau să îți spun dar eu nu cred că are nici pe aproape atât. Oil ash este foarte mare.

Primii 100 buc+ilfov restul autostrada+dn

Cate masini din romania au km reali ? Primul proprietar mi-a zis ca a luat-o cu 149.000 după 3 ani de franța în 2015. În 2017 am luat-o eu cu 177.000 si am facut in primul an 20.000 cu ea , apoi mai piano. ( a avut chemare pentru actiunea dieselgate in romania pe la 16x.xxx   )

Screenshot_20200810-040506_VAG DPF.jpg

Screenshot_20200810-072014_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!