Jump to content

Comenzi Pe Volan


lile
 Share

Postare recomandată

Daca volanul este de G5, atunci ai nevoie de un calc de coloana cu 1k0...type2, highline, Lin1.3. Vezi in lista de pe ross tech, ca sunt mai multe. Nu ai nevoie de CH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles, multumesc pentru clarificare, Florin. Voi reveni cu update. :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr poti lua unul cu CH , poate in viitor schimbi volanul cu unul mai nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca functioneaza si CH, am mai multe variante. O sa vad ce gasesc. Ca si paranteza, nu cred ca o sa schimb volanul cu unul mai nou, dpmdv nu prea se potriveste cu interiorul masinii, imi par filme un pic diferite, ar fi prea modern :D. Mersi!

Modificat de alleks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu update si cu o mica problema despre care poate aveti vreo idee. Am montat un calculator de coloana 1k0 953 549 BG (provenit de pe un leon 08 tdi). L-am codat la fel ca un prieten cu fix aceeasi masina si calculator coloana, cu padele si dsg din fabrica (in cazul meu, montat recent, dar toate piesele sunt OEM, tot de pe un 2.0 tfsi) si anume: 0012122. Cei doi de 1 reprezinta: cutie automata & tiptronic. Din pacate, folosind acest cod, imi flashuiesc caracterele PRNDS din bord, cand nu sunt in P. Daca trec pe 0002022 (adica setare de cutie manuala & lipsa tiptronic), acestea nu mai flashuiesc si totul e normal.

 

Mentionez ca folosind primul cod, am 2 erori:

  • 01044 - Control Module Incorrectly Coded (000 - -)
  • 01749 - Switch for Tiptronic in Steering Wheel (E439); Down (007 - Short to Ground)

Bineinteles, cu al doilea cod, dispare eroarea de switch. Acum realizez ca nu stiu sa bag mana in foc daca prima eroare (incorrectly coded) a ramas din incercarile anterioare... iar eu n-am dat clear codes. Dar in orice caz... ar putea fi acel 01749 cauza pentru care palpaie PRNDS? Sau trebuie sa mai fac vreo codare anume? De asemenea, care-ar putea fi motivul pentru short to ground? Cablurile pareau infipte ok cand am montat volanul, desi nu le-am acordat atentie speciala.

 

Ca si idee, cu acest 0002022, butoanele si padelele de pe volan se aprind, claxonul merge, butoanele de meniu functioneaza.

 

Va multumesc!

Modificat de alleks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce versiune sw are BG?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HW 752

SW 0101

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codarea era corecta. Ori face figuri interfata ta,ori ai un calculator cu probleme.

21 minutes ago, alleks said:

butoanele si padelele de pe volan se aprind,

Ce vroiai sa zici aici? Padelele se aprind? Dar de functionat,functioneaza? cu codarea a2a..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu functioneaza niciuna din cele 2 padele. Ziceam ca doar se aprind, ca si restul butoanelor de pe volan (cu calculatorul meu de midline nu se aprindea nimic pe volan inainte - am montat intai volanul, apoi calculatorul).

 

Am mai facut acum un test. Eroarea asta e afisata in ambele cazuri de codari: 01044 - Control Module Incorrectly Coded (000 - -). In momentul cand fac codarea corecta, 0012122, observ ca apare inca o eroare pe modulul volanului: 00194 - Ignition Key Removal Lock (009 - Open or short to ground) si cred ca asta e motivul pt care flashuiesc treptele de viteza si nu functioneaza padelele. Aceeasi eroare o am si pe calculatorul de DSG, doar ca ...(008 - Implausible Signal - Intermittent).

 

Mentionez ca mi s-a spus ca o sa am aceasta eroare, nefacand swap si la contactul unei masini cu DSG. Am contactul stock, pe care-l aveam si pe manuala. Din ce stiti, este obligatoriu acesta, pentru ca padelele sa functioneze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,acum am citit istoria din pagina anterioara. Daca retrofit-ul a fost incomplet...normal ca ai eroare. Schimba si contactul si cred ca vei rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am neaparat o problema in a-l schimba, dar nu exista vreo posibilitate de a-i face bypass? Sau aveti idee daca pot monta modulul respectiv pe contactul meu? Din cate am citit, e vorba de un ignition key lock switch solenoid N376 care pare plug & play in contactul actual - chiar m-am uitat si pare ca am acele locasuri pentru el. 

 

Si in alta ordine de idei, ai idee de codul de securitate pentru modulul calculatorului de coloana, pentru a verifica long coding? As vrea sa vad daca-mi pot da seama daca de-acolo ar veni prima eroare (Control Module Incorrectly Coded).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca key lockul poate fi montat pe contactul tau...poti incerca. Nu e nevoie de cod securitate ptr codare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
9 hours ago, alleks said:

ai idee de codul de securitate pentru modulul calculatorului de coloana, pentru a verifica long coding?

Nu exista asa ceva la modelul tau.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti, revin cu problema mea in care nu imi functioneaza padelele. Am instalat acel solenoid (cod piesa 1K0953527C) pe contactul meu, piesa care lipsea pentru swapul de dsg. Erorile de mai sus de pe volan/cutie ("00194 - Ignition Key Removal Lock..") au disparut, iar in momentul in care activez dsg & tiptronic pe calculatorul volanului (codarea completa: 0012122), nu imi mai palpaie treptele de viteza in bord. Deci este un pas inainte, dar in continuare niciuna din cele 2 padele nu functioneaza. In acest moment, am ramas cu erorile astea pe volan:

Citat:

 

01044 - Control Module Incorrectly Coded (000 - -)

01749 - Switch for Tiptronic in Steering Wheel (E439); Down (007 - Short to Ground)

 

 

Inteleg ca padela de "-" are o problema si o sa fie si ea inlocuita, dar tot ar trebui sa functioneze macar padela de "+". Cred ca problema majora este cu primul cod de eroare.. Vreo idee pe mai departe? Sa mai trebuiasca activat altceva, din alt modul?

 

Mai jos un screenshot cu measuring blocks:

 

 IMG_20210601_190436.thumb.jpg.266b9145fc280b2133419f598640fe82.jpg

Modificat de alleks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imcearca cu un volan functional...daca ai de unde sa iei. Daca nu,schimba padela cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am posibilitatea sa fac proba asta :D si as fi vrut sa clarific prima eroare care clar n-o sa dispara la schimbul padelei.. cei care au avut problema cu o padela au putut-o folosi pe cealalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Am tot cautat pe forum... Asa ca m am decis sa pun întrebarea care ma frământă aici. Vreau sa pun comenzi pe volan pe al meu golf 5. Am achiziționat unele de pe un seat Leon mk2 2007. Cu tot cu spira calculator coloana și senzor unghi... Dar nimic... M am gândit ca poate e de vina spira... Deoarece seat ul a fost lovit.... Am achiziționat alta spira și tot nu ii dau de cap... Codurile încep cu 1k0... Au terminații specifice vw... Plus alte 3 litere... Nu reușesc sa le fac sa funcționeze... Dacă ma poate ajuta cineva cu un sfat sau ceva detalii, as fi recunoscător! 🤗 

Drumuri bune! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai intai da-ne informatiile necesare ca sa te ajutam. Ce piese/coduri ai luat, info despre masina..ce volan,ce tip ceasuri ai,ce radio..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, darkhero said:

Salut! Am tot cautat pe forum... Asa ca m am decis sa pun întrebarea care ma frământă aici. Vreau sa pun comenzi pe volan pe al meu golf 5. Am achiziționat unele de pe un seat Leon mk2 2007. Cu tot cu spira calculator coloana și senzor unghi... Dar nimic... M am gândit ca poate e de vina spira... Deoarece seat ul a fost lovit.... Am achiziționat alta spira și tot nu ii dau de cap... Codurile încep cu 1k0... Au terminații specifice vw... Plus alte 3 litere... Nu reușesc sa le fac sa funcționeze... Dacă ma poate ajuta cineva cu un sfat sau ceva detalii, as fi recunoscător! 🤗 

Drumuri bune! 

Volan de Golf 5, spira nu trebuie. Daca masina e dupa 2006, cauta calc highline type 2, cu g85 pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Verifica ce ai facut la cablaj airbag, de nu e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Unde pot gasi calculator de coloana cu codul 1K0 953 549 BK.

E pentru vw golf v variant vreau sa ii pun pilot automat si cel care il instaleaza a zis ca numai calculatorul cu acest cod imi recunoaste senzorul de unghi.

Am cumparat de la dezmembrari o maneta cu pilot automat si calculator cu alt cod dar cand l a montat nu imi functioneaza servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Ma adresez in special colegilor mai experimentati la retrofituri. De curand am intrat in posesia unei Jetta 1.9tdi 2007. Imediat, am trecut la aplicarea unor retrofituri. Primul este schimbarea volanului cu unul de Golf 6 cu codul 3C8 419 091 BF. Anterior am schimbat calculatorul de coloana cu cel 1K0 953 549 CH. Initial am schimbat si modulul CAN, am trecut la 7N0 907 530 AF in ideea instalarii unei unitati media mai noi. Am reusit calibrarea senzorului G85, am verificat volanul si functioneaza fara probleme inclusiv padelele, bineinteles n-am reusit sa verific tastele telefonie si voice control. Singura problema este ca nu mai functioneaza CCS.

Daca fac codarea 0001603 pe modulul 16 (fara CCS), pe VCDS am 2 erori pe 01 Engine.

 

Daca fac codarea 0001633 pe modulul 16, pe VCDS, pe 01Engine mai apare inca o eroare, iar pe modulul 16 apare o eroare.

Atasez scanarile cu cele 2 situatii.

Anterior modificarilor, calculatorul de coloana era 1K0 953 549 AP si n-am avut probleme cu CCS. Pun si un log cu sistemele initiale ale masinii.

Sunt solutii pt a face CCS functional si sa scap de erori? Multumesc pt raspunsuri.

 

Log-0001603.txt Log-0001633.txt Log-original.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai maneta tip vechi. Leaga pinii 5 si 10 impreuna in conectorul manetei ccs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil mai mult ca sigur ca am maneta cu terminatia A, masina e fabricata in august 2006.  Maneta tip nou (cel bun) este cumva aceea cu terminatia G? Asta in caz ca nu ma bag la modificarea pe maneta actuala.

Modificat de SVMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!