Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Se simte clar daca dai o tura cu ea ca si cum e gatuita.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin Flr,

El are reglajele de fabrică? Dacă mă uit bine la el presiunea maximă este cam ca la tine, numai presiunea minimă este foarte mică, ca şi cum ar avea tija lungită foarte mult. A lui cum trage?

 

LE

@derek i-a răspuns lui @adrian001 . Aţi scris amândoi în acelaşi timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Flr,

@lupo_bv

Masina e cu turbina de fabrica..neumblata la reglaje..

Masina merge perfect

De ce e valoarea asa mare intre on si off?

Valorile erau cu motorul rece .nepornita de 1 zi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca noi să fim într-o eroare şi valoarea aia de 180 mbari să nu fie bătută în cuie. Încearcă să lungeşti tija până obţii şi tu valoarea minimă 900 mbari şi apoi fă cele trei loguri să vedem rezultatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Flr,

@lupo_bv

Chiar asta vreau sa fac..problema ca trebuie sa fac reglajul cu motorul rece..

Banuiesc ca asta conteaza foarte mult..

@lupo_bv

La mine era cu motorul cald valoarea..

Modificat de Florin Flr,
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Flr,

Am comandat si garnitura de tabla la Egr dupa codul care mi l.ai dat..

Maine seara cred ca o montez..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pun pariu ca nu o sa traga mai de jos sau mai bine, dar o sa ai un spike foarte mare la inceput. Eventual, zi-i prietenului tau sa faca un log sa vedem cum arata pe hartie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Flr,

Am o poza mai veche cu un log de la masina lui..

Screenshot_20210518-200231.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Două observaţii la logul din poză:

1. la el presiunea atmosferică este 936 deci are presiunea minimă reglată cu 36 mbari mai jos

2. nu se poate trage o concluzie despre cum trage a lui pentru că logul nu este făcut cu pedala la podea. Aşa el a făcut 1300-4200 rpm în aproape 17 sec, iar spike-ul a început sub 1700 rpm. A ta cu pedala la podea în tr. 3  a făcut 1500-4000 în 9 sec şi spike-ul începe undeva puţin sub 2000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e:))

Trebuie să încerci. După ce pui şi garnitura cu gaura redusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Flr,

Sa incerc reglajele de pe turbina lui?

La 4200 rpm el are 2100 si la specificat si la actual..

Modificat de Florin Flr,
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minutes ago, Florin Flr, said:

Sa incerc reglajele de pe turbina lui?

Ca să ajungi la reglajele lui trebuie să lungeşti tija, iar rezultatele le ştii deja din moment ce ai pornit de la o tijă lungă. 

22 minutes ago, Florin Flr, said:

La 4200 rpm el are 2100 si la specificat si la actual..

Diferă apăsarea pedelei de acceleraţie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Flr,

@lupo_bv

Am facut bs 011 cu motorul rece si eu..

Am asa 

On 1088,1

Off 959,4

 

 

Ai zis ca el are presiunea atmosferica 936 iar la mine e 989.

Afecteaza diferenta de presiune atmosferica reglajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Văd că la tine este cam mare diferenţa între valorile cu motorul cald şi cele cu motorul rece. Practic cu motor cald ai aproape 180 mbari şi cu el rece 129.

Dacă vrei să imiţi reglajele lui va trebui să umbli şi la şurubul de stop ca să ajungi la 1140 pe max.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Flr,

Asta am de gand sa fac..

Reglez cu motorul rece in BS 011 surubul de stop la 1140,0..lungesc tija la maxim..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare . atasez si eu log urile facute in treapta 3 si 4 , cod motor BKD.   Cand motorul este rece uneori "se gatuie" intre 1500-1700 rotatii   , spre ex o ti la 1500 rotatii (treptele inferioare) si se "gatuie" , dar nu face asta mereu . ma poate ajuta cineva cu o interpretare? mie imi pare ca face putin overboost , dar nu pricep la interpretat loguri . multumesc

log_tr3.csv log_tr4.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam face suprapresiune. Probabil că geometria este ancrasata.

image.thumb.png.d29cd74f5d235e14a88b0c37d3257fa8.png

image.thumb.png.032cab6f64a1dd2071b8ae78dad51d16.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce imi recomanzi? sa ma duc la un centru ceva sa o "curete" sau sa o las asa ? intreruperile in mers sa fie de la turbo?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi să o duci la un centru specializat care să facă o diagnoza a întregului sistem, să înlocuiască/repare ce este necesar și să îți dea garanție. Poate ca este ceva mai scump dar dacă citești câteva pagini pe aici o să vezi cata bătaie de cap este să reglezi o turbină. Dacă o duci la un service normal fie se vor ocupa ei de curățare fie o vor trimite la un colaborator. Problema este ca daca da ceva cu virgulă începe distracția și o să ajungi tot aici pe forum.

După cum arată logurile întreruperile nu sunt din zona turbo/MAF/EGR.

Postează problema pe un topic potrivit si o sa analizam acolo

 

Sau

 

Postează în topicul care ti se pare mai potrivit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , o parere va rog pe logurile atasate dupa ce am facut o reconditionare a turbinei . Multumesc !

 

image.png.2debad1035a8e0bcf6ce24750745a8ea.png

image.png.ea055cfd5a8380a961ead811b7aa1061.png

image.thumb.png.2f85f09d16b2becc74d6fb5d9c85b00c.png

image.png.5b82c9bd76134065842e869ed0da7c30.png

image.png

image.png

image.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Flr,

@Nelsson

Imi poti da si mie te rog logul BS11 in format csv..

Vreau sa reglez turbina si din ce vad la tine pare ok logul in mers la turbina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fără probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Revin după schimbare senzor MAF ( HELLA), tot apare eroarea 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70) 
            P0101 - 35-00 - Implausible Signal, iar după amestecarea de furtune vacuum, a aparut si alte erori

17965 - Charge Pressure Control 
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
18263 - Powertrain Data Bus 
            P1855 - 35-00 - Software Version Monitoring

In consecinta am procedat la permutarea N18 cu N75, eroarea cu presiune la turbina nu a mai reapărut, la turatia in jur de 3000 rot/min, nu a mai aparut tremurul care se intampla inainte, dar tot trag de ea. La trepte inferioare pana in 3000 de turatii, parca are putina viata, daca am trecut, jale parca zici ca patineaza ambreiajul. Parca e setata de politie sa nu depaseasca viteza legala. Dupa tratamentul admisiei cu  5168 liqui moly, cu greu (noroc ca a fost drumul mai lung) am vazut ca masina poate prinde si 140 km/h. Nu stiu daca asta este din cauza AHF care l-am avut înainte, dar cand o vad cum trage , înnebunesc. Golful care l-am vandut, dupa peste 10 ani de posesie, fara a umbla la turbo, cu geometrie ancrasata uneori, cu limp mode la vanzare, care si-a revenit la noul proprietar dupa schimbare ulei si talpa. Frica la depășiri, asa cum se intampla acum, am mai avut-o la un Logan de serviciu, cu ceva ani in urma. Asa ca in speranta ca poate am fost destul de explicit, atașez log in treapta 3 si 4, si sper ca imi dati un sfat cat mai eficient. 

TR 3 LOG-01-003-010-011.CSV TR 4 LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!