Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Cred că poţi scurta puţin tija. După aia să faci toate cele trei loguri

image.thumb.png.e0d8713d827b8b9d38e0aebf096f1a2a.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv 

Vad o usoara cadere la linia de la turbo masurat chiar imediat dupa spike..si la sfarsit urca..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coborârea aia scurtă este relativ normală şi cred nu ar cădea sub linie dacă spike-ul ar fi mai mare. La o turbină reglată perfect trebuie să fie un spike mai mare şi Duty cycle să scadă brusc, pentru scurt timp, undeva pe la 19. La tine este pe aproape. Mă gândesc că cu o tijă foarte puţin scurtată s-ar întâmpla asta. Nu bag mâna în foc, dar trebuie încercat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare în regulă, voiam să văd cantitatea injectată să nu fie vreo limitare, dar pare în regulă

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La egr nu stiu ce problema are cu recircularea..am verificat din nou carcasa debitmetru si furtunul care duce la turbina..totul e ok..

Modificat de Florin Flr,
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ma puteti ajuta cu interpretarea acestei erori? Sa fie problema de vacuum sau geometrie colmatata. Masina in cauza -Passat B6 BKP. Log facut in treapta 3 si 4. Multumesc anticipat

206356506_262787768955048_1149330398453589242_n.jpg

LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-011-010-003.CSV

Modificat de gogota69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu este problemă cu recircularea, aia este ok. Problema este cu cantitatea de aer care intră când EGR este complet închis. Posibil să nu închidă bine şi să mai recircule ceva gaze. În mers intră sufiecient aer în motor valoarea măsurată de MAF fiind peste cea specificată. Totuşi în plină sarcină o cantitate de gaze prezentă în aerul admis poate duce la o ardere incompletă şi deci ceva fum. Blindează EGR cu o tablă de probă şi fă BS003. Dacă valoarea minimă se duce peste 450 atunci ştii cine este vinovat.

@gogota69

geometria sau N75 defect, dar mai curând geometria

image.thumb.png.65a9b9d43c72d89ec1a2798b96425ecb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv

Am incercat sa scurtez tija cate putin..tot peste 2000rpm intra turbina..am ajuns la vreo 5 ture de piulita si degeaba..nu stiu ce sa.i fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-o la loc cum a fost. Probabil că mai mult nu se poate obţine. Eventual dacă ai desfileta puţin şurubul de stop (după ce pui tija cu a fost)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv

Eu cred ca reglajul sa intre mai devreme turbina se face din reglajul de stop..in momentul cand pornesti masina tija urca la surubul de stop..cand accelerezi se lasa in jos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa se face, dar si turbina are o anumita limita la care incepe sa produca boost ori cat de bine ar fi reglata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu o interpretare la log-ul atasat mai jos. Tin sa precizez ca, cand fac log cu BS la turbina si EGR nu se intampla nimic, adica dau EGR ON nu imi mai arata nimic, dau EGR OFF imi arata ceva valori :scratch:..

si mai am o eroare la motor

1 Fault Found:
005714 - Please check DTC Memory of Transmission Controller 
               P1652 - 008 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 116
                    Reset counter: 4
                    Mileage: 324123 km

 

:blink:

LOG-04.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică vacuum-ul într-o primă fază

image.thumb.png.ff7e1d4fcb49d4e9349c613a98783a7d.png

Eroarea zice să verifici erorile de pe cutie.  Dacă nu ai cutie automată probabil ECU este codat greşit (presupun)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic că este destul de  bine. După lungimea logului pare că trage cam tot aşa. Tu cum o simţi?

Mai exact ce ai mai făcut? Ai  umblat la şurub? 

image.thumb.png.1f41d5897928f9cf73e02e409fec1763.png

image.thumb.png.b656f302f70a4d92022f501d6ea5232d.png

 

 

image.thumb.png.d73e735aa64dcb85b5431f97eb6b9973.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am un log facut tot acum

LOG-01-003-010-011xxx1234.CSV

Prima oara presiunea mare o aveam 1111,1 si acum e 1170.0 dupa ce am demontat turbina si am schimbat geometria variabila de la alta turbina..reglaj am facut din tija..am lungit.o maxim..

Mie imi arata pe turometru ca turbina intra la 1800rpm si are spike..

Logul in mers care l.am postat primul nu stiu dc nu a iesit ok..la ultimul postat acum arata mai ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nr1.

Am pornit masina dupa cateva ore bune de stat si nu a scos fum deloc..dupa ceva mers prin oras am oprit si repornit masina..surpriza nor de fum negru..

Problema nr 2.

Motivul problemei la egr ca nu ajunge la 450 ar putea fi de la intercooler murdar?

Ma gandesc ca daca nu primeste suficient aer sa aiba depuneri pe intercooler..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 minutes ago, Florin Flr, said:

Am pornit masina dupa cateva ore bune de stat si nu a scos fum deloc..dupa ceva mers prin oras am oprit si repornit masina..surpriza nor de fum negru..

Nu cred că asta este de la turbină

11 minutes ago, Florin Flr, said:

Motivul problemei la egr ca nu ajunge la 450 ar putea fi de la intercooler murdar?

Nu pot să-mi dau seama. Prima dată încearcă cu blindarea totală a EGR să fim siguri că nu ăsta este de vină

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place cum trage masina..intra turbina cand trebuie..spike.ul il simt..putere are destula..adica sunt multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, incearca si treaba cu blindajul sa vezi daca se diminueaza fumul. Daca tot ai muncit atat ar fi pacat sa nu lamuresti si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut grafic si la logul postat mai devreme?

Se observa spike.ul?

Modificat de Florin Flr,
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost mai greu de aranjat că s-au cam împrăştiat valorile pe acolo, dar da, se observă

image.thumb.png.8be45268b2889884f82fa55d59e6f949.png

Ca formă este ok graficul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv

 

Salut din nou,

 

Precizez faptul ca futunele de vaccum le-am verificat acum 1 saptamana, MAF-ul a fost schimbat cu unul OE nou nout (s-a nimerit sa fie "gratis"). EGR-ul il curat eu 1/an impreuna cu clapeta de acceleratie, filtrul de aer 2/an. Am sesizat de ceva timp ca masina e cam puturoasa, adica daca am 120km/h si vreau sa depasesc ceva, apas pedal pana in podea si abia isi ia avant.. Sa fie pe duca turbina? :unsure:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!