Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Din log se vede că face presiunea necesară după 3500 rpm. De obicei, după cum arată logul, asta se întâmplă când sunt deficienţe de vacuum. Acum că o fi N75, că pierde pe undeva, membrana actuator fisurată, greu de spus. Ar trebui verificat sistemul cu un manometru de vacuum. Aşa vizual nu este întotdeauna concludent. Nu este exclusă şi o gripare a geometriei. Vezi poate reuşeşti să faci şi BS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si.. legat de cealalta eroare cu P1652, intr-adevar am cutie automata, pe cutie nu am nici o eroare si nici probleme fizice (hub ambreaje cu volant anul trecut). Poate sa fie doar o anomalie? Desi frecventa de repetare este foarte mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot să-mi dau seama. Postează eroarea pe topicul dedicat, poate are cineva idee

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

Numele meu e Florin, am cumparat acum vreo 4 luni un passat b6, 2.0 tdi, 170cp, motor BMR, cutie automata. In tot acest timp de 4 luni am albit cu problema pe care o are.

005522-Altitude Sensor / Boost Presure Sensor

P1592-007- Implausible Correlation.

Eroarea apare cand pun contactul, si in mers. Dupa cum stiti intra in limp mode si nu mai trage.

Am schimbat sensorul, am schimbat cablajul de la sensor la ECU. Aceeasi problema....poate sa mearga si cateva zile fara nici o problema....dar tot la o saptamana apare iar.

Am si un log. Nu stiu sa il interpretez technic. Va rog sa ma ajutati cu o interpretare a logului, si cu cateva sfaturi...ce as m-ai putea verifica...etc..

Va multumescLOG-01-003-010-0141nou2.xlsx

 

LOG-01-003-010-0141nou2.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că ai aceeaşi problemă ca şi colegul @Dan.MDLL

Logurile sunt aproape identice. Cred că aveţi acelaşi motor. În log nu se vede că ar fi o problemă cu senzorul de presiune. În link-ul de mai jos scrie ceva interesant despre această eroare întîlnită la motorl de 2 TDI PD. Se pare că este o problemă a lor şi  producătorul ştie de ea. Vezi dacă găseşti ce presupune acel TPI, dacă nu vezi la reprezentanţă

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18000/P1592/005522

Altfel verifică traseul de vacuum cu manometru de vacuum, capsula actuatorului să nu fie fisurată. Şi vezi dacă poţi să faci BS011 

image.thumb.png.9784e20cfff58061113ab3d089241104.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ca sa vezi, avem aceiasi configuratie la masina 170CP, BMR si DSG, dar mie nu imi intra in limp mode :cheers: trage...dar nu cum ar trebui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat in aceasta seara "racoroasa" sa fac log pe BS 003 si BS 011, dar am impresia ca nu e ce trebuie.. imi scria acolo sa apas pedala de acceleratie si ticaloasa nu se tura deloc :wacko:.. apoi cand am dat Next s-a turat instant la 2500 rpm :eek: m.am si speriat. La testul cu turbina.. cred ca e un fail urias, nu imi iese bine :banghead:

@lupo_bv o sa atasez mai jos ceva 

EGR.CSV EGR.txt LOG-01-011-xxx-xxx.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare că la motorul ăsta este altfel cu testele în BS (nu este cu turare la 1400 rpm, îşi face el damblaua). În BS011 nu a mers, dar văd că pe EGR ţi-a ieşit până la urmă. Dacă nu merge lasă-l că nu prea ştiu să-l interpretez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si... asa o micuta concluzie ar fi sa verific tot sistemul de vaccum, apoi poate schimb N75, apoi mai ramane membrana de la actuatorul de vaccum si intr-un final o reconditionare de turbina? cred ca a imbatranit si ea dupa aproape 340k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideal ar fi să găsești un service specializat care să facă testele necesare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, lupo_bv said:

Cred că ai aceeaşi problemă ca şi colegul @Dan.MDLL

Logurile sunt aproape identice. Cred că aveţi acelaşi motor. În log nu se vede că ar fi o problemă cu senzorul de presiune. În link-ul de mai jos scrie ceva interesant despre această eroare întîlnită la motorl de 2 TDI PD. Se pare că este o problemă a lor şi  producătorul ştie de ea. Vezi dacă găseşti ce presupune acel TPI, dacă nu vezi la reprezentanţă

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18000/P1592/005522

Altfel verifică traseul de vacuum cu manometru de vacuum, capsula actuatorului să nu fie fisurată. Şi vezi dacă poţi să faci BS011 

image.thumb.png.9784e20cfff58061113ab3d089241104.png

 

Multumesc de raspuns... cat ar trebui sa fie pe manometru presiunea sau mai bine zis subpresiunea la instalatia de vaacum. O sa cumpar un manometru si o sa verific....ca o completare turbo este nou si garniturile si simeringul la pompa de vaacum la fel. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam -600-700 mbari sa ajunga la capsula vacuumatica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aşa artă EKG-ul când intri în moarte clinică:)). Adică logurile sunt făcute în limp mode şi nu prezintă nici o relevanţă.. Singura concluzie utilă este că geometria nu este blocată de tot (vezi mai sus cazuri când după limp presiunea rămâne mare).

Deci: resusciteaz-o cu o oprire/pornire de motor să vezi dacă apuci să faci un log în care să surprinzi intrarea în limp. Încearcă să faci BS011 şi 003 să vedem dacă se poate trage o concluzie de acolo.

Fă o scanare de erori. În mod normal pentru situaţia asta trebuie stocat un cod de eroare şi să ai Check Engine aprins

image.thumb.png.08aa701e81468fec5087f3a401fb1e0b.png

image.thumb.png.8387e1a2ae8e42d5b277aa1d08824467.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv

Am astupat de tot gaura la tablita cu gaura redusa  si am facut log.

Valoarea mare e la fel nu s a modificat nimic..

Screenshot_20210701-184625.png

Modificat de Florin Flr,
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înseamnă că sunt alte cauze şi EGR este ok. Este bine pe de o parte pentru că ştii că nu recirculă aiurea şi nu de aici este cauza fumului. Probabil sistemul de injecţie pentru că din loguri nu pare să fie vreo problemă cu cantitatea/presiunea aerului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un log cu ,cantitatea injectata si ai zis ca e ok..

Injectoarele au valori aproape de 0..

 

Nu cred ca e pe partea de motorina..

Ma gandesc sa nu fie probleme la senzorul MAP.(mass air presure).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e pe partea de motorina..

Ma gandesc sa nu fie probleme la senzorul MAP.(mass air presure).

Alte loguri se pot face pentru identificarea problemelor?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi vin acum in minte. Nu întotdeauna corecțiile pe injectoare reflectă starea lor. Doar pe banc de probe se poate stabili cu certitudine starea lor. În afară de asta multe valori sunt calculate si nu întotdeauna reflectă realitatea. De exemplu cantitatea injectată se calculează pe baza duratei injecției, deci ECU face calculele în funcție de aceasta, dar nu are cum să știe în realitate câta motorina ajunge în camera de ardere, cât de bine este atomizata, care este compresia, etc.

Map pare să măsoare bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am mai facut o scanare astazi..  @lupo_bv ma ajuti te rog?

 

Daca am inteles eu bine graficul, EGR nu mai inchide si MAF-ul e obosit :scratch:

seat.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam aşa pare, MAF nu prea măsoară suficient

1 hour ago, Dan.MDLL said:

EGR nu mai inchide

Nu cred că este asta. La BMR EGR are senzor de poziţie şi cred că ar da eroare.

image.thumb.png.1197067648555d808d57891da23c96f0.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa specific, mașina in cauza este un Seat Toledo, an 2001, motor PD 1.9 TDI, cod motor ALH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH nu este PD este cu pompă rotativă (VEP)

Dacă este aşa este mai simplu de diagnosticat, dar trebuie să faci logurile în BS gr. 003  şi 011. Mai ales că nici presiune nu prea face decât după 2500 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!