Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

@popoviciu ioan mihai

Logurile nu sunt făcute corect. Vezi Recommended Posts în susul paginii

@bunelu69

Din păcate nu este concludent pentru că actuatorul nu-şi schimbă poziţia pe timpul testului. Pare a fi un Turbo off şi lipseşte exact ce interesează mai mult Turbo on şi trecerea de la off la on. Referitor la ce ai scris mai sus avansul cred că trebuie să fie -2,5. Vezi detalii AICI,  AICI  sau cel mai bine AICI

@vanzu

Logurile sunt făcute în limp mode ceea ce nu spune prea multe. Cel mai bine revino cu BS003 şi BS011 şi cu log în mers imediat după repornirea motorului înainte să intre în limp

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În acest caz să refac BS011 și să revin?

Mulțumesc pentru timpul acordat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poţi încerca, dar dacă nu schimbă alternativ on/off  nu foloseşte  sau nu ştiu eu să interpretez valorile respective. Nu ştiu dacă mai trebui făcut ceva, în mod normal ar trebui să facă singur ECU treaba asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi sunt nou pe forum , nu stiu daca am postat bine, am o skoda o2 2.0  bkd de curand(1 saptamana) sa reconditionat turbina dat nu mai trage la fel cum tragea inainte, atasez un log , sper sa ma ajute cineva cu interpretarea lui, scuze daca nu am postat unde trebuie.Geometria sa curatat si planat reglajele ramanand aceleasi  la capsula vacumatica.

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi inapoi la ei sa remedieze problema. (Daca turbina a fost facuta la Suceava....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facuto la suceava a fost facuta la bucuresti. Ceva pareri despre log? Se poate regla ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, man99 said:

Geometria sa curatat si planat reglajele ramanand aceleasi  la capsula vacumatica.

la reconditionare se pun piese noi deci nu mai este nevoie de curatat si planat geometria

cat despre log turbina ta face presiune cat cere ECU ,nu prea cred ca ai ce sa ii mai faci mai mult de atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca maf si map si egr si n75 sunt ok in log?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Buna ziua.

Am un prieten cu un passat b6 din 2006, 2.0 TDI, 103 kw, 140 cp, cod motor BKP,  iar cand am vrut sa fac log BS003 si BS011 nu se aprinde spirala in bord, nu se tureaza motorul la 1400 si nu pot face log pt a vedea cum se prezinta EGR si Turbo.

Log in mers am facut si are suprapresiune turbina.

Din ce cauza nu pot face log in bassic  setings?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vanzu

Cred că problema ta este la vacuum. În BS011 turbina nu mişcă deloc când este aplicat vacuum-ul de la N75, iar în BS003 recircularea este cam mică cu EGR ON (vacuum insuficient pentru deschiderea completă a supapei EGR). Verifică prima dată dacă nu cumva membrana actuatorului turbo este spartă (o bucată de furtunaş de combustibil nou, un capăt conectat la actuatorul turbo, din celălalt tragi aer cu gura, limba trebuie să rămână lipită de furtunaş, dacă nu atunci membrana este spartă ). Dacă membrana este bună trebuie verificat tot circuitul de vacuum bucată cu bucată în special după valva aia unisens (13). Atenţie să nu fie rezervorul de vacuum spart. Ţi-am ataşat o schemă ca să-ţi dai mai bine seama de circuite

avf-vacuum.pdf

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Am senzatia de aproximativ o luna ca masina pierde din putere, aleatoriu, fara a putea lega de o cauza anume (motor cald-rece, treapta de viteza), dar in tot cazul, la turatii mai mici de 2000 rpm.

Log atasat pentru masina din semnatura in viteza a 4-a (cod motor BKP), cu mentiunea ca a suferit un chip tuning (la Voinea) de la 140 la 175 cp.

Nu a intrat nicio clipa in limp mode in timpul testului. Oare de ce?

LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc lupo_bv. Am rezolvat, problema era la unul din furtunele de vaccum. Au fost inlocuite si vehiculul functioneaza in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Imi puteți recomanda și mie un coleg pe Zona gl-br pt un Log la turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ocghro

Logul nu este bine făcut. Citeşte Recommended posts

@catalin Raileanu

Din 3-10-11 reies două probleme, una ar fi că face presiune cam târziu turbina, iar presiunea măsurată rămâne cam mult timp sub cea prescrisă (cam pe porţiunea reclamtă de tine) şi a doua că MAF nu prea mai este în parametri. Din păcate logul în BS011 este prea scurt pentru a putea spune ceva despre turbină

3-10-11.jpg.16211d535010be2264304e2a1cb6e252.jpg

bs011.jpg.9e81229ed0fa31f9d47cb7e4f07ecac8.jpg

Din BS003 reiese că ai o problemă şi în zona EGR: nu ai recirculare deloc. Cauze posibile: EGR anulat, membrană EGR spartă (de verificat după metoda expusă mai sus pt. membrana turbo), probleme de vacuum (furtunaşe sparte, N18 cu probleme, etc)

bs003.jpg.a99c5f619fef30098b7846ae624029ba.jpg

Pentru o imagine mai completă revină şi cu un BS011 mai lung (8-10 cicluri on/off)

@janjean

Vezi dacă este cineva disponibil în lista de AICI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin Raileanu

@lupo_bv multumesc de raspusn! O sa mai fac maine dimineata unul! Mentionez ca ieri am facut un drum mai lung si am lasat deschis pe canalele 03 010 si 011 si observam ca la accelerari cu pelada la fund createa preaiuna pana pe la 2590mbar apoi imediat scadea la 1900. Exista posibilitatea ca in momentul cand se intapla asta, cineva sa corecteze aceasta createre de presiune ?  Intradevar cand am facut log-ul era furtunul de la EGR obturat! Am mai observat ca dupa oprirea motorului, timp de cateva secunde Valva N75, bazaie. E posibil ca ea sa scape presiune? Am incercat sa lungesc putin tija de la actuator dar e surubul de fixare intepenit! 

Modificat de catalin Raileanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După comportament pare a fi o problemă de geometrie, dar hai să vedem ce zice BS011. Dacă bâzâie N75 poate fi şi acolo o problemă, de obicei face aşa când prinde ceva mizerie şi  nu se mai închide cum trebuie (după descrierea de AICI mizeria se depune între valvă şi tubul metalic). Nu este scump N75, dar poţi încerca o curăţare, se poate demonta, găseşti tutoriale pe net.

La turbină nu umbli decât atunci când eşti sigur că nu alte probleme gen vacuum, ancrasare, actuator, etc., altfel complici problema inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bs_011.jpg.9e97a8178ddb0d25150ed60fe81e1c6a.jpg

Probleme vacuum-roşu

Probleme geometrie-albstru

Pe partea de vacuum verifică furtunaşele şi dacă poţi încearcă cu un N75 de probă care ştii că este ok. Ar trebui să ai în atenţie şi MAF. Şi el poate crea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin Raileanu

Am schimbat astazi EGR-ul si MAF-ul, se simte o diferenta foarte mare in ture mici, dar acel hop tot se simte uneori! O sa schimb maine si n75-ul?  MAP-ul ar putea avea vreo legatura cu asta?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAP nu cred că are ceva. Iar la N75 este greu de dedus din log dacă ce se vede acolo este din cauza valvei sau alte probleme. Cu în vacuumetru ar fi fost ușor de verificat.

Să pui aici niște loguri după schimbările făcute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Revin si eu cu log-uri in mers pe treptele de viteza a 3-a si a 4-a. Intr-a 3-a treapta, a intrat in limp mode, nu si in a 4-a.

Atasez si eroarea aparuta 00564 Boost Pressure Regulation.

Multumesc!

IMG_20190730_103434.jpg

treapta3.CSV treapta4.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am uitat pe loguri, dar având în vedere eroarea stocata, pare ca trebuie sa demontez turbina și sa cureți geometria variabila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil că are o zonă în care agaţă geometria şi unde ajunge doar în treapta a3-a. Acolo arată graficul precum ekg la stop cardiac. În tr. a 4-a aspectul graficului este destul de normal

tr3.jpg.6669845876178bd50dd89074cdfc73b3.jpg

tr4.jpg.177bc047c0d3f5ae150994e644f285db.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!