Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

On 7/25/2017 at 0:17 AM, lupo_bv said:

@xtremecrs

Este mort actuatorul de la EGR (furtunaş spart sau mai sigur membrana spartă). Începe de acolo investigaţiile. Dacă este membrana spartă înfundă furtunaşul cu un şurub şi izolează cu bandă să nu mai scape vacuum pe acolo şi vezi cum se comportă. Cu vacuum-ul anulat la EGR repetă log-ul în mers şi BS011 să vedem efectele.

Salutare! Am infundat furtunasul cu un surub si l-am strans sanatos cu un colier. Am refacut testele , cel in mers si BS011. Am atasat doua log-uri in mers, la cel de-al doilea am prins si limp-ul in timpul testului, bineinteles cu eroarea pe engine 17958 - Charge Pressure P1550-11-00- Control Deviation. 

Va multumesc anticipat pentru pareri! Numai bine.

LOG-BS011-08-10-2017.CSV

LOG-InMers-003-010-011_2.CSV

LOG-InMers-003-010-011_1.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În BS011 se vede o îmbunătăţire, se mai văd ceva probleme de vacuum sau geometrie ancrasată, dar parcă nu în aşa măsură să nu facă turbina presiune deloc.

Încearcă următoarele:

  • caută un N75 de probă, eventual schimbă între ele pentru test N75 cu N18
  • verifică să nu ai vreun tub, ceva spart pe partea de admisie

@mihaita_us

Posibil geometrie ancrasată. Turbina face presiune târziu (aici ar putea fi şi ceva problemă de vacuum), dar apoi nu mai scade (aici ar interveni ancrasarea geometriei)

bs011.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @lupo_bv pt informatie. Oare asa repede sa se ancraseze? Anul trecut am reconditionat turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa îmi spună cineva dacă are idee de ce la bs011 diferenta între turbo on și off este 0? Mașina e bora 1.9 alh

Azi mi-a dat limp mode după câteva luni de la recondiționare turbo 

Modificat de Biziday
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai vacuum, actuator ruginit sau membrana sparta, geometrie blocata sunt cateva cauze. Fa un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica vizual cu motorul pornit daca tija geometriei ajunge pe surubul de stop..turbo on trebuie sa fie mult mai mare

si curata si geometria,suprapresiunea de acolo vine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... abia ce am reconditionat-o in martie anul asta... 

 

ms... am sa vad ce fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu scoate fum deloc masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut deloc... oricat as calca pedala

 

Putin la prima pornire dimineata, dupa aia nu da dram de fum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine cineva ? am facut un log in mers sper sa fie si bun . cand nu pun testerul pe masina imii da in nas intre 1800rpm si 2300. ciudat e ca atunci cand are tasterul pus merge minunat de bine . la nici un service nu a reusit sa ii dea de capat. :( poate ma ajutati voi 

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Ma poate ajuta cineva cu interpretarea unui log la un Golf 4 1.9TDI ALH? Motorul are momente in care are o mica lipsa de putere, dupa care isi revine la normal.

Am facut un log, sper sa fie cat de cat ok.

Log Bogdan.xlsx

LOG-01-003-010-011.CSV

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mariuscj o parere neavizata dar am patit ceva de genu si de vina a fost debitmetrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am gandit tot la debitmetru, dar atunci ma gandesc ca n-ar trage deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul îţi joacă feste, citeşte în valuri. Caută să faci o probă cu altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doar citeste, si cere in valuri.  

2017-08-18 13.19.38.jpg

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru că s-a jucat cu pedala de acceleraţie. Doar prima treime din log e bună, cât timp a avut pedala la 100%, cererea a fost de 850.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala a fost apasata la maxim in timpul logului.

Deci problema e din debitmetru? Acum mi-a spus proprietarul masinii ca ii si curge putin ulei pe la EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Myke

Are cerinta de 850 doar de la 3696/4053.

@mariuscj

Ai facut mai multe loguri(de aici interpretarea cu"jucatul pedalei".

2017-08-18 13.29.57.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, nu m-am uitat pe celelalte sesiuni. Doar la bucata pe care ai selectat-o făceam referire.

În rest evoluţia cererii mi se pare OK, nu fluctuează sus-jos, doar creşte odată cu turaţia, nu cred că e cazul să ne legăm de asta. Unde scade, e din cauza acceleraţiei 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici cred ca se vad cel mai bine valorile

LOG.thumb.jpg.2cfddeb63fc38dda77c82132ce46df8e.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede cel mai bine cum se "prăbuşeşte" măsurarea: de la 810 mg cade la 575.

Altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa masurarea, uita te ca nu este cerinta de 850.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!