Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

MAF-ul nu are valoare prea mica sub 2000 ture? Se vede clar in log ca pana la 2000 ture nu face presiunea ceruta. Duty cycle e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, ionut10a said:

Silviu la prima vedere cam trebuie curatata turbina...daca are palele ciupite,rupte atunci o reconditionezi

@Alin15572 logurile trebuiau facute de la 1600-1700 de ture la 4000 de ture in tr 3

ce probleme are masina?

Astazi am fost la service si mi-au spus ca axul avea joc si mi-au si aratat-o,si da avea joc dar si palele erau mancate la varfuri.Au schimbat electrovalva cu probleme, filtru de ulei,filtru de aer si binenteles turbina.

Asa de mult imi place cum trage acum,si motorul toarce asa frumos.Vineri o scot pe autostrada sa-i rup fâşu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. La un motor CR 2009 CAGB nu pot intra la MB pentru a citi parametrii . La 1.9 se intra pe 003, 010 si 011(sa caut echivalentul ?) Cum pot face pentru a citi  parametrii? Cu multumiri !!!

Modificat de bibildocu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Advanced Measuring Blocks. vezi aici

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Bobanu said:

MAF-ul nu are valoare prea mica sub 2000 ture? Se vede clar in log ca pana la 2000 ture nu face presiunea ceruta. Duty cycle e ok?

maf ul citeste si in functie de presiunea furnizata de turbo...tu ai la 2000 de ture in jur la 1.9-2 bari de presiune ceea ce e destul de bine,turbina nu poate incarca instant,ar fi fost bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Am reusit sa curat geometria, egr-ul si cele doua galerii. Singura problema este ca mi-a crescut cu 0.1 l/h consumul la relanti (inainte aveam 0.6 acum am 0.7).

Este normal sau trebuie reglata din nou? Este posibil sa fi dereglat eu ceva?

Atasez si eu logul facut in mers plus celelalte doua pe loc. Ce parere aveti?

 

LOG-01-003-010-011 243241.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba curatatul turbinei cu consumul,in schimb maf ul pare cam batran

nu mai trebuie reglat nimic,daca reglajele sunt de fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și cu diferenta pe bs 11,intre on și off,de 300 mb ce face?Sau așa este la avb uri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca trebuie intre 80 si 250

Screenshot_20170624-204512.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 minutes ago, evolkswagen said:

Și cu diferenta pe bs 11,intre on și off,de 300 mb ce face?Sau așa este la avb uri?

treaba asta se rezolva ,se infileteaza 3 ture surubul de stop si o sa scada turbo on off la 200 de mbari..sa vedem daca aduce vreo inbunatatire in log

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil ca atunci cand am montat actuatorul la loc sa nu il fi pus fix in aceeasi pozitie. 

Daca merg asa ce se poate intampla?

Ma poate ajuta cineva cu chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei ,ti am facut grafic la logul in mers...daca mai infiletezi surubul de stop presiunea in turbo o sa scada..deci o sa ai rezultate negative

schimba maf ul...crede ma ca nu tre sa te ajute nimeni cu nimic,e bine asa

LOG-01-003-010-011 243241.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 ture este mult.cam 1 și 1/2 ture este suficient sa ajunga turbo on ~1170mb.Dar eu eram curios de o treaba...si eu am avb, și când am cumparat o din Austria,nu știu dacă era reglajul original,aveam turbo on ~1300 mb,turbina bine încinsă. Dacă presupun ca era reglaj original,așa sa trebuiască la avb uri? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 ture =100mbari=3mm......colegul are diferenta turbo on off in jue de 300mbari,deci in total cursa geometriei este de 9mm,o cursa normala este undeva la 6-7mm

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mea ramane ce se intampla daca merg asa.

Masina merge super acum, trage mult mai bine si mai usor ca inainte numai sa nu fie problema daca merg asa.

Valorile din campurile 3 si 4 din canalul 004 sunt: 5.6 KW si -0.6 KW. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Fortezi turbina,plus ca esti iar prea aproape de limp....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce părere aveți? 

20170630_200312.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Fa un log pe BS la turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi iese turbo of 969 și turbo on 1120.Nu înțeleg de ce la presiune turbo prescris este așa valoare mica,sub presiunea atmosferica,care are val.979? Precizez ca am ecu ajm pe motor avb.Cu ecu avb val.este 999...

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te ai uitat la vreun motor identic,sa vezi daca e la fel?

posteaza un log in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare in regula,nu arata rau logul...presiunea turbo prescrisa se poate creste la un tuner,contra cost...iar tu deja ai modificat softul schimband ECU,cred ca nu are rost sa mai platesti inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când o sa prind un ajm o sa verific sa văd cum sta cu specificat ul. Și încă ceva,la pornire da cu puțin fum negru pentru ca are cant.injectata ~20mg la rece și ~15 la 90°,(fata de avb care are  16 cu 10)și sta turata pana ajunge apa la 80°.Cu ecu avb nu se întâmplă așa. Nu știu exact(sau dacă difera) ce ecu ajm este,spunea cineva pe forum ca nu ar trebui sa am comanda la pompa din rezervor,la al meu este....Știu ca a mai postat cineva chestia cu turat ul la rece, tot avb.Dacă mai are cineva idei,va rog sa comentați!Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte probleme în afară de subiectul topicului ar fi bine să le postezi în topicurile dedicate, de exemplu aici problema cu turaţia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa arata si logurile mele la passat bxe,dupa inlocuire turbina cu una second....turbo second curatata inainte de montaj si inlocuit si reglat actuatorul

in concluzie e bine,mai putin faptul ca in zona de cuplu(1900-2000)am in jur de 1,7-1,8 bari,ceea ce o face o masina mai lenesa,ideal ar fi 2 bari la 2000 de ture..

 

 

inainte.xls

dupa.xls

log bs 11.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!