Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

ma poate ajuta un coleg cu o parere la logurile facute azi pe masinuta mea , intra in limp mode de ceva vreme,are egr anulat atat fizic cat si din soft mai putin prima eroare,multumesc

23768959_10212499492259793_302670631_o.png

23770151_10212499492179791_1641373852_o.png

23770371_10212499492219792_1515156449_o.png

 

23825602_10212500024313094_2108873279_o.png

Modificat de nemtzalau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, dani3lxxl said:

ma poate ajuta un coleg cu o interpretare a logului meu? 

LOG 1.9 TDI ASZ.csv

Nu arata rau logul dar intre 3000-3500de ture cam scade presiunea ....eu as da vina pe actuator,posibil sa nu isi mai faca treaba cum trebuie

@nemtzalau geometria variabila trebuie curatata ....daca totul e in regula si nu sunt pale rupte sau joc in axul turbinei,altfel o recontionezi sau alta sh,noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, lupo_bv said:

Colegilor, am scris ACEST topic pentru a nu repeta aici pentru fiecare ce trebuie făcut, dar dacă nu citiţi şi urmaţi instrucţiunile de acolo să nu vă aşteptaţi să primiţi cine ştie ce răspunsuri aici.

După cum aţi observat sunt destui colegi pricepuţi care au cam renunţat să mai facă recomandări aici şi să răspundă mereu la aceleaşi întrebări pentru că nimeni nu citeşte  şi nu caută în conţinutul topicului (există funcţia Search, nu trebuie să citiţi sute de pagini).

Scuzele mele ,eram nelamurit ca in tutorial ai scris “similar cu logul in mers” ,doar ca nu citisem sus de tot unde ai zis ca se face pe loc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nemtzalau  

Trebuie sa mai intinzi tija actuatorului turbo

Incepe cu o tura si daca mai stocheaza eroarea P1557 mai intinzi pana cand nu ma apare eroare.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.08.2017 at 13:18, emilvef a scris:

Salut ! Ma ajuta cineva la interpretarea acestui log ? Masina din semnatura, schimbat capsula vacumatica adusa la aceeasi lungime a tijei nu s-a umblat la surubul de limitare a cursei.Ms!

a4 tr3.csv log a tr 3 a

si inca doua;

tr 3a.csv

tr 4 a.CSV

Desi a trecut ceva vreme, poate -i da cineva cu parerea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va rog o interpretare si un sfat. Acum o luna mi s-a turat motorul in mers in treapta a 3a, de la 2000 rpm (constant, fara sa accelerez) la 2400 - 2500 rpm pentru 2 - 3 sec dupa care a revenit la normal si asta de cateva ori. Dupa vro 3 zile cu motorul cald, la pornire mi s-a aprins martorul de bujii si turatia la relanti a sarit de la 882 undeva la 1200 - 1300 pentru 2-4 sec, fenomen ce s-a repetat la 3 porniri (interval de 10 - 15 min intre ele). Mentionez ca masina e un passat b5 cu cutie automata, 131cp, 1.9 tdi.

LOG-01-003-010-0121.CSV

Revin si cu mentiunea c-am pus masina pe tester si nu apare nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2Va salut. Am si eu o problema cu masina mea de vreo luna incoace. Nu mai are putere ca inainte in sensul ca parca nu se mai simte boostul de la.turbina...ca sa fiu mai exact in momentul cand ma bag in depasiri nu se mai simte ca intra turbina, masina trage liniar si dureaza ceva pana fac depasirea. Pe loc cand o acceleram se auzea un șuierat la turbina ..acum nu se mai aude decat f incet. 

Am atasat un log ...sper sa fie cat de cat corect.

Va Multumesc !!

IMG_20171125_163920_572.jpg

Scuze. Masina este un passsat b6 .2005. Motor Bkp 2.0l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e automata,da?se vede si pe log ceva lag la inceput ...ideal ar fi sa ai la 2000 de ture min 2000-2200 mbari,altfel se simte ca e puturoasa in turatii joase

In rest face presiune chiar mai mult decat cere ecu

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25.11.2017 at 7:57 PM, ionut10a said:

Masina e automata,da?se vede si pe log ceva lag la inceput ...ideal ar fi sa ai la 2000 de ture min 2000-2200 mbari,altfel se simte ca e puturoasa in turatii joase

In rest face presiune chiar mai mult decat cere ecu

 

 

Salut. Multumesc de raspuns. Masina e manuala. Eu am suspectez debitmetrul de aer. Nu l am inlocuit niciodata si nu da valoarea maxima la acceleratie blana. Inainte aveam o valoare de 1330 parca.acum abia ajunge la aceasta val. 

 Posibil maf ul defect? 

Mentionez ca turbina a fost reconditionata acum 3 luni dar nu am avut probl cu ea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maf e bun....dubios e ca masoara exact cat valoarea ceruta de ecu de la inceput la sfarsit....Ori refaci logul cu o interfata originala Ori cauta alt maf de proba sa vezi daca citeste exact la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, ionut10a said:

Maf e bun....dubios e ca masoara exact cat valoarea ceruta de ecu de la inceput la sfarsit....Ori refaci logul cu o interfata originala Ori cauta alt maf de proba sa vezi daca citeste exact la fel

Chiar... nici nu am observat lucrul asta. Ai dreptate.

 E cam dubios ca da exact aceeasi valoare.

O sa iau un maf sa vad ce si cum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut d-lor! în dimineața aceasta am plecat cu mașina si a inceput să imi fluiere turbina. Am făcut un log în mers pe canalele 03,10 și 11.  Care sunt pașii care trebuie să îi urmez mai departe? Cu stimă!

LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log se face cu pedala de acceleratie la maxim, altfel e  greu de interpretat.

Turbina rar pica fara sa dea semne, vad a ai si o usoara suprapresiune, daca geometria e murdara si agata e posibil sa fluiere si de acolo, dar depinde si cum se aude, ce tonalitate, in ce conditii, cat de tare fluiera etc.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, ionut10a said:

Maf e bun....dubios e ca masoara exact cat valoarea ceruta de ecu de la inceput la sfarsit....Ori refaci logul cu o interfata originala Ori cauta alt maf de proba sa vezi daca citeste exact la fel

 

4 hours ago, synus100 said:

Chiar... nici nu am observat lucrul asta. Ai dreptate.

 E cam dubios ca da exact aceeasi valoare.

O sa iau un maf sa vad ce si cum

Salut din nou.

 Am inlocuit maf ul si nu e nici o imbunatatire.e la.fel. vad ca indica aceleasi valori identice si la asta... nu inteleg de ce...

 Am mai observat pe canalul 3 ca da o valoare de 1380 la prescris si o valoare de 430 la masurat. Masina era pe loc la.relanti 820 rpm. Sa fie ceva cu Egr ?? 

Ms

20171127_154631-1651x929.jpg

20171127_155829-1651x929.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sinus100

Cred ca mai sigur e softu modificat.

Sunt specislisti care in loc sa inlocuiasca maful uzat prefera sa modifice softul.....e mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 23.11.2017 at 8:01 PM, S.Mihai said:

Sincer nu prea pot să-mi dau seama. Pun aici graficele pentru colegii care se pricep mai bine şi au mai multă experienţă

 

3-10-11-inainte.jpg

3-10-11-dupa.jpg

BS003-INAINTE.jpg

BS003-DUPA.jpg

BS011-INAINTE.jpg

BS011-DUPA.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca te ajuta logul meu pentru a compara 

Valorile de boost pressure actual sa fie cat mai aproape de boost pressure specificat. 

Daca boost pressure actual trece peste 2500 duce la limitare.

LOG-01-003-010-0111.csv

LogInainteDeCuratare.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat peste 2500 (sunt masini la care 2500 e specified) ci cam 100-150 mbar peste specified timp de cateva secunde bune, 5..8 nu stiu exact cum e programat . Daca dureaza 1-2 secunde nu intra in limp nici cu 300-400 peste.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce observ la mine, boost pressure specificat e cam haotic, asta de la ce ar putea fi?... Din cate vad in locul lui "fum" valoarea ar fi cam constanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log ul tau 3 10 11 dupa curatate e cumva in treapta a 2a ?

Ai putin overboost dupa care se stabilizeaza si pare ok, la fel am si eu in tr. 2... si am turbina reconditionata complet. De aia e de preferat sa faci log in tr. 4 unde geometria are mai mult timp sa corecteze.

Specified nu e anormal ca variaza, e normal sa scada cu cat creste turatia.. nu stiu daca colegul are aceeasi motorizare ca tine.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E in tr a 3-a... O sa fac mâine și în a 4-a sa vedem ce iasă...

Colegul fum are 1.9 tdi 130 cp, al meu e 2.0 de 140

Modificat de S.Mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat atunci, intr-adevar corecteaza cam tarziu presiunea, la mine corecteaza mult mai repede in tr.3... poate este din actuator (reglaj) aici nu ma pricep.

Sa ii dai log si kickdown mai jos in ture, cam pe la 1700 (pt. Log doar, nu ca obicei :)

Tot 2.0 tdi am si eu, daca vrei sa vezi logul meu in tr. 3 ca si comparatie este pus aici pe topic prin iunie cred, dupa reconditionare. Inainte.. era dezastru.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa vezi cum lucreaza tija actuator faci un BS pe canalul 11

Nu stiu la 2.0 ce valori trebuie sa fie dar o sa caut maine logurile de cand aveam B7 2.0.

Cred ca sunt aceleasi valori.....e important sa inchida repede tija cand esti pe BS.

Atasez un log BS 11.

la B6 boost pressure off 950-560 si boost pressure on 1160-1170

LOG-01-011-xxx-xxxe.csv

Modificat de fum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, synus100 said:

 

Salut din nou.

 Am inlocuit maf ul si nu e nici o imbunatatire.e la.fel. vad ca indica aceleasi valori identice si la asta... nu inteleg de ce.

Scoate mufa din MAF si refa logul cand ai timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!