Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Aha, am inteles. Logul pe loc se face pe diferite plaje de turatie? si cum imi dau seama ca turbina e bine incinsa? tb sa-i dau forja inainte pe vreo 10-15km? e suficient?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În mod normal se tureaza singura mașina la 1400 rpm. Dacă nu se întâmplă asta tine-o tu  turata cât mai aproape de 1400 pe toată durata testului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/29/2016 at 10:06 PM, Emy D said:

@Magilala

Geometria iti agata rau de tot. Vacuumul arata iarasi rau... si recircularea e mare (53% gaze recirculate). 

geomagata.jpg

MAF-ul nu pot sa zic ca e ok pana nu stiu sigur ca ai rezolvat cu geometria si cu vacuumul. Din analiza datelor, se pare ca ar fi "fix pe fix". Daca ar fi asa, nu trebuie schimbat. Raspunsul sigur il vei avea dupa curatare turbina si rezolvare vacuum, apoi Logurile din nou. 

ps: e normal sa citeasca mai putin daca comportamentula  fost urmatorul:  turbina a facut suprapresiune (moment in care el a citit mai mult), apoi ECU a incercat sa corecteze suprapresiunea si din cauza faptului ca geometria agata, a ajuns in faza de subpresiune (exact momentul de la 3000 rpm in sus, in care MAF-ul nu citeste cat trebuie). Pai, ce sa citeasca daca geometria a comandat un flux de aer mai mic? De-asta, pana nu rezolvi vacuumul si geometria curatata ca la carte, nu vei stii nimic sigur ceva despre MAF

@caramarind

Avansul mie mi se pare prost reglat, dar pentru asta este al topic. (intersectia liniilor galbene trebuie sa fie pe linia albastra (sau cat mai aproape de ea)). Sau poate doar eu am fixul asta. 

Apoi cum zice si mario20vest, maf-ul e obosit. Altul. In rest, geometria corecteaza destul de bine. Nu cred ca merita sa o desfaci si sa-i mai faci o curatare. Mai multe se vad in BS011 (cu turbina bine incinsa). Dar daca masina merge bine, schimba doar maf-ul si eventual intr-o zi cu turbo incins fa un BS011. Sigur se va simti o diferenta. 

Spor!

Am Anteles @Emy D incerc sa rezolv aceste probleme si revin

Multumesc mult Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am si eu o problema cu un g4 alh chipuit si EGR blocat pe inchis (doar fizic de mine cu o tabla). Vara trecuta aveam probleme cu limp mode, am rezolvat prin dat jos turbina, curatat si montat la loc. Problema s-a remediat 80% pentru ca acum turbo avea lag de 1 secunda si pe la 3000 de turații nu mai tragea ( turația, cand nu mai tragea, varia in funcție de treapta in care ma aflam,insa cu puțin) iar de la 3000 pana la 4000 si ceva in suturi, si viteza maxima era de 140km/h ( pe la 3200-sper sa nu ma insel- in viteza a 5-a dar daca scadeam viteza si apoi urcam iar de la 2000 nu aveam limp ci masine se comporta la fel). Nu m-a deranjat pentru ca eu oricum schimbam vitezele pe la 2800 ture, însă de azi dimineața am vazut ca lagul ținea pâna la 3000 de ture in treptele 3 si 4, si putin mai jos in treapta a doua. Deci mașina nu trage pana la 3000 si de la 3000 la 3500 ba trage liniar, ba iese si intra turbo in suturi. Menționez ca mașina tragea (trage?) mai bine cu motorul rece. Revin maine cu log in mers si o diagnoza, pentru ca in vara imi dădea ceva eroare la MAF pe care nu am bagat-o in seama pentru ca masina mergea la fel si cu el scos (parca). Sper sa ma poata ajuta cineva.

Later edit. Daca urc in a 3-a de la 1400 ture trage de la 2000 la 3000 ca in vara, daca schimb in a 3-a si acul imi pica oriunde in jur de 2000 nu trage pana la 3000 sau deloc.

Multumesc anticipat si scuze de longpost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ANDREIOO7 x

cel mai bine ,cum ai zis si tu.

facute:log in mers(corect pedala apasata 100% de la 1500 rpm-> 4000 ) plus bs003 plus bs011(corect ,adik inainte de acest bs011 turbina trebuie incinsa f bine,ori o forjeji 15-20 min si apoi ,imediat tragi pe dreapta si faci bs011,ori dupa un drum mai lung pe autostrada,dn).

ca altfel ,ne dam cu parerea pana maine ,referitor la comportamentul masinii tale.

pt toti cititorii,

postez doar informativ,ceva poze cu un actuator al unei turbine de pe un afn.

una din cauzele cedarii axului ,a fost acel joc in tija actuatorului(aprox 5mm).

cand vreodata,presiunea actuala ar fi fost corectata .niciodata :))

DSC_0936-1600x1200.JPG

DSC_0938-1600x1200.JPG

DSC_0939-1600x1200.JPG

DSC_0940-1600x1200.JPG

DSC_0941-1600x1200.JPG

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de departe,cea mai jegoasa geometrie pe care am gasit-o eu.

cu siguranta motorul acesta ,in trecut a consumat ulei.in prezent nu scoate pic de fum.probabil probleme au fost la vechiul proprietar.

tot de provenienta AFN.

sa nu radeti de mine,dar am avut-o chiar in cada....

geometria a fost blocata (ca in mai toate cazurile) ,aproape de surubul de stop.se vede in primele imagini.

platoul,pe care vine montata geometria,a fost tras la pasla,dar din pacate,tot urata arata.suprafata era deja una rugoasa/mâncată.se putea face,dar ar fi trebuit sa intru prea mult in material.si m-am temut ca intru sub cote.nah turbina de 420k km.trebuia in mod normal alta.dar proprietar zgarcit.

DSC_0666-1600x1200.JPG

DSC_0667-1200x1600.JPG

DSC_0668-1200x1600.JPG

DSC_0670-1600x1200.JPG

DSC_0671-1600x1200.JPG

DSC_0672-1200x1600.JPG

DSC_0673-1600x1200.JPG

DSC_0674-1600x1200.JPG

DSC_0675-1600x1200.JPG

DSC_0676-1600x1200.JPG

DSC_0677-1600x1200.JPG

DSC_0678-1600x1200.JPG

DSC_0679-1600x1200.JPG

DSC_0680-1600x1200.JPG

DSC_0681-1600x1200.JPG

DSC_0682-1600x1200.JPG

DSC_0685-1600x1200.JPG

DSC_0686-1600x1200.JPG

DSC_0690-1600x1200.JPG

DSC_0691-1600x1200.JPG

DSC_0692-1600x1200.JPG

si ,daca vreti mai pot posta si alte poze...dar incarc prea mult topicul.mai am o gramada de poze cu alte turbine curatate.

:))

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, revin cu LOG-urile, astept raspuns

incercare 1LOG-01-003-010-011.CSV

incercare 2LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

 

le am si in format xlsx.daca nu merg, mie mi-au aparut deja ordonate.

Modificat de andreioo7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

53 minute în urmă, andreioo7 a scris:

salut, revin cu LOG-urile, astept raspuns

incercare 1LOG-01-003-010-011.CSV

incercare 2LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

 

le am si in format xlsx.daca nu merg, mie mi-au aparut deja ordonate.

logurile arata cum arata....urat.

bs011.turbo on e mic(verifica vacuum,sau geometrie ancrasata,nu se mai duce pana la surubul de stop).verificare la mana e sfanta.

bs003,e aiurea,trebuia turata de tn la 1400,dar totusi e o anomalie,cu toate ca turatia e la 900 si cu toate ca egr e off,intra prea putin aer in motor.verifica egr sa nu fie blocat pe deschis,ma gandesc ca de aia si maf e sub prescris pe toata plaja logului.

ordinea din mintea mea:as incepe prima data cu egr,apoi daca e in regula,as putea sa suspectez maf-ul.

si verifici apoi si geometria.ca daca egr sta blocat pe deschis,e si normal ca in bs011 la turbo on sa ai doar 1040 mbari.pt ca in loc ca toate gazele sa bata un rotorul turbo pt a genera boost,o parte din ele intra in admisie.

regula:in timpul bs011,egr tre sa stea inchis.asta e fctionarea.

si alta inf suplimentara:un timpul bs003,tija turbo tre sa fie sprijinita pe surubul de stop.

 

Screenshot_2016-04-02-12-55-34.png

Screenshot_2016-04-02-12-54-45.png

Screenshot_2016-04-02-12-52-45.png

Screenshot_2016-04-02-12-51-07.png

Screenshot_2016-04-02-12-50-08.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult mario, EGR il am anulat deci nu cred ca are vreo influenta, am sa scot debitmetrul sa vad cum merge fara, daca nu e nicio schimbare ma uit si pe la turbina, am sa revin cu informatii indata ce reusesc ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎3‎/‎30‎/‎2016 at 10:06 PM, Emy D said:

@Magilala

Geometria iti agata rau de tot. Vacuumul arata iarasi rau... si recircularea e mare (53% gaze recirculate). 

geomagata.jpg

MAF-ul nu pot sa zic ca e ok pana nu stiu sigur ca ai rezolvat cu geometria si cu vacuumul. Din analiza datelor, se pare ca ar fi "fix pe fix". Daca ar fi asa, nu trebuie schimbat. Raspunsul sigur il vei avea dupa curatare turbina si rezolvare vacuum, apoi Logurile din nou. 

ps: e normal sa citeasca mai putin daca comportamentula  fost urmatorul:  turbina a facut suprapresiune (moment in care el a citit mai mult), apoi ECU a incercat sa corecteze suprapresiunea si din cauza faptului ca geometria agata, a ajuns in faza de subpresiune (exact momentul de la 3000 rpm in sus, in care MAF-ul nu citeste cat trebuie). Pai, ce sa citeasca daca geometria a comandat un flux de aer mai mic? De-asta, pana nu rezolvi vacuumul si geometria curatata ca la carte, nu vei stii nimic sigur ceva despre MAF

@caramarind

Avansul mie mi se pare prost reglat, dar pentru asta este al topic. (intersectia liniilor galbene trebuie sa fie pe linia albastra (sau cat mai aproape de ea)). Sau poate doar eu am fixul asta. 

Apoi cum zice si mario20vest, maf-ul e obosit. Altul. In rest, geometria corecteaza destul de bine. Nu cred ca merita sa o desfaci si sa-i mai faci o curatare. Mai multe se vad in BS011 (cu turbina bine incinsa). Dar daca masina merge bine, schimba doar maf-ul si eventual intr-o zi cu turbo incins fa un BS011. Sigur se va simti o diferenta. 

Spor!

@Emy D

am schimbat toate furtunele de vacuum vezi te rog cele doua BS-uri cu geometria inca nu m-am ocupat

2 aprilie.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos debitmetrul si magie, turbina intra de la 1500, turatii pana la 5000, 170 km/h fara gatuiri, un vis. Acum nu stiu de care debitmetru sa iau , cel defect de masina este bosch, insa am citit (tot pe aici) ca si Pierburg ar fi bun, pe care ma sfatuiti sa iau ? vreau sa fac o treaba calumea. Si apropos stiu ca debitmetrele au diferite coduri in funcite de cod motor; pentru ALH care este acest cod? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai te duci la.magazinul de piese si iti da maf ,dupa vin.bosch vin de fabrica,sunt mai precise,mai scumpe,mai economice.

pierburg,sunt mai ieftine,si citesc un pic mai mult aer,si masina trage simtitor mai bine decat cu bosch si consuma un 0,5% in plus fata de bosch.teoretic.

practic chiar daca iei pierburg,o sa iti consume mai putin decat mortaciunea de maf ce o ai pe masina.

mergi pe pierburg,e mai fasneata masina.

da.de accea la egr off arata prea putin(330mg),pt ca maf citeste f putin,fiind mort.dealtfel si in log tot de aia e sub prescris.

cand ai alt maf te asteptam cu loguri si bs-uri noi,sa vedem ce mai ramane de facut.

 

 

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 20 ore, Magilala a scris:

@Emy D

am schimbat toate furtunele de vacuum vezi te rog cele doua BS-uri cu geometria inca nu m-am ocupat

2 aprilie.xlsx

Se observa imbunatatiri, dar nu suficiente. 

Urmatorul pas: cutatarea geometrei. Mai vorbim dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

55 minute în urmă, tyby77 a scris:

salutari......ma ajutati si  pe mine cu  aceste logouri va rog frumos

 

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

bs011: se vede ca agata geometria.aici,cel mai bine ar fi sa verifici la mana starea geometriei.

era f util si logul in mers.

bs003: rata mare de recirculare.cauzele au mai fost postate.sunt 4 la nr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! 

Dupa ce am curatat EGR-ul la al meu Passat B5.5 ,1.9 TDI, cod motor AVB, la cateva zile m-am trezit cu becul MIL aprins si cu o eroare care apare de fiecare data cand pun contactul: Absgas Werkstatt. Dupa ce am pus-o pe VAG-Com, am scanat si a aparut dupa cum urmeaza: 

Wednesday,09,March,2011,20:08:16:10074

VCDS Version: Beta 11.2.0 (x64)

 

                Address 01: Engine       Labels: 038-906-019-AVB.lbl

Control Module Part Number: 038 906 019 KC

  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  4896

           Software Coding: 00002

            Work Shop Code: WSC 05314 

           Additional Info: WVWZZZ3BZ5E036066     VWZ7Z0D0113089

                      VCID: 62CFAEBBC68F

1 Fault Found:

 

19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded

        P3130 - 35-10 -  -  - Intermittent

Readiness: 1 1 0 0 00

Am sters eroarea asta, dar dupa cateva minute de mers a reaparut. Mentionez ca masina nu si-a schimbat mersul, nu ia Limp si nu a crescut consumul, doar o usoara vibratie la ralanti. EGR-ul l-am verificat si nu are membrana sparta. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postează în aria dedicata acestui subiect. Verifica n18.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok... mea culpa... Rog un administrator sa mute postarea in aria dedicata. :) Multam :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

58 minutes ago, mario20vest said:

pt inca un plus de putere(de fapt scade turbo lagul)...intri tot la adaptatio(dupa ce ai intrat la login si ai bagat 12233),selectezi canal 03, si din 32768 pui 33768.gasesti treaba asta si pe site la ross-tech.o denumesc "off road mode". practic reduci cantit de gaze recirculate de catre EGR ....

si cam atat.

Asta nu e ” Egr off”?

 

Quote

 

 

Modificat de caramarind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fii si de la vreun furtunas sau cv de la pompa de vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa mergi pe circuit si sa verifici pana unde ai vacumm... infelul asta identifici unde este problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa verificc azi circuitul sa vad ce iese.multumesc

Dar dupa log uri .dupa ce verific circuitul.ce ar mai trebuii verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!