Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

kosmyn_aurel89

nu. nu se umbla la niciun reglaj. in mod normal daca demontezi actuatoru de pe suport se modifica foarte putin lungimea tijei(+/-) dar este nesemnificativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si cum ajung la valorile turbo off 950-980mbar-on 1150-1170mbar.din ce vad la mine presiunea este aproape la fel la on/off.este singura problema pe care o am la masina,mai iau limp pe la 120-130 km/h.pana sa curat turbina era mult mai rau,dupa curatare e ceva mai bine dar tot iau limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misuro2003

daca ai posibilitatea de VCDS  urmareste valoarea N75  cand overbostul atinge valoarea maxima, daca valoarea N75 in acest punct depaseste 90-94 % atunci vei lua  Limp fara discutie.

Modifica lungimea tijei pana cand valoarea N75 in momentul overboostului scade sub 80%, noteaza fiecare modificare pe care o faci ptr a sti de unde ai plecat, in cazul tau eu asi incepe prin lungirea tijei si ptr a avea certitutinea ca ceea ce faci e bine asigura-te mereu cu un log inainte si un log dupa modificare.

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ati revenit dl Rune!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misuro2003

In cazul tau problema este geometria turbo, se vede clar ca in logul tr4  arata ceva mai bine ca logul tr3  dar in ambele loguri ai un underboost dupa overboost ce spune destul de clar ca  comanda/corectia presiunii turbo sufera datorita, in cele mai multe cazuri, unei geometrii ancrasate.

Se vede si la MAF ceva valori mai scazute dar pot fi cauzate de geometria ancrasata , asa ca pana nu rezolvi cu geometria nu poti spune mare lucru desprea MAF, de aceea sa nu schimbi MAF ul pana nu rezolvi cu geometria.

Incerca sa iei legatura cu gctinvalentin, deoarece el este din Bucuresti, si sigur te poate ajuta sa-ti rezolvi problema.

 

( Multumesc Markhu! am prins niste valuri ca niciodata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru raspuns

Modificat de misuro2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ai revenit dl Rune,

 

am schimbat saiba de la egr cu una cu diametru de 9 mm,si am efectuat log BS 03 si BS 11 asa cum ai zis. Practic am aceiasi intrerupere,dar cred ca ai avut dreptate cu geometria murdara,deoarece am mers zilele trecute in afara in treapta 3 cu 4.000 ture cateva minute si s-a schimbat putin mersul motorului. Totusi cand scot mufa de la debitmetru nu mai am acea intrerupere deloc,si masina merge putin mai bine. te poti uita te rog putin pe log - uri?

 multumesc,  

LOG-01-003-xxx-xxx egr 22jul.txt

LOG-01-011-xxx-xxx 22 jul.txt

LOG-01-003-010-011 log mers nou bora grafic.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

 

Daca ai saiba de 9 mm la EGR  logul  BS 003 nu mai spune asa de mult deci  BS 003 este significant numai  la un motor cu recircularea de serie.

 

Cand scoti mufa de a MAF EDC da o valoare continua de 550 mg/str  exact ca atunci cand  esti in Limp Mode.

 

Logul in mers este cam putin informativ deoarece ai o cutie DSG si trebuie sa te interesezi la cei ce se stiu cu DSG ul cum se poate bloca intr-o viteza, de recomandat  3/4,  deoarece daca apare acea cadere de acceleratie nu este ok si poate fi interpretata ca o problema la potentiometru de acceleratie.

 

Cel mai relevant este logul BS 011  unde valorile sunt cam pe langa , si valorile N75 in logul in mers , si ambele ma fac sa cred ca geometria este ancrasata.

Daca verifici la mana sa o faci cu turbo fierbinte nu cu el rece.

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dl rune am incercat la mine geomeria cu o seringa si cu gura si merge doar ca se aude un mic scartait...cum imi dau seama caface cursa completa? La ce ati scris mai sus verificarea manuala se face cu turbo fierbinte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

incearca sa citesti cat mai multe pagini in urma pe acest topic. gasesti raspunsuri la intrebarile pe care le-ai pus, si cu siguranta si la cele pe care vor urma sa le pui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scartiitul vine in cele mai multe cazuri de la depunerile de calamina din capul vanelor, este un schatiit ca si cum ai freca 2 bucati de carbune intre ele, cand turbo este fierbinte la temperatura de lucru datorita dilatarii materialelor acele depuneri de calamina din capul vanelor vor duce la ingreunarea miscarii vanelor, deci geometria va fi infranata si in timp se va ajunge la blocarea ei.

 

Cel mai corect este de a face controlul cu turbo fierbinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la 1.9 TDI-ul meu( BPZ de 85 kw). Îmi apare cod de eroare 16485 P0101 - 000 se aprinde martorul check engine si nu se mai stinge decat cu vag-com. Mentionez ca martorul nu se aprinde decat cand masina e in frana de motor. Chestia o face aleatoriu cam la 300-400 km. Debitmetrul e Pierburg cumparat de nou din toamna,filtru de aer schimbat,turbina curățată. Tin sa mentionez ca masina nu isi schimba comportamentul cand martorul e aprins dar e deranjant. Va rog daca aveti cunostinta despre cum as putea sa scap de aceasta problema sa ma ajutati si pe mine. Va multumesc.

                Address 01: Engine       Labels: Control Module Part Number:   Component and/or Version:            Software Coding:             Work Shop Code:                         VCID: 55A167D6ACA15BB69751 Fault Found:16485 - Mass Air Flow Sensor (G70)             P0101 - 000 - Implausible Signal             Freeze Frame:                    RPM: 1575 /min                    Torque: 0.0 Nm                    Speed: 79.0 km/h                    Temperature: 44.1°C                    Absolute Pres.: 1091.4 mbar                    (no units): 69.6                    (no units): 1.31                    Temperature: 83.7°C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

verifica cablajul maf-ecu probabil ai un fir care se joaca cu nervi tai si verifica/intareste pini mufei de la maf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dl rune am facut control cu motorul cald si se misca mai greu decat cu motorul rece..de la geometrie ancrasata poate sa fie graficul in zigzac de la presiunea turbinei din Basic Seting? Pt ca am verificat si nu pare sa piarda vacuum. cine imi poate spune cat costa o curatare a geometriei? Macar un pret aproximativ si daca este cineva care si.a curatato in constanta si imi spune pretul simai bine.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat turbina jos astazi si mare surpriza .......turbina blocata.intrebarea este daca cele trei suruburi mici care tin geometria trebuie stranse foarte tare,pentru ca le-am mai desurubat foarte putin si a dat drumul celor 3 paleti care nu se mai miscau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

eu ti-as recomanda sa faci planeitatea palelor geometriei si planeitatea planului de pe carcasa turbinei. cumperi coala abraziva 1200 sau 1600 pui coala pe o suprafata perfect plana si o freci centrifugal pana nu se mai vad urme pe ea. iar planul carcasei turbinei rupi bucati din coala si freci zona pana se obtine o suprafata lucioasa.

inaltime dintre inelul geometriei si planul turbinei este dat de distantieri pe suruburi. APROPO cauta videoclipuri pe youtube, sunt destule in care iti arata ce ti-am spus eu. motor de cautare "vnt 17" sau variable nozzle turbo .

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,acum turbina este pusa pe masina si maine am sa merg cu ea sa vad daca se mai blocheaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cauti pe forum gasesti exact ce si cum se face, eu asa am facut si sunt extra multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata logul facut azi dupa o noua demontare.M-am lamurit acum,nu ai ce sa ceri la o turbina care are 200000 km.Cu prima ocazie care se blocheaza alta turbina noua ,gata cu carpeala.Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns,vad multe persoane amabile si conteaza mult.

LOG-01-003-010-011-09 august.xls

Modificat de misuro2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misuro,

 

daca turbina continua sa se blocheze inainte de a inlocui toata turbina incerca sa inlocuiesti actuatorul deoarece in multe cazuri membrana imbatraneste si mai reuseste sa regleze corect presiunea.

Si inca ceva  cauta ceva vaselina de cupru ( gasesti la BauMax spray de vaselina cupru) si da cu vaselina de jur imprejurul parghiei geometriei acolo unde trece prin peretele miezului turbo, in multe cazuri condensul format la racirea turboului duce la formarea ruginei intre parghia VTG si peretele turbo si acest lucru se manifesta ca o geometrie  infranata/ancrasata.

Atentie! sa nu folosesti o vaselina normala deoarece la temperatura inalta se poate coxa si la fel blocheaza parghia !!

 

Cat despre log, nu este unul dintre cele mai rele postate, dar ai putea incerca sa mai lungesti tija actuatorului, in pasi de cate o jumatate de tura, pana cand acel zig zag pe care linia pres masurata se mai reduce dar dupa fiecare modificare sa faci un log sa te convingi de schimbare .

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt log-urile facute la masina din semnatura A4 B7 BKE, proprietarul care a avut-o inaintea mea spune ca i-a facut remapare sincer eu nu imi pot da seama, cert e ca atunci cand ii dau blana scoate fum negru, nu extraordinar de mult dar scoate.

Log 1 e facut pe grupurile 3,10 si 11, celalalt log e facut pe injectoare, daca e ceva in neregula as aprecia daca m-ati putea lamuri. Multumesc!

Mentionez ca am relantiul urcat la 960 de la 886 pe timpul verii prin VCDS ca sa elimin zgomotul care apare cu AC-ul pornit.

log 1.xls

LOG-01-013-001-023.xls

Modificat de olylucyan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

in neregula este overboost-ul pe care il face turbina,incearca sa faci un log pe bs11 atat cu motorul rece cat si cu el cald...ciclul de lucru al tijei nu este cum ar trebui sa fie  problema poate fii din reglajul tijei sau geometria ancrasata... vezi graficul de mai jos

post-99404-0-48581400-1407596104_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune

 

mi-ai dat o speranta in legatura cu reglajul tijei,acum pe seara am facut 150 km pe autostrada si sa comportat mult mai bine,e adevarat ca am luat un limp dar a fost pe la 145 km/h,adica inainte luam numai pe la 120-130 .nu stiu cum dar era lege.maine mai umblu la tija asa cum mi-ai zis.ma bucur ca nu sa blocat geometria,adica merge frumos si nu agata.

LOG-01-011-09 august.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!