Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Blocaje mari la turbo nu se vad, dar curba este deplasata in jos, ceea ce poate fi o pierdere de presiune, mai ales daca ne uitam si pe BS 003 si vedem ca EGR NU este comandat la maxim inchis respectiv maxim deschis. De ce?, nu stiu..... poate softul, poate altceva. Vezi ce parere au si ceilalti, dar cred ca in cazul tau, ca sa fii 100% sigur de reglajele la turbo ar trebui sa incerci un BS 11 cu EGR blocat cu saiba plina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea de la duty cycle din BS003 este ok, nu stiu de ce e normal sa fie asa (EGR OFF la 65%), dar asa e si la mine ... poate cineva mai luminat ne explica . Ideea e ca nu este deloc ok ce valori sunt in grupul 003 pentru ca la EGR OFF la motorul lui trebuie sa intre peste 450 mg/str de aer curat, ceea ce nu se intampla. Explicatia ar fi ca ori EGR-ul nu inchide complet (dar parca a zis ca e nou) ori traseul de admisie trage aer fals care nu e masurat de MAF. Pune saiba plina si refa BS003 atunci se va vedea clar daca EGR-ul e sau nu problema.

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAMIONAGIU RO

buna multumesc frumos pentru ajutor. sper ca acum pot sa le pun corect, sunt incepataor.LOG-01-003-010-011 ok.xlsLOG excel ok.xls

 

va rog daca mi le poate interpreta cineva. multumesc

Modificat de CAMIONAGIU RO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Începutul este promiţător :)

Doar că pentru a fi concludent, trebuie să apeşi acceleraţia la podea începând pe la 1700 rpm.

O chestie interesantă pe care n-am mai văzut-o până acum pe logurile postate: când ai acceleraţia la maxim valoarea măsurată de debitmetru este egală cu cea specificată.

Ţi-am făcut 2 grafice eventual să le poţi compara cu ce s-a mai postat pe topic

log 003.xls  log 011.xls

 

Ce problemă are maşina?

 

@ionut10a

Cum au spus şi colegii mai sus este ciudat de mică valoarea MAF cu EGR off. Presupuneri: scăpări de presiune, filtru de aer înfundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAMIONAGIU RO

Nu are nimic doar ca vroiam sa i fac un test. Deci totul pare bine. Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă tot te-ai apucat de treabă, fă un log în mers aşa cum trebuie ca să-l ai ca reper în cazul în care apar probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAMIONAGIU RO

Ciao masina nu are nici o problema. Era un test. Mulțumesc

Mi e mila de ea sa i dau pana la 4000.

Mi e mila de ea sa i dau pana la 4000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi nu-i da până în 4000, dă-i până în 3500. Ideea era să pleci mai de jos cu logul cum am scris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi e mila de ea sa i dau pana la 4000.

 

Fii serios ... nu e Dacia 1310 sa zici ca sare motorul de pe ea cand ajungi la zona rosie. Poi sa ajungi linistit si la 5100 rpm (unde ai si limitare electronica) ca nu se intampla nimic daca nu faci asta in fiecare zi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu stiu ca masina sa aibe soft,cel ce mi a vanduto nu mia zis nik,am sa fac un bs cu egr cu saiba plina...merci tuturor pt raspuns si implicare,filtrul de aer are cateva luni ....

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

@camionagiu

Las-o frate asa ca masina nu are nimic...vrei sa iti dai de lucru....ceea ce mi se pare un pic dubios dar si foarte ok si nu am mai vazut pana acum este cum valoarea actuala a maf-ului urmareste ca un ceas elvetian valoarea specifica...daca te uiti in graficul de mai jos linia actuala a maf-ului nici nu se vede este perfecta sub linia specifica....cu alte cuvinte turbo,egr,maf sunt ok 

post-99404-0-26247900-1406468370_thumb.j

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai fost postate astfel de log-uri aici ... iti dai seama ca mai mult ca sigur valoarea masurata nu este in veci perfect identica cu cea specificata pe toata plaja. Este o problema a VCDS-ului cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAMIONAGIU RO

Mulțumesc frumos. O mica problema ar fi ca scoate un pic de fum dar la cam toate passaturile am vazut asta. Si alta banuiam turbo ca pe la 1900 2200 se aude un fasit. Masina are 186000. Injectoare schimbate acum un an in vw. Cu campania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

@adrian001

asta cu problema vcds-ului nu prea cred,de ce nu arata si la turbo de ex. sau eu stiu alte valori ...daca te uiti un pic mai sus cand pedala de acceleratie este partial apasata valorile nu mai sunt chiar identice...asa ca nu cred sa aibe vreo treaba vcds-ul....

eu cred ca numai 2 chesti pot influenta sa arate valorile asa: 1.ori  camionagiul a editat un pic log-ul  2. ori asa trebuie sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAMIONAGIU RO

Nu am modificat nimic. Cifrele sun cele citite pe masina. Nu ma pricep e prima dată cand fac un test in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis ca am mai vazut un log identic cu al lui, valoarea de la MAF specificat si masurat absolut identice. Daca nu e de la VCDS atunci inseamna ca ECU pune la valoarea specificata, valoarea actuala ... pur si simplu e foarte putin probabil ca valoarea masurata sa concida perfect cu o valoarea presetata in ECU pe toata plaja.

 

CAMIONAGIU RO Fumul poate veni si de la injectoare pentru ca ECU nu are bucla inchisa de feedback pe partea de injectie, adica pe scurt el comanda injectoarele sa faca ceva, dar nu prea are cum sa stie daca ele fac exact ce zice el. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Atasez un log facut pe un Passat 1.9 tdi AVB. La ~3500 rpm intra in limp mode. Toate furtunasele de vacuum au fost schimate (stutul pompei tandem nu are joc; deci vacuum nu cred ca pierde), iar N75 functioneaza corespunzator cred. Am facut un test in Basic Settings pe grupul 011 si se misca tija actuatorului cam 1cm. Dupa ce se vede pe log turbo are presiune prea mare iar Maf are valori un pic mai mari. E geometria murdara? ( Aceasta a fost curatata cu aprox 3 ani in urma). Multumesc

post-90679-0-59134200-1406470761_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut10a Da, deci am elimiat EGR-ul care este bun ... Problema ramane ai prea putin aer masurat care intra in motor, cauzele sunt MAF care nu masora bine, restrictie admisie sau masina trage aer dupa MAF pe circuitul de admisie si astfel nu e masurat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAMIONAGIU RO

@ adrian 01. Injectoarele au fost schimbate acum un an in vw in campanie. Sper ca o pus noi. Sa se fi infundat. Cum le pot testa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea le poti testa corect decat pe banc ... Daca nu scoate mult fum nu iti mai bate capul eventual ca si idee te poti uite cu VCDS-ul ce compensatii ai pe injectoare.

 

LE: Se numeste idle stabilization si e grupul 13 de pe Engine in VCDS.

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut

ti-a fost lene sa bagi si un BS11 cu saiba plina? Ai probleme si la presiunile pe turbo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e facut bs 011.e al doilea                                                         @adrian 001,merci de raspuns,dar nu cred sa fie spart ceva dupa maf ca se vedea mai ales ca am desfacut turbo de doua ori.....merci mult

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!