Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

@tony

 

Doar pentru cultura mea generala.... la tine s-a umblat si la surubul de stop? Ca vad ca treci si de 1170 mbari si eu cred ca n-ar trebui sa treaca de 1070 mbari, daca a fost presiunea atmosferica in jur de 950 asa cum apare in logurile in mers.

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor! as dori o interpretare a logului meu si sa imi spuneti ce nu e in regula. va multumesc si o zi excelenta tuturor.

attachicon.gifconverted.xls

 

 

Schimba cu toata increderea debimetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru sfat. sa inteleg ca turbina lucreaza k acum? debitmetru in situatia de fata imi face motorul mai puturos si cosnum mai ridicat sa inteleg? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina merge destul de bine dupa ce se vede in log ce trebuie sa iti dea de gandit este valoarea masurata/actuala a debimetrului dupa ce motorul trece de 3000 rpm urmareste in grafic mai jos.

 

Poti apela si la inlocuirea debimetrului cu unul identic de la o masina care merge bine, de proba ptr a te convinge.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc si pentru grafic acum am inteles mai bine cum sta treaba cu debitmetru. De curătat cumva as putea incerca sau in situatia asta nu mai are nici o sansa ? O seara buna si multumesc inca odată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate încerca si curatare, dar conform unei proceduri ce consta in folosirea unui tip anume de spray, nu suflat cu aer din compresor. Cu toate astea nu poti garanta ca o sa fie un succes sau chiar daca o sa fie ramane intrebarea, pentru cat timp?

Cel mai ok e sa il inlocuiesti cu unul nou, nu second. Pentru urmatorii 100k km poti fi sigur ca nu o sa mai ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tony

 

Doar pentru cultura mea generala.... la tine s-a umblat si la surubul de stop? Ca vad ca treci si de 1170 mbari si eu cred ca n-ar trebui sa treaca de 1070 mbari, daca a fost presiunea atmosferica in jur de 950 asa cum apare in logurile in mers.

Da, am scris mai sus ca am curata turbo si la pus pe stand , sa umblat si la tija si la surubul de stop. Zicea tipu ca e prea scurta cursa si de aceea la modificat.  Acuma trebuie sa stau sub masina cu laptopul sa reglez tija si surubul

Modificat de tonytony
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa imi spuneti si mie de unde ar fi k sa cumpăr acest debitmetru la un pret bun si ce firma mi-ati recomanda. Sa schimb doar senzorul nu si tubulatura in care vine montat. Va multumesc si o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch,posib sa gesesti cu piesa veche la schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rune

Multumesc de raspunsuri! Am incercat unele lucruri din ce mi-ati recomandat in postul 7203 mai putin curatatul geometriei efectuat in urma cu aprox 2000 km si reglarea unghiului de sincronizare, dar am blocat cu o saiba plina egr-ul, am masurat vaccumul la comanda turbo si are 700mbar, dar masina tot asa se comporta. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rune

Multumesc de raspunsuri! Am incercat unele lucruri din ce mi-ati recomandat in postul 7203 mai putin curatatul geometriei efectuat in urma cu aprox 2000 km si reglarea unghiului de sincronizare, dar am blocat cu o saiba plina egr-ul, am masurat vaccumul la comanda turbo si are 700mbar, dar masina tot asa se comporta. O zi buna!

Trebuie sa masori vacuumul imediat dupa pompa tandem unde trebuie sa i o valoare de -800mbar   pana la -900mbar, apoi sa masori la turbo  dar dupa cum se vede -700 mbar la turbo e cam la limita deparece actuatorul trebuie sa traga tija complet la aprox -680 mbar  deci  trebuie controlat bina daca nu cumva pierzi ceva pe parcurs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

@tony

 

Doar pentru cultura mea generala.... la tine s-a umblat si la surubul de stop? Ca vad ca treci si de 1170 mbari si eu cred ca n-ar trebui sa treaca de 1070 mbari, daca a fost presiunea atmosferica in jur de 950 asa cum apare in logurile in mers.

Da, am scris mai sus ca am curata turbo si la pus pe stand , sa umblat si la tija si la surubul de stop. Zicea tipu ca e prea scurta cursa si de aceea la modificat.  

 

 

As fi curios si eu ce fel de stand a avut, si ce masura standul ala :). Oricum e un pro...... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Pun si eu cateva prt sc...ca nu m-am priceput sa atasez csv...xls...etc...

post-14266-0-62613400-1408735986_thumb.j

post-14266-0-16168100-1408735987_thumb.j

post-14266-0-66327700-1408735987_thumb.j

post-14266-0-13654300-1408735988_thumb.j

post-14266-0-66335600-1408735988_thumb.j

post-14266-0-15827100-1408735989_thumb.j

Cum stam ?:)

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ dodo

 

motorul era la 90 de grade? si unde erai cand ai facut acest log, in Buc.?..... S-a umblat la turbo de cand ai probleme? la ce anume?

altitudine aproximativ 700m. la turbo nu stiu daca s-a umblat. am cumparat masina de curand. in schimb, a trebuit sa sparg filtrul de particule. era scos din soft, dar nu si fizic.

masina trage bine acum, dar mai am uneori (rar) niste intreruperi scurte in plaja 1800-2200 rpm.

toate consumabilele au fost schimbate recent. (filtru aer, filtru ulei, filtru motorina, distributie facuta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu as umbla la turbo in faza asta. Si acele mici intreruperi l-e am si eu de 7 ani, si nu s-a intamplat nimic, masina merge brici eu nici nu l-e mai bag in seama. Am o banuiala ca ar putea fi de la EGR, dar ceea ce functioneaza nu se  repara :) ...... cel putin la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum stam ? :)

multumesc

 O diferenta de 270 mbar intre On si Off explica rata  de recirculare exagerata...ai pm

 

@Zolak

Banuiala precum ca intreruperea vine de la EGR este de fapt un lucru real, si se rezolva foarte simplu prin introducerea unei garnituri, cu gaura de 9-10 mm, la una dintre imbinarile sistemului de recirculare intre turbo si EGR, si este o masura legala aplicata de reprezentanta VW si nu trebuie confundata cu suspendarea EGR ului care este ilegal.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

se rezolva foarte simplu prin introducerea unei garnituri, cu gaura de 9-10 mm, la una dintre imbinarile sistemului de recirculare intre turbo si EGR, si este o masura legala aplicata de reprezentanta VW si nu trebuie confundata cu suspendarea EGR ului care este ilegal.

 

voi incerca si eu aceasta masura. am devenit foarte curios daca se rezolva problema. multumesc foarte mult de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Versiune: VCDS-ROJ ROJ 11.11.5

Versiune date: 20130131

 

Luni,18,August,2014,21:34:31:58797

 

Tip ºasiu: 1K0

Adrese de scanat: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 56 69 76 7D

 

Numãr VIN: WVWZZZ1KZ7P005697   rulaj: 188040km

 

00-Senzor unghi volan -- Status: OK 0000

01-Motor -- Status: Malfuncþie 0010

03-ABS frâne -- Status: OK 0000

08-Clima automatã -- Status: OK 0000

09-Electronica centralã -- Status: Malfuncþie 0010

15-Airbaguri -- Status: OK 0000

16-Electronicã volan -- Status: OK 0000

17-Instrumente bord -- Status: OK 0000

19-Poarta CAN  -- Status: Malfuncþie 0010

25-Blocare pornire -- Status: OK 0000

42-Uºa electr. ºofer -- Status: OK 0000

44-Asistenþã direcþie -- Status: OK 0000

46-Confort -- Status: Malfuncþie 0010

52-Uºa electr.pasager -- Status: Malfuncþie 0010

56-Radio -- Status: OK 0000

69-Tractare -- Status: Neautorizat 0001

76-Asistenþã parcare -- Status: OK 0000

7D-Încãlz. Aux. -- Status: Malfuncþie 0010

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\03G-906-021-BMM.clb

   Numãr VAG SW: 03G 906 021 JG    HW: 03G 906 021 AB

   Componenta comandatã: R4 2,0L EDC G000SG  9392 

   Revizie: --H02---    Numar serial: VWZ7Z0F8068131

   Codare: 0000072

   Atelier: WSC 00028 028 00001

   VCID: 6DDBA24174745370FAA

 

1 cod a gasit:

001139 - Senzor 1 presiune gaze evacuare-G450-  semnal prea mare

               P0473 - 000 -

             împrejurãri cod:

                    Starea defectului: 01100000

                    Priorit.defectului: 2

                    Frecv. defectului: 1

                    rulaj: 188047 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2000.00.00

                    timp: 21:25:54

 

             împrejurãri cod:

                    RPM: 0 /min

                    vitezã: 0.0 km/h

                    sarcinã: 0.0 %

                    tensiune: 12.69 V

                    rulaj: 260 km

                    temperaturã: 108.0*C

                    pres.absolutã: 999.6 mbar

 

Gata de funcþie: 0 0 0 0 1

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 03: ABS frâne        Eticheta: ROJ\1K0-907-379-MK60-F.lbl

   Numãr VAG SW: 1K0 907 379 AC    HW: 1K0 907 379 AC

   Componenta comandatã: ESP FRONT MK60      0101 

   Revizie: 00H11001   

   Codare: 0023170

   Atelier: WSC 00028 028 00001

   VCID: 73EFB439125085802CE

 

Nu a gãsit coduri.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 08: Clima automatã        Eticheta: ROJ\1K0-907-044.clb

   Numãr VAG SW: 1K0 907 044 BJ    HW: 1K0 907 044 BJ

   Componenta comandatã: ClimatronicPQ35 090 0909 

   Revizie: 00090016    Numar serial: 00000000000000

   Atelier: WSC 00000 000 00000

   VCID: 70E5BB356346BE98D1C

 

Nu a gãsit coduri.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 09: Electronica centralã        Eticheta: ROJ\3C0-937-049-23-H.lbl

   Numãr VAG SW: 3C0 937 049 E    HW: 3C0 937 049 E

   Componenta comandatã: Bordnetz-SG     H37 1002 

   Revizie: 00H37000    Numar serial: 00000005948202

   Codare: 018B8F2700041500001400001400000000097F075C

   Atelier: WSC 00028 028 00001

   VCID: 2B5F6C598AE09D40A4E

 

   Subsistem 1 - Numãr VAG: 1K1 955 119 E  Eticheta: ROJ\1KX-955-119.CLB

   Componenta comandatã: Wischer 080706 020  0501 

   Codare: 00038805

   Atelier: WSC 00028 

 

1 cod a gasit:

00924 - Releu spalare faruri-J39-

            009 - întrerupt sau scurt la masa

             împrejurãri cod:

                    Starea defectului: 01101001

                    Priorit.defectului: 4

                    Frecv. defectului: 1

                    Resetare contor: 7

                    rulaj: 183154 km

                    Indicator de timp: 0

 

             împrejurãri cod:

                        Con.

                    tensiune: 12.20 V

                        Con.

                        Con.

                        Dec.

                        Dec.

                        Dec.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 15: Airbaguri        Eticheta: ROJ\1K0-909-605.lbl

   Numãr VAG SW: 1K0 909 605 T    HW: 1K0 909 605 T

   Componenta comandatã: 37 AIRBAG VW8   020 2300 

   Revizie: 05020000    Numar serial: 0038PD0LYTDH 

   Codare: 0013111

   Atelier: WSC 00028 028 00001

   VCID: 3D7B5201649403F00AA

 

Nu a gãsit coduri.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 16: Electronicã volan        Eticheta: ROJ\1K0-953-549-MY8.lbl

   Numãr VAG SW: 1K0 953 549 BC    HW: 1K0 953 549 BC

   Componenta comandatã: Lenksäulenmodul 035 0070 

   Codare: 0000042

   Atelier: WSC 00028 028 00001

   VCID: 74EDB725175E82B8354

 

Nu a gãsit coduri.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 17: Instrumente bord        Eticheta: ROJ\1K0-920-xxx-17.clb

   Numãr VAG SW: 1K0 920 873 B    HW: 1K0 920 873 B

   Componenta comandatã: KOMBIINSTRUMENT VDD 1610 

   Revizie: V0003000    Numar serial: VWZ7Z0F8068131

   Codare: 0007103

   Atelier: WSC 11111 111 11111

   VCID: 2B5F6C598AE09D40A4E

 

Nu a gãsit coduri.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 19: Poarta CAN         Eticheta: ROJ\1K0-907-530-V2.clb

   Numãr VAG SW: 1K0 907 530 H    HW: 1K0 907 951

   Componenta comandatã: J533__Gateway   H12 0150 

   Revizie:   H12       Numar serial: 3100106707871C

   Codare: 3D0F0F4007000002

   Atelier: WSC 00028 028 00001

   VCID: 2C5D6F458FEE9A78AD4

 

1 cod a gasit:

01044 - Modul de comanda: codare incorecta

            000 - -

             împrejurãri cod:

                    Starea defectului: 01100000

                    Priorit.defectului: 1

                    Frecv. defectului: 1

                    Resetare contor: 216

                    rulaj: 183154 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2000.00.00

                    timp: 20:13:11

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 25: Blocare pornire        Eticheta: ROJ\1K0-920-xxx-25.clb

   Numãr VAG SW: 1K0 920 873 B    HW: 1K0 920 873 B

   Componenta comandatã: IMMO            VDD 1610 

   Revizie: V0003000    Numar serial: VWZ7Z0F8068131

   Atelier: WSC 00000 000 00000

   VCID: 2B5F6C598AE09D40A4E

 

Nu a gãsit coduri.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 42: Uºa electr. ºofer        Eticheta: ROJ\1K0-959-701-MAX3.lbl

   Numãr VAG SW: 1K0 959 701 N    HW: 1K0 959 701 N

   Componenta comandatã: Tuer-SG         005 0971 

   Codare: 0000180

   Atelier: WSC 00028 028 00001

   VCID: 3973461170BC3FD0262

 

Nu a gãsit coduri.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 44: Asistenþã direcþie        Eticheta: ROJ\1Kx-909-14x-44.clb

   Numãr VAG: 1K1 909 144 L

   Componenta comandatã: EPS_ZFLS Kl.069 H07 1806 

   Atelier: WSC 00028 028 00001

   VCID: 346D772557DEC2B8F54

 

Nu a gãsit coduri.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 46: Confort        Eticheta: ROJ\1K0-959-433-MAX.clb

   Numãr VAG SW: 1K0 959 433 CB    HW: 1K0 959 433 CB

   Componenta comandatã:    KSG PQ35 G2  020 0202 

   Revizie: 00020000    Numar serial: 00000000000000

   Codare: 009002085103087F2D0484056008CB01E0BC00

   Atelier: WSC 00028 028 00001

   VCID: 72E1B13D6D4A8C88278

 

   Componenta comandatã:   Sounder n.mounted    

 

   Componenta comandatã:       NGS n.mounted    

 

   Componenta comandatã:      IRUE n.mounted    

 

1 cod a gasit:

00896 - Mecanism închidere haion-F256-

            008 - semnal neplauzibil - intermitent

             împrejurãri cod:

                    Starea defectului: 00101000

                    Priorit.defectului: 4

                    Frecv. defectului: 1

                    Resetare contor: 38

                    rulaj: 187687 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2000.00.00

                    timp: 09:44:44

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 52: Uºa electr.pasager        Eticheta: ROJ\1K0-959-702-MAX3.lbl

   Numãr VAG SW: 1K0 959 702 N    HW: 1K0 959 702 N

   Componenta comandatã: Tuer-SG         005 0971 

   Codare: 0000436

   Atelier: WSC 00028 028 00001

   VCID: 3A71591D75BA34C82F8

 

2  coduri de defecte:

00097 - Motor inchidere centrala fata-Safe- -V162-  pasager

            012 - Defect de circuit electric - intermitent

00929 - Unitate inchidere centrala-F221-pasager

            008 - semnal neplauzibil - intermitent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 56: Radio        Eticheta: 1K0-035-1xx-56.lbl

   Numãr VAG: 1K0 035 186 R

   Componenta comandatã: Radio GR0       019 0023 

   Revizie: 0001905S    Numar serial: VWZ2Z2F1759754

   Codare: 0020201

   Atelier: WSC 00028 028 00001

   VCID: 356B4A215CA4DBB0C2A

 

Nu a gãsit coduri.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 69: Tractare (J345)       Eticheta: ROJ\1K0-907-383-MY8.clb

   Numãr VAG SW: 1K0 907 383 F    HW: 1K0 907 383 F

   Componenta comandatã: Anhaenger     H09 0100 

   Revizie: 3A001001    Numar serial: 00000164304942

   Codare: 0100000100000000

   Atelier: WSC 00000 000 00000

   VCID: 30657B3563C6FE9891C

 

Nu a gãsit coduri.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 76: Asistenþã parcare        Eticheta: ROJ\1K0-919-283.lbl

   Numãr VAG: 1K0 919 283 A

   Componenta comandatã: 22 Einparkhilfe     0101 

   Atelier: WSC 00000 000 00000

   VCID: 2D5B6241B4F49370BAA

 

Nu a gãsit coduri.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 7D: Încãlz. Aux.        Eticheta: ROJ\1K0-963-235.lbl

   Numãr VAG SW: 1K0 963 235 E    HW: 1K0 963 235 E

   Componenta comandatã: PTC-Element         0404 

   Revizie: 00800000    Numar serial:              

   Atelier: WSC 00000 000 00000

   VCID: 2D5B6241B4F49370BAA

 

1 cod a gasit:

00361 - Element încalzire pentru încalzire suplimentara-Z35-

            014 - defect

 

Sfârºit   -----------------------------------------------------------------

 

 

1.G450 senzor gaze evacuare(schimbat) REZOLVATA!

2.Releu faruri(e de inteles)

3.Adresa 19 Poarta Can ,Modul de comanda Incorect,chiar m-am chinuit cu omul respectiv ,nu am gasit problema!

4.Mecanism Inchidere Haion (Rezolvat)

5.Adresa 52(Rezolvat)

6.Adresa 7D incalzirea auxiliara(eu am masina de 10 luni si nu stiam sa am asa ceva)Trebuia sa am vreun buton ceva,pentru acest lucru?Ca idee iarna pana la facultate un drum de 10 minute exact cand ajung de abia incepe sa bage putin cald,foarte putin,o fi asta cauza?

 

Am postat tot logoul ca sa stiti exact ce sa cititi si sa-mi spuneti anumite probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos imi puteti spune si mie de unde pot cumpara un debitmetru pierburg sau bosh la un pret rezonabil ?

Modificat de yo_dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la orice magazin de piese auto intre 250 lei si 450 lei sau de pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult. Am sa citesc . Scuze pt întrebări dar sunt stresat un pic cu masina . Sper sa găsesc problema. Ar putea fi si wastgat-ul . O sa vad .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Va rog daca ati intampinat asa ceva. Am un golf 5 2.0tdi bkd. Cutie dsg. Am avut turbina blocata si am reconditionato . Am montato pe masina dar din pacate masina nu trage absolut deloc deloc. Eroare aparuta cu vag com senzoru g40 si aceiasi eroare care o aveam inainte sa fac turbina boost pressure regulation 16683. Am verificat egr debitmetru sunt in parametri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil de la senzoru g40 axa cu came sa nu traga masina ?pe cine am intrebat a zis ca nu .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!