Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

hmmm si eu daca dadeam basic settings pe canalul 3 nici nu ajungeam ca se oprea la 1 sau 2 cu eroarea aia de cacao...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interfata e foarte ok , acum ce astepti sa iti faca fisier la culoarea masinii

 

 

dragos tre sa te uti la   1. EGR ventil inchis = masa de aer absorbita ( masurata) mai mare decat valoarea specificata.

 

La Radu e corect la tine  valoarea masurata e prea mica ( 2. EGR mereu deschis( blocat) = masa de aer absorbita ( masurata) mai mica decat masa de aer) specificata , in general se remarca printr-un relanti neregulat ori chiar oprirea motorului.

 

 

curata deblocheaza EGR ul sigur valva e blocata deschis, ori daca vrei sa cureti ca puturosul lasa motorul mergand in BASic Setings 003 si baga niste WD 40 pe la gaurile de aerisire a membranei EGR si lasa asa vreo juma de ora mergand poate se deblocheaza putin, dar de curatat tot nu scapi.

 

Esti sigur ca nu ai incurcat logurile tale cu ale lui Radu??

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a reusi sa vezi/diagnostichezi EGR ul este necesar sa faci un log Basic Setings 003, si pune logul nu printscreen ul.

 

La tine EGR ul este blocat ( axa verticala dintre valva si membrana) deoarece in log se vede clar ca MAF ul e bun.

Multumesc mult, intradevar de vina a fost EGR-ul de fapt electrovalva de vacuum nu mai deschidea complet, in loc de -0,8 bari deschidea doar -0,4, am schimbato iar acum functioneaza nomal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere,

 

 

Din cand in cand dai cate un jet de WD-40 pe la gaurile de aerisire a membranei in asa fel ca axul sa se degripeza in timpul functionarii, sau sa se mentina degripat.

 

Si recunosti fenomenul cand gazele de esapament incep sa schimbe mirosul, devine ceva mai penetrant

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Radu e corect la tine  valoarea masurata e prea mica ( 2. EGR mereu deschis( blocat) = masa de aer absorbita ( masurata) mai mica decat masa de aer) specificata , in general se remarca printr-un relanti neregulat ori chiar oprirea motorului.

 

[merge frumos la relanti, nu se opreste]

.....

Esti sigur ca nu ai incurcat logurile tale cu ale lui Radu??

nu

 

interesant ca a mea fuge de rupe de la prima apasare pe acceleratie si a lui nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Este posibil ca N18 sa functioneze defectuos si sa nu dea nici o eroare pe tester?

 

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos trebuie sa clarificam o chestie.

 

Tu mi-ai postat 4 print screen-uri cu 2 poze VC Sope si 2 poze VCDS.

 

Dragos     Valori VC scope :      819 rpm  /  240 mg/str  / 225 mg/str  /  42%

                 Valori VCDS      :      819 rpm  /  240 mg/str  / 225 mg/str  /  43.8%

 

Radu        Valori VC scope :      819 rpm  /  245 mg/str  / 260 mg/str  /  50.9%

                 Valori VCDS       :     819 rpm  /  240 mg/str  / 440 mg/str  /  95.5%

 

Intai sa clarificam ce ECU aveti , la radu se vede pe VCDS ca EGRul e inchis 95.5% deci este clar ca este o masina cu EDC 16, La Dragos  este clar un ECU 16 deoarece masina e fabricata in 2007( daca profilul tau e corect )

 

Deci amandoi aveti masini cu EDC 16 unde valoarea Cycle Duty 95.5% semnifica EGR inchis.

 

Dragos  ai EGR ul deschis la relanti, ceea ce nu este corect!! dar la tine cel putin valorile de pe VC Sope  sunt identice cu cele de pe VCDS.

 

Radu  cu VCDS ul are EGRul Inchis dar cu VC Scope are EGR ul deschis !?!  Aici trebuie sa te explici Dragos de ce poza VCDS nu e aprox identica cu poza VCScope cum e la tine??

 

Corect ptr acest tip de motor , la relanti, este asa cum arata la Radu in poza cu VCDS  819 rpm  /  240 mg/str  / 440 mg/str  /  95.5%, abatari de la aceste valori indica ori o valva EGR deschisa ori o axa valva EGR gripata.

 

Asa ca amndoi la curata EGR ul dar nu e important sa fie oglinda la interior ci Axa sa se mista foarte usor , in asa fel cand faci vacuum si apoi ii dai drumu brusc sa auzi sunetul metalic al valvei EGR cand inchide.

 

Dragos mai incerca cu Basic setings 003  ca acolo se vede cel mai corect!  deja si cu Vc Scope ul se vede linia galbena ca face un zig zag ceea ce semnifica axa gripata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de ce nu sint la fel pozele alea... :stupid:

linia galbena e la amindoi, dar eu ma gindeam ca aia gri e buba, la mine era mai estompata valurirea aia.

 

mai vad eu miine ce si cum... 

multumim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Linia Gri e ciclul N18 si e cat se poate de normal la relanti sa stea dreapta deoarece la relanti EGR ul trebuie sa fie inchis, la fel cum si dupa 3000 rpm.

 

Linia Verde este valoarea specificata de ECU ptr EGR  si cea galbena este valoarea masurata.

 

Mai scotoceste despre Basic Setings 003, e un test unde motorul se accelereaza la 1400 rpm si EGR ul se inchide /deschide la intervale regulate, acelasi test se poate face si ptr Turbo, Avans.

 

Poate pierderea de putere la Radu vine din alta parte, dar la cautare se incepe punand sub semnul intrebarii MAF, EGR, Turbo deci esti pe directia buna dar mai trebuie sapat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 ceva nu e in ordine cu pedala de acceleratie  IQ driver se duce jos fara drept de apel

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune, am scotocit pina am descoperit :)

am facut si niste loguri, dar nu le mai salt aici, ca miine facem curatare sincron:)


EGRul asta se adapteaza cu vagul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici pasez mai departe la AlBundy  ori Florin ei sunt specialisti in asa ceva.

 

Sunt cam 3 variante de gatuit EGR ul

 

1 Soft   se poate reduce rata EGR ul  dar nu cred ca  se poate reduce total, si in cazul cand Valva ramane deschisa modificarea din soft nu ajuta.

 

2 Furtun Vacuum, ca cea din soft nu ai niciodata garantia ca valva nu ramane ceva deschisa,

 

3 Garnitura plina , aici tubul intre turbo Si EGR e  inchis si ai garantia deplina ca e inchis, metoda folosita de mecanici isteti care nu vor sa isi manjeasca mainile la curatae EGR ului, poate avea o anumita influenta negativa asupra turboului aparand o infiltrare de ulei la axa turbo de pe partea compresorului, la un turbo mai nou mai putin semnificativa la un turbo mai vechi mai semnificativa.

 

La suspendarea EGR cu garnitura apare si un fenomen pozitiv  vaporii de ulei duc la autocuratarea tubului EGR si Galeriei.

 

Eu personal am optat ptr garnitura dar nu am suspendat complet , am lasat o gaura de 8 mm, in asa fel incat motorul se incalzeste destul de repede iarna, rata egrul este ceva mai redusa deci depunerile sunt mai mici, garnitura este legala  vine montata si de reprezentanta in anumite cazuri deci la controlul tecnic nu au nimic de macait.

 

Duminica nu e bine! dar daca lucrati sub efectul berii sunte ti iertati!!

 

Deci sunetul metalic cand dai drumul brusc la vacuum !!

 

Rasul curu l  i e ca si eu aveam axa gripata am sesizat acum 2 zile, am dat cu WD-40 la gaurile de aerisire si si-a dat drumu, dar tre sa curat si eu.

 

trimite pe mail logurile.

 

 

 Bafta baieti si distractie placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am lucrat sub efectul berii si s-a vazut!

mai intii am inceput cu touranul si cind am vazut ca nu am acces la suruburi doar dupa ce desfacem mult mai multe (si timpul e probabil) am inceput sa facem chiuretaj pe unde se pune furtunul, pe linga clapeta, care era destul de curata fara prea multe depuneri.

asa ca am riciit pe acolo cu un betisor sa se ia grosul meglemului, dat cu wd40 prin gauricile alea, dar nu am avut furtunas destul de lung ca sa testam tija, dar am lucrat la supapa cu o surubelnita si am mai deblocat-o.

La skodana fiind altfel caroseria am reusit sa videz supapa cu bucatica de furtunas si cind ii dadeam drumul zdranganea, dupa cum ziceai. Am dat si la asta preventiv cu wd40 la membrana, pina ii fac un chiuretaj ca mai sus, asa ca un preludiu la curatarea profi cu egr pe masa.

O sa reluam procedura cind avem un furtunel mai lung si dupa ce sap sa vad ce trebuie si ce nu demontat ca sa pot extrage EGR.

 

Nu stiu daca s-a deblocat partial sau nu supapa, dar mie mai sa imi stea inima cind am vazut cum a facut motorul la pornire dupa ce a luat niste spray pe nas. Ce e drept, acum relantiul e mai ok.....

 

Linia galbena tot in zigzag este asa ca ramine problema nerezolvata.

Log nu am putut face cind eram in BS003 si se accelera singura; am facut log la relanti si accelerata in aceleasi conditii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o alta idee ar fi sa pui furtunul de la actuatorul turbo , deoarece presiunea e mai puternica decat la EGR  si lasi motorul sa merga cu Basic setings 011   dand din cand in cand cu WD 40.

 

Importand cand curati un EGR este scaunul valvei egr , valva egr si tija egr , daca mai ramane ceva mizerie pe peretii tubului EGR nu e bai, deci cu alte cuvinte trebuie sa asiguri functionarea valvei EGR si Inchiderea. bineinteles si valva shutt off!! ptr oprirea motorului.

 

deja daca o deblochezi putin si apoi ai grija sa ii dai in fiecare zi cate un jet de WD 40 ea se v-a degripa incet cu incet deoarece la relanti, dupa 3000 rpm, si la accelerare valva este mereu inchisa, dar in afara acestor pozitii  cand motorul este in sarcina partiala valva este mereu in miscare mai inchis mai deschis in functie de semnalul primit de la MAF, deci daca are ceva WD-40 si ceva miscare se va degripa incet cu incet.

 

Trebuie sa vezi clar ca membrana vacuum deschide valva si arcul din actuatorul EGR inchide valva, deci o lipsa de vacum nu e periculoasa pt EGR deoarece ramane inchis mereu( un caz particular cand  valva ramane blocata deschis dar problema nu e lipsa de vacuum ci axa gripata/blocata), dar daca arcul din actuator care este direct responsabil de inchiderea valvei este rupt ori tasat  atunci valva ramana mereu deschisa  ceea ce are un efect negativ la relanti-relanti neregulat pana la oprirea motorului!!, in accelerare- apare turbo lochul  adica puturoasa in accelerare, si dupa 3000 rpm - nu se mai ajunge la viteza maxima, deci exact atunci cand valva trebuie sa fie inchisa.

 

Este destul de greu de a diagnostica starea arcului din actuatorul egr de aceea cel mai simplu este un log 3,10,11  apoi suspendarea egr ului cu  tablita ptr a avea garantia 100% ca tubul dintre turbo si EGR este perfect inchis dealtfel functia valvei egr, apoi faci din nou   un log 3.10.11  si compari logurile intre ele.

 

O imbunatatire a logului dupa suspendare arata clar o functionalitate defectuasa a EGR ului , si un log aprox identic confirma functionarea corecta a EGR ului, de fapt functionarea corecta a EGR este functionarea corecta a arcului din actuator care este responsabil de inchiderea valvei EGR.

 

Succes. sau  " succesuri" ca sunteti doi.

 

Pa Pa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Rune....vin si zic si eu ca astazi , impreuna cu Dragos ne-am apucat de curatat EGR-ul, iar dupa cateva ore de incercari ( fara bere ) am reusit sa obtinem o imbunatatire a relantiului dar se pare ca tija egr-ului tot nu s-a deblocat ! Practic simptomele sunt lipsa de putere pana la 2400 ture si un relantiu nu neaparat neregulat cat putin zgomotos si cu valori de consum de 0,7 L/H fata de 0,5l/h cat ar trebui sa fie. Acum consumul si-a reveni la 0,5  iar motorul toarce frumos !

Lipsa de putere persista , semn ca EGR-ul nu functioneaza corespunzator ! Revenim cu info......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salut baieti,

 

Am si eu o problema, nu pot incepe un topic nou si nu am gasit un alt loc in care sa o postez.

 

Am un passat b6 2006 bkp 2.0 tdi 4 motion 167.000 km. Pe a2 mi s-a blocat rola intinzatoare (am avut noroc ca tocmai ieseam de la omv .. aveam a 3-a), s-a barbierit cureaua cam o treime si s-a blocat motorul. Distributia a fost facuta la 90.000 km, am folosit kit SKF, pompa de apa HEPU .. etc.

Am dus masina la service pe platforma si baietii s-au apucat de desfacut. Initial au zis ca e mai ok sa dam tot motorul jos ca sa ne asiguram ca nu e problema si la pistoane, angrenaju de la pompa de ulei, biele .. etc.

Practic au desfacut tot motorul si s-au constantat urmatoarele:

- 2 culbutori de la chiulasa erau gripati

- turbina era "distrusa" avea joc si parca si ulei in ea.

- cateva supape strambe la chiulasa

- am masurat la un atelier din militari blocul motor si pistoanele si au toleranta ok.

Am facut urmatoarele:

- reparat chiulasa, au indreptat supapele (mi-a zis ca nu erau de schimbat ca au fost f.f.putin cateva strambe si mi-au inlocuit simeringurile la ele), deblocat culbutori si planat chiulasa.

- reparat turbina (la acelasi atelier in militari-buc).

- schimbat segmenti (pe producator Goetze Engine parca)

- schimbat set garnituri motor

- distributie + pompa de apa + curea accesorii noua

- ambreiaj + volant nou

- ulei + filtru

- antigel nou

 

La prima pornire masina nu mergea chiar ok, statea cam turata si dadea fum alb (au zis baietii ca e ulei pe acolo .. si ca e normal). Au mers de la service 200-300 km cu masina si acum are urmatoarele probleme:

- la inceput pornea perfect. acum porneste cateodata bine, cateodata greu.

- cand e rece nu face probleme, se aude mai bine ca inainte si nu da fum insa dupa ceva timp incepe sa trepideze la mers constant la o turatie de 1800-2500. Daca accelerezi insa constant nu face probleme, insa daca o tii constant trepideaza urat, ca si cum ii da combustibil intrerupt si scoate fum alb. Fumul miroase a motorina nearsa, nu este fum de ulei (mi-au confirmat aproximativ 4-5 mecanici).

- in ultimele 2 zile a mai aparut o problema, cand e rece (daca a pornit greu) in viteza a 1-a chiar daca ii dai talpa nu se accelereaza deloc .. sta la 2000 de ture, insa daca ii dai a 2-a si o turezi usor isi revine si dupa merge ok .. insa apar probleme cu trepidatul cand se incalzeste.

- totodata am observat ca e putin mai puturoasa decat inainte, merge ok .. dar nu mai trage la fel.

 

Am fost la 3 mecanici care au pus testere, au desfacut, s-au uitat, au puso de 2 ori la punct, au reglat de 2 ori injectoarele si am constatat:

- injectoare au fost testate pe banc si nu fac probleme, sunt mai puturoase insa sunt in parametrii. 2 injectoare sunt continental (schimbate de porsche) si 2 sunt reparate pe partea de piezo electric.

- pe tester nu da nici o eroare, nici in VCDS, program delphi, robotel ... etc., bujiile sunt ok, motorul nu bate, merge rotund si se aude bine bine cand nu face probleme.

- compresia motorului este foarte buna dupa segmentare, mi-au spus ambii mecanici.

- nu am erori in bord sau alte probleme.

 

Nu stiu ce sa fac, de la ce este si ce sa mai incerc. In principiu ma gandesc ca ar putea fi injectoarele sau .. chiulasa sa nu fi fost reparata bine. Ideea e ca nu face mereu, cand e rece merge bine doar ca este putin puturoasa, cand se incalzeste trepideaza doar daca ramai constant la turatie si atunci da fum, daca accelerezi nu face. Nu inteleg, nu da nici o eroare .. ce sa fac.

 

Astept sfaturile si ideile voastre.

 

 Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca singura greseala care au facut-o (sper sa fi fost unica) din ce ai relatat a fost indreptarea supapelor . toleranta intre "tija" supapei si ghidul de supapa e sub 0,1mm . o lovire a supapei nu doar schimba unghiul intre piciorul (talerul) si coada (tija) supapei, e foarte posibil sa strimbe coada in forma de "S", binenteles ca nu intodeauna e vizibil cu ohiul liber, dar indeajuns sa se blocheze in ghid . 

pentru a verifica acest lucru, incalzeste motorul si apoi i-l pornesti fara furtunul care intra in galeria de admisie .daca e ceva in neregula la supapele de admisie se vor auzi detonatii in galerie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valori de consum de 0,7 L/H fata de 0,5l/h cat ar trebui sa fie. 

OT: imi dai si mie 2-3 pufuri de spray de frina ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro - merci pentru raspuns !

 

Am luat in calcul aceasta problema si i-am sunat pe cei ce au reparat chiulasa. In momentul ala mi-au zis ca daca erau supapele nu faceau doar intr-o anumita turatie si doar gen cand mergi constant si ar fi facut mereu, ca ei supapele le indreapta pe o masina .. etc.

Bineinteles ca pot sa dau chiulasa jos si sa iau supape noi sa o refac. La un moment dat un alt mecanic care a pus testerul pe masina mi-a zis ca i se pare ca, cand face problema se aude ca da aer in loc sa traga.

Ar putea totusi sa fie vreun injector stricat mecanic fara sa dea nici o eroare ? Am auzit ipoteze cum ca atunci cand s-a blocat e posibil sa fi lovit in injector si ar fi bine sa iau niste kituri de reparatie (care contin oringuri si culbutorii de la injector) sau sa incerc cu alte injectoare (problema e ca nu le am, si nu am de unde sa fac rost ca sa elimin aceasta varianta).

 

 Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cu furtunul scos, cum am scris mai sus, sa elimini dubiul cu supapele. 

daca sunt daune mecanice la injector, degeaba iei kit de oringuri si tije impingatoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tiroid,

 

doamne ma ia groaza cand citesc povestioara ta, si imi vine numai una in cap ca motorul ala cu greu o sa il mai aduci la normal, si cred ca ai bagat vreo 2000 de euro in masina....

 

Nu vreau sa te descurajez dar poate era mai simplu sa cauti un motor bun neumblat , "de toti meseriasii" in el de la o masina accidentata si poate aveai mai putina bataie de cap si la capat un motor mai bun.

 

 

Incerca cu suspendarea mecanica a EGR ului, nu din furtun ori soft, baga o tablita la o imbinare a tubului EGR. si apoi spune daca sa imbunatatit ori nu.

 

A acum am vazut a ta e din 2006 posibil sa fie aia cu 2 clapete la EGR, asa ca daca suspenzi EGR ul baga tablita la turbo , adica intre turbo si prima imbinare de la tubulatura EGR, apare sigur o eroare daca suspenzi EGR ul dar nu te v-a incomaoda sa  mergi cu masina si sa faci loguri.

 

Ar fi chiar indicat sa faci niste loguri, cel putin un log in mers  3,10,11 inainte de suspendarea EGR ului si apoi unul dupa suspendarea EGRului, deoarece EGR ul e un mare porc.

 

Apoi gandim mai departe

 

 

@Radu

 

Acum cine stie cat ai mers tu cu masina asa??? deoarece cand EGR ul e blocat pe deschis deci ai recirculare non stop. atunci apare urmatoarea problema si se numeste Geometrie turbo blocata/ franata/gripata, zii cum vrei cert este ca nu functioneaza corect.

 

NU vreau sa te trimit la curatat turbo, dar cel putin o demontare a tijei actuatorului de pe parghia geometriei, pentru a constata daca geometria e libera, Ti-asi recomanda...si in cazul ca se misca greoi, o misti de la un capat al altul al cusei pana merge foarte usor...si cu un EGR curat si degripat, cu  o geometrie ce merge usor poate scapi de ...schimbat /demontat turbo.

 

Asta e lantul slabiciunilor la VW   MAF EGR Turbo, si daca te uiti bine pe forum ajungi la aceasta concluzie.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Va multumesc pentru raspunsuri baieti.

 

 Am fost azi la cel ce a facut chiulasa si mi-a garantat ca stie ce face si daca erau supapele de schimba sau altceva imi spunea sa le schimb + ca daca ar fi o problema ar face mereu si nu doar la anumite ture.

 

Am uitat sa precizez ca se aude un sunet ca si cum ar trage aer fals sau ca si cum ar fi un furtun spart (in momentul in care da rateurile alea). Am mai fost la un mecanic unde supriza tot pe vcds a dat eroarea p0402 - EGR fault. Maine ma duc sa desfacem EGR-ul si sa il curete, sa se asigure ca e ok. Stiu totusi ca la un moment dat a decuplat parca ceva de la EGR si inca facea si asa s-a scos din calcul posibilitatea de a fi de la egr.

 

Ar mai fi o mica problema cu care nu stiu ce sa fac. Am pus kit ambreiaj + volant (complet) LUK .. acum cand a fost dat motoru si cutia de viteze jos. Cu toate ca e nou, volant tremura la oprire ca si cea veche ... si nu inteleg de ce. Mecanicul mi-a zis imediat dupa ce a montato sa ma duc la garantie ca sigur are o problema, ca el a montato ok, mai ales avand in vedere ca a montato pe cutia de viteze si motor date jos. Asa problema sa fie cu o volant noua ? Sa faca galagie la fel ca cea veche ? Nu o fi fost montata ok .. sau nu sunt luk chiar asa calitative ? O sa ma duc la garantie dupa ce scap de problema cu motoru.

 

Rune - da, exact vreo 9000 ron m-a dus. Nu am gasit decat motoare de pe masini de anglia, nimic pe o masina lovita in spate sau ceva. Am mai gasit unu la Tg Mures, cand mi-a venit avea un cap de surub rupt in baia de ulei (care era sarit de la palier) si l-am trimis imediat inapoi si atunci am decis ca mai bine dau mai mult dar il repar pe al meu .. pe care il am de la 47.000 km si stiu ca e al meu.

 

 Va tin la curent.

 Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tiroid

 

daca decuplezi ceva de la EGR nu ai garantia ca egr ul este inchis!!! deoarece daca e blocat pe deschis nu se inchide asa usor singur , de aceea suspenda EGR ul adica infunda tubul de pleaca de la turbo si duce la EGR asa ai garantia 100%  ca EGR ul este inchis.

 

Asa intre noi si fara sa auda nimeni eu i asi trage niste suturi in c  r mecului cat costa o supapa!!!! cum naiba sa pui supape indreptate intrun motor de cateva mii , cat dracu costa o supapa!!! asta poate sa mi-o explice cine vrea nu pot si nu vreau sa o inteleg.

 

cerei garantie scrisa ca daca ajungi la tribunal cu el  numai ce e scris e valabil...

 

inainte de a demonta inca jumatate de motor suspenda EGR ul si fa o tura sa te convingi.

 

 

Si de ce sa te duci tu la garantie!!! tu trebuie sa mergi la cel ce a montat ambreiajul si e de datoria lui sa clarifice cu garantia, poate ca nici nu ti-a schimbat volant.

 

Sa ne dai si noua adresele mecanicilor astia sa fugim ca de dracu de ei.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!