Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Group B: '010        

               MAF    Atmos. pressure  Intake air press.  Throttle

TIME   850-1050  sensor -f96-       2000-2200           100%

STAMP   mg/str          mbar                mbar                    %

0            1097.6          979.2             1662.6              69.8

1.2         1210.3          979.2             1978.8              100

2.4         1239.7          979.2             2172.6              100

3.6         1249.5          979.2             2305.2              100

4.8         1234.8          979.2             2346                 100

5.97       1043.7          979.2             2029.8              100

7.18       1009.4          979.2             1999.2              100

8.32         975.1          979.2             1989                 100

9.41         960.4          979.2             2050.2              100

10.49       960.4          979.2             2101.2              100

Modificat de danielsan1985
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, nu poti uploada ca esti membru de 3 ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Group C: '011          

          Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP

TIME    2850-3150      2000-2150                2000-2200              40-95%  

STAMP    /min                  mbar                         mbar                      %  

0.4         1785                2213.4                        1795.2                 27.1  

1.6         2100                2284.8                        2040                    39.8  

2.8         2415                2223.6                        2213.4                 47.8  

3.99       2709                2182.8                        2346                    57.8  

5.2         3003                2131.8                        2264.4                 63.4  

6.37        3297               2111.4                        1999.2                 58.2  

7.58        3549               2091                           1978.8                 55  

8.69        3822               2091                           1999.2                 53.4  

9.77        3990               2091                            2070.6                53.4  

10.85      4137               2080.8                         2101.2                 54.6  


ok dar se intelege ce am scris nu?

ma ajuta cineva cu o interpretare?


schumy?albert va stiti la interpretari?

Modificat de danielsan1985
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce vrei sa stii mai exact?  pare in regula, asa citit printre randuri.  face un varf de presiune, dar se corecteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are unele intreruperi pe la 2000-2200  si computerul de bord arata consum de 6,4-7 la 100km in afara mers normal nu sportiv

oare nu merge bine?


am schimbat debitmetrul

la relanti daca pun mana la esapament da gazele afara cu portia ca si cum as sufla-mas opri as sufla m-as opri

intelegi ce vreau sa iti zic?

varful de presiune de la ce l-ar putea face?


are asa ca o intrerupere si pe urma isi dadrumul si trage bine pe urma

poate fi de la calamina de pe turbo?nu m-am uitat la el ca am masina de 2luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca da gazele cu portia poti banui altceva, nu turbina.  supape, tacheti care nu lucreza bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si supapele sau tachetii din ce cauza sa nu lucreze bine?sa nu fie pusa bine distributia?distributia a fost schimbata inainte sa cumpar eu masina


oricum mi se pare ca consuma mult

7 am avut si 8,5 pe computerul de bord la vreo 2200km parcursi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta si pe mine cineva cu interpretarea logului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu un Audi A4 1.9 TDI, motor AVF care mi-a intrat in limp mode acum cateva zile. Astazi am reusit sa fac un log in mers. Daca puteti sa va aruncati o privire sa imi spuneti cam unde ar trebui sa umblu, mi-ar fi de ajutor :)

Precizez ca poza 1 contine logul cand masina nu intrase inca in limp mode pentru ca o repornisem si din pacate vad ca Throttle nu este 100% (nu stiu cum ca totusi acceleratia era la podea :D), iar poza 2 contine logul cand masina intrase in limp mode de la primul log, este 100% throttle dar in schimb mai mult de 3000 de ture nu s-a dus. Ceva sugestii?

post-63123-0-20511600-1384583780_thumb.j

post-63123-0-77210700-1384583787_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum se vede în primul log ai suprapresiune foarte mare, probabil că geometria este blocată. Se vede că actuatorul lucrează la maxim, trage de ea dar nu prea reuşeşte să corecteze nimic.

Chestia cu acceleraţia, s-ar putea să fie ceva la senzor, dar nu este important acum, prima dată rezolvă partea de turbo.


ma ajuta si pe mine cineva cu interpretarea logului?

Mai pune-l o dată, nu ştiu de ce dar cel puţin eu nu-l pot deschide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Mersi. O sa incerc intai sa verific furtunasele de vacuum pentru ca acum o saptamana am schimbat filtrul de aer si tare ma gandesc sa nu fi deranjat vreun furtun, poate chiar cel de la filtru de acolo pentru ca exact dupa chestia asta s-a intamplat sa intre in limp mode. O sa incerc si o sa revin cu rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neapărat verificate. Mă gândeam că ai verificat deja :D . Nu cred că ar fi cel care vine la filtru, chiar dacă este scos nu ar trebui să creeze probleme. În schimb dacă este strangulat pe undeva, da.

În principiu verifică mai întâi tot ce ţine de acţionarea geometriei (furtunaşe vacuum, capsule vacuumatice), cred că prin topic s-a scris şi cum se verifică geometria fără să o demontezi.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa va spun ce am mai facut legat de pierderea presiunii a turbinei. Azi dimineata am verificat cu un prieten toate furtunele de la circuitul turbo si am observat ca unul din ele ( cel care intra in cutia unde se schimba filtrul de aer ) nu era atasat.
Fericiti ca am descoperit problema, ne-am urcat sa-i facem un test. Am iesit din localitate, i-am dat a 3-a, a 4-a, a 5-a dar.. surpriza.. in a 5-a nu a mai vrut sa treaca de 2000 de ture. Limp mode... am tras pe dreapta, am oprit, restart... din nou a 3a a 4a, a5a .. de data asta am reusit sa ajung pe la 3200 ture insa tot asa nu stiu cat ar mai fii urcat. De la ce oare sa fii fost acest limp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul ăla este băgat în filtru ca să nu tragă mizerie. Dacă a fost scos posibil ca valvele care se folosesc de el să nu mai funcţioneze în parametri. Eu am numai N18 care comandă EGR şi o dată din curiozitate am înfundat acel furtunaş, rezultatul a fost că nu se mai tura peste 2000-2500 rpm. Pe urmă după ce am demontat N18 m-am prins că rolul futunaşului este de a permite relaxarea membranelor atunci când nu mai sunt acţionate de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva unde ar trebui sa duca furtunasul ala care intra in filtru la un motor AVF? Pentru ca m-am uitat si gaura unde ar trebui sa intre furtunul nu are nimic bagat in ea si nici nu vad vreun furtun liber pe acolo care sa nu isi gaseasca locul. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duce la valvele N18 şi N75 la ştuţul de sus. În anumite situaţii acestea nu mai au un furtunaş până la filtrul de aer ci au ataşat câte un mic filtru (eu de exemplu aşa am la N19 de la EGR)

post-40889-0-12168200-1384619300_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am facut si eu 3 log-uri, si nu stiu sa le interpretez.

1.post-21526-0-64624200-1384626600_thumb.j

2.post-21526-0-96945800-1384626622_thumb.j

3.post-21526-0-97616000-1384626631_thumb.j

 

Multumesc in avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/topic/75123-gripare-motor-19-pd-tdi-105hp-bxe/page-3

Am avut o problema la motor (inlocuit arbore,biela,curatat egr si inlocuit acuator turbo cel vechi era defect.....) si acum nu stiu daca este bine reglat cel nou (acuatorul).

Modificat de Claudiu Cocrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru pare putin obosit. Cand ai schimbat actuatorul clapeta de  care vine prins mergea usor? Parca agata putin.


Actuatorul actual e nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta parca agata putin exact portiunea in care nu mai lucra actuatorul cel vechi....(nu stiu cum sa spun parca avea un mic hop)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nou....dar functiuna bine cred.......am facut vacum cu un furtunas si merge cursiv fara hopuri etc....

Acum ce ar trebui sa fac?

1.schimb debitmetru Bosch sau Pierburg? (nu stiu cum este mai bine)

2.trebuie desfacuta turbina si curatata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Verifica actuatorul cu un vacuumetru .Nu se verifica cu gura.

2.Verifica toate furtunasele de vacuum.

3.Daca geometria agata trebuie curatata sau eventual pusa una noua.

3.Refacute log-urile,si apoi daca e necesar schimbat debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!