Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

 

On 13.06.2019 at 8:10, Adriannnnn a scris:

Overboost, geometrie care se blocheaza. Turbo jos, geometrie curatata/inlocuita sau reconditionare totala turbo dupa caz.

Aveti perfecta dreptate, geometria variabila a fost blocata insa eroarea P16618 persista si dupa inlocuirea turbinei cu una reconditionata in Germania. In afara de turbina am mai inlocuit blocul de ventile, sonda din spatele barei de fata, furtunul gros dintre turbina si intercooler. Care ar putea fi alte cauze care genereaza acesta eroare in afara turbinei. Mentionez ca blocul de ventile inlocuit nu a fost nou. Mentionez ca codul de eroare ma terorizeaza de peste un an timp in care am fost deja cu masina la doi mecanici, unul din germania si unul de aici, din Sibiu, unde am avut masina in service pentru schimbarea turbinei. Merci mult.

Modificat de Cristian G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, fa un log si cu noua turbina si pune-l aici.

Dar daca ai tot suprapresiune, si tot eroarea de overboost.. e posibil sa fie aeeasi problema. Sau poate nu au reglat bine geometria cei ce au reconditinat turbina.. nu stiu..

Eu dupa ce am reconditionat turbo (tot la BKD) nu am mai avut probleme.

 

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am un Seat Leon 1M 1.9TDI ARL 150CP 2004 si zilele astea mi-a intrat in limp mode, cu eroarea 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent. Nu mai trage deloc, nici daca o repornesc, ramane in limp mereu. Am facut un Basic Setting pe canalul 011, dar nu prea inteleg ce se petrece acolo. Furtunasele de vacuum le-am verificat si nu sunt fisurate. Turbina a fost reconditionata anul trecut.

Atasez aici logul. Multumesc!

BS-011-CJ19HRK.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria nu mișcă absolut deloc. Cauze posibile: ancrasarea geometrie (mai puțin probabil să se fi înțepenit așa deodată), lipsa vacuum. Verifică dacă pe timpul BS 011 la turbo on ai vacuum la actuator (dacă nu ai verifică furtunasele, N75,stutul la pompă tandem), dacă  membrana actuatorului nu este spartă. Dacă făceai si bs003 aveam un indiciu în plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu un BS pe canalul 003. Azi am inlocuit si N75-ul cu un N18, dar degeaba, tot nu merge deloc, deci tind sa cred ca actuatorul este defect la mine.

LOG-01-003-BS003-HRK.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred că pierde vacuum pe undeva (posibil membrana actuator spartă), ai recircularea prea mică pe EGR on, deci nu este vacuum suficient să deschidă EGR, bineînțeles dacă nu are el în sine probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi luni la un service sa o verifice si sa schimb ce trebuie. Revin cu detalii dupa. Multumesc de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Malita Florin

Salutare! va rog interpretarea logurilor atasate. un golf IV 2002. pierderi  mari de putere . Am si eroare stocata  pe engine

(17964 - Charge Pressure Control/  P1556 - 35-00- Negative Deviation - Intermittent ) asta inseamna pierdere de presiune nu?

masina nu trage, urca foarte greu la 3000 ture

scan.txt v3.CSV v4.CSV Bs003.CSV bs011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceeasi eroare am si eu. Am fost acum la service si mi-au spus ca am geometria blocata intre deschis si inchis si ca trebuie sa imi dea jos turbo sa il verifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, Malita Florin said:

(17964 - Charge Pressure Control/  P1556 - 35-00- Negative Deviation - Intermittent ) asta inseamna pierdere de presiune nu?

Mai corect ar fi spus că ECU prin mijloacele de reglaj nu reuşeşte să facă turbina să asigure presiunea necesară. Aici ar intra atât o eventuală pierdere de presiune (de exemplu un furtun sărit) cât şi o deficienţă a sistemului de reglaj (geometrie, probleme de vacuum etc)

@mariuscj

Este aceeaşi eroare, dar după cum scriam mai sus poate avea cauze diferite şi cred că la tine cauza este diferită de a lui. Geometria ta nu este blocată între deschis şi închis ci fix pe deschis (acolo unde valoarea presiunii este minimă în BS011), de asta era bine să verifici prima dată actuatorul dacă nu are cumva membrana spartă. Bine, nu este exclusă nici blocarea geometriei, dar aia trebuia prima dată verificată

@Malita Florin

La tine treaba este clară: nu ai vacuum absolut deloc nici la EGR nici la turbină. verfică vacuum-ul începând de la ştuţul pompei tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Malita Florin

Se poate ca de aici sa am probleme și cu pornirea?  Câteodată am probleme și la pornire , cam tot de când nu mai trage masina 

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar dacă problema este la pompa tandem, în rest nu cred că este legătură între ele . Şi dacă  nu ai turbina pe maşină motorul are suficient aer să pornească, iar EGR este ca şi anulat deci nu recirculă nimic.

Problema asta de pornire posteaz-o în topicul corespunzător.

Nu mai da quote postării anterioare, este contrar regulamentului şi se sancţionează

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Malita Florin

Pompa tandem = pompa vacuum?

desi frâne am , sau acolo am alta pompa de vacuum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce maşină este?PD sau cu pompă rotativă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Malita Florin

Golf 4 ALH - 1J5014 

Din 2002

Nu știu ..cred ca cu pompa rotativă

am pompa de injecție 

este motorul de 1.9 

Modificat de Malita Florin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul ăsta nu este PD,  este motor clasic cu pompă rotativă la care pompa de vacuum este separată.

Dacă nu ai pedala de frână tare, atunci pompa de vacuum funcţionează şi problema este în apropierea EGR sau TURBO.

Uite aici o schemă după care să te orientezi

16872254906_166acf578c_b.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Malita Florin

O sa veric trasele , am pedala de frana tare , am verificat , nu funcționează normal 

cum verific pompa de vacuum?si traseele

cu monometru de vacuum?ce presiune trebuie sa am 

To ce se  poate sa fie gata pompa 

 

Modificat de Malita Florin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam -600-700 mbari dacă ai manometru de vacuum. Nu este neapărat să fie pompa defectă. Verifică prima dată să nu fie ceva crăpat. Uneori se sparge rezervorul de vacuum (bila aia de plastic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Malita Florin

Am rezolvat . Am avut furtun rupt înainte de “check valve” (nr. 10 pe schema de mai sus )

masina trage acum cum trebuie  , am din nou turbina 

multumesc ?

Modificat de Malita Florin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un Passat B6 2.0 170CP DSG care are momente când nu vrea sa mai tragă ( nu am erori pe motor), parca lipsesc NM. Nu vreau sa fiu paranoia dar am impresia ca nu vrea sa mai tragă după ce motorul se încălzește ( de exemplu azi după 6km nu a vrut sa mai tragă) 

 

 

LOG-01-003-010-011.csv LOG-02-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina face grevă

3-10-11.jpg.a72dd655b6c8fa0d84579d38d208781a.jpg

Posibil probleme de vacuum. Verifică prima dată să nu fie fisurată membrana actuatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate acturatorul e electronic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit si eu sa ies pe autostrada sa fac logul in treapta 3 si 4
Va rog o parere, nu stiu ce sa mai schimb ca sa nu mai fie lenesa masina!
Mentionez ca am schimbat N75 acum o saptamana, nou Pierburg!

 

vit3.png

vit4.png

vit3.CSV vit4.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi este aceeaşi situaţie ca a colegului  @DomaniG 

Eu zic să verifici traseul de vacuum. În primul rând verifică actuatorul de la turbină să nu aibă membrana spartă.  Am ataşat traseul de vacuum poate te ajută

@DomaniG

Tu ce motor ai BMR sau CBBB (din log pare BMR)? pt că în 2008 au fost puse două motoare de 2l 170cp pe passat: BMR (PD) CBBB (CR). La ambele motoare eu văd în Elsa că actuatorul de la turbină este comandat vacuumatic şi monitorizat electronic, iar EGR este într-adevăr şi acţionat şi monitorizat electronic.

bmr vacuum.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv am BMR

Intrebare, daca turbina nu face presiunea necesara rezulta fum, sau n-are legatura, ca mi se regenereaza la 100km filtru??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!