Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

laurentium.ionescu

@Adria_nbuna, orice participare la discutie e bine venita :)

Nu ma deranjeaza atat de tare uleiul, daca ei considera ca specificatiile sunt aceleasi, imi convine si mie un cost mai mic.

Principalul lucru ce ma nelinisteste este ca acelasi om ce mi-a facut diagnoza data trecuta si mi-a spus ca nu are nimic cutia, de data aceasta imi spune ca ambreiajele sunt uzate, ca ar trebuii sa verificam internele(2100lei) pentru ca selectorul acela are o alta rotita din cupru care posibil sa se fi uzat si ca e posibil sa am nevoie si de mecatronic nou(5000-6000lei).

M-am incumetat sa schimb ambreiajele si volantul pentru ca majoritatea persoanelor de aici care au acuzat problemele mele au spus ca s-a rezolvat dupa schimbarea hubului.

Alta problema este ca mi-am permis intr-o oarecare masura sa pierd 6.000lei pentru treaba asta dar nu pot merge mai departe si cu alte reparatii pentru ca nu ma tine buzunarul si voi ajunge in punctul in care s-o vand.

Sper ca agitatia mea de acum sa fie nefondata si problema sa se rezolve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Sunt proaspatul detinator al unui VW Passat 2.0 170 CP 2009, cutie DSG.

La retrogradarea din viteza 3 in 2, se simte o frinare brusca cum ar fi frana de motor . In rest cutia schimba bine, fara inatarzieri sau alte probleme.

 

Ce poate fi ?

Am schimbat ulei de 2-3 zile, am mers aproximativ 500km, dar problema inca persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@piroisi la mine frana de motor e ceva mai agresiva insa am inteles ca normal la dsg, trebuie doar sa o inveti putin si o sa eviti treaba asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@laurentium.ionescu se simte destul de tare, nu mereu , dar se simte. Mai ales cand sunt cu piciorul pe frana.

ma streseaza destul de tare comportamentul asta si chiar nu stiu ce sa ii fac.

 

Am vb. cu cineva care repara astfel de cutii si computere DSG, si spune ca la modelul asta e foarte riscant  sa ii faci o adaptare/recalibrare  cu VCDS.

Voi stiti ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e deloc riscant, doar ca aproape sigur nu rezolvi nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc sa merg la un service specializat pe DSG, vedem ce zic si ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face si la al meu DSG,  frana de motor este prea brutala  atunci cand dau sa opresc , cel mai tare este din 3 in 2 , la mine se simte cel mai tare cand motorul este rece , iarna nu mai vorbesc. Am masina de aproape 2 ani si inca nu m-am obisnuit cu franat ul asta ... la fel si la mine , schimba impecabil , am facut si schimb de ulei , dar nu sa modificat comportamentul. 

Eu unul atata timp cat alte zgomote / probleme nu face nu o duc la nicaieri , stiti proverbu : daca nu te mananca nu te scarpina!

Drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@piroiN-am facut nici o adaptare la cutie, n-as stii sa iti spun daca este sau nu riscant dar am citit tot in acest topic faptul ca lumea a facut astfel de adaptari.

@Adria_nam revenit cu update, am primit termen 2-3 zile lucratoare insa am lasat masina ieri dimineata si am luat-o azi, trecerea din N->D si invers e mult mai lina, totusi daca fac de cateva ori consecutiv inca se aude acel clank.

Retrogradarile nu mai au sunete insa 2->1 cateodata tot se aude acel clank doar ca socul este mult, mult mai mic.

Per total nu stiu daca am dat banii degeaba sau nu, cert este ca plecare de pe loc e mai fluida iar probleme acuzate s-au remediat in proportie de 90%.

Sunt curios daca nu e ceva bine facut sau e totusi normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai initial nu ai pomenit de nici un soc la retrogradare, ai zis doar ca auzi acel zgomot de tip clank. In general o problema cu mecatronicul se manifesta prin schimbari sacadate intre trepte (socuri la schimbare treptelor) si/sau cu smucituri la plecarea de pe loc. Mai trist e ca de obicei cutia nu da nici o eroare cand apar aceste simptome. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@adrian001am mentionat in paginile anterioare si am mentionat si celor ce s-au ocupat de reparatie, ideea este ca socul respectiv acum este aproape inexistent, in ideea in care e foarte rar sau este insesizabil.

Restul schimbarilor de trepte sunt foarte line, atat cand schimba in cele superioare cat si in cele inferioare iar plecarea de pe loc este foarte lina acum dupa schimbarea ambreiajelor(inainte ezita o secunda, doua sa plece si apoi pleca o idee mai tare dar nu sacadat).

Tind sa cred ca am facut o alegere foarte proasta in a cumpara o masins echipata cu DSG si sunt serios pe ganduri daca sa o vand sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa intelegem ca inca nu esti multumit de cutie ? Pentru mine cea mai mare plangere este ca tine motorul foarte subturat in Drive, dar nu este singurul tip de cutie care face asta. In general DQ250 este o cutie relativ fiabilia daca poti sa accepti anumite particulartiati, mai ales la o cutie uzata. In general nu te lansa in drum chiar daca da semne clare de oboseala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

Sunt multumit de schimbarile rapide de trepte, intr-adevar si mie mi se pare ca o tine subturata dar ma gandesc ca o fi si din cauza softului dieselgate. Nu sunt multumit de faptul ca inca are tremuratul ala cateodata din 2->1, mai ales daca schimb N->D si invers de mai multe ori are practic aceleasi simptome ca inainte doar ca mult mai usoare ca intensitate.

Nu mi-e neaparat de lasat in drum cat faptul ca eu sunt destul de obsedat cu functionarea fluida si cand apare o problema vreau s-o rezolv cat mai repede doar ca dupa o cheltuiala de 6k lei nu mai e atat de mare avantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci vinde-o si ia ceva cu convertizor, DSG-ul si rafinamentul nu sunt sinonime - mai ales in oras. Subturarile nu au treaba cu softul de la motor, cutia are propiu soft care decide ce si cum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

Scuza-ma, sa ma fac inteles, nu ma deranjeaza tremuratul in sine ca fapt, nu ma incurca cu nimic.

Sunt doar ingrijorat sa nu fie ceva problematic la cutie. Ca si confort e rezonabila pentru o cutie cu ceva ani vechime, mi-e doar sa nu fie bolnavioara😂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

M-a lasat masina in drum din cauza cutiei, astept platforma. Avand in vedere ca este sambata si nimeni nu se poate uita la ea la service ul unde o duc, as cere o parere legata de simptome:

-gearbox fault

-check engine aprins

-ceva cu workshop cu rosu

 

Cum s a manifestat:

-la trecere din manual in drive a smucit si a dat prima eroare. Dupa o pauza pe dreapta masina a mers fara erori;

-apoi la trecere din R in D s a aprins check engine ul, press brake desi era apasata frana si nu a mai vrut sa cupleze in treapta 1;

-acum, cupleaza atat D cat si R dar astept platforma pt siguranta. 
 

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi. Sunt din Craiova .Am un passat b6 din 2010 cod motor cbab cu dsg 6 . Nu mai cuplează treapta 2 se aude ca și cum s-ar rupe ceva in ea smucește și trepideaza f rău . Am fost cu ea la mecanic și este mecatronicul defect . Ma poate ajuta cineva cu un mecatronic cod 02E927770AL . Eroare pe vcds 17161- Pressure control solenoid 2

 P0777-000- Short to plus. 
tel. 0764148672. Mulțumesc din suflet56DD8109-EA6D-48A1-B7C5-31CBB1CF4C0F.thumb.jpeg.4d4060f49075decc8e5621c0874ada4c.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

Maine sau la inceputul saptamanii viitoare ma voi intoarce la Automatico sa mai faca o verificare, oare o adaptare a cutiei va rezolva problema?

Poate fi oare ceva din tamponul cutiei?

Am uploadat si un video cu sunetul inainte de schimbare ambreiaje si volant: https://we.tl/t-IHBKEAOmAU

Ideea este ca dupa o perioada de testare destul de lunga, tot nu pot deduce care ar putea fi problema, am vibratia aceea din 2->1 dar nu mereu si oricum mult mai mica ca si intensitate.

Din N->D cateodata se simte perfect trecerea, ca la orice alt DSG care "se incordeaza", cateodata face acea vibratie si daca schimb repetat intre D si N si invers intensitatea e mai mare, seamana din nou cu un impact in cutie, asemanator cu cel de dinainte de reparatie (vezi video).

Am cam ajuns la fundul sacului cu masinuta asta. Sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce an e masina si cati km arata pe cutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

2009- 205k

Cred ca reali, ultimul ITP in italia a fost acum 2 ani si jumatate si avea 177k daca imi amintesc eu bine, am verificat-o pe "raromul" lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti km pe cutie.

la varsta si km astia  “sechelele” sunt absolut normale .

Daca ai mai multe pretentii ...trebuie sa schimbi marca ,cu una premium .😀

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

Nu e pretentie ci preventie 🤭 nu vreau sa fie fara cusur. Vreau doar sa ma asigur ca nu este ceva ce va afecta cutia mai departe.

Poate sa faca cat vrea asa, doar sa nu fie repercusiuni..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

Si legat de km pe cutie, i-am gasit si bat, e diferenta aceea mica intre ea si bord insa din ce am inteles se pot da km inapoi si din cutie daca ai sculele potrivite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aia e singura problema, eu nu mi-as face prea multe griji. Face zgomotul ala si la rece si la cald ? Ai urcat-o cumva pe elevator sa vezi daca zgomotul vine din interiorul cutiei ? Ma gandesc sa nu fie tamponul antibalans uzat, dar cred ca aflai pana acum daca zici ca ai fost la mai multe service-uri pentru constatare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As paria ca acel clanc e de la jocul tripodelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nu zici rau, foarte probabil sa ai dreptate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!