Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

@laurentium.ionescueu am schimbat ieri bucsele de la bascule si am verificat tripodele la planetare.

Capetele care ies din cutie fac zgomotul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@flavius1611am inteles, ma voi ocupa si de acelea dar momentan ma axez pe ambreiaje si volant. merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toti membrii de pe aici, am si eu o mica problema, am mai citit pe paginile anterioare dar zic sa mai arunc odata cu intrebare, am un golf 5 gti cu dsg si cutia din 5-4 4 si 3-2 se aude un mic clanc si parca nu pleaca fluid de pe loc, aveti idee de la ce ar putea fi? Multumesc cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@Quixy' Cam aceleasi simptmone le am si eu doar ca din 5-4, 4-3 nu face in schimb 2-1 mai mereu (in ultima perioada a inceput sa faca mai putin deranjant) iar din 3-2 rareori.

Ideea este ca sunt destul de confuz, am mai fost la o diagnoza la SC Gearbox SRL, acolo mi s-a spus ca ambreiajele pierd presiune insa nu pot garanta ca problema sunt ambreiajele iar mecatronicul sta cu semnul intrebarii pana la final.

Are cineva o recomandare a unui om competent cu cele necesare pentru o diagnoza clara? Macar sa stiu ce schimb, sunt pregatit pentru o cheltuiala de vreo 5-6k lei dar nu de 12k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

Exact asta este sunetul si la mine cand mut din D in N si invers si tot cam asa se aude si cand retrogradeaza 2 -> 1, vreo idee?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, am mai spus o si o mai spun.

Este zgomotul de  angajare al ambreiajelor, cand o sa aveti doua batai repetate, sunt de schimbat.

Urcati si in masini noi sa vedeti cum se comporta un DSG in ulei.

Nu le mai frecati (nici nu este recomandat),la rece din R in D si iar in N si tot asa, si cele noi fac la rece.

Cel mai important este sa stiti km reali ai masinii.

Nu de altceva, dar sa stiti cand vine volant de schimbat si/sau ambreiaje.

Nu le mai ascultati toata ziua, folositi le.

 

ps daca aveti cateva batai si la oprirea motorolui, este volant (si/sau la pornit rece).

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@theola fosta octavia cu dq200 n am auzit asemenea zgomote. in schimb la passat au aparut dupa ceva timp dupa primul schimb de ulei la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord. 

Sunt cutii de viteza total diferite.

La DQ200, altele au fost problmele si nu intra in discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@theocategoric,dar totusi la un b7 care are tot dsg 6 cu umede,nu se aud "clank urile astea"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca totul este ok (inca).

Mai puteyi verifica suportii motor/cv, inclusiv cel Dog Bone.

Planetare si ce o mai fi, depinde foarte mult, de cat de bine va cunoasteti masina.

De aceea am zis de km reali...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Din zona Timisoara imi puteti recomanda pe cineva pentru o diagnoza?

Nu am erori pe cutie, incep sa apara smucituri la pornire de pe loc si intre viteze.

Uleiul a fost schimbat cam 45 mii in urma.

 

Am inteles ca la Arad ar fi Mercom si Automatic Maniac Garage. Stiti ceva de ei?

La Timisoara nu prea am auzit de nimeni mai priceput. Doar de Samo ce are ca feedback ca doar inlocuieste piese si nu le repara - ceea ce eu nu caut.

Conform unor filmulete vazute la rusi, cu ajutorul diagnozei se poate determina uzura ambreiajelor, temperaturile de lucru dar si alti parametri importanti - caut pe cineva ce ar sti sa faca o diagnoza corecta si sa nu se apuce sa schimbe ambreiaje/mecatronice fara a fi nevoie :)

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@theonu pot sa nu o ascult avand in vedere ca e prima cu DSG.

Masina o am de aproximativ 2 luni, km de pe cutie si bord sunt aprox 206k acum, putin probabil sincer dar am verificat si pe https://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione si la ultimul ITP acum 2 ani parca avea 177k deci am prins putina incredere.

Ideea este ca sunt pe 30 programat pentru schimb ambreiaje OEM si voltanta LuK, singura mea problema e sa nu cumva apoi sa fie necesar sa schimb si mecatronic ca de ala nu mai am bani acum :))

Am tremurat la oprire, clank din 2-1 si clank-urile alea din D in N, respectiv N in D. Daca as stii cu certitudine ca-s doar ambreiaje si volant pe care le schimb in 2 saptamani, n-as mai sta cu grija.

Tu ce recomanzi, sa mai merg cu ea pana la schimbarea lor sau sa o tin pe dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

Un deviz, cu aproximatie, piese plus manoperă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@Makron5809 cu volant aftermarket

9270 cu volant oem

Amandoua preturile cu recuperare ulei, l am schimbat de o luna dar mi au facturat aici 1l in caz ca se pierde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu,  se pae ca te lasa ambeiajele inaintea volantului.

Daca nu faci multi km, poti merge linistit, pana ti pica bine financiar (daca este cazul).

Un volant spre faza terminala, incepe sa bata la rece o vreme, rau este cand face si la cald sau se aud tot felul de zgomote metalice (gen cand ai plimba niste fiare intr o cratita sau freca pe o tabla).

Poti sa ti faci treburile linistit.

Nu pune cel mai ieftin volant, nici OE, pune unul la 2000 si ceva de lei, manopera depinde,un 1000 lei este de bun simt.

Asta daca nu inchiriaza trusa speciala, vezi sa ti puna saiba potrivita pentru toleranta hub ului de ambreiaje.

Nu, daca ti zice ceva si de mekatronic, deja iti iei o cutie...

Sa ti masoare presiunea pe ambreiaje, cat baga pompa si daca sunt in limita de recomandare de service asupra lor.

Daca nu ti pica bine acum, mai poti folosi linistit masina o vreme.  

 

Succes!

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu.

Am 263.000 si pana acum, in afara de plecarea de pe loc (motorul cald) uuusooor brutala, nu am niciun repros.

Uneori, foarte rar, in tr II la viteze foarte mici, daca accelerez apoi franez si imediat accelerez din nou, transmiterea cuplului este destul de brutala si insotita de un soc. Nu o consider neaparat o problema.

Sunt multe variabile in ecuatia problemelor dsg 6 si e greu de depistat ce anume duce la uzura ambreiaj, volant sau defectare mecatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@theo uite preturile exacte pentru tot dar volant aftermarket 

f47e38c2-a42d-4916-a522-67b6faa4b54a.thumb.jpg.f21001c2a90ac631f70d8c31a2b08e36.jpg

 

Toata operatiunea are loc la Automatico in Bucuresti. Sincer prefer sa dau acum un ban dar sa stau linistit, sunt foarte ingrijorat sa nu imi afecteze si alte piese din cutie.

Nu fac multi km, undeva la 10 maxim pe zi, ideea este doar sa ma tina inca doua saptamani, simptomele au inceput sa se mai amelioreze sincer dar mai bine sa le schimb si sa stau fara grija.

Ideea este ca nu imi pot spune daca are si mecatronicu ceva pana nu desfac cutia... in ceea ce priveste conformitatea lucrarii nu pot sta langa ei pentru ca mi s-a spus ca dureaza 2-3 zile lucratoare toata operatiunea. Primesc garantie deci in cazul in care ceva se strica (sper sa nu) ma intorc la ei imediat.

Am fost la o constatare si la sc gearbox srl parca se numea firma iar ei mi-au spus ca ambreiajele pierd presiune.

In ceea ce priveste mecatronicul, poti sa imi spui cateva simptome? Din ce stiu smuceste la schimbari catre trepte superioare, turatia fluctueaza fara motiv+ erori. Spre fericirea mea nu am niciunul din acestea ci doar clank din 2->1 si cateodata 3->2.

 

@Makronse intampla si la mine treaba asta, acum asta este, schimb si scap.

 

 

Modificat de laurentium.ionescu
prea multe atasamente
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul este foarte ok.

Sunt ok si mecanicii de acolo, poti avea incredere .

Eu am trecut mai demult pe lai ei, am facut o readaptare cu Toma, totul a fost foarte bine.

Si cutia mea avea 300k km si un pic, ambreiajele originale, volant original...(masina era un B7 CFGB 170cp).

L am schimbat eu la un moment dat, nu suportam sa bata la rece, cu toate ca mai tinea...

Nu cred sa ai ceva la valve, ele de obicei se ard, se pot schimba punctual si oricum, doar doua sunt cele care faceau probleme pe generatia ta de cutie.

De fapt, au fost foarte pretentioase la norma de ulei, si ulei ce nu a fost schimbat la timp...

Dar, daca ti zic sa schimbi ceva, fa o fara ezitare, tot este data jos cutia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@theosper sa nu mai fie nevoie si de altceva, nu de alta dar nu mai am bani si de alte minuni.

sper ca sunt ok cei de acolo, pe mine m au intors putin ca in loc de ulei oem au pus ravenol, explicatia a fost ca sunt aceleasi performante la pret mai mic, nu l-am putut contrazice pentru ca sigur e mult mai documentat ca mine+ ca m-a costat mai putin deci nu cred ca aveau vreun interes sa mi puna ceva mai prost cu bani mai putini ci mi-ar fi pus ceva mai prost cu bani mai multi, aici au un plus.

un minus in schimb ar fi metoda de  schimb, am venit cu masina pe roti, era incins uleiu' destul de tare, n au asteptat sa ajunga la temperatura sau ceva, l-au scos si l-au pus pe celalalt apoi n-au pus tester sa vada temperatura, n-a mutat levierul in toate pozitiile ci doar mi-au dat-o jos si am plecat cu ea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Mi s-a intamplat intamplat de cateva ori in decurs de 3 luni sa nu cupleze lin din D in treapta 1 la plecarea de pe loc. In trafic mi s-a intamplat la un stop. Am dat sa plec si cand am ridicat piciorul de pe frana  a inceput sa tremure motorul si cazuse turatia de relanti incant am crezut ca se opreste motorul. Am apasat din nou pe frana  si a doua oara cand am ridicat am putut sa avansez. Dupa aceea nu am mai avut probleme pana acasa. In mers schimba si retrogradeaza lin toate in treptele fara zgomote sau ezitari. Am pus VCDS pe ea si nu avea erori pe cutie.

Masina are 205k km si schimbul de ulei facut la 180k km.

 

Mi-a mai dat un simptom zilele trecute in timp ce conduceam in afara orasului. Era pe ACC la 100 km/h in a 6-a cand am vazut ca mi-a aparut un martor in bord timp de 2 secunde dupa care s-a stins. Zicea "gearbox malfunction, stop immediatily" cu scris rosu.
Cand ajung in Bucuresti o sa vad daca a stocat vreo eroare.

 

Aveti idee ar putea fi de vina? Ma astept la blocul de supape...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
laurentium.ionescu

@theoluni las masina la automatico, sper sa fie totul ok si sa nu apara alte complicatii.

Simptomele s-au inrautatit, se aud sunete mai mereu, ciudat este ca mai are momente cand chiar nu simti nimic.

Ai mai intalnit simptomele pe care ti le-am descris si la altii? Sau cazuri in care dupa schimbarea ambreiajelor si volantei au disparut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 laurentium.ionescu ar trebui verificat nivelul uleiului daca nu a facut toate operatiunile necesare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@philip67acum cand schimba uleiul trebuie sa faca si adaptarile mecatronic si restul procedurilor, o sa cer cateva explicatii luni cand o las

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@theoam lasat o la ei, sper sa ai dreptate si sa fie ok, nu de alta dar cu o luna in urma au spus ca n are nimic cutia, acum le are pe toate, ambreiaje, mecatronic, interne 🤣

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@laurentium.ionescu ma bag si eu in seama. Si eu cred ca sunt profesionisti, nu lucreaza de ieri, dar pentru mine faptul ca iti baga un anumit ulei pe gat e un "deal-breaker". 

 

             Alte service-uri nu lucreaza decat cu ulei OEM . Pretul mai mic poate fi pentru ca au dezvoltat un parteneriat si au volume. Pana la urma fiecare proprietar are dreptul sa decida ce vrea sa puna in masina lui, evident la alte costuri. 

 

             Sa ne tii la curent cu evolutia reparatiei :)

 

             

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!