Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

On 23.06.2021 at 8:30, tavy92 a scris:

Salutare,

Mi s-a intamplat intamplat de cateva ori in decurs de 3 luni sa nu cupleze lin din D in treapta 1 la plecarea de pe loc. In trafic mi s-a intamplat la un stop. Am dat sa plec si cand am ridicat piciorul de pe frana  a inceput sa tremure motorul si cazuse turatia de relanti incant am crezut ca se opreste motorul. Am apasat din nou pe frana  si a doua oara cand am ridicat am putut sa avansez. Dupa aceea nu am mai avut probleme pana acasa. In mers schimba si retrogradeaza lin toate in treptele fara zgomote sau ezitari. Am pus VCDS pe ea si nu avea erori pe cutie.

Masina are 205k km si schimbul de ulei facut la 180k km.

 

Mi-a mai dat un simptom zilele trecute in timp ce conduceam in afara orasului. Era pe ACC la 100 km/h in a 6-a cand am vazut ca mi-a aparut un martor in bord timp de 2 secunde dupa care s-a stins. Zicea "gearbox malfunction, stop immediatily" cu scris rosu.
Cand ajung in Bucuresti o sa vad daca a stocat vreo eroare.

 

Aveti idee ar putea fi de vina? Ma astept la blocul de supape...

Update: Am fost la o diagnosticare cu masina. Avea o eroare pe calculator DSG "10763 - Starter Enable from Selector Lever Sensor System". Se pare ca selectorul nu a vazut la un moment dat in ce pozitie era schimbatorul de viteze. Se rezolva cu schimbare selector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema similara  sau partial  , rog ajutor  :

Masina lovita usor in fata (stearsa fata , sarite doar centurile si plasticaraia din fata  +  armatura  bara  ) Octavia  3 - 2.0  ... a fost nevoie de tras  ~2 cm lonjeroanele la loc  .

Masina intrase in un fel de protectie si nu se tura  mai mult de ~ 1000 rot  si nu  tragea sau abia mergea sau sa urce o panta . 

Sa rezolvat problema de airbag si s-au inlocuit centurile  , sters eroare de airbag  , pe calculatrul de airbag nu mai  este memorat crash data , deci teoretic scoasa si protectia .

 

Dar acum dupa reparatie masina  pleaca foarte greu in R  si greu in D   , sacadeaza   (da in nas)  nu se tureaza  si are momente in care se opreste motorul  , nu urca pante usoare cu spatele sau cu fata   ... da impresia ca cupleaza si recupleaza ambreiajul  la ~ 1 secunda  ... balangane  pana pleaca .

Daca ai loc drept  si ii dai cu avant  da sa mearga  si sa urce pante  , dar daca o opsesti in panta  nu mai  urca , si balangane  mai pe loc  .  

Tampoanele  de la motor  , cutie nu par rupte  , poate putin deplasate  dar nu pare sa tina motorul strans  .

Precizez  ca Inca nu am scoso la sosea  , probele sunt facute pe distante scurte 200-300 m fara Tragar si radiatoare montate  .

Masina porneste si se aude bine  , turatia sta bine in P sau N

 

Singura eroare aparuta pe DSG este  :

10763 - Starter Enable from Selector Lever Sensor System

 

Un sfat va rog  ! ? ? 

 

 

Modificat de Blaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@adrian001 am tot zis ca le verific, ba chiar ca le schimb dar chiar mi s-a luat de ea rau de tot. Am mers asa cu ea si planuiesc sa merg in continuare pana dau de un om pe bune priceput la DSG care sa stie ce are sau pana pica si atunci vad care era problema...

 

V-am zis, automatico lasa de dorit, mi-au pus vcds pe ea daca ati pomenit asa ceva, ma asteptam la un tester mai performant care sa descopere problema, la sc gearbox intr-adevar tester diferit si mi-a spus ca se pierde presiune la ambreiaje dar nici ei n-au stiut sa zica: ba schimbi aia sau aia...

 

O sa trag azi de planetare sa vad daca au joc dar sigur au pentru ca atunci cand urc pe bordura cu roata din dreapta simt un tremurat venind de acolo.

 

Daca e cineva dispus sa ma ajute cu cod de piesa pentru tripode stanga-dreapta golf 6 2.0 tdi 140cp dsg as fi recunoscator, eu n-am gasit inca sa-mi fac idee de pret.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut dragi colegi,

Postez aici pentru ca ma simt dator dupa ce am citit cele 188 de postari si vreau sa va impartasesc si eu problemele si experienta mea cu dsg 6. Masina este un audi a3 din 2009, motorul 2.0 tfsi (sau fsi, ca inca nu am inteles exact desi motorul are turbina) cu 200 cp, cutie dsg in 6 trepte cu codul LQZ. 220.000km, care par reali cu verificare pe 2 saituri de profil si cartea de service, iar pe cutie imi arata cu aproximativ 30.000 km mai putini. (poate sa fie si mai putini dar nu imi aduc aminte acum, dar in mare pana in 30.000)

Problemele intampinate sunt urmatoarele , dar astea numai dupa ce merg in Bucuresti cel putin o ora si motorul este destul de incins, si dupa multe opriri si plecari de pe loc:

-la plecarea de pe loc masina pleaca usor tremurat, ca si cu ar fi un ambreiaj clasic si ar conduce un incepator si nu stie sa dea drumul la pedala de ambreiaj, ba cupleaza cutia ba decupleaza dar nu de tot, si da socuri destul de puternice, pronuntate si deranjante , si totodata valseaza cu turatia mototului si creaza acel balans inainte inapoi, cei drept nu pare a fi ca atunci cand discul de ambreiaj patineza.

-in momentul in care ajungi la semafor si trebuie sa opresti , din treapta a 2a intr-a 1a iar da socuri destul de puternice, ca atunci cand ai avea cutie normala si ai fi intr-o treapta superioara a 5a de ex. Si lasi masina sa curga si nu calci pedala de ambreiaj iar viteza este foarte mica 10 sau 5km/h iar motorul da sa se opreasca/moara si te zdruncina iar tu calci pedala in ultima clipa sa nu moara motorul.

- la drum lung nu face nici o figura, de schimbat schimba destul de ok zic eu, fiind si prima mea masina cu cutie automata nici nu am cum sa fac o diferenta. Restul treptelor le schimba normal, nu da socuri deloc, oricum cand schmba treptele se cunoaste si se simte uneori dar altele nu, depinde si de turatia motorului.

Saptamana trecuta trecand pe langa un service de care citisem pe undeva, ca se afla si fiind chiar la poarta lor am intrat si mi-a facut un update de soft, ce aveam eu pe masina era versiunea din martie 2009 de cand a fost facuta masina, si pe motor de altfel tot din 2009, ce imi arata si mie pe VCDS. Impresiii dupa update-ul de soft au fost urmatoarele: masina pleca mult mai lin in prima treapta, motorul era un pic mai turat chiar daca nu a fost interventie la softul lui dar probabil cutia lucrand cu alte presiuni de ulei acum il tinea un pic mai sus, pe urma cand opream la semafor nu mai dadea acele socuri. Si o chestie pe care am observat-o inainte este ca in momentul cand cutia era in D imi afisa in coada listei in ce treapta era, acum dupa update-ul de soft nu mai apare in ce treapta este cutia, decat daca te duci cu maneta pe manual si acolo se vede. Dar ieri dupa mai multe ore petrecute in trafic simptomele au revenit.

Un alt lucru pe care l-am remarcat este la prima pornire, masina vibreaza destul de pronuntat dar nu de fiecare data, cateodata nu are deloc tremurici, dar cateodata destul de puternic, si asta numai atat timp cat este activ socul electronic, dupa ce motorul revine la relanti se calmeaza tot. Aici banuiesc volant, dar undeva prin februarie am schmbat semeringul de palier, si atunci dand volant jos am miscat-o putin si stanga dreapta si sus jos, dar la o prima documentare pe internet am gasit un filmulet pe youtube unde cineva prezenta cum arata o volant noua, dar si a mea parea la fel numai ca parca ar fi avut un mic zgomot ma puternic. Iar la o incercare de rotire nu s-a rotit usor si nu mai mult de 1 dinte sau 1 dinte jumatate, parerea mea este ca mai duce .

Anul trecut am avut si acel clank, din a1 a intr-a 2 a si invers, dar acum nu mai pare sa fie, ori m-am obisnuit eu cu el si nu il mai aud. Dar de aici deduc discuri usor uzate.

Uleiu si filturl de ulei al cutiei au fost schimbate cu 30.000km in urma. Ulei OE, prin metoda clasica cu furtun atasat la bidon, dupa care s-a facut nivelul cu motorul mergand si la cald cu VCDS verificand temperatura, iar dupa care am trecut cutia prin toate treptele si asteptand cateva secunde. Pe filtrul de ulei se observau ceva sclipiri de span, dar zic eu ca fiind normale, imposibil sa nu fie catusi de putin, dar poate ma va lamuri altcineva care are experienta si a vazut mai multe filtre la schimbul de ulei. Iar la schimb am avut 6 litri si mi-a mai ramas am 300 ml, dar avand in vedere ca in momentul in care am facut nivelul s-a pierdut ceva ulei zic ca este ok.

Masina este achizitionata in 2019, august parca, la schimbul de consumabile am observat scurgeri de ulei  la motor dar si la cutie. Dar la o privire mai atenta cutia era murdara de sus, si am observat ca firul cu mufa de la cutie ce intra in mecatronic este plin de ulei. Am desfacut mufa si surpria ... aveam ulei in mufa de la mecatronic. Am dat cu sprei de frane atunci, dar anul acesta am schimbat termostatul mic ce vine in furtunul de la termoflotul cutiei ca am banuit ca nu se raceste suficient uleiul de la cutie , si iar am desfacut mufa de la mecatronic si iar am gasit ulei in ea si binenteles si pe fire. Acum am dat doar cu sprei de contacte, dar mai mult ca sigur tot este ulei in continuare. Acum stiu ca Florin Caractere a zis in urma cu ceva posturi , dar numai de vreo 2 ori parca, ca uleiul in mufa de la mecatronic este inceput de sfarsit, dar mergand de 2 ani cu masina parca inca nu mi-as face probleme inca. Dar daca gresesc chiar il rog sa ma corecteze.

Inca un lucru pe care l-am observat vineri (update-ul de soft a fost facut joi cu o zi inainte), eram in panta stand pe loc, am bagat in D si masina a luat-o la vale cu spatele destul de repde si lung, dar abia dupa ce am calcat acceleratia mai lung a plecat catre inainte, la deal. De aici deduc discuri de ambreaje uzate.

Mai stiu ca in momentul in care discurile sunt uzate creste si temperatura uleiului din cutie si nu ar avea aceleasi proprietati, aici nu am cu ce sa verific in mers, sau in momentul in care face acele socuri.

In concluzie m-am hotarat sa schimb discurile de ambreaje. Numai ca as vrea sa fac asta doar la discuri nu si la oala in care vin montate discurile. Din ce am vazut codul ar fi 02E398029B , numai ca cand caut imi da tot ansamblu de acolo, daca ma poate ajuta cineva cu un alt cod sau de unde as putea lua doar acele discuri de frictiune si cu discurile de metal ar insemna foarte mul pt mine in aceasta perioada, pt ca sunt in criza financiara si m-a lovit exact in momentul in care nu trebuia. Si o sa comand si acele sigurante, din care doar una se va pune in urma masuratorilor. Binenteles ca voi face si schimbul de ulei si filtru .

Pe langa asta vreau sa mai desfac si mecatronicul complet. Vreau sa desfac si sa curat absolut tot, incepand de la valve pana la canale si acele filtre. O sa incerc si o masurare pe valoare de rezistenta la valve. Am citit tot aici ca colegul  constantinvww  a desfacut mecatronicul si a gasit un fir de par si o valva usor blocata, la asta ma gandesc si eu sa fac. Sigur sunt depuneri adunate in ani de functionare.

Imi poate spune cineva care sunt acele valori de functionale ale valvelor? Si pe ce canale le pot gasi?

Deci daca gresesc va rog sa ma corectati ca nu ma supar sunt deschis , apreciez orice fel de idee si de sfat sau critica, toata viata avem de invatat, numai cine stie sa aprecieze si lte sfaturi, si  invata din greselile lui si a altora are numai de castigat.

Dau cutia jos, desfac mecatronicul il curat si verific si valvele, fac schimbul de discuri , schimb de ulei si filtru. Daca este nevoie desfac cutia de tot , daca are sa zicem foarte mult span , si o spal piesa cu piesa. Inteleg cumva ca in interiorul cutiei mai este un filtru care are legatura cu pompa de ulei a cutiei? Sau gresesc.? La o adica ma gandesc sa desfac si calculatorul cutie sa scot acel ulei din el si sa incerc sa vad daca gasesc pe unde a intrat uleiul sa etansez din nou. Ma risc ca nu am incotro, la un calculator nou nu imi da mana acum, decat daca ma lasa sa muncesc in servie sa ii pot plati contravaloarea , normal la program de lucru.

Va rog daca ma poate ajuta cineva cu un cod de la discurie de ambreiaj si de la cele metalice, dar daca este gresit sa le schimb doar pe ele va rog sa ma corectati, daca imi puteti recomanda pe cineva si stiti ce preturi are va sunt recunoscator.

Va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi tot, stiu ca a fost mult , dupa ce am scris am recitit si am completat si probabil vi se pare si un pic ambiguu, doar ca am scris si eu de cum mi-au venit ideile. Probabil cel mai lunga postare.

Va multumesc inca o data, drumuri bune sa aveti.

(stiu ca toti trebuie sa mancam o paine, nu este vorba ca nu imi permit intretinerea masinii, numai ca din cauza acestei pandemii am ramas fara servici de aproape 1 an, si momentan stau prost cu finantele si incerc sa rezolv cat mai usor pentru mine, am stat cateva zile bune si am citit toate postarile plus nenumarate filme pe youtube)

 

Modificat de gogosica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul pe la mufa e relativ comun la masinile cu multi km si din pacate se poate rezolva doar cu un mecatronic nou, practic uleiul a ajuns in partea electronica a meacatronicului (acolo unde e controller-ul cutiei) si curge printr-un orificiu de aerisire din mufa. Personal cred ca va merge mult si bine asa, fara nici o alta problema in afara evident de scurgerea respectiva. Cutia asta este foarte sensibila la ulei, daca este contaminat distrugi electrovalvele din mecatronic si nu mai ai ce sa le faci, doar sa le inlocuiesti pentru ca de fapt contaminatii din ulei produc zgarieturi fine pe suprafetele de actionare ale elecrovalvelor si o simpla curatare nu rezolva problema. Trecand la ambreiaj, inclusiv "cosul" metalic in care sunt placile de frictiune se uzeaza iar la km astia ar cam trebui schimbat tot ansamblul. 


Daca desfaci cutia si gasesti span, deja nu prea mai are rost sa continui cu reparatia, e mai economic sa iei alta din dezmembrari. Practic tie acum (daca nu ai span), din ce descrii tu, iti trebuie hub de ambriaje nou + mecatronic nou. Cutia are doua filtre, unul care se schimba la fiecare revizie si unul mai mare in interior care se poate schimba doar daca defaci cutia complet. 

 

Evident poti sa incerci sa inocuiesti si doar anumite componente (cum ar fi doar discurile de frictiune), electrovalve - depinde si starea in care sunt restul componentelor ... dar rezultatul final s-ar putea sa fie dezamagitor. Tine-ne la curent cu abordarea si rezulatele obtinute. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

Doar pentru ca am trecut si eu printr-o chestie de genul am avut rabdarea necesara sa citesc tot ce ai scris acolo.
Nu stiu daca vrei sa schimbi ambreiajele doar din punct de vedere al km sau pentru ca tu deduci ca din cauza lor ai clank si ti-o ia in spate la vale.

Ideea este ca eu dupa ce am schimbat ambreiaje+volant avand cam aceleasi simptome insemnand plecat in spate cand sunt in panta si clank din 2->1+ clank din N->D si D->N, tot nu am rezolvat nimic, la inceput a fost mai bine dar ulterior totul a revenit cum era.

Ultima faza la mine, pe langa tripode ar fi mecatronicul, eventual sa gasesc pe cineva care sa-l desfaca si inspecteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ispectia vizuala a mecatronicului poate da roade, dar nu e suficienta mai ales daca este vorba doar de o degradare a functionalitatii. Ideal ar fi sa se faca niste teste functionale cu mecantronicul dat jos de pe masina (cum se face de ex. la injectoare), dar din moment ce nimeni nu face asa ceva ... nu iti ramane decat sa o iei pe bajbaite. Informatiile oferite de mecatronic printr-o interfata de diagnoza nu sunt suficiente pentru a trage o concluzie clara si pana si dealarii in garantie inlocuiesc piese mai mult sau mai putin la intamplare pana rezolva problema. E pretul pe care il platesti din cauza design-ului cutiei si faptului ca ambrejele si mecatronicul functioneaza in sinergie unul cu altul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ceva timp in urma am achizitionat o Insignia B cv automata de la un dealer din Germania si aveam sa aflu ulterior ca pana la 140.000 km nu a fost schimbat uleiul in cutie(avand revizii la reprezentanta ).. Se pare ca s-a schimbat politica producatorilor de masini , sa dai cat mai multi bani pe ele si sa te tina cat mai putin daca se poate 😏. Ap ma intrebam de ce am avut probleme cu DSG ul la Passat ... care apropo inca le mai am dar nu mai sunt asa stridente .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

De câteva zile sunt posesorul unei Octavia 2 VRS FL cu DSG 6, toate bune și frumoase, ieri a început sa aibă acel "clanck" la retrogradării, în special 3>2>1, dar și la comutarea selectorului în treapta D și R, sa fie Hub-ul de ambreiaje? Sau altceva mai costisitor, fostul proprietar (un samsar) a schimbat uleiul cu febi bilstein, dar nu cred ca a respectat procedura iar eu acum câteva zile nu eram la fel de edificat ca și acum, aveți vreo părere la ce ar putea fi? :(

Modificat de edix017
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@adrian001incep sa regret alegerea facuta...

 

@edix017exact aceleasi simptome le am si eu doar ca din N->D si invers, cand comut pe langa clank am si niste socuri sa le spun asa, la retrogradare 3->2(nu mereu) parca pica in treapta a 2-a, nu stiu cum sa explic iar din 2->1 are un fel de soc pe care-l simt mai ales in pedala de frana.

Daca gasesti vreo rezolvare, te rog anunta-ma si pe mine, eu m-am saturat de cautat. 

Ambreiaje si volant am schimbat eu si n-a rezolvat decat 2 saptamani problema, dupa iar a inceput sa faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Stie cineva de unde pot cumpara un mecatronic reconditionat sau cu garantie, ceva? sau macar de la un vanzator de incredere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai pot edita ultimare postare, asa ca o sa fac o gresala:
Pot schimba cutia mea DSG6 cu orice cutie DSG6 sau trebuie acelasi cod (LQT)? Sau orice as pune trebuie codata/imperecheata cu masina? 
Daca stiam ca imi face asa probleme o faceam manuala....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce probleme ai ?; ca nu vad sa fi scris ceva inaine despre asta ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a lasat mecatronicul. I-am schimbat motorul si ma gandeam sa o fac manuala (pentru ca aveam piesele)... i-am pus volant nou si a doua zi m-a lasat mectronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te-ai saturat ? Motor schimbat, volant nou, acum mecatronic ... ce mai ai in meniu :))? Ia un mectronic din dezmebrari si daca nu e ce trebuie, la majoritate firmelor care vand asa ceva, il poti returna. Te ajuta si faptul ca e relativ usor de schimbat si nu trebuie demontata cutia de pe masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am saturat.

Daca am ghinionul sa nu functioneze, trebuie sa refac revizia la cutie și nu e tocmai ieftină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum e cam mare conicidenta sa se fi stricat asa subit de la sine, fix dupa ce ai facut o interventie majora asupra masinii. Asta evident daca mergea bine inainte si nu avea deja probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avea o eroare pe niste valve, dar nu facea nici o problema. Cutia functiona normal. Asa mi s-a parut si mie ca e o coincidenta mare, noroc ca am am facut mutarea la un prieten si am fost de fata cand s-a intamplat schimbul de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut .

In seara asta cand am plecat de la munca am sesizat un zgomot/vibratie in stationare cu piciorul pe frana si masina in D , iar in mers zgomotul dispare .

De mers merge bine , schimba bine , nu s-a schimbat nimic la mersul masinii .

Oscilez intre bucsele de la jug motor / tampon motor sau cutie : S-a mai lovit cineva de problema asta  ?

LE: Masina in cauza e un Superb 2.0 CFFB

Modificat de Nyke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/11/2021 at 1:35 PM, laurentium.ionescu said:

@adrian001incep sa regret alegerea facuta...

 

@edix017exact aceleasi simptome le am si eu doar ca din N->D si invers, cand comut pe langa clank am si niste socuri sa le spun asa, la retrogradare 3->2(nu mereu) parca pica in treapta a 2-a, nu stiu cum sa explic iar din 2->1 are un fel de soc pe care-l simt mai ales in pedala de frana.

Daca gasesti vreo rezolvare, te rog anunta-ma si pe mine, eu m-am saturat de cautat. 

Ambreiaje si volant am schimbat eu si n-a rezolvat decat 2 saptamani problema, dupa iar a inceput sa faca.

Aceeași problema o am și eu .daca aveți un răspuns, dau cate beri vreți voi 👌

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Va salut! 
Am VW Passat B6 2010 DSG 6 si am o problema la cutie care e mai greu de depistat. Cand se încinge cutia sau temperatura normala, in mers, cand pun frâna si decelereaza din D3 in D2 am o smucitura, o sacadare cu oscilare de turometru…ca si cum nu stie ce sa faca..la fel si cand accelerez imediat..in D2 un mic șoc. In sport se simte mai agresiv. La rece merge perfect. Schimbul de ulei este la termen si săptămâna trecută i-am schimbat si discurile din ambreiaj cu completare de ulei si adaptare cutie in speranța ca scap de problema. Merge mult mai bine la rece, însă la cald sau cand se încinge are aceleași simptome. Nu am nicio eroare pe tester ce tine de cutie sau mecatronic. Are si ultima versiune de soft, aveți idee ce ar putea fi?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/27/2021 at 7:27 PM, laurentium.ionescu said:

@piroiai gasit vreun raspuns? 

Nimic.

In schimb am observat daca ridic piciorul de pe frana cu 1 - 2 secunde inainte sa schimbe, aproape ca nu se mai simte nimic.

On 12/8/2021 at 11:03 AM, Tony2703 said:

Va salut! 
Am VW Passat B6 2010 DSG 6 si am o problema la cutie care e mai greu de depistat. Cand se încinge cutia sau temperatura normala, in mers, cand pun frâna si decelereaza din D3 in D2 am o smucitura, o sacadare cu oscilare de turometru…ca si cum nu stie ce sa faca..la fel si cand accelerez imediat..in D2 un mic șoc. In sport se simte mai agresiv. La rece merge perfect. Schimbul de ulei este la termen si săptămâna trecută i-am schimbat si discurile din ambreiaj cu completare de ulei si adaptare cutie in speranța ca scap de problema. Merge mult mai bine la rece, însă la cald sau cand se încinge are aceleași simptome. Nu am nicio eroare pe tester ce tine de cutie sau mecatronic. Are si ultima versiune de soft, aveți idee ce ar putea fi?

Multumesc!

Salut,

Aceeasi problema o am si eu, dar face si la cald si la rece. Cateodata,nu stiu din ce motiv, nu se mai simte asa de tare. Dar in cele mai multe cazuri da.

Daca afli ceva, sa ne scrii si noua. 

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentium.ionescu

@piroi ti-a verificat cineva tripodele? Mi-a sugerat si mie un alt user treaba asta si face sens oarecum, ma gandesc ca daca tripodele au joc, atunci cand pui frana e tensiune pe ele iar cand DSG-ul "calca ambreiajul" scapa oarecum. Eu le-am verificat pe ale mele pe elevator, au un mic, mic joc iar atunci cand invart de roata fata sau spate se aude fix clank-ul pe care il aud cand accelerez, iau piciorul si accelerez din nou. Nu sunt sigur insa ca asta ar fi problema si vreau sa gasesc un mecanic care imi spuna clar daca e sau nu asta.

Urmatoarea ipoteza este mecatronicul, posibil niste valve care au mizerie in ele dar asta e operatiunea mai scumpa si as alege sa incep cu cea mai ieftina.

@Tony2703tot mecatronicul stiu ca face asa, din auzite. Mergi la cineva sa ti-l verifice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-ai aparut erorile din poza atasata. Cutia merge perfect. Singura problema este atunci cand accelerez sa zicem pana la 80km si cutia este in treapta a 6 a si apoi franez brusc pana cutia ajunge in treapta a 2 a. In acest interval scurt cutia parca numai stie sa dea treptele inapoi. O data mi s-a intamplat sa loveasca in cutie sa am o smucitura si alta data a disparut D-ul din bord si cutia numai raspundea, se accelera in gol ca si cum ar fi in Neutru.

Problema se rezolva dupa ce repornesc motorul. A facut destul de rar aceste simptome dar sigur ceva nu este in regula. Am inteles ca ar trebui o resoftare sau adaptare a cutiei. Daca stie cineva din Craiova care se pricepe, sau alte sfaturi. Mentionez ca am schimbat uleiul in cutie de vreo 3 luni.

dsg.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!