Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Salut.

Cred ca am nevoie de niste pareri de la colegii de forum.

Am citit toate paginile anterioare dar nu am gasit ceva sa semene cu problema mea: Vw Passat B8, an 2018, cutie DSG6. La plecarea de pe loc, daca apas foarte usor pedala de acceleratie, masina pleaca de pe loc in suturi, pana cand turatia creste peste 1000, la fel si in marsarier. In mers, se simte ca si cum soseaua ar fi usor denivelata, indiferent de viteza. Cutia schimba aproape fara sa realizez, lin si fara zgomote. Am fost la una din reprezentantele VW din Bucuresti, le-am spus prblema si ca suspectez ceva probleme la DSG. M-au sunat a 2-a zi sa iau masina, ca au facut verificare-interogare defect pe tester, ca nu am probleme la cutie, insa mi-au recomandat sa alimentez  doar cu combustibil DIN EN590 si suplimentar mi-au vandut un aditiv pentru motorina.. Masina face fix la fel si dupa ce am consumat plinul de motorina cu aditivul respectiv, de aceea suspectez ceva probleme prin cutie.

A intampinat cineva simptome asemanatoare? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand eleberezi usor frana, fara sa plece de pe loc, nu creste turatia la 1000rot/min?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu accelerez nu creste turatia

Modificat de soso43
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu creste, am condus masini mai noi la care creste, o fi legat de soft sau e la mine o problema ? Erori nu am.

 

E deranjat uneori fiindca pleaca cu 800 rpm, daca drumul e usor in rampa, se simt usoare trepidatii, parca se chinuie putin. Nici volant nu mai e la prima tinerete, dar cand e motorul rece si sta turata la 1000 rpm, pleaca mai lin de pe loc.

 

Suplimentar, mai am o problema care cred ca este legata de acelasi lucru. Uneori, cand franez putin mai brusc, turatia scade chiar sub cea de relanti, ajung undeva la 700 rpm, si atunci se simt trepidatii timp de 1-2 secunde, pana isi revine turatia la valoarea normala.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca nu mai creste, este o problema.

Fara sa creasca turatia, nu pleaca lin (mai ales daca motorul este rece).

In principiu, este un senzor Hall. El monitorizeaza presiunea aplicata asupra lichidului de frana.

NU este normal ca la eliberarea usoara a franei sa nu creasca turatia.

 

PS Pana remediati problema, sfatul meu este sa folositi Auto Hold ul.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt la al 3-lea passat DSG cu autohold. Nu imi amintesc sa se fi turat vreunul fara să actionez acceleratia, asta in cazul in care autohold este activ. Fără autohold, masina se tureaza spre 1000 si pleaca de pe loc, insa plecarea este in suturi, mai ales cand masina are motorul cald.

Modificat de soso43
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu as sari la concluzii de genul asa repede. Si a mea se comporta la fel, dar sunt destul de sigur ca asa e programta sa faca. Presiunea in instalatia de franare este inregistrata corect, chiar acum vreo doua saptamani m-am jucat putin cu VCDS-ul prin modulul ABS. Oricum eu tot timpul merg cu AH-ul pornit, l-am dezactivat doar de test si confirm ca se comporta ca si la colegii de mai sus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrian001, nu, nu sar. Nici repede, nici incet. 😀

Tu ai B6, nu este valabil la tine.

Este alta gestinute pe B8, adica pentru colegul   @soso43.

Tot ce este EA288, asa trebuie sa se comporte, cu ridicarea turatiei la 1000rot/min (la orice plecare de pe loc).

Adicatelea, masini fabricate 2015 (unele si din 2014) in sus.

 

Zi frumoasa sa aveti!

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, oricum chiar si pe aceeasi generatie/an pot fi diferente pentru ca in fapt algoritmul de control al cutiei depinde strict de verisune de soft care ruleaza pe mecatronic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Sunt nou posesor Passat B8, 2.0 150cp, DSG, 260k reali. Am citit citit aproape în totalitate topic.ul dar nu am găsit nimic asemănător cu problema. Cutia schimba perfect, are toate reviziile făcute la timp, foarte rar simt acea smucitura la plecarea de pe loc în viteza 1 sau R, la retrogradare 3-2-1 schimba perfect.

In schimb atunci când sunt în viteza a 5-a  se aude un "vâjâit", sa zic asemănător cu zgomotul de la un rulment care ar trebui schimbat. Doar în viteza a 5-a se aude, apoi dacă trece în treapta următoare +/- zgomotul dispare. L.am sesizat mai mult la turații mici apoi poate din cauza creșterii turației nu se mai aude. Aveți idee ce ar putea fi? 

Și am mai sesizat de 2 ori, stand la semafor în D, un zgomot ca și cum încerca să decupleze/cupleze și nu reușea. 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian, referitor la problema ta, e posibil ca volant sa fie problema,  aceleasi simptome le-am avut si eu pe un passat b6 dsg. M-am lamurit mai bine dupa ce am trecut cu masina printr-o zona cu denivelări și masina nu se mai oprea din vibrații. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de răspuns, Soso43. 

volant sigur nu a fost schimbata, dar nu are nici un fel de bătaie/zgomot nici la rece nici la cald, doar o ușoare trepidații când opresc motorul... Dar e posibil, dacă zici ca și la tine făcea doar într.o anumita viteza acel zgomot ca de "rulment uzat" 

 

Pentru care din probleme, zgomotul într.o anumita viteza, sau acele încercări de a cupla ceva atunci când eram oprit în D la semafor? 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/9/2021 at 9:07 AM, theo said:

Faptul ca nu mai creste, este o problema.

Fara sa creasca turatia, nu pleaca lin (mai ales daca motorul este rece).

In principiu, este un senzor Hall. El monitorizeaza presiunea aplicata asupra lichidului de frana.

NU este normal ca la eliberarea usoara a franei sa nu creasca turatia.

 

PS Pana remediati problema, sfatul meu este sa folositi Auto Hold ul.

Te referi la senzorii ABS? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul Hall, situat sub pompa de frana.

El ridica turatia cand slabesti usor frana (fara sa plece masina de pe loc).

La cei ABS, deja masina este in miscare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Elisei ElyȘtiu că a trecut mult timp de la postarea ta cu problema la Mechatronik dar exact aceeași problemă am și eu acum.Cand este rece merge,când se încălzește uleiul am aceste două erori.Uleiul a fost schimbat acum 50 de km.Nu am folosit ulei original dar cu specificațiile pentru DSG.Am incercat și adaptări vcds tot ce se poate.Cand este uleiul rece schimba impecabil dupa ce trece de 40 de smucește sau intra in avarie...Ai rezolvat problema?Poate mă poți ajuta cu cu un sfat

.Mulțumesc!

 

 

Cu stimă,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, a venit timpul sa schimb uleiul la DSG care e codul pentru ulei? Și care e cel mai bun la experienta dvs. Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Passat B8 Altrack 2017 75k km 4x4, imi da in nas la viteza a 2-a, si pe manual sunt socuri si mai mari, ce e de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai ai garantie (depinde de cand e luata in 2017), dar garantia era 4 ani. La tine s-ar merita sa mergi sa ii faca o diagnoza la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu recomand ulei original. Ultima oara am băgat Febi dar nu sunt multumit de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.06.2019 at 23:53, stefz a scris:

Salut! In urma cu 2 luni, mi-a aparut aceasta eroare pe vcds la un Leon 5f fr 2014

10632 - No Communication with Gear Selector Module 
          U0103 00 [008] - -
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

astazi, s-a aprins becul check engine: "Cutie defecta" si nu mai mergea mutata in nici o pozitie si nici ledul nu mai functiona; dupa ce am luat contactul, masina a mers, dar check engine-ul, inca este aprins. A mai patit cineva ? 

Și eu pățesc același lucru. Din câte am înțeles de vină ar fi selectorul de viteze care ar trebui înlocuit. Eroarea de care zici se referă la întreruperea comunicării dintre selectorul de viteze și modulul de transmisie. Martorul se aprinde inevitabil în bord dar după două trei reporniri dispare. Din ce-am văzut aici pe forum, aceeași problema au mai avut o și alții, vezi pag 57. În concluzie, selectorul e de vină!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat B6, 2008, cod motor BKP, cutie DSG6, KCU, 200.9XX km (sigur reali)

 

Am urmatoarele problemele:

- se aude un zgomot metalic cand schimba din treapta 2 in 3 (doar la rece, la cald nu a facut niciodata)

- merge in suturi cand incerc sa plec usor de pe loc (treapta 1)

- nu am sesizat probleme la sch din trepte superioare in inferioare.

 

Sa ma pregatesc de schimb ambreiaje/ulei/filtru ? Daca da, imi puteti recomanda un service/persoana din Buc?

 

E ok 02E398029A (hub uri ambreiaj) pt cutia mea (KCU)?

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...dim prea mult timp liber am facut calibrare la cutie,dsg6 din 2012. Au apărut probleme majore după calibrare mai exact pe valva nr 2 de la cele două ambreiaje urmat si de eroarea p1820 scurt pe plus. Am făcut calibrarea in urma unui schimb de ulei si a volant,cutia mergea perfect dar... Am citit tot aici ca au mai fost colegi care au pățit exact la fel,da nu au postat si rezolvarea problemei. Am nevoie de ajutorul vostru,orice idee e bine venită mai ales de la ce-i ce su trecut prin asa ceva. O seră frumoasă colegi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 19 ore, 16MAW a scris:

Passat B6, 2008, cod motor BKP, cutie DSG6, KCU, 200.9XX km (sigur reali)

 

Am urmatoarele problemele:

- se aude un zgomot metalic cand schimba din treapta 2 in 3 (doar la rece, la cald nu a facut niciodata)

- merge in suturi cand incerc sa plec usor de pe loc (treapta 1)

- nu am sesizat probleme la sch din trepte superioare in inferioare.

 

Sa ma pregatesc de schimb ambreiaje/ulei/filtru ? Daca da, imi puteti recomanda un service/persoana din Buc?

 

E ok 02E398029A (hub uri ambreiaj) pt cutia mea (KCU)?

 

 

 

 

Salut, la intrarea în București dinspre autostrada Pitești-Bucuresti este un service, Automato...pe strada Preciziei...mie mi-au recondiționat partea hidraulică anul trecut și a fost ok... încearcă! Sper să-ți fie de folos, o zi frumoasă! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Dețin un VW PASSAT CC 2010 și întâmpin următoarele probleme:

Atunci când mut selectorul de viteze în D sau R se simte o vibrație in toată mașina. Atunci când mașina e în P sau N nu se simte absolut nimic. Pe lângă asta, am mai observat că, atunci când retrogradează din 4-3, dar mai ales din 3-2, se aude un fel de sunet metalic. 

Uleiul, filtrul și garnitura de la DSG au fost schimbate acum 5000 km. 

Nu am vreo eroare în bord și nici nu intra greu in D sau R. 

Nu am schimbat ambreiejale sau volantul (dacă ar avea vreo legătură cu vibrațiile). 

Vreo părere? 

Modificat de Cosmin.Oprea
Greșeală
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Passat b7, 2014, cfgc, dsg, 4motion, 173000km. Bate volant. Vreau sa schimb si ambreiajele. Ca si probleme: clanc din 1 in 2, trebuie turata pana pe la 1600 rpm ca sa plece, se simt toate schimbarile de treapta, ezitari la schimbare. Dupa ce schimba in treapta superioara, merge patinat putin, apoi mai coboara cam 100 - 200rpm, dupa care se simte ca a cuplat complet. Cei 177cp si 380nm nu se mai simt. Am mers de curand cu un CC de 140cp, si toata puterea era acolo. Cutia schimba impecapil. Acum, intrebare la voi: a schimbat cineva doar discurile de frictiune, fara a mai schimba hub-ul complet? Un hub nou costa acum 2000 de lei. Am gasit doar discurile de frictiune BorgWagner la 500 de lei. Capacul 160 lei, set sigurante, 70 lei. Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!