Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Salut baieti.Am skoda superb 2011 dsg 6 170 cp. Am schimbat acum un 1 an volant  marca luk ca batea la rece foarte tare acum mecanicu a zis ca sunetu metalic la oprire este din volant. Ce am observat ca se misca si masina la oprire cand se aude sunetu acela metalic.Am si acele clunchuri in treptele 2-3 -4 si invers la retrogradare si am inteles ca trebuie schimbat ambreiaju. Este normal acel sunet metalic la oprire. Multumesc anticipat pt o parere 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate da, este volant.

Cand l ai schimbat, ai pus din acela ieftin, gen sub doua mii de lei?

Totusi, verifica si tamponul de sub cutia de viteze.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, theo said:

Da a fost 1700 1800 parca. Ceea originala batea la rece si nu facea asa la oprire asta nu bate la rece dar scoate suntele astea la oprire. Acum cum este mai practic data jos si pusa alta mai scumpa sau originala. Pt ca in plan era sa imi schimb hubu de ambreiaje. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu ai incotro.

Cauta unul bun, nu neaparat OE, numai ca tebuie sa stii de unde sa l cumperi.

Mergi la mecanic eventual, si sa ti asigure el piesa si garantia ei.

Sunt cam trei game de pret, alege l pe cel mediu sau OE(daca ti permiti cheltuiala).

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar e o chestie ciudata este cand opresc masina si isi face regenerare pt ca turatia sta la 1000 si merg ventilatoarele, se opreste perfect fara zgomote si trepidatii.Merita incercat si un upadate de soft la cutie binenteles daca exista la reprezentanta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face si a mea la oprire, uneori nu se aude alteori da, dar eu nu o sa schimb volantul pana nu incepe sa se "bata" la relanti.

Nu e normal zgomotul, la un B8  aproape nou s-a schimat volant pe garantie din acelasi motiv.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand e cald afara parca e mai bine.Si cand merg o perioadata in sport parca nu e asa brutala la oprire si cu zgomote. 

Acum ce sa mai zici parca e un pic greu iara 2000 si ceva plus manopera 700 asa a fost la primu volant. Plus hubu de ambreiaje pe original care urma sa il schimb 2800 plus ulei plus manopera 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si firma luk fac 3-4 modele cu diferente de pret ca numai stii ce sa cumperi. Lasa-mi optiunde original si luk sau sachs sau ce mai fii, ca la cutie nu umbli asa usor toata ziua, trebuie data jos mai prinzi si mecanicu ca are o zii proasta cine stie ce urmari vor ramane. La skoda mea 170 cp dsg 6  parca numai luk pot pune si atat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Detin un golf 6, dsg2.Am inceput sa aud un zgomot metalic la accelerare in treapta a 2 .La fel si la decelerare. Din treapta 3 spre 2 .Iar acul de turatie cand intra in a 2 a, urca putin  apoi coboara si dupa se misca normal ...Aveti idee ce ar putea fi ? Mentionez ca mecatronicul a fost schimbat acum 45k km.Masina prezinta 191k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

Salut.Se apropie schimbul de ulei la dsg și mi-a mai rămas 1L de la ultimua revizie.Se mai poate folosi?

Mulțumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bidonul de ulei sigilat? poti sa il folosesti fara probleme, parca exista si un termen de garantie pe bidon?

Nu uita ca trebuie agitat bine bidonul inainte de utilizare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/12/2021 at 8:06 PM, Alin Dragan said:

Salutare! Intampin urmatoarele probleme la un Passat cc, 2009, CBAB cu DSG. Am patit de vreo 2 ori sa moara motorul la plecarea de pe loc, plus acel "clunk" la retrogradarea din 3 in 2, in special. A mai intampinat cineva aceste probleme, sau stie care ar putea fi cauza? Multumesc

In urma scanarii cu VCDS nu rezulta nicio eroare

Nimeni, nicio parere?! Din ce m-am mai documentat pe forumuri, multi banuiesc volant pentru acel clunk la retrogradare.

In schimb, ca mi-a murit motorul de 2 ori la plecarea de pe loc, si faptul ca mi se pare putin "rigida" plecarea de pe loc la rece, nu am gasit nicio explicatie. Am mers la un service "specializat pe DSG", si de acolo mi s-a spus ca ei banuie ambreiajele, dar nu pot garanta 100% ca aceasta este problema pana nu demonteaza cutia. Pentru zgomotul  la retrogradare parerea lor a fost ca sunt furcile din cutie, si de asemenea nu garanteaza ca orice i-ar face ei cutiei, acest zgomot va disparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti cheltui banii aiurea.

Problema cu furcile au cele cu ambreiaj uscat.

Vezi ce probleme/daca ai pe engine, vacuum, etc si lasa masina in pace.

Verific o strict pe dsg si vezi ce presiune are pompa si ambreiajele daca/mai sunt sau nu in tolerante.

Postati si cati km reali are masina, numai asa va poate ajuta/sfatui cineva....

Daca volant bate sau scoate zgomote, batai la rece, zgomote permanente....

 

PS Nu o lua la verificat babeste si prin service uri care habar nu au ce inseamna dsg.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Referitor la zgomotu de volant in cutie la oprire cred ca 70% 80% am rezolvat tot a mai ramas un mic soc si zgomot dar e mult mai bine. Am curatat clapeta care opreste aeru sa intre in admisie chiar daca pe testar nu aparea eroare si lucra in parametrii 

IMG_20210401_141947.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alin Dragan eu mi-am postat experiența cu clank-ul din 3 in 2 pe forum. Șanse foarte mari sa fie din ambreiaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am auzit vreun clank la retrogradare, in schimb am un zgomot care se manifesta atunci cand ridic si apas acceleratia mai repede, in special in treptele inferioare, 2-3.

 

Se aude un click mai degraba, ca si cum o componenta metalica ar avea "joc". Parca nici tranzitia intre decelerare si accelerare nu se face asa lin cum ar trebui .. tot din acelasi motiv.

 

Ati mai intalnit ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02/04/2021 at 9:47 AM, mondeo30 said:

@Alin Dragan eu mi-am postat experiența cu clank-ul din 3 in 2 pe forum. Șanse foarte mari sa fie din ambreiaje.

@mondeo30 alte simptome ai mai avut? Poate e aberant ce spun, dar discuri de ambreiaj duse, nu ar trebui sa si patineze?! Sau nu e acelasi lucru ca la cutia manuala? Multumesc de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, dar aia se intampla in ultima instanta. Din ce am vazut si citit, primele simptome sunt faptul ca schimbarea intre trepte nu se mai face asa lin si uneori clank-ul la retrogradare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, cu acel clunk, mai mergi mult si bine.

Tolerantele sunt deja mai mari decat stie softul sa autoregleze (tolerantele) ambreiajele.

Este problema mecanica, repet, mai merge mult si bine.

In aceasta faza, o readaptare (cu procedura), poate sa i fie benefica.

In majoritatea cazurilor, da.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alin Dragan uite pozele ce vechiul ambreiaj https://photos.app.goo.gl/8scVoF4t9F5xSXzT7

 

Pare să fie ce zice @theo. Poți merge mult și bine

La mine făcea clank din 3 in 2 și începea să facă în 5 in 4. In plus bătea volant dimineața la rece. 

Inca am mașina și schimbă impecabil. Acum are ~280k km.  Urmează să o vând într-o lună/doua.  Detalii in privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu vreu sa schimb ambreiajele pt acel clunk dupa ce am citit aici cele 182 de pagini. Am mers la cineva aici in brasov si tot de furci zice ca ar fi, a zis daca o fac sa o fac pe barba mea idea este ca mia zis 1600 de lei  ambreiajele . Am fost  la 2 magazine unde mi-au zis 2350unu 2400 altu pe original. La 1600 mi se par ieftine sau e pretu corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai doar acel clank ca si simptom ? La mine, cand acclerez usor si schimba din treapta 1 in treapta 2 se simte un mic soc, dar daca apas hotarat schimba mult mai bine. Am si acel clank la retrogradare din treapta 3 in treapa 2, dar cateodata il aud mai tare, cateodata nu il aud deloc. O sa schimb si eu ambreiajele cat de curand pentru ca mai nou mi-a aparut si o eroare pe cutie: 

 

19221 - Clutch P2789 - 001 - Adaptive Learning at Limit - Intermittent

 

Masina are 260 000 km si sigur ambreijele sunt cele originale. In afara de aceste schimbari de treapta ceva mai "dure" nu observ alte probleme. Aaa ... ar mai fi ceva, o vibratie care se simte la ralanti in volan/scuan cand cutia e rece si e in Drive. 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minutes ago, adrian001 said:

Ai doar acel clank ca si simptom ? La mine, cand acclerez usor si schimba din treapta 1 in treapta 2 se simte un mic soc, dar daca apas hotarat schimba mult mai bine.

Uneori, simt si eu acel mic soc cand este motorul rece si plec foarte incet de pe loc. Idem si cu acel clunck la retrogradare (apare doar cand masina este rece si o las pe ea sa retrogradeze incet. Daca franez mai ferm, acest clunk tinde sa dispara. Dupa ce s-a incalzit este aproape insesizabil)

Problema care "ma ingrijoreaza" mai tare si nu i-am gasit inca explicatie ar fi ca mi s-a intamplat de 2-3 ori sa moara motorul la plecarea de pe loc (motorul rece). Ca senzatie e ca si cum ai avea manuala si ai ridica brusc piciorul de pe pedala de ambreiaj.

56 minutes ago, ghinescu09 said:

La 1600 mi se par ieftine sau e pretu corect?

Din cate am mai citit, si ce sfaturi am mai primit, ideal ar fi sa-ti iei pe original. Sunt service-uri care refuza sa monteze altceva in afara de original, tocmai pentru ca cele after market au durata de viata scazuta. (sau cel putin asa spun ei)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina de 2 ani jumate si am facut cam 50 000 km in timpul asta. Nu mi s-a oprit nici o data motorul si chiar as zice ca merge fix la fel ca si cand am luat-o. Am schimbat acum 20000 de km volantul, dar in afara de un zgomot gen bataia la rece nu s-a schimbat nimic.

 

Pe partea de mentenanta, s-a schimbat uleiul+filtru la fiecare 60 000 km pana acum, are toate reviziile facute la reprezentanta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adriann si eu am un clank cand tre sa tin masina la viteza mica si turatie mica si pactic calc acceleratia iau rapid piciorul de pe acceleratie. Am acest clank de vreo 60-70 mii km. Pana acum nu am gasit nimic concret ce poate fi. Parca acum e putin mai accentuat si aud mai des ca inainte.

Adaptare ambreiaje nu am incercat. Masina are 290 mii km si cred ca are tot original inca pe ea. Am luat-o cu 200 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!