Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

eu știu așa :dacă deschizi centura de siguranță se activează automat frâna de mână și apoi o treci în P. nu știu dacă o fi la fel și la alte "automate", dar vw a gândit o foarte bine așa! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai autohold activ, in momentul in care desfaci centura de siguranta sau deschizi usa, sau opresti motorul se cupleaza singura frana de mana. Colegul a intrebat daca o lasa fara frana de mana trasa, si din pacate se cam deterioreaza blocatorul. Mai bine folosesti frana de mana ca e mai ieftin sa repari un motoras decat sa dai jos cutia. Asta e pur parerea mea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW PASSAT ALLTRACK din 2017 ( model 2018 )

46500km la bord

masina luata SH din Germania

masina a venit pe roti pana in romania ( fara nicio pb )

masina merge foarte ok, si nu prezinta vre-un simptom de problema la cutie ( schimba foarte lin si frumos atat in D/S/M )

 

problema e ca la un scan cu OBD11, a avut mai multe erori, cele mai "grave" fiind pe cutie. Dupa ce s-au sters, cele pe cutie reapar, in exact aceeasi forma:

 

02 Transmission

    System description: DQ250-6A MQB
    Software number: 0D9300015 
    Software version: 5201
    Hardware number: 02E927770AS
    Hardware version: H54
    Serial number: TFK01707180870
    ODX name: EV_TCMDQ250021
    ODX version: 001001
    Long coding: 0014

    Trouble codes:
        P072C00 - Stuck in Gear 1
            Intermittent
        P072D00 - Stuck in Gear 2
            Intermittent
        P072E00 - Stuck in Gear 3
            Intermittent
        P072F00 - Stuck in Gear 4
            Intermittent
        P073A00 - Stuck in Gear 5
            Intermittent
        P072B00 - Stuck in Reverse
            Intermittent
        P174A00 - Valve 3 in partial transmission 1 Electrical error
            Intermittent
        P174E00 - Valve 3 in partial transmission 2 Electrical error
            Intermittent
        P179D00 - Cooling oil valve Electrical error
            Intermittent
        P173400 - Starter release from the selector lever sensor system
            Intermittent

De mentionat este faptul ca masina a stat cred, nemiscata, cam 6luni, urmarind data raportului DEKRA, si pana la data achizitiei... ( dupa km din raport/bord )

Maine masina e programata la o revizie generala, motor, ulei+filtru DSG, si uleiurile aferente, cutie transfer, diferentiale, haldex, etc.

Credeti ca dupa o revizie si un reset/readaptare a cutiei sa poata disparea erorile?

A mai fost la un moment dat un coleg cu eroarea P179D, pe un Golf7 parca, dar nu am gasit un raspuns daca a rezolvat sau nu, si cum :)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

“Defectiunea” e la interfata folosita

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 08.09.2020 at 8:17, Adriannnnn a scris:

Salut,

Aveai si o mica smucitura la plecarea de pe loc, daca imediat luai piciorul de pe acceleratie, cat inca era in D1 ?

Mie asa imi face uneori si banuiesc suportul anti-balans, dar nu am remarcat si socuri la retrogradare, poate sunt dar nu cat sa ma fi deranjat sa le observ.

Da. Insa mai apare si acum mai rar si cu intensitate redusa. Eu cred ca mai trebuie sa imi schimb si suportul de sub baterie ca sa fie totul perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

A incercat cineva sa schimbe uleiul din Cutia DSG ,cu altul decat OEM? 

Intreb fiindca in cartea mea de service , am vazut ca proprietarul din Germania a utilizat Liqui Moly 8100 ca ulei de transmisie .  Asta se intamplase la 125k km

O parere ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da   ,eu folosesc   , este ok dupa 15.000 Km de la schimb  , nu am simtit diferente semnificative la schimb .

In afara multi folosesc  Liqui Moly 8100 sau Motul  ... desi la noi multi recomanda sa mergi pe original . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Motul de de20000km,este foarte bun,nu am simtit nici o diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am pus tot Liqui Moly si de vreo 15.000km nu am nicio treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu i-am pus la ultimul schimb Pentosin FFL-2,care cica e acelasi ca originalul,dar mai ieftin.Parca 60 lei am dat pe un litru.Merge perfect cutia,n-am ce sa-i reprosez!

Modificat de Dan Cristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt la al doilea schimb de ulei cu Liqui Moly 8100 dupa 50.000km si 3 ani de la primul schimb. Am zis sa il schimb ceva mai devreme preventiv. Uleiul arata chiar bine, nu avea culoare diferita fata de cel nou, iar cutia merge la fel ca atunci cand am cumparat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o intrebare Sharan cu dsg 6 196mii km..cand stau la semafor in D/S imi vibreaza volanul(nu foarte tare) . Care ar putea fi problema? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, probleme la dsg ul meu.

Cand plec de pe loc, imi da in nas, pleaca in suturi, cand schimb in ture joase cu acceleratia la maxim ma smuceste, in ture mari merge perfect. 
un pont? 
multumesc!

Modificat de CobraArt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua dragi colegi, este vreun coleg din Iasi (sau o recomandare de mecanic bun pe DSG) care sa ma ajute sa refac nivelul de ulei la cutie? Am schimbat saptamana trecuta uleiul la cutie, doar ca mecanicul care a facut operatiunea a respectat procedura pana la momentul in care a facut nivelul, mai exact motorul fiind cald inainte de inceperea operatiunii, dupa ce a pus uleiul nou si a conectat testerul, temperatura uleiului era la aprox 58 de grade, si cu toate astea el a facut nivelul. Pentru linistea mea doresc sa  cumpar 1l de ulei ( OEM pentru ca asa am pus si initial) si sa refac nivelul. Daca aveti vreo recomandare va raman recunoacator. O zi buna! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei ceva profi ia legatura cu eescalade e in bacau.

nu e asa departe de tine.

eu ma voi duce la el si sunt din buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dupa un schimb de ulei facut cum scrie in manual m-am ales cu socuri la schimbarea din 3 in 2 si la plecarea de pe loc...in rampa nici nu mai are rost sa vb ca ma zdruncina de imi.sar capacele..si inainte de revizie cutia functiona perfect...nu stiu ce s-a putut intampla.. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de asta mie si mie cand voi schimba cam in 10000.

cred ca trebuie o adaptare a cutiei dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Astazi am fost la service sa fac revizia la dsg -ul meu. Ulei mi-au pus Wolf ecotech dsg fluid. In fine,!trec cu vederea marca, dar ma frapat schimbul in sine. A bagat 7 litri si gata. Am intrebat daca nu face nivelul cu testeru samd. A zis ca nu ei stiu cat intra si nu nevoie. Si asa a ramas. 
    Sa o las asa sau sa ii fac eu nivelul asa cum sa scris si pe aici?

PS:serviceulbe singurul din zona galati care reparabcutii dsg si nu numai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal @Teo23! La Galati stiam ca este un service al unui mecanic "Blondu".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/9/2020 at 7:36 AM, daniel8811 said:

Buna ziua dragi colegi, este vreun coleg din Iasi (sau o recomandare de mecanic bun pe DSG) care sa ma ajute sa refac nivelul de ulei la cutie? Am schimbat saptamana trecuta uleiul la cutie, doar ca mecanicul care a facut operatiunea a respectat procedura pana la momentul in care a facut nivelul, mai exact motorul fiind cald inainte de inceperea operatiunii, dupa ce a pus uleiul nou si a conectat testerul, temperatura uleiului era la aprox 58 de grade, si cu toate astea el a facut nivelul. Pentru linistea mea doresc sa  cumpar 1l de ulei ( OEM pentru ca asa am pus si initial) si sa refac nivelul. Daca aveti vreo recomandare va raman recunoacator. O zi buna! 

Abia ce au pus uleiul in cutie si deja avea 58 de grade ? Esti sigur ca era temperatura la uleiul din cutie ?

 

Trebuie sa il schimb si eu la cutia mea.Deci pasi de urmat sunt urmatorii (va rog sa ma corectati daca gresesc?

1.Desfac capacul filtrului si scot filtru,curat tot pe acolo,montez oring nou(lubrefiez) la capac si pun filtrul nou,montez capacul filtrului la loc.

2.Desfac dopul si surubul de nivel si scurg tot uleiul.

3.Pun surubul de nivel la loc si cu adaptorul special cu furtun  bag 6 litri.

4.Pornesc motorul(las acolo adaptorul cu tot cu bidon care sa stea cat mai sus),si plimb maneta cate 3 sec in fiecare pozitie pana ajunge uleiul la 35-40 de grade.

5.Las bidonul mai jos cu adaptorul montat ca sa se scurga surplusul,pot vedea ca furtunul e transparent .

6.In momentul cand nu mai curge asa mult(temperatura uleiului sa fie 35-40 de grade) pun dopul cu oring nou la loc.

Multumesc

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo am fost...

acum o oră, FlorinNistor a scris:

Sal @Teo23! La Galati stiam ca este un service al unui mecanic "Blondu".

Acolo am fost...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, andrusel said:

Abia ce au pus uleiul in cutie si deja avea 58 de grade ? Esti sigur ca era temperatura la uleiul din cutie ?

 

Trebuie sa il schimb si eu la cutia mea.Deci pasi de urmat sunt urmatorii (va rog sa ma corectati daca gresesc?

1.Desfac capacul filtrului si scot filtru,curat tot pe acolo,montez oring nou(lubrefiez) la capac si pun filtrul nou,montez capacul filtrului la loc.

2.Desfac dopul si surubul de nivel si scurg tot uleiul.

3.Pun surubul de nivel la loc si cu adaptorul special cu furtun  bag 6 litri.

4.Pornesc motorul(las acolo adaptorul cu tot cu bidon care sa stea cat mai sus),si plimb maneta cate 3 sec in fiecare pozitie pana ajunge uleiul la 35-40 de grade.

5.Las bidonul mai jos cu adaptorul montat ca sa se scurga surplusul,pot vedea ca furtunul e transparent .

6.In momentul cand nu mai curge asa mult(temperatura uleiului sa fie 35-40 de grade) pun dopul cu oring nou la loc.

Multumesc

Salut, eu am fost la service din nou ieri si i am rugat sa refaca nivelul de ulei... Au completat cu 0,5L ulei, au pus testerul, au asteptat sa ajunga temp la 35 de grade ( eu eram cu procedura in fata) au dat drumul la primul buson, a curs cam 900ml de ulei ( aveam ulei mai mult in cutie) au pus busonul, au mai asteptat un pic pana temp ulei a ajuns la 41 de grade ai au mai deafacut odata busonul dar nu a mai curs decat vreo cativa mililitri. S-a pus busonul, scutul si asta a fost. 

Andrusel la pct 5 din ce ai scria tu, nu se sta cu sticla ridicata, dupa ce s au bagat cei 6 litri, se scoate repede acel adaptor si se pune primul buson ( in cutie mai este un buson de plastic care se da jos cand se scoate uleiul vechi, care are si rol de nivel, acesta se pune inapoi dupa ce s-a scurs vechiul ulei, iar apoi se baga uleiul nou), se porneste masina, se trece cate 10 sec prin toate treptele PRNDS apoi se lasa in P, testetul fiind pe masina, se asteapta pana temp ulei cutie ajunge la 35 de grade, se merge sub masina si se desface busonul. Se asteapta sa curga ulei pana incepe sa picure. Asta e tot! 

Acum pot sa invat mecanicii procedura??, la cat am citit pe forumuri. 

 

18 hours ago, Teo23 said:

Salut. Astazi am fost la service sa fac revizia la dsg -ul meu. Ulei mi-au pus Wolf ecotech dsg fluid. In fine,!trec cu vederea marca, dar ma frapat schimbul in sine. A bagat 7 litri si gata. Am intrebat daca nu face nivelul cu testeru samd. A zis ca nu ei stiu cat intra si nu nevoie. Si asa a ramas. 
    Sa o las asa sau sa ii fac eu nivelul asa cum sa scris si pe aici?

PS:serviceulbe singurul din zona galati care reparabcutii dsg si nu numai.

Mergi neaparat si vb cu ei cu procedura in fata, clar tu ai mult mai mult ulei In cutie, trebuie sa iti faca nivelul cu tester pe masina, temp ulei cutie intre 35 si 45 de grade. Eu cred ca isi bat joc de noi, nu inteleg de ce nu respecta pasii si fac dupa ureche. La serviceul la care am mers eu baietii stiau f bine procedura, cu toate astea puteau sa zica, "vino cu masina rece" sau "o lasam pana se raceste complet", ei au schimbat uleiul repede desi masina era incalzita bine, si normal ca atunci cand au bagat uleiul nou, cutia era calda, motorul cald, si imediat a ajuns temp la 58 de grade, erau cu testerul pe masina, stiau unde sa se uite.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ii fac singur nivelul.(am vcds si stiu procedura). Intradevar in cutie incap 7,2 litri dar la o revizie nu curge tot. Pacat ca nu isi fac treaba asa cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori nici 5 litri nu ies si nu intra... sint multe site-uri care vand kituri de schimb ulei DSG cu 5 litri.

Maxim 6 litri ca sa fie toata lumea impacata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • radu samson
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!