Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Soft nou?? Pt ce? Si ce verificare sa iti faca inaintea schimbului de ulei si filtru? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai doar ei stiu, sa incaseze bani probabil!! Un alt soft mai nou fata de cel de fabrica, daca se face adaptare la cutie dupa schimbul de ulei! Am cerut detalii de la colegi care au facut!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca citesti un pic in urma afli ca nu trebuie facuta nici o adaptare (si oricum nu ajuta daca o faci), intrebarea mea continua intrebarile colegului de mai sus, credeam ca e evident.

ce fost, ce adaptare, ce verificare... nu e cazul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog o parere de la cineva mai experimentat in schimb ulei DSG6 - ambreiaje  umede

Am schimbat conform procedura si Km parcursi  ulei  la 4 masini  la 3 din ele uleiul uzat avea o culoare rosiatica spre gri  usor transparent dar la una din ele culoare a fost mult mai inchisa spre gri si mai mai deloc rosiatica  , inclusiv la facerea nivelului uleiul scos tot destul de inchis la culoare era .

Intrebarea ar fi de ce sau ce  nu ar putea fi in neregula in acea cutie   ?  , 

Masina in cauza  este un Golf 7 - 2.0TDI -2014  ~ 250.000 Km  si cu intervalul de schimb conform carte service sarit putin spre 70.000 Km  ... dupa schimb masina se comporta la fel ca inainte   adica bine  , masina nu are nici o interventie mecanica pe cutie . 

(masina facuse ~30.000 Km din astia in tara in ~ 2 ani  70% in exterior )

Foto mai jos     

Image1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa schimb cutia mea care este de pe un motor de 170 cai cu una de 140

cai? risc ceva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai ieftină ai? :icon_cheesygrin:

DQ250 vs DQ200

Modificat de Dan.MDLL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blaser, uzura ambreiajelor (sunt mai patinate la acei km.).

juii, nu, nu risti nimic.

Dan.MDLL, si 140cp si 170cp, au DQ250.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blaser si la mine la fel este. Uleiul scos cand s-a facut nivelul era aproape la fel cu cel vechi.( masina avea 198 mii reali). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum aflu ce tip de cutie am la golf 5 break din 2007 ?! Motor 2.0 140 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tip DQ250, pentru codul ei specific trebuie decodat VIN-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

 

Sunt posesorul unui VW Eos 2.0 TDI 140 hp, cod motor BMM, 1580.000 KM.

 

Am o problema cu cutia de viteze DSG care nu se mai poate repara si va trebui sa o inocuiesc. (din cauza unui zgomot urat din cutie si ca sa o repar am inteles costuri 1500-2000 euro).

 

Problema este ca nu stiu ce alt cod se potriveste, cutia are codul JPJ, poate cineva sa ma ajute cu coduri care se mai potrivesc ?

 

Si as vrea sa va intreb: pe masina mea potriveste si alt cod de cutie sau doar JPJ, in idea sa mearga perfect functional.

 

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Te rog,detaliaza putin ce zgomote are cutia ta dsg,sunt curios ce s-a intamplat cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai merge, 1-a si a2-a face un sunet ca si cum s-ar invarti ceva si ar lovi asfalt/suprafata tare....si in momentul in care schimba a3-a ar zgomotul devine ft ft alert si urat.....toc toc toc toc. 
 

A urcat-o mecanicul pe elevator si la fel se auzea, si tot s-a uitat si a constatat ca zgomotul ar fi din cutie. 
 

Aveam eroarea pe cutie mecatronicul, si dupa ce resetez toti martorii dupa ce merge  si schimba reapare martorul “check engine” (acesta a fost aprins si inainte). 
 

Tocmai de aceea, constatand ca s-a dus cutia, am decis sa o schimb, dar m-ar interesa ce coduri de cutie mi s-ar potrivi sau macar daca iau alt cod se cutie, cum o pot adapta. 
 

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta cutie DQ250..ai aceeasi motorizare ca si mine si acelasi cod motor. 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Întâmpină o problemă cu selectorul,si anume:cand mut din P in R nu vrea să intre în viteza,in D ,N,S,Manual merge perfect.Daca insist intra si in R,si trebui să împing serios sa o bag in P.Nu face mereu dar parca din ce in ce mai des.Erori nu exista.Aveti idee ce poate fi?

 

Modificat de Mariob6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Cauta cutie DQ250..ai aceeasi motorizare ca si mine si acelasi cod motor. 
 

Silviu 1988 ma poti ajuta care anume dintre codurile de pe cutie potriveste pe masina mea ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si as mai avea o intrebare :

- daca iau cutie de viteze de pe alta masina cu acelasi cod motor ca a mea ( BMM ) se va potrivi? Indiferent daca e alt cod pe cutie fata de ce am eu (JPJ) ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mai întâmpinat cineva eroarea asta la cutia DSG 6+1 la un VW CC din 2013 2.0TDI?

 

17252-transmission fluid pressure low- upper limit exceeded 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua, 

 

Dețin un VW Passat B6 2008, CBBB cutie DSG. Acum ceva timp am inceput sa am probleme cu cutia in sensul ca la scoaterea din Drive pe Neutru smucea si dadea 3 socuri mecanice. La scurt timp dupa a aparut si codul de eroare P2711. 

Neavând la acel moment timpul și răbdarea necesară să repar acea cutie, am cumparat o cutie DSG second hand din dezmembrări cu garantie si posibilitate de retur, cod LQT același ca pe cea precedentă si am montat-o pe mașina făcând și schimbul de ulei, filtru. După montaj nu au apărut erori in bord sau pe tester dar la plecare de pe loc cutia smuceste (asemănător cu o cutie manuală la care dai mult prea repede drumul la ambreiaj) chiar oprind motorul câteodată. In timpul mersului cutia schimba bine fara zgomote sau alte probleme. S-a incercat adaptare cu VCDS si Odis, ulterior chiar clonarea cutiei vechi, aceasta find fara rezultat datorita faptului ca procesorul de pe cutia achizitionata este mai vechi decat cel de pe cutia defecta. 

Între timp am verificat cutia defecta - ambreiajele sunt intr-o stare foarte buna, am desfăcut mecatronicul de pe cutia veche. Solenoizii nu prezinta nici un defect, toti indica valori normale ale rezistenței, probabil problema vine din placa de circuite pe care nimeni nu vrea sa o repare. 
Momentan am doua cutii dsg insa niciuna potrivita. 

Nu mai am idei sau solutii pentru ce as putea face. Am masina blocata de mai bine de o luna.. Am discutat cu cei de la dezmembrari de unde am achizitionat cutia si mi-au oferit solutia sa imi inlocuiasca cutia cu una de generatie mai noua care sa se potriveasca din punct de vedere al versiunii procesorului dar nu au cutia pe stoc si nu se stie cand o vor primi. 

Daca aveti idei sau sfaturi ar fi de mare folos. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu aceleasi simptome, socuri cand mut din D in N, (din R in N nu smuceste) si aceeasi eroare P2711. Simptomele s-au accentuat dupa inlocuirea uleiului la cutie (LQV 02E), am revenit la service(reprezentanta), refacut nivel, adaptari.....dar nici o schimbare in bine. Concluzia, probleme cu mecatronicul, bla, bla, bla, uzura, solutie propusa inlocuirea cutiei. Am consultat si alt service unde diagnosticul a fost ambreiajul. Intrucat zgomotele apar doar la mutarea din D in N, ar fi cu probleme un ambreiaj, cel cu 1a, 3a si 5a, cel cu 2,4,6 si R ar fi mai bun, solutia in acest caz a fost recomandarea de inlocuire a ambreiajelor. In afara de acele socuri, care nu apar la fiecare scoatere din Drive in Neutru, cutia schimba bine crescator, descrescator, manual, sport, drept pentru care nu am mai schimbat nimic, deoarece nu iti garanteaza nimeni ca vei scapa de probleme iar la reprezentanta, cutie+volant+man costau peste 5.ooo EU. Ideal ar fi, cat inca te poti deplasa cu masina, sa gasesti un centru de dezmembrari unde sa ai posibilitatea sa montezi contracost cutia pe masina, sau un centru care colaboreaza cu un service si sa platesti dupa ce masina este ok, alfel...cheltui bani si umpli garajul de cutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, sebipogacean said:

 

Daca aveti idei sau sfaturi ar fi de mare folos. Multumesc!

Salut. Cauta pe cineva priceput si fa o Setare de Baza a cutiei proasdpat montata.

s-ar putea sa rezolvi asa. Nu te du la oricine ca e o o procedura complicata , e nevoie de cca 1-2ore.

spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!