Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Salut, 

Am un golf 6 2.0 tdi 2009 cu dsg 6 si imi tremura la plecarea de pe loc daca nu accelerez rapid. Sa fie din ambreiaje sau mecatronic? Am 130000km. De asemenea se mai aude din cand in cand un zgomot metalic la retrogradarea din 3-2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou baieti,

 

Mi ar fi de.mare ajutor daca ma puteti ajuta /sfatui de unde sa.comand un mecatronic nou ....cod 

02E927770AL.

 

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere
6 minutes ago, Minel82 said:

Va salut din nou baieti,

 

Mi ar fi de.mare ajutor daca ma puteti ajuta /sfatui de unde sa.comand un mecatronic nou ....cod 

02E927770AL.

 

Va multumesc

Pai cel mai bine de la dealerul din Cluj ca e cel mai aproape si nu asa cu codul ala, mergi cu talonul/seria de sasiu ca poate sa schimbat sigur codul :)

Sau poti comanda la mine dar cum il montezi ca trebuie codat on-line !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am discutat treaba cu comandatul de la reprezentanta Skoda ( dupa serie sasiu , etc )  , .. nu imi pot da termen de livrare ( cand o fi , o fi  ) ...nu imi ofera garantie , chiar daca ii service autorizat ... ( se pare ca trebuie doar la ei sau la unul agreat Skoda ) .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca poti gasi revizuit, cu garantie un an.

Cu mechatronicul tau la schimb.

Pretul este undeva la 2.000 lei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minut în urmă, theo a scris:

Vezi ca poti gasi revizuit, cu garantie un an.

Cu mechatronicul tau la schimb.

Pretul este undeva la 2.000 lei.

 

Ce ma enervează...și dacă te duci la ei îți spun ca nu se repara...altul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oficial nu se cere mecatronicul vechi la schimb.

@Minel82, cred ca deja este mai ieftin sa faci un drum la Florin la Bucuresti, poate ti-l repara si pe cel vechi.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''Pai nu de oficial vorbeam''.

Da, te complici prea tare.

Sunt banii tai, faci cum crezi.

Insa variante, sunt...

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Teo,

vreau si eu cateva bucati la 2000 de ron cu garantie 1 an. De unde iau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Arad.

500 euro.

Garantie un an.

Cer mechatronicul vechi la schimb.

Am reprodus din anuntul postat.

Pretul nu l am scos eu din burta...

Acuma, fiecare se descurca cum poate.

Pretul este ok  si pentru faptul ca ti cer piesa la schimb.

Valvele pot fi inlocuite si punctual, nu toate.

Oricum, nu cad decat vreo doua, trei, uzual...

Personal, nu as cumpara unul nou.

L as repara pe cel existent.

Omul fiind din tara, distanta mai mica intre locatii...

Fiecare face cum crede si bineanteles, isi asuma deciziile.

Adevarat, preturile cand intervii in asa ceva, nu sunt batute in cuie.

Costurile totale implica oricum o suma mult mai mare, pot ajunge spre 4.000 lei.

Ulei, adaptari, manopera montaj.

Banuiesc ca fiecare stie acest lucru...

Interventie ieftina pe DSG, nu exista.

 

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.  La schimb de volant trebuie  adaptate ambreiajele? Passat 2009, E5, 2.0 tdi 170 ps, cod cbbb, dsg. Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

A pus cineva alt cod de cutie decat cel cu care a venit masina din fabrica?

Eu am cod cutie MFL si nu prea gasesc acest cod in dezmembrari.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge fără probleme doar ca trebuie sa vezi pe codul tău de motor ce cutii s-au pus și sa pui una din alea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul meu de motor este CBAB, unde pot vedea ce cutii s-au pus pe acest motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce masina, ce an?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin Passat B6 2010, 2.0TDI, motor CBAB

Modificat de mariusiuliann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ideea ca ai Passat CC, cutiile care s-au montat pe 2.0TDI-103KW in anii 2009-2010 sunt:

- KMX, KQC, MSV, MFL, NJK, NLP

De fapt ce este stricat la cutia ta?

Mai bine apelezi la un service care se ocupa cu asa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un Passat B6 dar banuiesc ca sunt aceleasi cutii ca la CC din moment ce motorul este tot CBAB.

Problema la cutia mea este ca dupa ce se incalzeste masina numai trece de treapta a 3-a, in rest schimba perfect. Cand incearca sa o schimbe pe a 4-a intra in avarie.

Am fost la Florin, trebuie schimbat mecatronicul dar este exagerat de scump si cred ca o sa iau o cutie SH.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am precizat pentru CC pentru ca pe Passat normal n-am gasit in tabelul de echipare referinte la cutia MFL, desi ELSA stie ca s-a montat asa ceva.

MFL mi-a aparut in tabelul de echipari doar la CC, de aceea am specificat ca ma refer la acest model.

 

Este bine ca ai apelat la un service care se ocupa cu asa ceva, mai departe problema economica ramane s-o evaluezi tu.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Update final la  problema mea .

Masina functioneaza perfect ( montat mecatronic nou , cod identic ).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând, un an nou fericit și plin de împliniri.

Vin și eu cu o problemă dacă îi pot spune așa,smucituri la rece când schimbă 1-2-3,la trepte mari nu se simte,nu știu dacă îi pot spune smucitura,se simte ca și o frână de motor,la cald se mai simte,dar e insesizabil, la fel face și pe semi, uleiul a fost schimbat în cutie cu unul original+filtru de 4k de km(nu s-a făcut după adaptare cu VCDS)(mă gândesc acum sa ii fac),mașina în cauză este un Passat CC an 2009, 248k de km,nu se simte cand schimb din P in R sau N in D ,am pus diagnoza pe mașină, absolut nici o eroare pe cutie.

Bonus,se simte ca și cum mereu merg pe denivelari(ma gandesc la planetară)

Mulțumesc de ajutor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bonusul e de la cauciucuri sau jante cel mai probabil. 

Cutia merge un pic diferit la cald fata de rece si la mine. Se simte putin diferit, te vei obisnui. 

Nu se face adaptare dupa schimb ulei. Si asa, adaptarea aia e vrajeala, in scurt timp merge la fel.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!