Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Ambreiajele.

Si da, cand patineaza rau, ard uleiul.

Fa ti drum la Bucuresti si rezolvi problema.

Nu mai arunca banii pe apa sambetei.

Poate ti au facut o calibrare aiurea a ambreiajelor si scapi mai usor...

Daca masina are destui km, hub nou si gata.

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/3/2018 at 6:24 PM, dogy_10 said:

Salutare, am un passat cc 2.0 tdi dsg 6 cod motor CBBB, si intreb si eu daca e normal ca in momentul in care bag in R si accelerez sa aibe o intrziere de  1 secunda pana cupleaza si pleaca masina de pe loc, uneori se aude si un zgomot ca un clank! Si a 2 a intrebare e normal ca in momentul cand retrogradeaza cutia din 4-3 si 3-2 sa se auda un clank! Nu smuceste doar se aude zgomotul respectiv, daca am geamul deschis se aude destul de tare, mentionez ca in rest schimba bine pe accelerare nu se simt treptele.

 

Ambreiajele sunt de vina.

Modificat de mariusiuliann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Stie cineva daca o adaptare a ambreiajelor facuta la reprezentanta poate influienta in vreun fel consumul masinii?

Am o problema cu cutia, am expus-o si mai sus, si in urma asa zisei adaptari facuta de mecanicii reprezentantei am impresia ca masina consuma mai mult. Am facut astazi consumul masinii si mi-a iesit un consum mixt de 9l/100km. Pe Maxi aveam 8.5l/100km. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! E o problema de injectoare la mine, am consumul pe loc de 0.8-0.9 chiar 1l/h și am vb la Buzău la autotest unde repara injectoare PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, FeryGL said:

 Am facut astazi consumul masinii si mi-a iesit un consum mixt de 9l/100km. Pe Maxi aveam 8.5l/100km. 

 

Consumul este influentat mai degraba de scaderea temperaturilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.  Am tot citit acest forum, si nu am găsit răspuns la întrebarea care o voi adresa.  Dețin un Passat 2009, 2.0 tdi cr 170hp cu dsg, unde locuiesc o parchez cu botul la vale, si când trebuie să plec de pe loc trebuie sa dau înapoi. Când plec in marșarier( si la rece si la cald) doar la deal, masina pleaca doar turandu-se foarte tare, o ține mult in ambreiaj, ca si cum ai pleca cu o manuală de pe loc cu ambreiajul dus! E normal așa?  Precizez ca pe loc drept nu face așa,  pleacă normal si nu o ține în ambreiaj,  și ca mers înainte funcționează după părerea mea ok, nu îmi da deloc senzația că ar patina ambreiajul ,schimba foarte bine fără smuncituri și fara sunete ciudate! Masina are 252k km, uleiul este schimbat la 220k km anul trecut, si eu o am doar de o luna. Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajele sau o valva din mechatronic..

Nu te panica, las o asa cum este.

Cand o sa plece greu si pe drum drept,  te pregatesti de ambreiaje.

Este primul disc de frictiune care se duce, cel de pe treptele impare.

Este responsabil si de treapta R.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, theo a scris:

Ambreiajele sau o valva din mechatronic..

Nu te panica, las o asa cum este.

Cand o sa plece greu si pe drum drept,  te pregatesti de ambreiaje.

Este primul disc de frictiune care se duce, cel de pe treptele impare.

Este responsabil si de treapta R.

Mulțumesc frumos pentru răspuns.  Dar ce înseamnă să  nu ma panichez? Nu de alta, dar eu locuiesc în Germania și dacă mă lasă, mi-o cam iau in freza cu prețurile la service aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca inca este in regula.

Nu te lasa chiar asa, deodata, ambreiajele.

Insa, la 252k km, cea ai mai vrea de la ele?

In situatia asta, iti era buna o resoftare pe cv.

Daca mai tii mult masina, cand ajungi prin tara, poti sa le schimbi.

Nu este scump.

 

Ps cand o sa incepi sa ai socuri din N in D sau din N in R, mai ales repetitive.

Una este sa faci multi km pe autbahn si alta sa i faci in stadt...

Plus de asta, fiecare are rezistenta lui la stres ( vis a vis de panica). ?

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca in 9 ani are 250mii cred ca 70-80% is făcuți pe autobanda,  plus ca si eu fac 100km pe zi la serviciu,  din care 80 sunt pe autobanda.  O s-o mai las asa...macar până in vară,  poate se duce si volant(se aude cateodata la rece...) si as schimba tot complet la ea, dar in România.O să încerc să o parchez altfel să nu o mai forțez la deal in marșarier .  De ținut as tine-o, pt ca am dotari frumoase pe ea(sirocou, camera, acc, suspensie reglabila, trapa solara...etc).  mulțumesc încă o dată! 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@theo poti, te rog, detalia putin "cand o sa incepi sa ai socuri din N in D sau din N in R, mai ales repetitive." 

La mine cand schimb din D in R, parca "incearca" cuplarea de vreo 2 ori si a treia oara cand cupleaza e ceva mai zgomotos momentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cam asa ceva.

Auzi efectiv cum cupleaza.

La rece este mai perceptibil.

Cand porniti masinile, stati putin cu ele in N, pe loc.

In rest, in trfic, lasati masina la semafor in D. Folositi AH ul, daca l aveti.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La semafoare este indicat folosirea AH?

Daca las in D cu piciorul pe frana ambreiajul sta antrenat sau este eliberat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abreiajele, eliberate total, sunt doar in N si P.

Eu noaptea tin AH ul, le fac un bine celor din spatele meu, sa i nu las chiori.

L am recomandat ca alternativa frecatului  din D in N.

Nu este usor sa folosesti AH ul in trafic aglomerat.

La fel de bine face si la manevre dificile, cand masina ti pleca in fata sau in spate, putin ce i drept.

Insa, suficient sa poti produce o mica avarie...

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Multumesc de sfaturi. Eu locuiesc intr-un oras relativ mic si nu am simtit nevoie AH-ului, dar cand ajung in capitala e ok sa il folosesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare legata de DSG 6tr, ( dq 250 si cod. PZN ); 

Care este cuplul maxim la care poate functiona in conditii de siguranta ?

Acum am pe masina 340 Nm si ma gandesc sa i pun un Box Tuninig.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 450 Nm este super safe.

Vrei mai mult, schimbi ambreiajele si softul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau mai mult .... maxim 430 Nm. 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tunerii profesionisti, nu se duce motorul peste 400 Nm daca ai DSG6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut baieti,am si eu o problema cu noua achizitie si probabil cea mai proasta un passat b6 dsg si anume ca atunci cand plec de pe loc smuceste destul de puternic mai ales la plecarea din panta iar in masarier se intampla cam la fel plus ca nu prea da semn de plecare la apasare usoara a pedalei deci trebuie sa fiu ceva mai hotarat pt a o pune in miscare.

Imi cer scuze daca ati mai discutat despre asta dar recunosc am citit pe sarite pt ca nu imi permite timpu'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Important ,daca sa respectat reviziile la cutiei?Iar cu privire la plecarea grea de pe loc, sigur ambeiajul trebuie schimbat.Cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, uratzelul_flo said:

Important ,daca sa respectat reviziile la cutiei?Iar cu privire la plecarea grea de pe loc, sigur ambeiajul trebuie schimbat.Cati km are masina?

Nu stiu sa spun exact pt ca nu are carte service dar km i'am verificat la reprezentanta si sunt reali 265000.In orice caz la ambreiaj ma gandeam si eu pt ca in afara faptului ca are plecarea greoaie in special in R cu unele trepidatii schimba perfect si pe accelerare si pe decelerare.Ceva idei de unde as putea achizitiona un asemenea ambreiaj,exclus reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!