Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Nu se găsește decât pe original...du te la mai multe reprezentante și cere oferta de pret...la fiecare sa zici ca in alta parte ai găsit mai ieftin poate mai prinesti un discount

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, Afumatu said:

Nu se găsește decât pe original...du te la mai multe reprezentante și cere oferta de pret...la fiecare sa zici ca in alta parte ai găsit mai ieftin poate mai prinesti un discount

Chiar nu imi doream sa aud asta dar daca asta e singura varianta o sa merg  sa vad cu ce preturi ma omoara baietii. Se poate face o scanare inainte sa vad ce este exact defect sau nu este posibil?Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca poți, fa o constatare undeva cu tester original VW...nu e mult nici in reprezentanta...știam ca undeva pe la 2mii și ceva de lei este un set de ambreiaje..+ manopera+ ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Afumatu said:

Sigur ca poți, fa o constatare undeva cu tester original VW...nu e mult nici in reprezentanta...știam ca undeva pe la 2mii și ceva de lei este un set de ambreiaje..+ manopera+ ulei

Am inteles,ms mult pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi! Vă rog să mă ajutați și pe mine. Am un Tiguan 2011 cu cutie automată. De când a venit frigul, dimineața găsesc levierul de la cutie înțepenit pe P. După câteva minute de stat cu motorul pornit, forțez un pic levierul pentru a-l duce în poziția de drive, pentru a putea pleca de pe loc, iar după câțiva km de condus totul revine la normal. Ce poate fi? Menționez că am mașina de o lună și nu știu când sau dacă a fost schimbat uleiul în cutie.  Mașina are 230.000 de km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, padrefloryn a scris:

Salutare colegi! Vă rog să mă ajutați și pe mine. Am un Tiguan 2011 cu cutie automată. De când a venit frigul, dimineața găsesc levierul de la cutie înțepenit pe P. După câteva minute de stat cu motorul pornit, forțez un pic levierul pentru a-l duce în poziția de drive, pentru a putea pleca de pe loc, iar după câțiva km de condus totul revine la normal. Ce poate fi? Menționez că am mașina de o lună și nu știu când sau dacă a fost schimbat uleiul în cutie.  Mașina are 230.000 de km. 

Salut! Folosesti frana de mana atunci cand lasi masina oprita in stationare ? Adica eu fac in felul urmator : inainte de a opri masina/motorul, cat timp e in D sau R, actionez frana de mana, dupa care mut in P astfel incat daca cumva masina mai are tendinta de a se muta cativa centimetri in fata sau in spate, sa nu forteze in "boltul" de la cutie (e ca si atunci cand lasi o masina cu, cutie manuala in viteza la vale fara frana de mana trasa). Daca nu folosesti frana de mana inainte de a pune levierul in P, cel mai probabil masina sta in boltul de la cutie si din aceasta cauza iese mai greu din P. Mutarea mai greoaie din P poate fi si atunci cand la vulcanizare de exemplu iti ridica masina (mi s-a intamplat mie). Sper sa-ti fi fost de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ady17

 

Ambreiajele ar cam fi la sfarsit de drum.

Nu strca un scan pe cutie, sa vezi daca ai si ceva erori ...

Tu nu ai facut proba cu ea pana sa o cumperi?

Sa ai 1.000 E pusi deoparte (pot fi si mai multi), distributie, e.t.c.

Pot fi transformati usor in 2.000 E....

Valabil pentru toti cei care cumpara masina SH cu echipare DSG.

Ambreiaje OE gasesti in jurul a 2.000 lei. Este un pret foarte bun.

Mai dai inca pe atat, pe schimbat si uleiul aferent...

 

Alin Lupu,  padrefloryn,

Cand parchezi, actioneaza frana de deget, piciorul ferm pe frana si introduci in P.

Daca ai plan drept, las o sa se aseze singura, in N. Actionezi frana de deget, piciorul ferm pe frana si duci levierul in P.

Daca ai AH, folosteste l, este cel mai eficient la parcat.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/24/2018 at 8:49 PM, vdragos said:

La tunerii profesionisti, nu se duce motorul peste 400 Nm daca ai DSG6.

Nu stiu ce sa zic... La motorul nostru de 184, Revo estimeaza 470-515 Nm la Stage 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te uiti la tunerii specializati si acceptati de VAG (MTM/ABT/Oettinger, care dau si TUV la modificari), iar la Revo sa intrebi clar daca exista varianta de soft pentru DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Or fi diferite cutiile de viteza la EA288 - vad acum ca MTM da 430 nm la motorul tau. DSG se poate modifica sa tina mai mult - ambreiaje intarite, alt soft care sa mareasca presiunea discului pe placa, dar la varianta stock exista clar limitari, Trebuie sa mai tii cont ca limitarea cuplului la DSG6 din fabrica ia in calcul toate situatiile in care folosesti masina - incarcata la sarcina maxima, pe pante, cu vint din fata, iarna cind patineaza - ca sa ai fiabilitate maxima in ambreiaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 minutes ago, theo said:

ady17

 

Ambreiajele ar cam fi la sfarsit de drum.

Nu strca un scan pe cutie, sa vezi daca ai si ceva erori ...

Tu nu ai facut proba cu ea pana sa o cumperi?

Sa ai 1.000 E pusi deoparte (pot fi si mai multi), distributie, e.t.c.

Pot fi transformati usor in 2.000 E....

Valabil pentru toti cei care cumpara masina SH cu echipare DSG.

Ambreiaje OE gasesti in jurul a 2.000 lei. Este un pret foarte bun.

Mai dai inca pe atat, pe schimbat si uleiul aferent...

 

Alin Lupu,  padrefloryn,

Cand parchezi, actioneaza frana de deget, piciorul ferm pe frana si introduci in P.

Daca ai plan drept, las o sa se aseze singura, in N. Actionezi frana de deget, piciorul ferm pe frana si duci levierul in P.

Daca ai AH, folosteste l, este cel mai eficient la parcat.

Ba da am facut proba dar nu a dat semn ca ar fi ambreiaju' suparat,distributia am schimbat'o,masina o am de aproape 2 luni si de vreo 2 saptamani a inceput sa faca figuri,deci treaba e clara undeva de 1000€ trebuie sa ma despart!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragos Corect. Stiu ca singurul lucru la care se umbla in timpul resoftarii ecu, la revo / tcm pentru 184 tdi, este scoaterea limitarii de care ai povestit. Cand am discutat cu @voinea, mi-a spus ca nu este necesara si remaparea DSG in cazul meu la stage 1. 

Acum... nu stiu, am auzit si pareri diferite pe forum.

Modificat de Radhoozzz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

45 minute în urmă, theo a scris:

Alin Lupu,  padrefloryn,

Cand parchezi, actioneaza frana de deget, piciorul ferm pe frana si introduci in P.

Daca ai plan drept, las o sa se aseze singura, in N. Actionezi frana de deget, piciorul ferm pe frana si duci levierul in P.

Daca ai AH, folosteste l, este cel mai eficient la parcat.

@theo da, in cazul de fata frana de mana = frana de deget dar cred ca a inteles omul la ce ma refeream si sper sa-l fi ajutat si sa fie asta problema :):)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de răspunsuri, dar levierul se mișcă greu și când trec prin R, N sau D și înapoi spre P, ca și cum ar fi uleiul vâscos (nu cunosc exact principiul de funcționare) ... unii zic că levierul nu are treabă cu uleiul că acționarea este electronică, dar ... cum am zis, nu știu cum funcționeaza. Am dat comandă de ulei pt cutie, filtru de ulei și de carcasa filtrului, care este fisurată

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti,

Am achizitonat de curand un B6 2.0 TDI DSG 6 si sunt nemultumit de faptul ca pleaca cu mici vibratii de pe loc in treptele 1,2 si R. Masina are acum 66.000 KM si din istoric am dovada ca uleiul cutiei a fost schimbat la 60.000 km. Avand in vedere ca schimbul de ulei nu a fost facut la reprezentanta ma gandesc ca e posibil ca recalibrarea/adaptarea cu vcds sa nu fi fost facuta/facuta corect.

Imi puteti recomanda pe cineva din Brasov care sa analizeze problema mea si eventual sa o solutioneze ?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio treaba selectorul cu uleiul.

Rece cum schimba treptele, normal, sau mai tarziu?

Fii atent la comutarea levielui in R sau D din N.

Trebuie sa o simti doar cum angajeaza ambreiajele, atat.

Daca simti unul sau doua socuri pe secventa, , sunt ambreiajele uzate.

 

 

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara! am o problema cu un golf 6 2.0 tdi, Dsg si dintr-o data nu a mai vrut sa treaca de treapta 3.Schimba foarte bine in 1 in 2 si  3, dar nu mai mult.Am incercat si din padele imi arata ca schimba in 4,5,6 dar fizic nu o face.A fost pusa pe un tester si am aceasta eroare. are cineva idee ce ar putea sa fie?va multumesc!

IMG-20181128-WA0005.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu mechatronicul.

Daca esti din Bucuresti, poti merge la Florin@Caractere.

 

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata baieti , 

 

Care stiti undeva de unde se poate achizitiona o unitate mecatronic (  este vorba de o Skoda superb combi 2013 ,motor cffb  2.0  ,   4x4  )    cod (  02E927770AL )  ... de preferat in zona Cluj  ?

 

    Am avut o intamplare nefericita iar unitatea mea , este nefunctionala si ireparabila   , am incercat cu un mecatronic cod 02E927770AE  ..fara a fi adaptata ,fara a fi resoftata , functiona foarte bine doar ca , atunci cand temperatura uleiului din cutie trecea de 70 grade aveam o eroare intermitenta   17160   ( P0776  -open or short to ground ) . Ca atare defect din mecatronicul acesta  .

 

Am gasit de cumparat   o unitate  mecatronic  cod  02E927770AJ   ,  acum , nu stiu daca aceasta ar fi compatibila cu ce am eu .....  eventual un sfat ar fi ok .

 

Masina momentan este in service la baietii de la Turda care se ocupa de cutii , iar cea cu codul 02E927770AE  este de la ei ...  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara un mechatronic reconditionat macar.

Nu mai cumpara cai morti ca o sa ai probleme iar.

Sau, sa l repare pe ala de l au pus.

Vezi cum stai si cu ambreiajele, vis a vis de eoarea data...

Schimba si uleiul, daca este aproape de termen.

Teoretic, merge si celalalt.

Sfaturile astea trebuie sa le gasesti la mecanici.

Daca ei nu le au, inseamna ca nu esti unde trebuie...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul cutiei este   PBW  .....

 

Uleiul cat si filtru sunt schimbate noi .... ( Ulei Motul ) 

Ambreiajele , inainte sa am .....incidentul in care s-a bulit mecatronicul ... functionau perfect ... nu zvacnea, nu brusca , schimba perfect  rece/cald .....

Mecanicii doar l-au montat pe masina de proba ... si atunci a aparut problema detaliata de mai sus ... ...

Acum , au gasit o alta unitate SH cu garantie 1 an si fara limita de km si urmeaza a fi montata pe masina .

 

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PBW a veniti initial cu:

- 02E325025AM ZSN - mecatronic cu software

piesa inlocuita din 01.04.2016 cu:

- 02E325025AL Z2M - mecatronic cu software

 

Totusi, trebuie sa mergi la un service care se ocupa cu reparatii de cutii si pot sa faca si update software in direct cu fabrica, pentru ca probabil diferenta intre coduri este versiunea de soft...cred...

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa montarea unitatii mecatronic 02E927770AE....cea cu garantie si tot tacamul ....doar au montat o fara adaptare ,fara nimic ..le apare eroarea ....19143 ..P2711....dupa o mica proba la drum .

Mi au spus ca trebuie adaptata si daca este necesar ..resoftat ..mecatronicul ....atatea detalii am pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!