Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Revin cu stiri noi. A dat Dumnezeu si au terminat de reparat masina. Din momentul in care mecatronicul a ajuns la ei, reparatia a foarte putin. Circa 2 zile.

Am luat masina de la PBN si pana acum se pare ca masina merge bine.

Ramane de vazut cum se comporta in viitor.

Multumesc tuturor pentru clarificari si raspunsuri la intrebari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dat fiind ca titlul topicului este " Jurnal Dsg, opinii, probleme, observatii legate de DSG - de la posesori" si nu " Jurnal Dsg 6 trepte, opinii, probleme, observatii legate de DSG 6 trepte- de la posesori", nu vad de ce as fi intrebat dincolo.

Pentru simplul fapt ca, acest topic a fost creat inainte de a se "inventa" DSG 7 trepte; daca tot s-a creat topic pentru DSG 7, mi se parea mai normal sa scrii acolo. Daca ai o problema la un motor generatie (sa zicem) 2000 + , te rog, conform logicii tale, sa scrii in ariile "air cooled", "Golf I-II"... end :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rugaminte mare.

Am cutie DSG pe un golf 5 an 2004. inexplicabil in timp ce eram in R mi-a murit motorul. am crezut ca s-a intamplat si cam asta e. dar mi-a murit din nou la semafor in D. am pus-o pe vag-com si am anulat eroarea de emisie gaze care s-a aprins pe bord. A mai patit cineva ceva asemanator ?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iepumare - ai scris si in topicul DSG7; cred ca este suficient...nu se discuta o problema in mai multe topic-uri. In consecinta si raspunsul lui pamfletaru a ajuns tot acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

"la cererea publicului" aveti atasata pagina din manualul de utilizare unde scrie negru pe alb despre launch control

post-1-1241529216_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny Bravo
...dar, gandindu-ma ca in viitorul apropiat e posibil sa schimb volant si ma gandeam si la asa ceva

http://www.hpamotorsports.com/dsg.htm

Nu are nimeni mai multe informatii despre ce zic oamenii in link-ul de mai sus? Inteleg ca se umbla la softul cutiei si atat? Nimic hardware? De ce ar tine cutia mai mult cuplu doar din soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca am luat masina din service, m-am "plimbat" ceva cu ea si am constatat ca problemele care le aveam au disparut, dar in schimb mi-a crescut consumul. Adica pe un drum unde inainte imi consuma sa zicem maxim 9.5% acum imi consuma intre 10.5% si 11.0% (in acelasi ritm de mers, nu mai potolit sau mai sportiv).

Cand am dus masina prima oara la PBN mi-au spus ca au schimbat softul de la motor... si mi-au dat masina ca fiind ok. Abia dupa aia cand m-am intors cu ea in service, mi-au schimbat mecatronicul (dupa cca o luna)... Cand i-am pus sa-mi scrie in cartea service ce mi-au facut la masina au zis ca ei au schimbat doar mecatronicul, si ca pe computer la ei nu apare nimic altceva...

Ce credeti ca se intampla? E normal sa creasca consumul dupa o operatiune de genul asta?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai rabdare cateva zile, s-ar putea sa fie din cauza ca, cutia ti-a "uitat" stilul de condus, las-o sa te "invete" la loc .. si revino atunci :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ johny bravo : eu am inteles din acel articol ca e vorba si de niste discuri de ambreiaj facute sa reziste mai bine la noile modificari din softul cutiei costa parca cca 1000 $ stage II , deoarece stage I , nefiind cerere pt el , nu il mai produc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat si eu ieri masina si merge ok acum. sa vedem cat timp sau cati kilometri. M-au aburit ca mi-au pus alt mecatronic cu alt cod de fabricatie nu identic cu celelalte 2 stricate. Sa vedem ce va iesi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudat cum de la inceputurile carierei sale, cutia DSG mergea impecabil si acum apar tot felul de probleme. La mine, in 3 ani, orice i-as fi facut a percutat instantaneu.

P.S. am vazut ca e vorba de modele pe benzina (majoritar).

La Skodele cu cutie DSG cu care am interactionat eu (masinile clientilor) nu au aparut niciodata probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am gasit pe internet despre problema cu plecatul sacadat de pe loc la DSG, aparent s-a manifestat la foarte multe masini(daca nu chiar toate) fabricate intre 2007 - 2008. Ar putea fi un lot defect de unitati mecatronic fabricate in intervalul respectiv sau VW a incercat niste parametri/componente noi. Va rog sa postati toti cei la care se manifesta problema sau la care li s-a schimbat blocul de valve, data de fabricatie a masinii sa vedem daca asa e. La mine e DEC 2007.

Totusi din ce am vazut sunt foarte multi in afara care au avut/au aceasta problema; nu inteleg de ce VW nu o recunoaste ca pe un defect si de ce nu a facut recall in service (daca intr-adevar e o problema).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea fabricata in iulie 2007. Schimbat de 2 ori mecatrinicul in aprox 1 an jumate. Sa speram ca acest cod diferit al noului mecatronic sa isi zica cuvantul si sa fie un produs fara problemele avute cu cele 2 schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea e august 2007 ... nici o problema :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Getutza mea a intrat in productie la sfarsitul lui mai 2008. Am aproape 25.000 de km fara probleme la cutie. Pana acum... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea a fost fabricata in 19.12.2007. Mecatronicul a fost schimbat cu cateva zile in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inmatriculata ianuarie 2007, fabricata banuiesc 2006, 50000 km, s-a oprit de vreo 3 ori motorul, de regula la schimbarea din R in D, de vreo 2 ori cred ca a avut o lipsa de tractiune in mers (treapta a 2-a, dupa plecare de la semafor, nu tragea, parca se oprise motorul in mers, dar este posibil sa fi fost si iluzie cumva). In rest fara probleme, mi-as cumpara fara ezitare DSG, este bestiala, intre timp am mai achizionat o alta masina cu cutie automata clasica si nu sufera comparatie. Am observat ca nimeni cu Seat si DSG nu a raportat probleme, si nici cu Audi, am si intrebat odata dar a fost sters postul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina am luat-o de pe stoc in mai 2008. DSG e super. Dupa ce am dat masina la un prieten care pleca smucit la stop, imi tremura si mie la plecare, dar nu cred ca este o defectiune ci e vorba de computerul masinii care invata stilul de condus. Dupa ce am condus mai multe zile, a revenit la stilul meu si nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Voinea: multumesc pentru pagina aia cu Launch Control. O sa o trag la imprimanta si o sa ma duc la ei. Cand mi-or zice in fata ca sa nu plec din Launch Control o sa le arat hartia. Sa vedem ce mai zic ei atunci. Sa le fie rusine. Cum a zis si cineva mai sus. incearca sa ma scoata tot pe mine vinovat. Daca nu o rezolv cu ei sunt dispus sa ma duc cu masina in Germania. Sa vedem daca aia de acolo zic ca tot eu sunt cel vinovat.

@Jaymz: Ianuarie 2009 fabricatie.

Later Edit: Mie cand imi da eroare, fie in mers sau stationar, mi se aprinde in bord martorul ocular ca sa apas frana ca sa pot selecta D, S, P, N, R. Dar eu sunt deja cu ea in D. Hai ca mai inteleg ca pe loc face asa, dar in mers, la 130km/h mi s-a aprins ala in bord cum sa apas frana sa selectez una din viteze si din clipa aia ambreiajul nu mai cupla. Ma gandesc, o fi vreun senzor ceva?

Modificat de TEFF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Februarie 2008, 17.000 de km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina am luat-o de pe stoc in mai 2008. DSG e super. Dupa ce am dat masina la un prieten care pleca smucit la stop, imi tremura si mie la plecare, dar nu cred ca este o defectiune ci e vorba de computerul masinii care invata stilul de condus. Dupa ce am condus mai multe zile, a revenit la stilul meu si nu am probleme.

Nu stiu daca este o problema de adaptare a cutiei; eu am incercat resetarea cutiei cu VagCom dupa link-ul urmator: http://wiki.ross-tech.com/index.php/6-Spee...arbox_(DSG/02E) , insa desi unii sustin ca le-a functionat, la mine nu s-a schimbat nimic. Poate sunt 2 probleme diferite.

L.E. Atasez si un link cu discutia(una din ele) pe care am intalnit-o pe net referitor la aceasta problema... se manifesta la destul de multi. (http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2656311)

Modificat de jaymz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fabricatie decembrie 2004 .

2 opriri ciudate , pentru care am si postat aici cautand explicatii (dealtfel am si primit din mai multe directii - nu extraordinar de convingatoare...dar..sa zicem ca asa a fost cum zic ei )

in rest , absolut nici o problema si sunt la aproape 180 k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, am urmarit cu interes si cu teama oarecum, discutia de aici. Face si dsg-ul meu nazuri pe care le-am tot ignorat pina acum, in ideea ca nu sint chiar atit de grave smuciturile (si ca le pot controla printr-o accelerare extrem de blinda - lucru anormal totusi, si oricum nu functioneaza chiar tot timpul). La service mi-e teama ca nu le-as putea reproduce smuciturile - sau o sa ma creada pe cuvint?

Practic nu am avarii sau opriri de motor cum vad la unii pe aici. Am insa destul de des smucituri la plecarea de pe loc. Si nu sunt deloc omul care sa rupa cutia la plecarea de pe loc, am mers tot timpul "cuminte". Cred ca daca cutia e incalzita, as putea sa le demonstrez celor de la service ca pe o panta usoara, la simpla ridicare a piciorului de pe frina (si fara sa accelerez) masina smuceste.

Mai am vreo 4 luni de garantie... nu stiu ce sa fac.

Cei cu piese schimbate la dsg: cit de tari trebuie sa fie smuciturile pentru a nu fi luat peste picior de service...?

(An de fabricatie 2007, 32.000 km)

Modificat de kliviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinind cont de ce s-a discutat pe forum si pe internet eu as merge pe schimbarea unitatii mecatronice cu una noua fara sa clipesc, mai ales ca mai ai putin si iesi din garantie. Cu ocazia asta mecanicul trebuie sa verifice si circuitul de ulei al cutiei pentru a cauta urme de eventuale defectiuni mecanice (exemplu: span)

Modificat de vixen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kliviu > ti-as recomanda sa te duci chiar maine la PBV1/PBN si or sa te creada. Dar vezi sa ajungi cu motorul cald(90 grade) ca atunci face cel mai rau smuciturile. Simptomele de care zici le-am avut si eu in ambele situatii cand mi s-a schimbat mecatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!