Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Cand imi ajunge masina o sa experimentez si eu sa vad daca toate face asa. Cam pe la 15 martie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat azi masina Din service ... au Facut tot Felu De Teste , cica :lol: si au ajuns la concluzia ca Tre sa-mi schimbe Blocul De valve ... Habar nu am ce inseamna asta :( cica au Dat si comanda De piesa aia si vine peste o saptamana , cam asa ... a ramas ca ma Suna sa revin la Ei cu Masina pentru Reparatie ... sa vedem ce o Iesii :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am DSG 7. Se aude si la mine "clanc" doar cand masina e in decelerare, are in jur de 5-10 km/h aproape sa se opreasca, si apas acceleratia foarte usor.

Masina are 350 km, e noua. Cutia in afara de acel aproape insesizabil "clanc" se comporta excelent. Nici nu auzeam zgomotul, dar din intamplare era Radio-cd-ul pe mute.

Nu stiu daca sa-mi fac griji....Daca asa fac aproape toate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iepuremare : mie mi s-a spus ca diferenta intre intesitatea zgomotului la a mea si la cea noua din showroom , este datorata uzurii ...

sincer , m-am mai linistit cand am vazut ca si una noua, cu 15 km in bord face asa. Ce sa ii mai cer lu' a mea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au Sunat Domnii De la PBN ... azi la ora Doua ma Duc sa le las masina sa-mi schinbe Blocu De valve , ciudat este ca cica maine e Gata !

PS : sa Dea Dumnezeu sa o repare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HA ! :icon_thumright: am luat Masina in seara asta ... au reparat-o :lol: merge mult mai Bine , nu mai are acele probleme ...

PS : acu ma Duc s-o iau Eu la TESTE :blah_: :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare de DSG-ist incepator.

Cum se conduce la coborare pe serpentine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@chr: fie o treci in modul sport, care tine cutia intreapta inferioara, deci ai frana de motor, fie o bagi pe manual si schimbi tu vitezele cum ti se pare de cuviinta.

Eu am mers de obiciei pe manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se comport cutia pe zapada, polei. Cum ar trebui condus o masina cu DSG pe carosabil cu polei sau zapada? Poate ne pot impartasi din experienta cei care chiar au trecut prin astfel de situatii. Trebuie activata o fucntie ceva? Zic cu modul D sau S selectat, pe modul manual schimbi tu in treapta inferioara pt frana de motor. In celelate doua moduri (S,D) cum realizeaza frana de motor?

Modificat de Fivetd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare mai buna frana de motor cand masina e in S. Pe tiptronicul vechi mergeam pe manual.

Aseara am incercat pe amandoua si deocamdata mi s-a parut mai buna frana de motor in S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers de Craciun la Predeal la o vila pe drumul spre 3 Brazi. Ca sa ajung in curtea vilei trebuia sa mai urc o panta plina de zapada. Nu am avut absolut nici o problema. Nici la urcat, nici la coborat, nici pe drum. Nu s-a intamplat sa raman blocat. Oricum, poti ave mama cutiilor, daca nu ai si anvelope potrivite, degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers de destule dati pe suprafete alunecoase iarna asta...

nu am scos-o din D. de ce ? pentru ca mi s-a parut ca schimba mai bine decat as putea sa o fac eu

am avut parte de ceva emotii intrun pasaj ...unde se mergea bara la bara...dar... nam schimbat vopseaua cu nimeni

(cum au facut cei din fata mea)

a fost cel putin remarcabil startu' din panta cu polei. Toti pleaca "cazand" un pic si asta e destul de nasol cand ai polei in panta

remarcabil DSGu in astfel de situatii

din cate stiu e in permanenta in frana de motor, deci daca mergi mai "batraneste" nu ai cum intri in derapaj

am pus-o si in S pentru o perioada scurta si e intradevar o frana de motor mai intensa, daca pot spune asa.

astep sa iau si ceva cu S-Tronic si quatro sa vad atunci cum e mai bine :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: Gata Testul Facut De mine ... merge Bine , nu mai Tremura cand iau piciorul Din Frana si Dau sa accelerez iar atunci cand plec De pe loc , pleaca mult mai Bine si un pic mai repede ! :rolleyes:

PS : Nota 8 Domnii De la PBN :blah_:

;) cel cu care vorbeam mai Devreme prin PM , Da-mi un mesaj ! am sters Din Greseala si n-am cum sa mai Dau De Tine :offtopic:

Modificat de Alecu_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Referitor la condusul pe zapada ar fi cam asa:

- se activeaza modulul Winter (daca poseda masina asa ceva);

- in D de cele mai multe ori; schimba cel mai bine in conditii de iarna;

- daca va impotmoliti, scoate-ti ESP-ul ca sa puteti pleca de pe loc;

- cred ca cel mai important, cauciucuri de iarna, eventual si de calitate buna;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modul Winter este standard pentru DSG-uri sau e optiune separata ?

Din cate stiu eu modul Winter este legat de TSI-urile de 170cp nu de cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ne zice Istef din experienta ce anume face acest modul Winter :) Eu aici am auzit prima oara de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 chestii care nu-mi plac:

- intarziere la plecarea de pe loc in D

- daca franez de la orice vitesa pana pe la 15-20 km/h si dupa aia accelere cu pedala usor calcata, masina gandeste ceva timp (0.7-1 sec) dupa care pleaca tare, comparativ cu plecarea normala (la aceeasi apasare a acceleratiei) . daca apas mai mult pedala nu mai are intarzierea si pleaca normal. Cred ca trebuie sa invat cat sa calc pedala de acceleratie.

O sa fac si un "reset" al cutiei, sa vad daca se schimba ceva in bine. In rest sunt multumit de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care este durata de viata medie a unei cutii DSG cu 6 trepte pentru motoarele TDI?

In linkul acesta la pagina 7, se mentioneaza durata de viata (service life) de 150.000 km.

Modificat de vixen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Pe durata unei perioade de functionare de 150.000 km, emisiile de CO2 sunt mai mici cu 1.2 tone in cazul DSG6 si 3.5 tone in cazul DSG7". Nu cred ca textul se refera la durata de viata a DSG-ului, ci la "economia" de CO2 pe care o faci utilizand o astfel de cutie pe o durata de functionare luata drept etalon, in cazul de fata 150.000 km. Ca nu exista riscul sa iti cada cutia la 150.000 km sau chiar mai devreme, asta nimeni nu poate garanta. Asa cum foarte bine masina poate sa isi dea obstescul sfarsit din alte cauze, dupa foarte multi km, iar cutia sa fie inca in stare buna de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!