Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Am si eu o intrebare:

Pe motoarele pe motorina cutia DSG nu are activata functia de Launch Control - are cineva idee cum si daca se poate activa cu VAG-COM ?

Multumesc,

ANdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

cu siguranta merge facut din codare.. Daca vrei treci pe la mine la birou intr-o zi si vedem daca se poate (nu e nevoie sa faci plecare de pe loc... e suficient sa vezi daca franezi cu stangul si apesi cu dreptul acceleratia si nu da sa plece de pe loc => e activata functia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat dar nu merge, da sa plece de pe loc ... :| Tu unde ai biroul?

Multumesc

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca se poate face retrofit la paddleshifter-ele care vin pe GTI la un TDI cu DSG ?

voinea: ai mai incercat la cineva activarea LC-ului?

Modificat de Kane
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-ti cumperi pedalier de GTI de pe ebay.de si sa ti-l montezi singur. E foarte usor si gasesti DIY peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la clapetele pentru schimbarea vitezelor din spatele volanului, nu la pedale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare "stupida" se poate spune, dar chiar nu stiu , ce inseamna DSG ?

stiu ca este o cutie automata , dar care e diferenta intre DSG si TIPTRONIC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AndreiVL: cutia DSG este dublu ambreiaj pe cand TIPTRONIC este doar o cutie .. cum ii spunem noi .. SECVENTIALA (semiautomata)

DSG poate opera pe automat sau pe "manual" (tiptronic) dar este mai rapida decat o cutie clasica tiptronic.

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu @ Kane

uitasem sa mentionez :censur:

se spune ca e mai rapida decat cutia de pe Enzo ! dar din cate am mai auzit a aparut o cutie si mai rapida (nu mai stiu pe ce masina dar tot ceva gen ferrari)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare "stupida" se poate spune, dar chiar nu stiu , ce inseamna DSG ?

stiu ca este o cutie automata , dar care e diferenta intre DSG si TIPTRONIC?

Uite aici, poate iti este util: http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox

Kane, padelele din spatele volanului vin impreuna cu volanul. Ar trebui schimbat volanul pentru a avea acele padele. Dar daca nu ai comenzi pe volan (la volanul original), iti va trebui sa pui si nu stiu ce calculator pentru acele comenzi. Investitia este destul de mare in principal, trebuie facute si ceva codari cu VagComul sau VAS-ul. Parca pe vwvortex.com am vauzut un DIY pentru asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

luc1an si-a pus volan cu comenzi pe Passatul lui... detalii aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar mi-a murit motoru ... am pus Frana De la 60 la 0 si s-a oprit ... Habar nu am ce are DSG meu :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alecu_VW: ce fel de frana ? semi-brusca spre brusca ?

era sa-mi moara si mie, o singura data s-a intamplat in 3 luni, am simtit ca era sa moara motorul, ciudat :| ca la o masina manuala cand iei piciorul brusc de pe ambreiaj (stand pe loc) dar a decuplat repede si si-a revenit. s-a intamplat cand am avut o oprire mai ciudata .. gen frana/acceleratie/frana (intr-un timp foarte scurt)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alecu_VW fa o diagnoza si te lamuresti pe urma. SPer sa nu ai vreo problema grava

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista vreun document unde e specificata limita de 250nm la cutia dsg cu 7 trepte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu unde scrie de 250Nm dar un lucru e sigur: DSG in 7 trepte nu e disponibila pe 2.0 TDI sau 2.0 TFSI, din ce stiu se gaseste pe 1.4 TSI si 1.9 TDI

e posibil sa fie totusi vorba de 250 .. avand in vedere ca 2.0 TFSI are 280Nm .. si nu e suportat ... INCA ...

din ce am mai citit ... pe noua cutie a 7-a treapta e pt "cruise" relaxant si prima ajuta la o plecare mai buna (fata de ce era pana acum)

si ... de la 7L de ulei au scazut la doar 1.7 .. vechea versiune se incalzea ... asta nu ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Luand-o logic, sunt 2 cazuri de motor+cutie la limita

1. 1.9TDI 105 cp cu DSG7(uscat) - motorul are cuplul maxim dat de producator 250Nm

2. 2.0TDI DPF 170cp cu DSG6 - cuplu maxim 350Nm

S-a discutat ca DSG6 ar "tine" 350Nm iar 7le 250... personal nu cred ca un producator ar duce o componenta a masinii, in cazul de fata cutia, la limita extrema a rezistentei mecanice ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt linkul cu padelele. Nu merita investitia IMO.

La DSG in 6 stiu ca sunt trei versiuni diferite de cutii (trei coduri mai exact). Una din ele ar tine 400Nm pe cand restul 330/350. E de noroc sa o prinzi pe aia cu codul "potent".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ce e posibil dar ... multe gti-uri s-au dus peste 350 Nm .. mai ales cele tunate in afara

eu inclin sa cred ca pot avea linistit 380 Nm daca stock a venit cu 300 :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alecu_VW: ce fel de frana ? semi-brusca spre brusca ?

era sa-mi moara si mie, o singura data s-a intamplat in 3 luni, am simtit ca era sa moara motorul, ciudat :| ca la o masina manuala cand iei piciorul brusc de pe ambreiaj (stand pe loc) dar a decuplat repede si si-a revenit. s-a intamplat cand am avut o oprire mai ciudata .. gen frana/acceleratie/frana (intr-un timp foarte scurt)

Frana Brusca ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alecu_VW: e de soft .. nu e nimic grav .. dar treb totusi sa treci pe la service :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm ... mai am Garantie pana in Iunie , mda sincer , imi e Frica sa ma Duc , sa nu o strice pe urma :D

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ete na :D

du-te cat inca ti-o face gratis :angry:

si incearca sa repeti incidentul ... ca nu o sa comenteze nimic daca poti sa le si arati "live" cum moare ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!