Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

@dreadfull - sa ai parte in continuare de masina la fel ca si pana acum. aceeasi chestie am observat si eu. devine mult mai nervoasa cand mergi asa cu ea. imi place ca in momentul in care o dai pe S se da automat 1 viteza inapoi si se tureaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gbrgeorge: Pai masina are pana in 22.000km si este din decembrie 2007. Nu cred ca trebuia schimbat uleiul si filtrul la cutie.

@Dreadfull: ma bucur ca nu ai probleme, si sper sa nu ai in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecatronicul il ai in garantie si trebuie schimbat pe garantie. piesa ti-o schimba si ti-au amanat repararea cu gandul sa iesi din garantie si sa iti ia banul. cat mai ai garantie ?

si inca o informatie care te poate interesa. pe vrancea au fost mai multe masini carora in perioada de garantie le-a picat mecatronicul si le-au schimbat. asta a fost o vrajeala de-a lor sa incerce sa o repare mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e la PBN. Mecatronicul asta il vor schimba pe garantie.

Masina mai are garantie pana in decembrie 2009. Adica mai exact pana la sfarsitul anului.

Dar din ce imi spui tu trebuie sa inteleg ca inlocuirea mecatronicului nu va rezolva problema, ci doar va amana inevitabilul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. ti se va oferi o noua garantie. m-am interesat la un prieten care lucreaza la vw si mi-a dat lamuririea necesara. Nu cred ca e cazu lsa gandesti asa. mecatronicul este o piesa importanta si nu e normal sa pice asa repede. poate a fost un defect din fabrica la tine. si la mine a fost o problema cand eram in R si mi l-a desfacut si pe unul dintre canale s-a bagat un fel de pai dintr-un material dur ptr a pompa presiunea mai tare si de atunci nu au fost probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa stau si eu linistit acum. M-am speriat foarte tare citind acest topic.

Acum tot ce pot face este sa astept sa vina piesa, sa o schimbe cei de la PBN si sa sper ca dupa ce o schimba sa nu mai am probleme.

O sa revin cu mai multe detalii dupa ce scot masina din service.

Multumesc frumos pentru lamuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept sa imi spui ce o sa faci cu problema asta.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. Mi se intampla cateodata, din graba, sa trec din pozitia D in pozitia P cand masina nu este oprita complet. Asta evident se intampla la viteze foarte mici si se soldeaza cu o smucitura. Sunt constient ca nu este bine, dar vreau sa va intreb care ar putea fi consecintele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum "din graba" ?!

de la D la P e drum lung, R si N

nu mai face asta ca ramai fara ambreiaj daca nu mai rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi s-a intamplat odata la fel sa dau din D in P si am avut aceeasi frana brusca. strici ambreiajul asa cum a zis si dreadfull. mare atentie. cutiile DSG au piese foarte scumpe si service-ul la fel de scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are ambreiajul (sau, ambreiajele) cu pozitia de parcare "P"? Eventual, strici sistemul de parcare, sau altele...dar, nu ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a trece pe P, masina trebuie sa fie oprita COMPLET. Deci se apasa frana de picior pana ce masina se opreste. Este chiar de dorit ca inainte de a trece pe pozitia de parcare a cutiei sa fie trasa si frana de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xxnelu: cum ce legatura are ? cuplezi din mers ceva ce sta blocat ? incearca daca nu crezi .. o sa simti ca rupi pinionul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am interesat Dreadfull, s-ar putea sa nu pateasca nimic ambreiajul in momentul in care faci asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dreadfull

Vezi ca exista un PDF cu DSG-ul (pe unul din topic-urile unde se discuta despre DSG) si vezi acolo ce si cum, legat de "P" (parcare). Ambreiajele nu mai sunt "active" in pozitia P...tot asa si in N .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are treaba cu ambreajul. Cand treci in P nu este angajata vreo treapta de viteze. Exista un sistem de blocare care tine masina in loc. Sunt niste... carlige care blocheaza pinioanele. Se precizeaza in manual ca masina trebuie sa fie oprita complet, se trage intai frana de mana si apoi se trece in P. Ideea e sa nu lasi masina sa stea blocata numai in cutia de viteze deoarece atunci cand sunt angajate acele piedici si se misca pinioanele atunci totul se blocheaza. Exista riscul sa nu poti scoate ulterior din P. Piedicile alea nu trebuie sa stea in tensiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bineee ... nu se duce ambreiajul .. se duc piedicile ... si nu o sa mai pleci cu ea ...

eu am patit intr-o zi sa o scot FOARTE greu din P (nu mai tin minte daca am lasat-o cu frana de mana trasa sau nu, desi tot timpul trag si frana de mana).

Bine oricum NU e ... deci clar nu bagati in P din mers, doamne fereste !

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

parerea mea...cel mai safe de stationat cu masina este cam asa

oprire completa din frana...si sanatos apasata, pozitionare schimbatorului in P , tras frana de mana, oprit motorul ,

eliberat pedala de frana.

am observat ca e modul care solicita cel mai putin , sau chiar deloc, sistemul de blocare ( P )

in P doar cu tractoru o muti oricum :D

pt cei care au avut nefericita ocazie sa nu mai iasa din P exista o metoda , descrisa parca si in manual , de ..."eliberare"

Toate cele bune . ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

INCA CEVA

tot s-a mai intrebat prin forum cum gasim codul cutiei , ma refer la cele cu 6 trepte.

ce cod corespunde carei cutii care suporta cati Nm

10q all

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut DSG pe Passat si am folosit cam 75.000 km.... mi-a placut foarte mult si am fost f multumit de ea insa, pe masura aparitiei uzurii, am inceput sa sesizez faptul ca nu mai schimba cum schimba atunci cand era noua, de aici si parerea mea ca DSG-ul va avea o durata de viata ceva mai scurta decat Tiptronic (de exemplu).

Uleiul l-am schimbat la aprox. 50.000 km, ca sa fiu prevazator.

Nu inteleg de ce trebuie sa treci cutia in N atunci cand stai la semafor... am impresia ca este absolut interzis sa o "lasi sa curga" in N.

cat a costat schimbul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina in service la PBN de aproape doua saptamani. Si nu sunt semne ca s-ar rezolva prea curand problema mea cu DSG-ul.... ca de... piesa nu e pe stoc... Nu ar trebui sa imi dea masina pana e gata masina mea? Cum ar trebui sa procedez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce ai masina la ei daca piesa nu vine repede? Care e logica? Crezi ca daca ai masina la ei o repari mai repede?

Studiaza contractul pe care l-ai facut cind ai cumparat masina! Vezi ce scrie despre masina pentru situatii de garantie problematica! Vorbeste cu Directorul de acolo! Poate se ajunge la o intelegere amiabila.

Modificat de vixen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca o sa-l ajute cu nimic :) de la consilier o sa ajunga la dir coordonator (laura bucur) si mai departe la eduard diaconu (dir adjunct) ... daca vrei iti dau numerele lor dar ...

ei sunt gura bogata, iti dau senzatia ca sunt extrem de diplomati si ca te ajuta dar tot ei ies in castig pana la urma ...

vorbeste cu Dan Doaga (consilier service), el mi se pare cel mai de treaba de-acolo.

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce ai masina la ei daca piesa nu vine repede? Care e logica? Crezi ca daca ai masina la ei o repari mai repede?

Studiaza contractul pe care l-ai facut cind ai cumparat masina! Vezi ce scrie despre masina pentru situatii de garantie problematica! Vorbeste cu Directorul de acolo! Poate se ajunge la o intelegere amiabila.

Unitatea mecatronica e stricata. Si nu ma lasa sa-mi iau masina din service ca se poate strica si altceva la cutie....

As fi avut drum de Pastele Ortodox drum prin Germania... Incepe sa-mi para rau ca nu m-am dus la garantie in Germania cu ea...

@Dreadfull: daca imi pierd rabdarea cu adevarat te caut sa imi dai numerele lor. Multumesc.

Modificat de pamfletaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!