Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Recommended Posts

Cauza socului la plecarea de pe loc se poate datora de la :

1. Mechatronics(se poate verifica ff usor daca functioneaza toti solenoizii bine cupland vag-comul la masina si mergand si oprind pe dsg la live sensors se vede daca ei lucreaza in parametrii) -sanse mici sa se strice.

2. Ceea ce am patit eu : de la plecari in S ,din cauza socului tamponul 2 de la cutie din partea st (imagine atasata) ,desi este prins in 3 puncte fiind din aluminiu isi modifica pozitia- cea normala trebuie sa fie paralel fata de cei 2 opritori. Daca nu mai sta paralel cutia cand pleci loveste intr-unul din opritori iar socul se propaga in toata caroseria f violent.

3. Pompa de presiune-ulei care cupleaza 1-3-5 sau 2-4-6 sa nu functioneze normal pt asta te legi cu vag com la dsg-live sensors si cand mergi presiunea de lucru trebuie sa fie >250 (ai si o casuta de dialog care iti arata tolerantele).

Am fost cu masina de cateva ori si la porsche si la tess nimeni nu a stiut ce sa ii faca.Am facut rost de documentatia ei si sansele ca ea sa aiba o defectiune mecanica ,cu exceptia mecatronic si pompe de ulei,sunt minime.

Ai grija sa nu o desfaca ca nu o mai fac la loc.este reglata la tolerante de zecimi de mm.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

voinea > ai rezolvat ceva?ca si eu am aceeasi problema de vreo 15-17000 km si am zis ca e de la mine..ca nu stiu sa merg cu dsg dar parca prea a intrecut orice masura(a se vedea AICI. a altor colegi nu face. ce/cum ai rezolvat?

merci

Edited by dany
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Administrator

Masina mea e inca la PBN. Electronica a fost schimbata de pe ea dar defectul inca este. Uleiul este nou si nu exista pierderi, tamponul este intreg si la locul lui. Se asteapta importatorul sa decida ce se face mai departe .

Link to comment
Share on other sites

voinea> defectul se comporta asa cum am zis eu si cu inca cativa pe topic-ul de pe passat?cu plecari de pe loc sacadate?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

sa lamurim ceva , masina mea nu are AutoHold. Defectul cum am zis este doar cand pleci de la 0kmh si 550rpm spre fata sau spate. Da un bum de parca nu te pricepi sa conduci bine (sau parca te-a lovit cineva in spate) si apoi merge ok. Uneori o poti pacali daca lasi sa curga putin de tot , apoi franezi si lasi iar incet sa curga... dar nu mereu... Ce e sigur cand e rece cutia (ma uitam cu VAG-COM pe senzorii ei) cat e sub 79 de grade nu face defectul. Cum trece de aceasta temperatura face . Ca sa treaca de 79 de grade inseamna 5-6 minute de sofat normal sau 15 de mers bara la bara.

Link to comment
Share on other sites

Va salut si felicitari pentru deschiderea topicului.

Pana la deschiderea acestui topic informatia despre DSG era un pic imprastiata pe forum.

De 6 luni conducem(am facut 12.000km) o Octavie cu DSG si sunt foarte multimit de cum raspunde la comenzi. La drive test m-am indragostit de DSG, am fost surprins in mod placut ce bine reactioneaza.

Pana acum fara probleme.

Despre consum: oscileaza intre 6.5l si 7.8l la 100km, in functie de cate drumuri lungi facem, informatii furnizate de BC.

Toate cele bune,

Florin

Link to comment
Share on other sites

Masina mea e inca la PBN. Electronica a fost schimbata de pe ea dar defectul inca este. Uleiul este nou si nu exista pierderi, tamponul este intreg si la locul lui. Se asteapta importatorul sa decida ce se face mai departe (dar sper ca schimbarea cutiei va fi solutia ca m-am saturat sa fiu fara masina mea , mai ales ca a inceput sa vina caldura iar pe saptamana viitoare as vrea sa montez niste jucarii noi pe ea)

DOAR elctronica a fost schimbata? Problema cred ca este mai de graba din cauza vreunei valve. Poti monitoriza N215 si A (pag.30/ssp)?

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

sunt ok valvele (pe tester). Le-am monitorizat (de fapt ei). Sper sa primesc verdele zilele astea sa vina o cutie noua , sa iau masina ,provizoriu, de la ei pana vine cutia si sa o duc la loc pentru transplant cand ma cheama ei.

Link to comment
Share on other sites

Electric...or fi Ok dar, alea sunt valve modulatoare...oare isi fac treaba asa cum trebuie? :(

Link to comment
Share on other sites

Si la mine se manifesta la fel din cind in cind la plecarea de pe loc. La plecare masina are o inertie, ca o zmucitura si pleaca brusc. Ca sa descriu mai bine modul in care o face, imaginati-va la o cutie manuala ca se da brusc drumul la ambreiaj in treapta I.

E la fel si la tine Dragos?

Link to comment
Share on other sites

pai si solutia nu poate fi decat inlocuirea cutiei?pai asta ar insemna niste costuri imense pt vw.

nexi> a ta tot MY 2008 este? ca asta pare-se ca este lucrul comun mai la toti si smucitura.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa cred dar am impresia ca si eu am aceasi problema. Cand plec cu masina din pacare masina demareaza lin insa dupa cateva minute de mers cand plec de la semafor daca nu apas cu cea mai mare grija pedala de acceleratie (cat sa creasca putin turatia) masina se smuceste o data nu foarte puternic dar suficient cat sa o simti (cum e la manuala cand debraiezi mai rapid). Dupa respectiva smuceala totul e ok. Uneori reusesc sa evit smucitura plecand foarte usor de pe loc alte dati doar o mai ameliorez dar daca trebuie sa plec rapid o simt din plin. Tot MY2008 am si eu iar masina abia are 3200Km (luata din 01.2008).

Voi patiti la fel ?

Edited by gwiz
Link to comment
Share on other sites

Sincer si eu am aceasta problema la DSG-ul meu, dar nu m-am gandit niciodata ca ar fi un defect. Acum daca s-ar gasi cauza si ar fi precedentul cred ca se vor putea repara toate cutiile. Cred ca tot lotul de cutii DSG are aceasta problema.

Sunt curios daca m-as duce eu la service cu aceasta problema de garantie s-ar uita cineva la mine. Foarte probabil ca nu. Sunt curios ce va obtine voinea ca sa stiu ce sa le cer celor de la service.

Link to comment
Share on other sites

istef > cu ideea asta ca asa face ea si ca nu sunt eu in stare sa conduc cu dsg am trait pana cand am vazut postul lui voinea desi ma plang de dinainte sa isi cumpere voinea masina. acum pe 5 martie nu stiu daca sa ma duc ori ba...ca sa nu imi zica aia fugi domne de aici ca tu esti de vina sau asa fac toate.

Link to comment
Share on other sites

Eu am masina din septembrie 2007 (pe carte apare scris 2008), iar pana acuma am doar 7000 km si deja am constat doar 2 mici probleme:

1. doar cand merg cu acceleratia la podea la schimbarile de viteza se aude un huruiut :)

2. cand setez cutia pentru mersul inapoi daca accelerez brus apare o smucitura. Daca astept cam 2 secunde dupa ce cuplez pe mersul inapoi totul merge lin

Pana acuma la plecarea de pe loc nu am intalnit nici o problema. Avand in vedere ca e prima masina personala cu DSG pana acuma sunt destul de multumit. Sa vedem ce va fi pe la 40.000 - 60.000 de km.

Numai bine

Link to comment
Share on other sites

2. cand setez cutia pentru mersul inapoi daca accelerez brus apare o smucitura. Daca astept cam 2 secunde dupa ce cuplez pe mersul inapoi totul merge lin

e normal. tre sa ii dai si ei 1-2 sec sa schimbe din D in R. la fel si invers.

Link to comment
Share on other sites

Are perfecta dreptate Bogdan_wrc. La mersul inapoi trebuie sa astepti citeva secunde ca masina sa seteze marsarierul, cred ca scrie si in carte.

Link to comment
Share on other sites

dany> a mea este 2007.

Sincer nici eu nu m-am gindit ca este vreun defect. La mine nici nu se manifesta des si de-asta nu mi-am pus problema sa ma duc la service. In rest cutia merge beton. Asteptam de la Dragos verdictul dat de cei de la service.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

istef> nu stiu cum e la voi cu motoare 1.4 sau 2.0 dar la 3.2 V6 e foarte neplacut bumul la plecare... mai sunt si 4motion si poate amplifica socul...

Link to comment
Share on other sites

nu e normal sa faca asa :)

e clar o pb pe undeva. sper sa rezolvati pb cat mai rapid.

si eu sunt tentat de o cutie DSG dar deja incepe sa ma ia cu sperieturi :Driver:

Link to comment
Share on other sites

GoodLookingElf

Problema cu DSG-ul meu: in 3 luni de cand am masina mi s-a intamplat de vreo 4 ori sa ma urc in ea si sa nu pot apasa frana (era blocata), iar dupa ce am pornit motorul totul mergea perfect. Mentionez ca mi s-a intamplat si cu motorul rece si cu el cald, cu toate ca nu cred ca are vreo importanta.

Sa incep sa-mi fac griji ???

Si inca o intrebare: e recomandabil cand pornesti motorul sa ti apasata frana?

Mersi de raspuns in avans :( Bafta !

Link to comment
Share on other sites

ce legatura are apasarea franei de pornirea motorului (atunci cand esti in P) ? :(

Link to comment
Share on other sites

GoodLookingElf

Am intrebat si eu... :(

Link to comment
Share on other sites

Dilema cutiei lui ruky, s-a mutat AICI. :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   1 member

    • Keepa
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept